У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Р І Ш Е Н Н Я
Чотирнадцята сесія VII скликання
Від 27 липня 2018 року №638
обліку в бюджетних установах.
В зв’язку з реорганізацією відділу освіти Овруцької міської ради, створення юридичних самостійних установ- закладів загальної середньої освіти (далі-ЗЗСО), продовженням процесу відкриття рахунків, встановлення програмного забезпечення, проведенням інвентаризації для передачі майна до ЗЗСО та метою недопущення порушень вимог бюджетно-фінансового законодавства та вчасного проведення нарахувань та виплати заробітної плати працівникам ЗЗСО, подачі звітності , завершення процедур закупівель та дотримання умов укладених договорів за закупівлями, керуючись ст.26 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А :
- До 31.08.2018 року бухгалтерський облік та подання звітності по відпускних педагогічному персоналу в загальноосвітніх начальних закладах здійснювати централізованій бухгалтерії гуманітарного відділу Овруцької міської ради.
- До 15.08.2018 року бухгалтерський облік та подання звітності з послуг зв’язку, включаючи послуги інтернету (Укртелеком) в позашкільних навчальних закладах ( Острівський комбінат, центр дитячо-юнацької творчості, мала академія народних мистецтв та ремесел) здійснювати централізованій бухгалтерії гуманітарного відділу Овруцької міської ради.
- До 31.12.2018 року закупівлю паливно- мастильних матеріалів (дизпаливо, бензин), дров паливних здійснювати централізованій бухгалтерії гуманітарного відділу Овруцької міської ради.
- З метою навчання та обміну досвідом з ведення бухгалтерського обліку та складання звітності, забезпечення своєчасного нарахування оплати праці , керівникам ЗЗСО на період проведення реорганізації установ забезпечити направлення бухгалтерів до гуманітарного відділу.
- Контроль на виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з гуманітарних питань та начальника гуманітарного відділу Сергійчука М.М.
Міський голова І.Я.Коруд
Завантажити документ