Електронне пенсійне посвідчення – це пластикова картка, яка поєднує в собі і банківську картку, на яку надходять пенсійні виплати, і посвідчення особи з відповідними персональними даними. Відповідно, пред’явивши посвідчення, пенсіонер може скористатись пільгами, які йому гарантує статус: безкоштовний проїзд у громадському транспорті, знижки у магазинах, аптеках тощо.
Електронне пенсійне посвідчення уже містить електронний цифровий підпис, який дає змогу отримувати електронні документи на веб-порталах органів влади.
Хто може отримати ЕПП?
Будь-хто із пенсіонерів. Наявне паперове посвідчення можна замінити на новий документ. Водночас перехід на новий тип документу не є обов’язковим, раніше видані посвідчення продовжують бути дійсними.
Як отримати ЕПП?
Щоб отримати електронне пенсійне посвідчення, потрібно звернутись до відділення Пенсійного фонду за місцем проживання та подати заяву. Заява формується автоматично із даних, наявних у базі Пенсійного фонду. Пенсіонерові необхідно її лише підписати.
Для виготовлення документу пенсіонерам, які бажають отримати нове посвідчення замість попереднього, можуть бути використані фото, наявні в базі даних Пенсійного фонду. Ті, хто виготовляє електронне пенсійне посвідчення вперше, можуть надати фото.
Виготовляє електронне пенсійне посвідчення, яке одночасно є платіжною карткою, Державний ощадний банк України. Наразі Пенсійний фонд веде переговори з іншими банками щодо такої можливості. Виготовляється посвідчення протягом 30 днів і видається в обраному відділенні банку.
За довідками звертатися за телефоном 4-27-56, E-mail: ovruck16r@zt.pfu.gov.ua, сайт веб-порталу: http://portal.pfu.gov.ua
Начальник відділу адміністрування, супроводження
інформаційний систем, електронних реєстрів та захисту інформації
Овруцького об’єднаного УПФУ в Житомирській області
Сергій Міщенков»
Голова комісії з припинення діяльності О.Г.Крамчанин