Проект рішення “Про внесення змін до рішення сесії Овруцької міської ради від 20.12.2019 № 1860 «Про визначення осіб уповноважених діяти від імені Овруцької міської ради під час проведення реєстраційних дій»”

УКРАЇНА

Овруцька міська рада Житомирська область

Р І Ш Е Н Н Я

Сорок перша сесія                                                              VII скликання

від  27 лютого 2020 року       №

Про внесення змін до рішення сесії
Овруцької міської ради від 20.12.2019 № 1860
«Про визначення осіб уповноважених діяти
від імені Овруцької міської ради

під час проведення реєстраційних дій»

Заслухавши інформацію начальника юридичного відділу виконавчого комітету Овруцької міської ради Першко О. М., керуючись п.6 ст. 18 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», ст. 26, ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.п.. 5.4. – 5.7. Положення про відділ регулювання земельних відносин виконавчого комітету Овруцької міської ради, затвердженого рішенням сесії Овруцької міської ради від 27.02.2020 № ___, п.п.. 3.21. – 3.24. Положення про відділ комунального майна виконавчого комітету Овруцької міської ради, затвердженого рішенням сесії Овруцької міської ради від 27.02.2020 № ___, враховуючи рекомендації засідання постійної депутатської комісії від 21.02.2020р., міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Внести зміни до рішення сесії Овруцької міської ради від 20.12.2019 №1860 «Про визначення осіб уповноважених діяти від імені Овруцької міської ради під час проведення реєстраційних дій» та викласти його в наступній редакції:

«

  1. Визначити уповноваженою особою у відповідності до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» начальника відділу регулювання земельних відносин виконавчого комітету Овруцької міської ради – Жука Сергія Петровича (паспорт: серія ___ № _________, виданий ______________________ «__»____ __р., ідентифікаційний код ________________).
  2. Надати право начальнику відділу регулювання земельних відносин виконавчого комітету Овруцької міської ради Жуку Сергію Петровичу (паспорт: серія ___ № _________, виданий ______________________ «__»____ __р., ідентифікаційний код ________________):

2.1. подавати (виключно на підставі рішення сесії) документи для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав на земельні ділянки та отримувати відповідні витяги з реєстру;

2.2. подавати (виключно на підставі рішення сесії) документи для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення обтяження речових прав на земельні ділянки та отримувати відповідні витяги з реєстру;

2.3. подавати (виключно на підставі рішення сесії) документи для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення обтяження речових прав на земельні ділянки та отримувати відповідні витяги з реєстру;

2.4. подавати (виключно на підставі рішення сесії) документи для проведення державної реєстрації у разі взяття на облік безхазяйного нерухомого майна (земельних ділянок) та отримувати відповідні витяги з реєстру.

  1. Визначити уповноваженою особою у відповідності до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» начальника відділу комунального майна виконавчого комітету Овруцької міської ради Макаревича Сергія Васильовича (паспорт: серія ___ № _________, виданий ______________________ «__»____ __р., ідентифікаційний код ________________).
  2. Надати право начальнику відділу комунального майна виконавчого комітету Овруцької міської ради Макаревичу Сергію Васильовичу (паспорт: серія ___ № _________, виданий ______________________ «__»____ __р., ідентифікаційний код ________________):

4.1. подавати (виключно на підставі рішення сесії) документи для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав на об’єкти нерухомого майна та отримувати відповідні витяги з реєстру.

4.2. подавати (виключно на підставі рішення сесії) документи для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення обтяження речових прав на об’єкти нерухомого майна та отримувати відповідні витяги з реєстру;

4.3. подавати (виключно на підставі рішення сесії) документи для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення обтяження речових прав на об’єкти нерухомого майна та отримувати відповідні витяги з реєстру;

4.4. подавати (виключно на підставі рішення сесії) документи для проведення державної реєстрації у разі взяття на облік безхазяйного нерухомого майна та отримувати відповідні витяги з реєстру.

»

Міський голова                                                                    Іван КОРУД



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=