Рішення №1054 від 15 вересня  2017 року “Про звіт директора КП «Овруч» Овруцької міської ради щодо виконання фінансового плану і результати діяльності за І півріччя 2017 року”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Тридцять  третя  сесії                                                                       VІІ скликання

Від  15 вересня 2017 року  № 1054

Про звіт директора КП «Овруч»
Овруцької міської ради щодо виконання
фінансового плану і результати діяльності

за І півріччя 2017 року

Заслухавши та обговоривши інформацію директора КП «Овруч» Дуба А.І. про виконання фінансового плану і результати діяльності КП «Овруч» за І півріччя 2017 року, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації спільного засідання постійних депутатських комісій міської ради від 13.09.2017 року, міська рада

В И Р І Ш И Л А :

  1. Інформацію директора КП «Овруч» Овруцької міської ради Дуба А.І. про виконання фінансового плану прийняти до відома.
  1. Директору КП «Овруч» Овруцької міської ради:

2.1.       Щоквартально звітувати про результати господарської діяльності підприємства та виконання фінансового плану на 2017 рік пленарних засіданнях сесії міської ради та висвітлювати в засобах масової інформації згідно рішення сесії Овруцької міської ради від 31.01.2017 року № 700 «Про затвердження Порядку інформування про діяльність комунальних підприємств Овруцької міської ради».

2.2.   Забезпечувати доцільне використання коштів, на транспорт, пальне з метою економії і наявності обігових коштів.

2.3.   Покращити роботу по заключенню договорів з населенням міста, підприємствами, установами та організаціями різних форм власності.

  1. Директор КП «Овруч» (Дуб А.І.) та інші матеріально відповідальні особи підприємства несуть персональну відповідальність за виконані роботи підприємством, які мають бути оформлені згідно чинного законодавства та мають підтверджуватись наявністю гарантійних зобов’язань від виконавців робіт.
  1. Забезпечити виконання рішення сесії міської ради від 19.05.2017 року № 853 «Про прийняття на баланс та передачу в обслуговування міських кладовищ», а саме, запланувати заходи по благоустрою міських кладовищ.
  1. Забезпечити виконання рішень виконавчого комітету від 14.09.2017 року № 166 «Про підготовку об’єктів житлово-комунального господарства та житлового фонду до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 роки» та від 14.09.2017 року № 165 «Про хід виконання заходів з благоустрою та поліпшення санітарного стану території міста Овруч».

Міський голова                                                                                 І.Я. Коруд



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=