Рішення №1557 від 05 вересня 2019 року “Про надання дозволу ОЗО «Овруцький ЗЗСО I-III ступенів № 1» на передачу столів учнівських (б/в) Овруцькому ОМВК.”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Тридцять друга сесія                                                       VІІ  скликання

від 5 вересня  2019 року                №1557

Про надання дозволу ОЗО
«Овруцький ЗЗСО I-III ступенів № 1» на
передачу столів учнівських (б/в)

Овруцькому ОМВК.

Керуючись ст.ст.: 17, 140 Конституції України, ст. 43 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», Законом України «Про оборону України» ст.: 26, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності», п.7 прикінцевих Положень Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», враховуючи інформацію т.в.о. начальника відділу з гуманітарних питань Рожка І.А., пропозиції постійних депутатських комісій, міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Надати дозвіл ОЗО «Овруцький ЗЗСО I-III ступенів № 1» на передачу у тимчасове користування 45 (сорока п’яти) столів учнівських (б/в), що не використовуються в навчальному процесі, Овруцькому об’єднаному міському військовому комісаріату (далі – ОМВК) для облаштування місць для забезпечення зборів з батальйоном територіальної оборони, що проводитимуться в період з 19 по 28 вересня 2019 року на території Овруцької міської ОТГ.
  2. Створити комісію по передачі столів учнівських (б/в) від ОЗО «Овруцький ЗЗСО I-III ступенів № 1» Овруцькому об’єднаному міському військовому комісаріату (далі – комісія) та затвердити її у такому складі:

Голова комісії: Невмержицький А.О. – директор ОЗО «Овруцький ЗЗСО I-III ступенів № 1»;

Члени комісії:

Кондратчук Ю.М. – головний бухгалтер ОЗО «Овруцький ЗЗСО I-III

ступенів № 1»;

Шкут О.М. – військовий комісар Овруцького ОМВК (за згодою);

Сироватка В.М. – бухгалтер централізованої бухгалтерії відділу з

гуманітарних питань.

  1. Комісії оформити відповідно до норм чинного законодавства акт передачі-приймання.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти постійну депутатську комісію з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку і відділ з гуманітарних питань міської ради.

Міський голова                                                                  Іван КОРУД



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=