Рішення №706 виконкому міської ради “Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 16.08.2018 року № 278 «Про затвердження нової редакції Положень про конкурси малюнку «Рідне місто моє», сімейного конкурсу «Парад молодих мам», на кращий твір, поему, вірш «Історії древнього Овруча», кулінарної майстерності «Картопляні смаколики» естетичного оформлення «Чудова садиба»»”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від 11.09.2019 року                № 706

Про внесення змін до рішення
виконавчого комітету міської ради
від 16.08.2018 року № 278
«Про затвердження нової редакції
Положень про конкурси малюнку
«Рідне місто моє», сімейного конкурсу
«Парад молодих мам», на кращий твір,
поему, вірш «Історії древнього Овруча»,
кулінарної майстерності
«Картопляні смаколики» естетичного

оформлення «Чудова садиба»»

З метою виконання заходів, затверджених рішенням виконкому від 15.08.2019 року № 672 щодо святкування 1073-річчя м.Овруча, керуючись ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком Овруцької міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Внести зміни в додаток № 2 та №4 до рішення виконавчого комітету міської ради від 16.08.2018 року № 278 «Про затвердження нової редакції Положень про конкурси малюнку «Рідне місто моє», сімейного конкурсу «Парад молодих мам», на кращий твір, поему, вірш «Історії древнього Овруча», кулінарної майстерності «Картопляні смаколики» естетичного оформлення «Чудова садиба»», наступним чином, вищевказані додатки викласти в новій редакції.

Міський голова                                                           Іван КОРУД

Д О Д А Т О К № 2

до рішення виконавчого комітету

VII скликання

від 16.08.2018 року № 278

ПОЛОЖЕННЯ

про проведення конкурсу «Парад молодих мам»

  1. Загальні положення

1.1. Це Положення визначає порядок проведення сімейного конкурсу «Парад дитячих візочків» (далі Конкурс), умови участі в ньому.

1.2. Сімейний конкурс «Парад молодих мам» носить виключно соціальний характер. Основний захід конкурсу – святкова хода учасників з оформленими дитячими візочками. Під час святкової ходи журі вибирає переможців.

1.2. Комерційні і некомерційні організації, приватні підприємці можуть виступати спонсорами і партнерами Конкурсу, засновувати спеціальні призи за погодженням з Організатором.

  1. Мета проведення Конкурсу

2.1. Формування позитивного образу сім’ї та сімейних відносин у молоді.

2.2. Підвищення престижу сім’ї в молодіжному середовищі.

2.3. Виявлення творчого потенціалу учасників конкурсу.

  1. Організатори

Організатором конкурсу є Міська рада, відділ з гуманітарних питань.

  1. Час і місце проведення

Конкурс – парад відбудеться на центральній площі в рамках святкування Дня міста. Реєстрація учасників з 10-00 години.

  1. Учасники Конкурсу

5.1. У Конкурсі можуть брати участь мами (батьки та їхні родичі) з дітьми у віці до 4-х років. Присутність у візочку дитини обов’язкова.

5.2. Учасники Конкурсу подають заявку (додаток) до дати вказаної в оголошенні про початок прийому заяв на конкурс. Анкету – заявку необхідно принести (або заповнити на місці) у Овруцьку дитячу бібліотеку за адресою: вул. Т. Шевченка, 37 (тел.: 4-26-56 м. т. 0969082508) або надіслати ел. Поштою: dut.bibl.ovruch@gmail.com). Відправлення анкети-заявки на участь є згодою учасника з усіма умовами проведення Конкурсу.

5.3. Учасникам необхідно мати при собі копії свідоцтв про народження дитини та паспорта для дорослого.

  1. Правила участі в Конкурсі

6.1. Учасники Конкурсу можуть використовувати будь-який дитячий візочок (літній або зимовий варіант).

6.2. Участники Конкурсу оформлюють свій візочок, використовуючи будь-які технології, додаткові пристосування та аксесуари, що не заважають руху візочка і не створюють незручності дитині і оточуючим. В оформленні забороняється використання предметів, що колють, відкритого вогню, рідин або інших субстанцій, які не відповідають техніці безпеки проведення громадських заходів.

6.3. Візочок оформляється учасниками Конкурсу заздалегідь за рахунок власних коштів.

6.4. Візочок може бути оформлений таким чином:

– «Техно-візочок» (візочок – в образі будь-якого транспортного засобу)

– «Живий світ» (рослинний і тваринний світ – невичерпне джерело натхнення).

– «Візочок-казка» (будь-які казкові та мультиплікаційні образи).

– «Візочок оригінального жанру» (найкреативніші і незвичайні рішення в оформленні візочка) .

6.5. Допускається наявність в учасників (батьків та дітей) костюмів (елементів костюму), відповідних тематиці оформлення візочка.

6.6. До участі в Конкурсі допускаються особи, які подали заявку згідно п. 5.2. цього Положення і пройшли попередню реєстрацію на місці проведення Конкурсу.

6.7.Кожному учаснику Конкурсу при реєстрації в день проведення заходу присвоюється номер. При реєстрації одному з батьків необхідно мати паспорт.

  1. Нагородження переможців Конкурсу

7.1.Участників Конкурсу оцінює журі, що складається з організаторів, спонсорів та партнерів Конкурсу.

7.2. Основне завдання роботи журі — визначення найбільш цікавих сімейних робіт і прийняття рішення про нагородження учасників параду колясок. Рішення журі є остаточним і перегляду не підлягає.

7.3. Критерії оцінки:

– оригінальність ідеї;

– відповідність заявленої номінації;

– барвистість оформлення візочка,

– якість  виконання ,

-творчий підхід

– цілісність, гармонійність створеного образу;

7.4.  за рішення журі   буде обрано переможців

1 місце (один переможець) – 2000 грн

2 місце (два переможці) – 1500 грн

3 місце(три переможці- 1000грн

Нагородження переможців проводиться безпосередньо після закінчення святкової ходи.

