Шановні медичні працівники! Лікарі, сімейні лікарі, медичні сестри, медичні брати та медичний персонал! Прийміть найщиріші вітання з нагоди вашого професійного свята – Дня медичного працівника! Професія, яку ви обрали, це не робота, це – покликання. Поклик душі і серця – служити людям, щосекунди власного життя, вдень і вночі, нести варту зі збереження життя та здоров’я громадян нашої країни. Дякую вам за недоспані ночі, нічні зміни, роботу у вихідні дні, професіоналізм, пріоритетність інтересів хворих, чуйність, добре серце та готовність у будь-яку пору доби прийти на допомогу, заради порятунку життя людей. У народі кажуть, що медична сестра – це ноги безногого, очі сліпого, підтримка дитині, джерело знань і впевненості для молодої матері, уста тих, хто надто безсильний, а про лікарів можна сказати, що це люди – янголи-охоронці, які дбають про збереження найціннішого – нашого життя.
В умовах пандемії COVID-19, наражаючись на професійні небезпеки і навіть ризикуючи власним життям, ви продовжили працювати та надавати допомогу людям, хворим на COVID-19. Завдяки вашій злагодженій роботі, уважності та професійності, вдалося уникнути ускладнення епідеміологічної ситуації в Овруцькій громаді та тримати можливе розповсюдження коронавірусної інфекції під контролем. Дякую вам за самовіддану працю і відданість своїй справі.
Вітаю вас зі святом і бажаю вам міцного здоров’я, особистого щастя, родинного затишку, добробуту та нових професійних здобутків.
У Центрі первинної медико-санітарної допомоги (ЦПМСД) працює 36 лікарів, 135 медичних сестер, молодшого та іншого персоналу – 81 працівник. У структурі ЦПМСД 15 амбулаторій загальної практики сімейної медицини (АЗПСМ), 66 ФАПів та ФП, працівниками яких обслуговується 55 тисяч населення Овруцького району. Міською радою у 2019 році Центр профінансовано на загальну суму – 1 121 466 грн. Кошти були спрямовані на ремонти АЗПСМ, медикаменти, перевезення хворих, енергоносії та інше.
З метою вирішення проблеми населення по придбанню ліків у сільській місцевості, отримання ліків за державними програмами та відповідно до розпорядження міського голови, ЦПМСД має можливість розміщення аптечних пунктів у населених пунктах району: смт Першотравневе, селах Норинськ, Нові Велідники, Ігнатпіль, Піщаниця, Покалів, Бондарі, Велика Хайча, Шоломки, Велика Фосня, Велика Чернігівка, Селезівка, Гошів, Раківщина, Черевки, Бігунь, Хлупляни, Заріччя, Гладковичі, Левковичі, Можари, Тхорин, Красилівка, Слобода та Кирдани.
Завдячуючи працівникам ЦПМСД (завідувачкам ФАПів), послуга з реалізації ліків вже надається людям. Заключено АЗПСМ, ФАПами та ФП 56 договорів з аптечними закладами для забезпечення населення лікарськими засобами.
Персонал міської лікарні складає 406 осіб, з яких 77 – лікарі. Овруцьку лікарню районною радою передано в Овруцьку ОТГ з 2018 року. Борги по заробітній платі персоналу лікарні за минулі роки складали – 5,7 млн грн. З 2015 року персоналу лікарні не була перерахована індексація по заробітній платі на суму – 2,7 млн грн, компенсація за невикористані відпустки – 1 млн грн, заробітна плата – 2 млн грн. Заборгованість працівникам лікарні була виплачена у тому ж таки 2018 році. Звичайно, люди отримали й належну їм заробітну плату на загальну суму 33,5 млн грн за 2018 рік. Видатки по заробітній платі за 2019 рік склали – 32,9 млн грн без будь-якої заборгованості. За 2018-2019 роки для лікарні придбано медичне обладнання та комп’ютерну техніку на загальну суму – 5,2 млн грн. Проведено капітальний ремонт інфекційного та дитячого відділень Овруцької міської лікарні – 5 млн. грн. Два роки інтенсивної роботи по оснащенню сучасним обладнанням, ремонту приміщень для перебування хворих, покращенню харчування пацієнтів лікарні та інші необхідні заходи в Овруцькій міській лікарні дали результат. Овруцька міська лікарня ввійшла до переліку опорних закладів охорони здоров’я Житомирської області, а це лише 7 лікарень області, які затверджено розпорядженням КМУ №23-р від 15.01.2020 року.
Життя і здоров’я жителів громади – пріоритетний напрямок роботи в Овруцькій ОТГ.
З повагою, Овруцький міський голова Іван КОРУД