Рішення №504 виконкому міської ради “Про стан військового обліку Овруцької міської ради у 2018 році та завдання щодо його поліпшення у 2019 році”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від  13.03.2019 року         № 504

Про стан військового обліку Овруцької міської ради

у 2018 році та завдання щодо його поліпшення у 2019 році

Відповідно до статей 33, 34, 35, 38 Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу”, статей 17, 18, 21 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, Постанови Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2016 року № 921 “Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних” (далі – Порядок), Постанови Кабінету Міністрів України від 4 лютого 2015 року № 45 “Про затвердження Порядку бронювання військовозобов’язаних за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та підприємствами, установами і організаціями на період мобілізації та на воєнний час” (далі – Законодавство з питань військового обліку), з метою забезпечення функціонування системи військового обліку та контролю за виконанням громадянами України військового обов’язку i за дотриманням ними встановлених правил військового обліку, своєчасного бронювання військовозобов’язаних за підприємствами, установами i організаціями на період мобілізації та на воєнний час, завчасної підготовки кадрів для заміни військовозобов’язаних, які підлягають призову у разі мобілізації, та у відповідності до інформації щодо стану військового обліку на території району, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И Л И:

  1. Взяти до відома інформацію про стан військового обліку міста за 2018 рік (додаток № 1).

Визнати кращими на території міської ради за підсумками роботи з військового обліку у 2018 році наступні підприємства:

  • ДП «Овруцьке лісове господарство» (керівник – Гулько Сергій Дмитрович),
  • Овруцьке відділення ПАТ «Житомиргаз» (керівник – Ващенко Михайло Семенович).

Визнати такими, що працюють нижче своїх можливостей:

  • ДП «Житомирський облавтодор»;
  • філія «Овруцька ДЕД».
  1. Затвердити перелік заходів щодо поліпшення стану військового обліку у 2019 році на території Овруцької територіальної громади (додаток 2) та рекомендувати виконавчому комітету міської ради, Овруцькому об’єднаному міському військовому комісаріату, підприємствам, установам, організаціям та навчальним закладам міста забезпечити виконання зазначених заходів.
  2. Затвердити плани звірок та перевірок стану військового обліку на території Овруцької об’єднаної територіальної громади на 2019 рік (додаток 3, 4).
  3. Затвердити завдання з методичного забезпечення військового обліку та підвищення кваліфікації посадових осіб, відповідальних за організацію та ведення військового обліку, забезпечення функціонування системи військового обліку на території міста на 2019 рік (додаток 7).
  4. Утворити комісію щодо перевірок стану військового обліку на території міської ради в 2019 році (далі – комісія) у складі згідно з додатком 8.
  5. Забезпечити інформаційний супровід функціонування системи військового обліку, забезпечувати розміщення інформаційних статей в засобах масової інформації.
  6. Забезпечити ведення персонального військового обліку призовників і військовозобов’язаних, які працюють в міській раді, відповідно до вимог законодавства з військового обліку.
  7. Забезпечити щомісяця до 5 числа надавати повідомлення районному військовому комісаріату про реєстрацію, ліквідацію підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Овруцької міської ради.
  8. Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря виконкому Овруцької міської ради Чичирка М.В.

Міський голова                                                                              І.Я. Коруд

Д О Д А Т О К № 1

до рішення виконавчого комітету

VII скликання

від 13.03.2019 року № 504

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

про стан військового обліку і бронювання військовозобов’язаних

Овруцької міської ради 2018 році

  1. Основними заходами, що проводились у 2018 році Овруцьким ОМВК спільно з органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами організаціями були:
  • покращення стану системи військового обліку шляхом проведення звірок облікових даних та перевірок;
  • забезпечення проведення зборів з резервістами оперативного резерву першої черги на базі військових частин;
  • проведення навчальних зборів з приписним складом підрозділів територіальної оборони;
  • призов на строкову військову службу;
  • відбір громадян на військову службу за контрактом;
  • робота щодо поновлення на військовому обліку громадян України, які були зняті з військового обліку але не досягли граничного віку перебування в запасі.