7.5. Переможці нагороджуються грамотами та подарунками від організаторів та спонсорів.

7.6. Учасникам, які не стали переможцями, вручаються  дипломи та заохочувальні призи.

7.7. Журі та спонсори Конкурсу можуть установлювати спеціальні нагороди окремим учасникам за креативний підхід.

  1. Прикінцеві положення.

8.1. Конкурс не є лотереєю або азартною грою.

8.2. Факт участі в Конкурсі має на увазі, що її Учасники погоджуються з тим, що їх персональні дані (імена, прізвища, фотографії та відеокадри дітей в колясках, інтерв’ю та інші матеріали про них) можуть бути використані Організатором в відеосюжеті, слайд-шоу і ЗМІ.

8.3. Організатор не несе відповідальності за здоров’я і безпеку дітей учасників Конкурсу.

8.4. Організатор не несе відповідальності за якість призів і подарунків, наданих спонсорами і партнерами Конкурсу.

8.5  У разі порушення учасником Правил участі в Конкурсі Організатор залишає за собою право прийняти рішення про анулювання результатів Конкурсу.

8.6. Організатор має право змінювати Правила Конкурсу на власний розсуд.

Д О Д А Т О К

Заявка

на участь в сімейному конкурсі «Парад молодих мам»

  1. П.І.Б. учасників (мами, тата дитини) _________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

  1. Назва екіпажу _____________________________________________________

__________________________________________________________________________

  1. Кілька слів про сім’ю (2-3 речення)____________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

  1. Контактна інформація учасника (телефон) ____________________________

________________________________________________________________________

Дата ___________________      підпис ____________________________

Секретар виконкому                                                   М.В.Чичирко

Д О Д А Т О К № 4

до рішення виконавчого комітету

VII скликання

від 16.08.2018 року № 278

Положення
про міський конкурс кулінарної майстерності

«Картопляні смаколики»

  1. Загальні положення
    • Це Положення визначає порядок проведення міського конкурсу кулінарної майстерності «Картопляні смаколики» (далі – Конкурс).
    • Організатором Конкурсу є виконавчий комітет міської ради (далі – Організатори). До організації конкурсу можуть долучатись громадські організації Овруцької ОТГ та спонсори.
  1. Мета та завдання Конкурсу:

2.1. Сприяння розкриттю потенціалу традиційної місцевої кухні.

2.2. Створення умов для підвищення туристичної привабливості громади.

2.3. Вдосконалення професійної майстерності, творчого потенціалу любителів кулінарної справи.

  1. Учасники Конкурсу:

3.1. У Конкурсі беруть участь всі зареєстровані учасники.

3.2. На Конкурс учасники пропонують кулінарні страви та кондитерські вироби, з картоплі  для конкурсної дегустації та для продажу гостям.

  1. Організація та проведення конкурсу
    • Конкурс проводиться в день проведення фестивалю «Поліська пані Картопелька».

4.2. Питання, пов’язанні з підготовкою та проведенням Конкурсу вирішуються організаторами. Для підготовки та проведення Конкурсу за спільним рішенням організаторів визначається оргкомітет та складається план організації і проведення конкурсу, визначаються номінації конкурсу.

Оргкомітет формує журі, до складу якого входять технологи з приготування страв та представники громади.

4.3. Організатори створюють необхідні умови для забезпечення порядку проведення, а також сприяють висвітленню проведення Конкурсу у засобах масової інформації.

  1. Умови участі, вимоги, завдання та критерії оцінювання

5.1. На конкурс необхідно подати страву із картоплі.

Приготовані для конкурсу страви та кулінарні вироби виконуються у вільному стилі.

Учасники презентують конкурсні зразки на спеціально відведеному місці (організаторами надається стіл), використовуючи власні елементи оздоблення (скатертини, атрибути, фірмовий посуд, прикраси тощо).

Витрати на приготування конкурсних завдань здійснюються учасниками конкурсу самостійно та організаторами не покриваються

5.2. Журі оцінює зразки конкурсних страв та кондитерських виробів учасників за наступними критеріями:

  • презентація, привабливість, естетичність, сучасний стиль (1-3 бали);
  • приготування – гармонійність (поєднання продуктів, кольору й запаху) відповідність традиціям, імпровізованість(1-3);
  • наявність легенди пов’язаної з історією виникнення страви(1-3).

6. Підбиття підсумків та заохочення переможців

6.1. Страва, що набрала найбільшу кількість балів визначається як «Картопляні смаколики». Рішення журі є конфіденційним і не підлягає зміні чи оскарженню.

6.2. Переможець конкурсу нагороджується дипломом, грошовим або цінним подарунком.

6.3. Організатори Конкурсу залишають за собою право використовувати «Картопляні смаколики» з метою промоції потенціалу ресторанної та туристичної галузі, та рекомендують її для включення до рекламних буклетів про громаду та туристичних маршрутів.

  • Всі учасники конкурсу відзначаються подяками міського голови.

6.5. Громадські, благодійні та інші організації, меценати мають право встановлювати додаткові призи та премії та відзначати кращих учасників. Для створення призового фонду й проведення заходів з організації Конкурсу можуть використовуватись добровільні внески зацікавлених юридичних та фізичних осіб.

  1. Фінансування Конкурсу

7.1. За необхідності фінансові витрати на проведення заходів конкурсу «Картопляні смаколики» проводяться за рахунок коштів бюджету міської ради та інших незаборонених державою джерел фінансування.

Секретар  виконкому                                                           М.В. Чичирко



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=