У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Виконавчий комітет
Р І Ш Е Н Н Я
від 14.02.2018 року № 98
територіальної громади
У зв’язку із утворенням об’єднаної міської територіальної громади та припиненням діяльності шістнадцяти місцевих сільських рад, які увійшли до складу Овруцької міської об’єднаної територіальної громади на даний час виникло питання щодо ведення квартирного обліку на території Овруцької міської об’єднаної територіальної громади.
Складність даного питання полягає в тому, що відповідно до чинного законодавства на даний час є різними підстави для прийняття громадян на квартирний облік в залежності від того, чи в місті проживає даний громадянин або в сільському населеному пункті.
Так, зокрема, для прийняття на квартирний облік особи, яка зареєстрована в м.Овруч, їй необхідно бути зареєстрованою і проживати в м.Овруч не менше двох років, а в сільських населених пунктах – без урахування часу проживання та реєстрації.
Така норма законодавства діє з 1985 року і по даний час.
Також відповідно до п.51 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов жиле приміщення, яке надається громадянам для проживання, повинно бути благоустроєним стосовно до умов даного населеного пункту і відповідати встановленим санітарним та технічним вимогам. Однак слід зауважити, що умови щодо благоустроєності житла в місті та в сільських населених пунктах є різними.До об’єднання територіальних громад на території колишніх сільських рад був заведений власний квартирний облік. Громадяни, які ставали на квартирний облік за місцем проживання, претендували на отримання житла в межах колишньої сільської ради.Так само, як і мешканці м.Овруча, які перебувають на квартирному обліку, претендують на отримання житла в м.Овруч.
На підставі вищевикладеного, з метою забезпечення житлових прав мешканців Овруцької міської об’єднаної територіальної громади та враховуючи законодавчу неврегульованість питання ведення квартирного обліку в об’єднаних територіальних громадах, керуючись ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради
В И Р І Ш И В:
- Встановити, що прийняття на квартирний облік громадян, які проживають на території сільських населених пунктів Овруцької міської об’єднаної територіальної громади, здійснюється на підставі рішення виконавчого комітету Овруцької міської ради із включенням їх до відповідних списків для отримання житла в межах старостинських округів, на території яких такі громадяни постійно проживають та зареєстровані.
- Уповноважити виконуючих обов’язків старост відповідних старостинських округів продовжувати ведення квартирного обліку на території старостинських округів із дотриманням вимог чинного законодавства.
- Встановити, що надання житла здійснюється на підставі рішення виконавчого комітету Овруцької міської ради наступним чином:
- Громадянам, які перебувають на квартирному обліку по м.Овруч житло надається у межах м.Овруча.
- Громадянам, які перебувають на квартирному обліку по відповідному старостинському округу, житло надається у межах території відповідного старостинського округу.
Міський голова І.Я. Коруд
Завантажити документ