За результатами роботи переважна більшість підприємств, установ і організацій та Овруцький ОМВК в цілому  справились з покладеними на них завданнями.

Але разом з цим у веденні військового обліку та бронювання на території району в супереч вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 07.12.2017р.  № 921 « Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних», ЗУ « Про військовий обов’язок і військову службу», « Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію»  мають місце ряд суттєвих недоліків. Найбільш характерними недоліками по веденню обліку військовозобов’язаних  є :

– в 7 денний строк до військового комісаріату не доводиться інформація щодо військовозобов’язаних і призовників , прийнятих на роботу / навчання / або звільнених з роботи / відрахованих з навчального закладу;

– призначення, переміщення і звільнення працівників, на яких покладено обов’язки ведення обліку військовозобов’язаних і призовників, здійснюється без узгодження з військовим комісаріатом;

– реєстрація та зняття з реєстрації військовозобов’язаних і призовників по місцю проживання в окремих випадках проводиться без наявності у військово-облікових документах відміток військового комісаріату про прийняття на військовий облік і зняття з нього;

– несвоєчасно надаються до військового комісаріату повідомлення про зміну сімейного стану, місця проживання, службового стану та освіти військовозобов’язаних і призовників;

– не поступають до військового комісаріату відомості про реєстрацію (розформування)  всіх підприємств і організацій, незалежно від форми власності, для  відповідного обліку.

–  не на всіх підприємствах, установах, організаціях, органах місцевого самоврядування порядок заповнення карток первинного обліку, карток П-2 відповідає вимогам керівних документів,  не вірна побудова картотеки;

–   документація  з питань ведення військового обліку ведеться не в повному обсязі або взагалі відсутня;

  1. Роботу з питань покращення системи військового обліку на території Овруцької міської ради у 2019 році буде проводити за такими основними напрямками:

Неухильне дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 07.12.2017р.  № 921 « Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних» , ЗУ « Про військовий обов’язок і військову службу», « Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію»  з питань військового обліку  в органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах, організаціях та виготовлення відповідної документації;

удосконалення системи військового обліку на території міста шляхом проведення звірок облікових даних та перевірок стану ведення військового обліку на  підприємствах, установах, організаціях;

зарахування в запас Збройних Сил України та інших військових формувань громадян України, які не досягли граничного віку перебування в запасі;

налагодження тісної взаємодії з органами державної влади, підприємствами, установами, організаціями з  питань функціонування системи військового обліку шляхом проведення спільних нарад, інструкторсько-методичних занять з відповідальними за ведення військового обліку;

покращення стану обліку резервістів  та виконання планових завдань щодо їх призову на навчальні збори;

охоплення військовим обліком всіх призовників і військовозобов’язаних на території Овруцької міської ради.

Секретар виконкому                                                                   М.В. Чичирко

Д О Д А Т О К № 2

до рішення виконавчого комітету

VII скликання

від 13.03.2019 року № 504

Перелік

заходів щодо поліпшення стану військового обліку у 2019 році

на території Овруцької міської ради

  1. Щодо забезпечення персонального обліку призовників і військовозобов’язаних державними органами, підприємствами, установами та організаціями.

2.1. Проаналізувати кваліфікаційні вимоги до посад на відповідність спеціальностям, визначеним у Постанові Кабінету Міністрів України від 14 жовтня 1994 р. № 711 “Про затвердження переліку спеціальностей, за якими жінки, що мають відповідну підготовку, можуть бути взяті на військовий облік”. При наявності жінок, що працюють на таких посадах і мають відповідні спеціальності – скеровувати їх до Овруцького об’єднаного міського військового комісаріату для взяття на військовий облік.

