Рішення №1035 від 18 серпня 2017 року “Про затвердження  плану заходів до Дня Незалежності та кошторису витрат на проведення спортивних змагань”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Тридцять  друга  сесія                                                                 VII-го скликання

Від  18 серпня 2017 року      № 1035

Про затвердження  плану заходів
до Дня Незалежності та кошторису витрат

на проведення спортивних змагань

З метою підвищення рівня організації дозвілля населення міста, виховання здорового молодого покоління, прививати здоровий спосіб життя та до постійного заняття спортом, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації спільного засідання постійних депутатських комісій міської ради від 18.08.2017 року, міська рада

В И Р І Ш И Л А :

  1. Затвердити план заходів по відзначенню Дня Незалежності України (додаток 1).
  1. Затвердити кошторис витрат на проведення спортивних змагань (додаток № 2).
  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря міської ради Чичирко М.В..

Міський голова                                                                                І.Я. Коруд

ДОДАТОК № 1

до рішення сесії міської ради

VII скликання

від 18.08.2017 року № 1035

План Заходів

 на проведення спортивних змагань 24 серпня 2017 року

Заходи Термін Відповідальний
1 Міні-Футбол 35+ (ветерани) Серпень Невмержицький М.С.
2 Міні-футбол 14+ (молодь) Серпень Невмержицький М.С.

Секретар ради                                                                           М.В. Чичирко

ДОДАТОК № 2

до рішення сесії міської ради

VII скликання

від 18.08.2017 року № 1035

К О Ш Т О Р И С
витрат на проведення спортивних змагань присвяченого дню Незалежності України (КТКВК 130102)

24 серпня 2017 р.

з/п

Найменування витрат Розрахунок Сума

(грн..)

1 2 3 4
1.

 

Придбання: Кубки: І-ІІ місце, Медалі: І–ІІ-III місце Дипломи, Грамоти та інше приладдя та інвентар для проведення змагань 2000,00.

 

2. Нагородження переможців змагань

грошовою винагородою:

Міні-Футбол 35+

 

Міні-футбол

 

І місце – 3000 грн.

ІІ місце – 2000 грн.

ІІІ місце – 1000 грн.

 

І місце – 1000 грн.

ІІ місце – 700 грн.

ІІІ місце – 500 грн.

8200,00
Послуги з харчування учасників змагань 5150,00
Всього: 15150,00

Секретар ради                                                                      М.В. Чичирко



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=