Овруцька міська рада
Р І Ш Е Н Н Я
П`ятдесят третя сесія VІІ скликання
від 04 грудня 2020 року №2712
Про внесення змін до Порядку складання,
затвердження та контролю виконання
фінансових планів некомерційних
комунальних підприємств Овруцької
міської ради.
Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
- Доповнити Додаток 1 Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів некомерційних комунальних підприємств Овруцької міської ради (далі – Порядок), затвердженого рішенням сесії Овруцької міської ради від 10.10.2018р. №795 таблицями №6, №7 згідно з додатком.
- Відділу фінансів Овруцької міської ради забезпечити проведення аналізу проектів фінансових планів підприємств та подання на розгляд постійної комісії з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку відповідно до пункту 5 Порядку.
- Контроль за виконанням рішення покласти на відділ комунальної власності Овруцької міської ради, відділ фінансів Овруцької міської ради, керівників комунальних некомерційних підприємств та постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку.
Міський голова І.Я. Коруд
Завантажити документ