2.2. Встановити взаємодію із військовими комісаріатами інших адміністративно-територіальних одиниць (за наявності в них на обліку військовозобов’язаних та призовників, що працюють в державному органі, підприємстві, установі, організації). Здійснювати їх письмове інформування про призначення, переміщення і звільнення осіб, відповідальних за ведення військового обліку. В ході взаємодії уточнити строки та способи звіряння даних особових карток, їх облікових даних, внесення відповідних змін до них, а також порядок оповіщення призовників і військовозобов’язаних. Відряджати осіб, відповідальних за ведення військового обліку у визначені строки до таких військових комісаріатів для проведення звіряння даних особових карток призовників і військовозобов’язаних з їх обліковими документами у районних (міських) військових комісаріатах.

2.3. Керівникам навчальних закладів забезпечити відпрацювання особових карток на усіх призовників (військовозобов’язаних), що працюють та навчаються в навчальних закладах.

2.4. Перевіряти у громадян під час прийняття на роботу (навчання) наявності військово-облікових документів (у військовозобов’язаних — військових квитків або тимчасових посвідчень, а у призовників — посвідчень про приписку до призовних дільниць), а приймання на роботу (навчання) призовників і військовозобов’язаних здійснювати тільки після взяття їх на військовий облік у Овруцькому ОМВК.

2.5. Надсилати у семиденний строк до Овруцького ОМВК повідомлення про зміну облікових даних призовників і військовозобов’язаних, прийнятих на роботу (навчання) чи звільнених з роботи (відрахованих з навчального закладу).

2.6. Здійснювати оповіщення на вимогу Овруцького ОМВК призовників і військовозобов’язаних про їх виклик до військового комісаріату і забезпечення їх своєчасного прибуття.

2.7. Спільно з Овруцьким ОМВК звіряти данні особових карток, списків призовників і військовозобов’язаних, їх облікові данні, внесення відповідних змін до них, а також щодо оповіщення призовників і військовозобов’язаних.

2.8. Організувати періодичне звіряння особових карток призовників і військовозобов’язаних із записами у військових квитках та посвідченнях про приписку до призовних дільниць. Не рідше одного разу на рік проводити звіряння особових карток працівників з обліковими документами районних (міських) військових комісаріатів, в яких вони перебувають на військовому обліку.

2.9. У п’ятиденний строк з дня подання відповідних документів вносити до особових карток призовників і військовозобов’язаних зміни щодо їх сімейного стану, місця проживання (перебування), освіти, місця роботи і посади та надсилати щомісяця до 5 числа до районних (міських) військових комісаріатів, в яких вони перебувають на військовому обліку, повідомлення про зміну облікових даних.

2.10. Складання і подання щороку до 1 грудня до Овруцького ОМВК списків громадян, які підлягають приписці до призовних дільниць.

2.11. Своєчасне оформлення документів для бронювання військовозобов’язаних за органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями на період мобілізації та на воєнний час.

  1. Щодо розшуку військовозобов’язаних, які ухиляються від виконання військового обов’язку.

Начальнику Овруцького відділення Коростенського відділу Головного управління Національної поліції в Житомирській області відпрацювати дієву систему роботи щодо розшуку, затримання і доставки до Овруцького об’єднаного міського військового комісаріату громадян, які ухиляються від виконання військового обов’язку. Направляти списки таких громадян до державних органів, до яких прибувають громадяни для вирішення особистих питань і де здійснюється ідентифікація їх особи, – для виклику представників Національної поліції при прибутті таких осіб.

Секретар виконкому                                                                   М.В. Чичирко

Д О Д А Т О К № 3

до рішення виконавчого комітету

VII скликання

від 13.03.2019 року № 504

Графік

 перевірок організації та ведення військового обліку в старостинських округах Овруцької громади, що розміщуються на

території відповідальності Овруцького об’єднаного міського військового комісаріату на 2019 рік.

