Проект Додаток №1 до рішення “Звіт про хід і результати виконання бюджету Овруцької міської об’єднаної територіальної громади за 1 півріччя 2020 року”

Додаток №1 до рішення

Звіт про хід  і результати   виконання бюджету

Овруцької міської об’єднаної територіальної громади

 за 1 півріччя 2020 року

 По загальному та спеціальному фондах міського бюджету надійшло доходів 131 млн. 521,0 тис. грн., виконання в цілому становить 102,4%, по загальному фонду становить 101,7 % – надійшло доходів 127 млн. 453,6 тис. грн., по спеціальному фонду  надійшло доходів 4 млн. 67,4 тис. грн. виконання 134,4%.

За 1 півріччя 2020 року у порівнянні з 1 півріччям 2019 роком (140886,1 тис. грн.) доходів надійшло на 9365,1 тис. грн. менше.

До Овруцького міського бюджету за 1 півріччя 2020 року  надійшло доходів без урахування міжбюджетних трансфертів 65 млн. 125,7 тис. грн., що становить  49,5 %  в загальній структурі надходжень.

Найбільшу питому вагу в структурі надходжень ( без урахування трансфертів)    становлять:

  • податок та збір на доходи фізичних осіб – 34 млн. 448,0 тис. грн. (52,9%),( 1 півріччя 2019р.- 33 млн. 430,0 тис. грн.);
  • акцизний податок – 5 млн. 314,2 тис. грн. (8,2%)( 1 півріччя 2019р – 5 млн. 67,3 тис. грн.);
  • податок на майно- 7 млн. 598,2 тис.грн.(11,2%) ( 1 півріччя 2019р – 7 млн. 228,2 тис.грн;
  • єдиний податок – 10 млн. 40,9 тис. грн.(15,4%) (1 півріччя 2019р. – 9 млн.865,9 тис.грн.);
  • рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів- 1950,4 тис.грн. ( 3,0%) ( 1 півріччя 2019р- 2746,0 тис.грн.);
  • адміністративні збори та платежі–969,4 тис.грн.(1,5%)( 1 півріччя 2019р– 1232,7 тис.грн);
  • кошти від продажу землі- 1277,7 тис.грн. (2,0%)( 1 півріччя 2019р – 830,1 тис.грн);
  • Кошти від відчуження майна, що належить Автономній Республіці Крим та майна, що перебуває в комунальній власності  – 1470,3 тис.грн. (2,3%) ( 1 півріччя 2019р – 769,1 тис.грн.

Надійшло  міжбюджетних  трансфертів всього 66 млн. 395,3 тис. грн.

За 1 півріччя 2020 року міським бюджетом   у повному обсязі отримано  з державного бюджету базову дотацію, обсяг якої становить 8 млн. 665,2 грн., дотацію з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету  2 млн. 293,2 тис. грн.

Загальна сума субвенцій, що надійшли до міського  бюджету, становить 55 млн. 436,9 тис. грн., у тому числі:

–          освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам 45 млн. 88,1 тис. грн.;

–          медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам 6 млн. 400,5 тис. грн.;

–         субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 194,3 тис.грн. ;

–       субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції 1713,1 тис.грн.; в.т.ч:

Обласний бюджет:  цукровий діабет – 281,5 тис.грн.;

Районний бюджет:   медична субвенція – 1431,6 тис.грн.

–    субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 501,5 тис.грн.

–   інші субвенції з місцевого бюджету – 1539,4 тис.грн., в т.ч по спеціальному фонду – 98,0 тис.грн.

Всього спрямовано асигнувань (видатків) по загальному та спеціальному  фондах Овруцького міського бюджету за 1 півріччя 2020 року 123  млн. 451,2 тисгрн.,

що на 9  млн. 355,9 тис. грн. менше, ніж в 1 півр 2019 року.

(  1 півр. 2019р.- 132 807,1 тис. грн.)

