ПРОЕКТ
У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Виконавчий комітет
Р І Ш Е Н Н Я
від 21.06.2018 року №
сектора Овруцької ОТГ
З метою поліпшення благоустрою території Овруцької ОТГ, залучення жителів громади, підприємств, організацій, установ, фізичних осіб – підприємців до участі у спільній роботі з благоустрою, озеленення та покращення санітарного стану будівель, прилеглих та дворових територій, а також активізації діяльності органів самоорганізації населення, керуючись статтею 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради
В И Р І Ш И В:
- Запровадити щорічний міський огляд-конкурс на кращий благоустрій підприємств, установ, організацій, багатоквартирних будинків та будинків приватного сектору у Овруцькій ОТГ, який приурочити до святкування Дня міста (далі – конкурс).
- Затвердити Положення про щорічний огляд-конкурс згідно з додатком № 1.
- Затвердити склад конкурсної комісії з проведення щорічного огляду-конкурсу (додаток № 2).
- Оприлюднити умови конкурсу у засобах масової інформації та на офіційному сайті міської ради.
- Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Гришковця В.М., заступника міського голови Рибинську Н.М., в.о. начальника відділу ЖКГ Редчиця О.П.
Міський голова І.Я.Коруд
Д О Д А Т О К № 1
до рішення виконавчого комітету
VII скликання
від 19.07.2018 року №
І. Загальні умови
1.1. Огляд-конкурс на кращий благоустрій підприємств, установ, організацій, багатоквартирних будинків та будинків приватного сектора у Овруцькій ОТГ (далі – огляд-конкурс) проводиться відповідно до законів України “Про благоустрій населених пунктів”, “Про органи самоорганізації населення”, Правил благоустрою Овруцької ОТГ.
1.2. Огляд-конкурс проводиться щороку з червня по вересень з метою стимулювання громадськості до виконання робіт із поліпшення благоустрою територій, будинків та прибудинкових територій, забезпечення чистоти і порядку в громаді. Нагородження переможців відбувається на міських урочистостях з нагоди святкування Дня міста.
1.3. Участь у конкурсі мають право брати підприємства, установи, організації, незалежно від форм власності, навчальні заклади та медичні установи, приватні підприємці, колективи житлово-комунальних підприємств, громадські об’єднання багатоквартирних будинків, мешканці приватного сектору громади.
1.4. Для підведення підсумків конкурсу та визначення переможців створюється спеціальна конкурсна комісія. Основною формою роботи комісії є засідання. Комісія проводить огляд об’єктів благоустрою, які розміщені на відповідній території.
1.5. Інформація про проведення міського огляду-конкурсу доводиться до відома населення через місцеві ЗМІ та офіційний сайт міської ради.
ІІ. Порядок та умови проведення огляду-конкурсу
2.1. Огляд-конкурс проводиться за такими номінаціями:
“Кращий благоустрій підприємств, установ, організацій”;
“Кращий благоустрій багатоквартирних будинків”;
“Кращий благоустрій будинків приватного сектора”.
2.2. Бажаючі взяти участь в огляді-конкурсі подають заявки до 1 вересня до комісії по проведенню огляду-конкурсу у письмовій формі довільного змісту із зазначенням:
юридичної адреси об’єкта, що висувається на участь у конкурсі;
прізвища, ім’я, по батькові подавця заявки;
назви номінації;
контактних телефонів;
згоди на огляд приватних садиб;
згоди на оброблення персональних даних.
До заявки додаються фотоілюстрації на будь-якому носії (фотопапери, в цифровому форматі на СD-дисках, флеш-картах тощо), що засвідчують високий рівень естетичного вигляду будинку та території навколо нього.
2.3. Номінації визначаються за такими критеріями:
“Кращий благоустрій територій підприємств, установ, організацій”:
охайність вигляду фасадів будівель та наявність номерних знаків і табличок з назвою вулиць на будівлях (до 10 балів);
наявність діючого освітлення біля підприємства, установи, організації (до 10 балів);
відсутність самовільно розміщених інформацій на дверях, стінах будівлі, наявність дошки оголошень (до 10 балів);
наявність та утримання місць відпочинку, лавок (до 10 балів);
наявність і утримання в чистоті урн для сміття (до 10 балів);
озеленення територій, наявність клумб, газонів і інших насаджень та їх утримання (до 10 балів);
утримання прилеглої території (тротуару, вулиці) в належному санітарному стані (прибирання сміття, викошування бур’янів, мощення плиткою) (до 10 балів);
наявність договору із спеціалізованим підприємством на вивезення твердих побутових відходів (до10 балів);
Максимально можлива кількість набраних балів – 80.