№        з/п Найменування старостинських округів Планові дати перевірок на 2019 рік Результати перевірки  
 січень  лютий  березень  квітень травень  червень  липень  серпень  вересень  жовтень листопад  грудень кількість в/зоб.фіцерів кількість в/зоб. Сержантів солдатів кількість в/зоб. жінок кількість призовників Відмітка про виконання
1 Зарічанський             04                    
2 Шоломківський             04                    
3 В.Хайчанський       11                          
4 Бондарівський       11                          
5 Норинський       11                          
6 В.Фоснянський             04                    
7 Гошівський               05                  
8 Невгодівський               05                  
9 Кирданівський             02                    
10 Черепинський           28                      
11 Піщаницький             02                    
12 Покалівський             02                    
13 Хлуплянський           28                      
14 Раківщинський               12                  
15 В.Чернігівський               12                  
16 Підрудянський               12                  

 

Секретар виконкому                                                                                                                              М.В. Чичирко

Д О Д А Т О К № 4

до рішення виконавчого комітету

VII скликання

від 13.03.2019 року № 504

Графік

 Проведення звірок даних карток первинного обліку військовозобов’язаних у старостинських округах Овруцької громади, з обліковими даними Овруцького об’єднаного міського військового комісаріату на 2019 рік.

№        з/п Найменування старостинських округів Планові дати перевірок на 2019 рік Результати перевірки  
 січень  лютий  березень  квітень травень  червень  липень  серпень  вересень  жовтень листопад  грудень кількість в/зоб.фіцерів кількість в/зоб. Сержантів солдатів кількість в/зоб. жінок кількість призовників Відмітка про виконання
1 Зарічанський             01                    
2 Шоломківський             01                    
3 В.Хайчанський       03                          
4 Бондарівський       02                          
5 Норинський       02                          
6 В.Фоснянський             01                    
7 Гошівський               01                  
8 Невгодівський               01                  
9 Кирданівський           28                      
10 Черепинський           18                      
11 Піщаницький           30                      
12 Покалівський           28                      
13 Хлуплянський           18                      
14 Раківщинський               09                  
15 В.Чернігівський               09                  
16 Підрудянський               09                  

 

Секретар виконкому                                                                                                                              М.В. Чичирко

Д О Д А Т О К № 5

до рішення виконавчого комітету

VII скликання

від 13.03.2019 року № 504

Завдання

з методичного забезпечення військового обліку та підвищення кваліфікації посадових осіб, відповідальних за організацію та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних, забезпечення функціонування системи військового обліку на території міської ради на 2019 рік

з/п

Найменування заходів Строк

проведення

Відповідальний за виконання Відмітки про виконання  
І. Організаційні заходи
1. Організація роботи щодо ведення військового обліку і бронювання відповідно до планів Протягом року Керівники підприємств, установ, організацій    
2. Контроль за веденням військового обліку і бронювання За планом перевірок Міський голова, військовий комісар.    
3. Контроль виконання громадянами та посадовими особами встановлених правил військового обліку Протягом року Керівники підприємств, установ, організацій.    
4. Проведення занять з відповідаль­ними за ведення військового обліку і бронювання на підприємствах, установах з підвищення квалі­фікації. Для організації та прове­дення занять спланувати виділення коштів у необхідній кількості 19.02

25.06

25.12

Міський голова, військовий комісар.    
5. Проведення нарад з питань забезпечення функціонування системи військового обліку та його стану із заслуховуванням посадових осіб, які допустили порушення правил ведення військового обліку 25.06

