Рішення №357 від 16 березня 2018 року “Про затвердження Положення про міський конкурс серед старостинських округів Овруцької ОТГ на кращий санітарний стан та благоустрій території”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Дев`ята  сесія                                                                                          VІI  скликання

Від  16 березня 2018 року        №357

Про затвердження Положення
про міський конкурс серед старостинських
округів Овруцької ОТГ на кращий санітарний

стан та благоустрій території

З метою поліпшення санітарного стану та благоустрою населених пунктів, покращення добробуту старостинських округів, підтримки діяльності старост старостинських округів, створення моральних та матеріальних стимулів для підвищення ефективності роботи посадових осіб місцевого самоврядування, розвитку елементів здорової конкуренції, поширення кращого досвіду у реалізації місцевої Програми соціально-економічного і культурного розвитку Овруцької ОТГ, керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації засідання депутатських комісій міської ради, міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Затвердити Положення про міський конкурс серед старостинських округів Овруцької ОТГ на кращий санітарний стан та благоустрій території (додаток №1).
  2. Затвердити склад конкурсної комісії при Овруцькій міській раді (додаток №2).
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Гришковця В.М.

Дєдух І.М.___________ Рибинська Н.М.____________ Чичирко М.В.___________

Муліванцев О.В.________________Гришковець В.М._______________

Д О Д А Т О К  №1

До рішенням сесії міської ради

VII скликання

від 16.03.2018 року №357

П О Л О Ж Е Н Н Я
про міський конкурс серед старостинських округів Овруцької ОТГ

на кращий санітарний стан та благоустрій території

  1. Загальні положення.
  • Міський конкурс серед старостинських округів на кращий санітарний стан та благоустрій територій проводиться з метою поліпшення санітарного стану та благоустрою населених пунктів, покращення добробуту старостинських округів, підтримки діяльності старост старостинських округів, створення моральних та матеріальних стимулів для підвищення ефективності роботи посадових осіб місцевого самоврядування, розвитку елементів здорової конкуренції, поширення кращого досвіду у реалізації місцевої Програми соціально-економічного і культурного розвитку Овруцької ОТГ.

1.2. Конкурс проводиться щороку до 5 вересня поточного року.

  1. Організаційне забезпечення проведення конкурсу.

2.1.  Проведення конкурсу здійснюється міською конкурсною комісією. Склад комісії затверджується рішенням сесії міської ради.

  1. Умови конкурсу:
  • Звання «Краща територія старостинського округу за санітарним станом та благоустроєм» визначається за останній рік за такими показниками:
  • утримання в належному стані вулиць, присадибних територій, парканів, тротуарів, зелених насаджень, сільських цвинтарів;
  • утримання в належному стані звалищ сміття, кар’єрів;
  • ремонт доріг з твердим та ґрунтовим покриттям (у кілометрах);
  • будівництво нового водогону, поточний або капітальний ремонт існуючого водогону (у кілометрах);
  • стан утримання криниць їх обслуговування та якість питної води;
  • наявність вуличного освітлення населених пунктів, протяжність та якість;
  • будівництво, капітальний ремонт приміщень, об’єктів соціального призначення (амбулаторії, ФАПи, аптеки, школи, дитячі садки) – у квадратних метрах;
  • висадження зелених насаджень (в одиницях);
  • систематичність проведення заходів на території округу по наведенню санітарного порядку та благоустрою;
  • проведення культурно-масових заходів у будинках культури, клубах, школах, дитячих садках;
  • проведення спортивних майданчиків до належного стану та організація спортивно-масової роботи та території округу;
  • надання допомоги соціально незахищеним верствам населення підвідомчої території з питань приведення садиб у належний санітарний стан.
  1. Охорона довкілля

– дотримання природоохоронного законодавства;

– озеленення та збереження зелених насаджень, природних ресурсів загальнодержавного та місцевого значення;

– організація і проведення виробничого лабораторного контролю якості питної води централізованих і нецентралізованих джерел відпочинку;

– наявність затвердженої та погодженої в установленому порядку схеми санітарного очищення адміністративної території, забезпечення її виконання;

– наявність підприємств, підприємців, працівників благоустрою для проведення благоустрою населеного пункту;

– організація благоустрою населених пунктів, відведення та очищення стічних вод, систематичне збирання, транспортування, утилізація та знешкодження побутових відходів;

  1. Охорона здоров’я

5.1. Матеріально-технічна база лікувально-профілактичного закладу:

– технічний стан забудови;

– наявність опалення;

– наявність централізованого водопостачання та водовідведення;

– телефонізація;

– наявність обладнання згідно Табелю оснащення;

– акредитаційна категорія закладу;

5.2. Кадрове забезпечення (укомплектованість (%), допомога у вирішенні соціально-побутових проблем медичних працівників);

5.3. Показники діяльності:

– вимірювання артеріального тиску (відсоток охоплення);

– цитологічне обстеження жіночого населення (відсоток охоплення);

– профілактичні медичні огляди (відсоток охоплення);

– щеплення дитячого населення (відсоток охоплення);

– випадки запущених форм онкологічної патології (кількість випадків);

– смертність дітей до 1 року життя (кількість випадків);

– пологи вдома (кількість випадків).