“Кращий благоустрій багатоквартирних будинків”:
наявність будинкового комітету або старшого будинку, їх активна участь в роботі з населенням по благоустрою і озелененню прибудинкових територій, підтриманню чистоти і порядку в під’їздах, будинку, ремонту і збереженню спортивних, дитячих майданчиків, систематичне проведення зборів жителів і виконання їх рішень (до 10 балів);
утримання місць загального користування, балконів, лоджій, підвалів, горищ в чистоті та порядку, вжиття заходів проти проживання на горищах і в підвалах сторонніх осіб (до 10 балів);
охайність вигляду фасадів будинків та наявність номерних знаків і табличок з назвою вулиць на будинках (до 10 балів);
наявність діючого освітлення біля входів у під’їзди, на сходових клітках (до 10 балів);
справність віконних рам, дверних блоків у під’їздах, збереженість сходових перил, поштових скриньок (до 10 балів);
відсутність самовільно розміщених інформацій на дверях під’їздів, стінах будинків, наявність дошки оголошень (до 10 балів);
наявність та утримання місць відпочинку, лавок (до 10 балів);
наявність і стан дворового дитячого та спортивного майданчиків (до 10 балів);
наявність і утримання в чистоті урн для сміття (до 10 балів);
наявність конструкцій для сушіння білизни, вибивання килимів (до 10 балів);
озеленення двору, наявність клумб, газонів і інших насаджень та їх утримання (до 10 балів).
Максимально можлива кількість набраних балів – 110.
“Кращий благоустрій будинків приватного сектора”.
охайний вигляд фасаду будинку і двору садиби (до 10 балів);
оригінальність оформлення садиби (до 10 балів);
наявність номерного знака і таблички з назвою вулиці на будинку (до 10 балів);
наявність оригінальних зелених насаджень, квітників (клумби, видалення сухостою, кронування дерев) (до 10 балів);
освітлення дворової території (до 10 балів);
утримання паркану в охайному зовнішньому вигляді (до 10 балів);
утримання прилеглої до садиби території (тротуару, вулиці) в належному санітарному стані (прибирання сміття, викошування бур’янів) (до 10 балів);
наявність договору із спеціалізованим підприємством на вивезення твердих побутових відходів (до10 балів);
стан малих архітектурних форм (лавки, урни для сміття тощо), мостіння тротуарів, внутрішньодворових проїздів (до 10 балів);
Максимально можлива кількість набраних балів – 90.
ІІІ. Повноваження конкурсної комісії
Рішення комісії з визначення переможців приймається більшістю голосів членів комісії.
За наслідками розгляду і прийнятим комісією рішенням секретар комісії готує відповідний протокол, який підписує голова комісії та секретар.
ІV. Призові місця та нагородження переможців
Передбачається визначення наступних призових місць:
«Гран-прі» – найкраща клумба (за рішенням комісії та з урахуванням її ексклюзивності).
І, ІІ та ІІІ місце у кожній номінації.
Переможці в номінаціях нагороджуються Грамотою міської ради та грошовими нагородами або цінними подарунками.
Нагородження переможців усіх номінацій проводиться на святкуванні річниці міста і проходить в урочистій обстановці. Нагородження проводить міський голова.
Комісією можуть бути також запроваджені заохочувальні призи.
- Джерела фінансування для нагородження переможців
5.1. Фінансування витрат на нагородження переможців огляду-конкурсу здійснюється за рахунок коштів міського бюджету та/або за рахунок спонсорів.
Секретар виконкому М.В.Чичирко
Д О Д А Т О К № 2
до рішення виконавчого комітету
VII скликання
від 19.07.2018 року №
з визначення переможців огляду – конкурсу
Гришковець В.М. | – перший заступник міського голови, голова комісії; |
Рибинська Н.М. | – заступник міського голови, заступник голови комісії; |
Редчиць О.П. | – т.в.о. начальника відділу ЖКГБ. |
Члени комісії: | |
Грищенко П.А. | – директор КП «Гарне місто» Овруцької міської ради. |
Сергійчук О.А. | – директор КП «Овруч» Овруцької міської ради. |
Казмерчук Т.П. | – директор КП «Відродження» Овруцької міської ради. |
Германчук В.М. | – начальник цеху «Саночистка» КП «Овруч» Овруцької міської ради. |
Коваль Н.П. | – голова клубу «Первоцвіт». |
Шадура М.С. | – начальник цеху «Зелене господарство» КП «Овруч» Овруцької міської ради. |
Тюріна І.П. | – голова хобі – клубу «Валентинка», фотограф. |
Пугайчук С.П. | – головний інженер КП «Гарне місто» Овруцької міської ради. |
Огородов Д.В. | – провідний спеціаліст відділу ЖКГБ Овруцької міської ради. |
Чавалюк Г.А. | – член виконкому міської ради. |
Левківський П.І. | – депутат міської ради. |
Секретар виконкому М.В.Чичирко
Завантажити документ