25.12

Міський голова, військовий комісар, керівники, підприємств, установ, організацій.    
6. Інформування Овруцького ОМВК про призначення, переміщення і звільнення осіб, відповідальних за ведення військово-облікової роботи У 7-денний термін Керівники підприємств, установ, організацій.    
ІІ. Заходи щодо військового обліку призовників і військовозобов’язаних
1. Перевірка у громадян під час прийняття на роботу (навчання) наявності військово-облікових документів (у військовозобов’я­заних – військових квитків або тимчасових посвідчень, а у призов­ників – посвідчень про приписку до призовних дільниць). Приймання на роботу (навчання) призовників і військовозобов’язаних здійсню­ється тільки після взяття їх на військовий облік у Овруцькому ОМВК, а також у разі перебування на військовому обліку в СБУ та СЗР Постійно Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій    
2. Надсилання до Овруцького ОМВК повідомлень про зміну облікових даних призовників і військовозобо­в’язаних, прийнятих на роботу (навчання) чи звільнених з роботи (відрахованих з навчального закладу) У 7- денний строк Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій    
3. Оповіщення призовників і військовозобов’язаних про їх виклик до Овруцького ОМВК і забезпечення їх своєчасного прибуття За розпорядженням Овруцького ОМВК Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій    
4. Забезпечення повноти та достовір­ності облікових даних призовників і військовозобов’язаних Постійно Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій    
5. Взаємодія з Овруцьким ОМВК щодо строків та способів звіряння даних особових карток, списків призов­ників і військовозобов’язаних, їх облікових даних, внесення відповідних змін до них, а також щодо оповіщення призовників і військовозобов’язаних Постійно Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій    
6. Звіряння особових карток призовників і військовозобов’я­заних із записами у військових квитках та посвідченнях про приписку до призовних дільниць Щомісяця Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій    
7. Проведення звіряння особових карток працівників з обліковими документами Овруцького ОМВК За планом (не рідше одного разу на рік) Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій    
8. Внесення до особових карток призовників і військовозобов’я­заних змін щодо їх сімейного стану, місця проживання (перебування), освіти, місця роботи і посади У 5-денний строк Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій    
9. Надсилання до Овруцького ОМВК повідомлення про зміну облікових даних Щомісяця до 5 числа Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій    
10. Складення і подання до Овруцького ОМВК списків громадян, які підлягають приписці до призовних дільниць До 1 грудня Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій    
11. Приймання під розписку від призовників і військовозобов’яза­них їх військово-облікових документів для подання до Овруцького ОМВК для звіряння з картками первинного обліку та оформлення бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час Постійно Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій    
12. Постійний контроль за виконанням посадовими особами державних органів, підприємств, установ та організацій, призовниками і військовозобов’язаними встановлених правил військового обліку та проведенням відповідної роз’яснювальної роботи Постійно Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій    
13. Постійне інформування Овруцького ОМВК про громадян та посадових осіб, які порушують правила військового обліку, для притягнення їх до відповідальності згідно із законом Постійно Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій    
14. Ведення та зберігання журналу обліку результатів перевірок стану військового обліку призовників і військовозобов’язаних та звіряння їх облікових даних з даними Овруцького ОМВК Постійно Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій    
15. Здійснення реєстрації (зняття з реєстрації) місця проживання призовників і військовозобов’язаних лише в разі наявності в їх військово-облікових документах позначок Овруцького ОМВК про зняття з військового обліку або перебування на військовому обліку за місцем проживання Постійно Керівники органів, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб    
16. Надсилання до Овруцького ОМВК повідомлення про реєстрацію (зняття з реєстрації) місця проживання призовників і військовозобов’язаних Щомісяця до 5 числа Керівники органів, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб    
17. Повідомлення про місце перебування зареєстрованих призовників і військовозобов’я­заних на запити Овруцького ОМВК   Керівники органів, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб    
18. Надсилання до Овруцького ОМВК або органів місцевого самоврядування, що ведуть військовий облік, пові­домлення про осіб, які отримали громадянство України і повинні бути взяті на військовий облік У 2-