  1. Соціальний захист та зайнятість

6.1. Вирішення згідно з чинним законодавством питань про надання допомоги інвалідам, ветеранам війни та праці, сім’ям загиблих військово-службовців, дітям-сиротам, інвалідам з дитинства, багатодітним та малозабезпеченим сім’ям;

6.2. Забезпечення твердим паливом, скрапленим газом пільгової категорії населення;

6.3. Обстеження умов проживання ветеранів війни, інвалідів, надання адресної допомоги;

6.4. Надання допомоги малозабезпеченим сім’ям шляхом виконання громадських робіт;

6.5. Вирішення питання щодо забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, житлом;

  1. Розвиток культури

7.1. Функціонування і утримання будинків культури, бібліотек, музеїв (наявність, технічна оснащеність, рівень розвитку художньої самодіяльності, проведення культурно-масових заходів та участь у них територіальної громади);

7.2. Стан збереження історико-культурної спадщини, утримання кладовищ та пам’ятників воїнам тощо.

  1. Підведення підсумків:

8.1. Підсумки міського конкурсу серед старостинських округів на кращий санітарний стан та благоустрій територій підбиваються в два етапи:

ПЕРШИЙ – до 05 травня поточного року старостинські округи, що виявили бажання брати участь у конкурсі, подають у міську конкурсну комісію матеріали згідно з умовами конкурсу;

ДРУГИЙ – до 01 вересня поточного року міська конкурсна комісія проводить огляд старостинських округів, що виявили бажання брати участь у конкурсі і надали матеріали в конкурсну комісію.

На основі внесених комісією обгрунтованих пропозицій, готується розпорядження міського голови про визначення та нагородження переможців конкурсу.

8.2.   Старостинські округи, які посіли призові місця, нагороджуються грошовою премією:

  • за перше місце – 5 тис.грн.;
  • за друге місце – 3 тис.грн.;
  • за третє місце – 1 тис.грн.

8.3.     Про організацію та результати проведення конкурсу конкурсна комісія інформує населення через засоби масової інформації.

Секретар ради                                                                                І.М. Дєдух

ДОДАТОК № 2

до рішення сесії міської ради

VII скликання

від 16.03.2018 року №

Персональний склад

конкурсної комісії при Овруцької міської ради

Гришковець Володимир Миколайович    – перший заступник Овруцького міського голови, голова комісії.

Почтар Сергій Богданович                       – начальник відділу житлово-комунального господарства і благоустрою Овруцької міської ради, заступник голови комісії.

Редчиць Олександр Петрович                 – економіст відділу житлово-комунального господарства і благоустрою Овруцької міської ради, секретар комісії.

Члени комісії:

Рожок Іван Адамович                               – начальник відділу освіти Овруцької міської ради.

Сергійчук Микола Михайлович                – начальник відділу культури, сім’ї, молоді і спорту Овруцької міської ради.

Башинський Володимир Іванович           – начальник відділу Муніципальної поліції Овруцької міської ради.

Муліванцев Олександр Володимирович  – начальник юридичного відділу Овруцької міської ради.

Жук Сергій Петрович                               – начальник відділу архітектури, містобудування та земельних ресурсів Овруцької міської ради.

Левківська Оксана Павлівна                    – начальник відділу економічного розвитку та залучення інвестицій Овруцької міської ради.

Огородов Денис Вікторович                    – провідний спеціаліст з питань архітектури, містобудування та благоустрою Овруцької міської ради.

Левківський Станіслав Олександрович   – керівник комунального некомерційного підприємства «Овруцький центр первинної медико- санітарної допомоги».

Сергійчук Олександр Анатолійович         – директор КП «Овруч» Овруцької міської ради.

Макарчук Юрій Петрович                       – депутат міської ради.

Комаревич Сергій Васильович                 – депутат міської ради.

Скред Олександр Вікторович                  – депутат міської ради.

Доброноженко Володимир Володимирович – член виконкому.

Секретар ради                                                                               І.М. Дєдух



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=