тижневий строк

Керівники органів, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб    
19. Надання Овруцькому ОМВК допомоги у прийнятті призовників і військово­зобов’язаних на військовий облік, здійснення контролю за викона­нням ними правил військового обліку та виявлення призовників і військовозобов’язаних, які порушують зазначені правила. Повідомлення про виявлення таких осіб надсилаються до військкомату Постійно Керівники органів, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб    
20. Здійснення досудових розслідувань стосовно ухилення військовозобов’язаних від військового обліку За зверненням Овруцького ОМВК Начальник Овруцького відділення Коростенського відділу Головного управління Національної поліції в Житомирській області    
21. Здійснення розшуку, затримання та доставки до Овруцького ОМВК громадян, які ухиляються від виконання військового обов’язку За зверненням органів місцевого самовряду­вання, Овруцького ОМВК Начальник Овруцького відділення Коростенського відділу Головного управління Національної поліції в Житомирській області    
22. Повідомлення, після звернення громадян щодо реєстрації актів цивільного стану, Овруцького ОМВК, про зміну їх прізвища, імені та по батькові, одруження (розлучення), реєстрацію смерті призовників і військовозобов’язаних, вилучення військово-облікових документів, пільгових посвідчень, а також зміну інших даних У 7-денний строк Керівники органів державної реєстрації актів цивільного стану    
23. Повідомлення Овруцького ОМВК про призовників і військовозобов’язаних, стосовно яких повідомлено про підозру у вчинені кримінального правопорушення У 7-денний строк Начальник  органу досудового розслідування    
24. Повідомлення Р(М)ВК про призовників, стосовно яких кримінальні справи розглядаються судами, а також про вироки щодо призовників і військовозобов’я­заних, які набрали законної сили У 7-денний строк Голова Овруцького районного суду    
25. Вилучення та надсилання до Овруцького ОМВК військово-облікових документів призовників і військовозобов’язаних, засуджених до позбавлення волі, обмеження волі або арешту Постійно Голова Овруцького районного суду    
26. Повідомлення Овруцького ОМВК про призовників і військовозобов’язаних, яких визнано інвалідами У 7-денний строк Голова медико-соціальної експертної комісії    
27. Під час проведення призову громадян на строкову військову службу повідомлення Овруцького ОМВК про громадян призовного віку, які перебувають на стаціонарному лікуванні У 3-денний строк Керівники лікувальних закладів    
28. Відповідно до розпоряджень Овруцького ОМВК та рішеня виконавчого комітету міської ради своєчасне подання необхідних відомостей до зазначених органів про призовників і військовозобов’язаних, сповіще­ння їх про виклик до військкомату шляхом вручення повісток та забезпечення прибуття за викликом. Постійно Керівники організацій або підприємств та установ, що здійснюють експлуатацію будинків, а також власники будинків    
29. Для зняття з військового обліку військовозобов’язаних, яких після проходження строкової військової служби прийнято на службу до органів Національної поліції, органів і підрозділів цивільного захисту, Держспецзв’язку та Державної кримінально-виконавчої служби – вилучення у військово­зобов’язаних військово-облікових документів, які надсилаються до Овруцького ОМВК за місцем перебування призовників і військовозобов’яза­них на військовому обліку разом з витягами з наказів про прийняття на службу та списком У 7-денний строк Керівники органів Національної поліції, органів і підрозділів цивільного захисту, Держспецзв’язку та Державної кримінально-виконавчої служби    
30. Повідомлення Овруцького ОМВК про звільнення військовозобов’язаних із служби, яким повертають під розписку особисті військово-облікові документи та видають довідки У 7-денний строк Керівники органів Національної поліції, органів і підрозділів цивільного захисту, Держспецзв’язку та Державної кримінально-виконавчої служби    
ІІІ. Заходи щодо бронювання військовозобов’язаних
1. Своєчасне оформлення документів для бронювання військовозобов’я­заних за центральними і місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, підприємс­твами, установами та організаціями на період мобілізації та на воєнний час У 10-денний термін Відповідальні за ведення військового обліку    
2. Повідомлення військового комісаріату, де військовозобов’я­зані працівники перебувають на військовому обліку про їх бронювання за посадами і зарахування на спеціальний облік У 5-денний термін Відповідальні за ведення військового обліку    
3. Інформування військового коміса­ріату, про анулювання посвідчень про відстрочку від призову на період мобілізації та на воєнний час У 5-денний термін Відповідальні за ведення військового обліку    
4. Уточнення плану вручення посвідчень, списків уповноважених про вручення посвідчень Щомісяця Відповідальні за ведення військового обліку    
5. Уточнення плану заміщення війсь­ковозобов’язаних працівників, які підлягають призову за мобілізацією 25.06

25.12

Відповідальні за ведення військового обліку    
ІV. Звітність з питань військового обліку та бронювання
1. Надання інформації на запити з питань військового обліку та бронювання Постійно Відповідальні за ведення військового обліку    
2. Складання та погодження у військовому комісаріаті Звіту про чисельність працюючих та війсь­ковозобов’язаних, заброньованих згідно з переліками посад та про­фесій, станом, станом на 1 січня (за формою згідно з додатком 4 до Постанови КМУ від 04.02.2015 № 45) До 25.12 Відповідальні за ведення військового обліку    
3. Подання до РДА і РВК Звіту про чисельність працюючих та військовозобов’язаних, заброньо­ваних згідно з переліками посад та професій, станом, станом на 1 січня (за формою згідно з додатком 4 до Постанови КМУ від 04.02.2015 № 45) та інформації про стан роботи щодо військового обліку та бронювання військовозобов’язаних До 10.01 Відповідальні за ведення військового обліку    
4. Інформування Овруцької міської ради та внесення на їх розгляд пропозиції щодо по­ліпшення стану військового обліку До 15.01 Військовий комісар    
V. Виконання інших заходів
1. Доведення до підприємств, установ, організацій змін в законодавстві щодо військового обліку, військової служби та бронювання Протягом року  Військовий комісар, Відповідальні за ведення військового обліку    
2. Проведення роз’яснювальної роботи з військовозобов’язаними працівниками щодо виконання правил військового обліку Протягом року Військовий комісар,

Відповідальні за ведення військового обліку

   
3. Виготовлення друкарським способом правил військового обліку і вивішування їх на видному місці у відповідних приміщеннях До 01.03 Керівники державних органів, які забез­пе­чують функціо­нування системи військового обліку, підприємств, установ та організацій, де ведеться військовий облік призовників і військовозобов’язаних    
4. Організація оформлення наочної агітації, інформаційних буклетів з питань військового обліку та бронювання, військового обов’язку та мобілізації, проходження військової служби за контрактом До 01.04 Військовий комісар,

Відповідальні за ведення військового обліку

   
5. Опрацювання та видання необхідної документації для відповідальних за ведення військового обліку До 01.03 Міський голова, Військовий комісар,

Відповідальні за ведення військового обліку

   

Секретар виконкому                                                                                                                                             М.В.Чичирко

 

 

Д О Д А Т О К № 6

до рішення виконавчого комітету

VII скликання

від 13.03.2019 року № 504

СКЛАД

комісії для перевірок стану військового обліку на території Овруцької міської ради

БОЛОТІН

Олександр Сергійович

Начальник відділення військового обліку та бронювання сержантів і солдатів запасу Овруцького об’єднаного міського військового комісаріату
Члени комісії
ВАСЯНОВИЧ Сергій Валентинович Оператор відділення військового обліку та бронювання сержантів і солдатів запасу Овруцького об’єднаного міського військового комісаріату
КОВАЛЬЧУК Олександр Володимирович Старший офіцер відділення офіцерів запасу і кадрів Овруцького об’єднаного міського військового комісаріату
КАПЛЮК

Тетяна Юріївна

Провідний спеціаліст відділення комплектування Овруцького об’єднаного міського військового комісаріату

 

Секретар виконкому                                                                     М.В. Чичирко



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=