(1 півр. 2020 року: загальний фонд 114 млн. 668,7 тис. грн., спеціальний фонд 8 млн. 782,4 тис. грн.) . В тому числі по галузях:

  • галузь “Освіта” (кпк1000)  73 млн. 018,85 тис. грн. (54,7%)

(1 півр. 2019р.- 72644,8 тис. грн.)

(1 півр. 2020: трансферти – 44,0 млн.  грн., міський бюджет –29,0 млн.грн.),

  • галузь «Охорона здоров’я» (кпк 2000) –  14 млн. 241,3 тис. грн.(11,5%) (1 півр.2019р. – 20147,8 тис. грн.)

(І півр. 2020: трансферти – 9 млн. 306,2 тис. грн. , міський бюджет – 4 млн. 935,1 тис.. грн.)

в тому числі:

  • первинна- 1,1 млн.грн. (трансферти – 356,7 тис,грн., міський бюджет – 773,4 тис.грн.,)
  • вторинна- 13,0 млн. грн. (трансферти – 8,9 млн. грн., міський бюджет –  4,1 млн. грн.),
  • Аптека –125 тис. грн.

(охорона здоров’я 1 півр.  2019р.- 20 млн. 147,8 тис. грн. : первинна-1546,2 тис. грн., вторинна- 18501,7 тис. грн., аптека-100 тис. грн.),

  • галузь ”Управління” (кпк 0100)–11 млн. 480,2 тис. грн.(9,3%) (1 півр. 2019р.- 9842,6 тис. грн.),
  • галузь “Соціальний захист”(кпк 3000) (допомоги населенню, надання фінансової підтримки громадській організації ветеранів, тощо) –2 млн. 104,8 тис. грн. (1,7%) (1 півр.2019р.-2399,3 тис.грн.),
  • галузь “Культура” (кпк 4000) – 3 млн. 293,3 тис. грн. (2,7%)(1 півр. 2019р.-3293,2 тис.грн.),
  • галузь «Фізична культура і спорт» (кпк 5000)- 2 млн. 116,3 тис. грн.(1,7%)(1 півр. 2019р.-1907,7 тис. грн.),
  • галузь «Житлово-комунальне господарство» (кпк 6000) – 8 млн. 859,7 тис. грн. (7,2%) (1 півр. 2019р.- 9688,1 тис.грн.),

В тому числі:

  • «водопровідно- каналізаційне господарство» (кпк 6013)-2 млн. 582,6 тис.грн. (1 півр. 2019р.-2357,8 тис. грн.),
  • «благоустрій» (кпк-6030)- 5977,4 тис. грн.(1 півр. 2019р.-5768,5 тис.грн.),
  • Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду (кпк-6011)- 6,8 тис. грн.
  • «Інша діяльність пов’язана з експлуатацією об’єктів ЖКГ» (кпк 6017) – 24,5 тис. грн.(за двері) (1 півр.2019р.-1455,0 тис.грн.),
  • «Інша діяльність у сфері ЖКГ» (кпк 6090)-268,3 тис. грн.(охор,оцінка неж прим., тощо)( 1 півр. 2019р.-106,9 тис.грн.),
  • галузь «Економічна діяльність» (кпк 7000)- 5 млн. 878,2 тис. грн.(4,8%) ( 1 півр. 2019р.- 8832,7 тис.грн.),

В тому числі:

  • «будівництво та регіональний розвиток» (кпк 7300)- 4882,0 тис. грн. (1 півр. 2019р.- 7547,1 тис. грн.)
  • «транспорт та транспортна інфраструктура, дорожнє господарство» (кпк 7400)- 715,9 тис. грн.(1 півр. 2019р.-829,5 тис.грн.),
  • «здійснення заходів із землеустрою» (кпк 7130)- 208,3 тис. грн., (1 півр. 2019р.-210,0 тис. грн.)
  • «проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок» (кпк 7650)-72,0 тис. грн. (1 півр.2019р.-246,1 тис.грн.),
  • інша діяльність (кпк 8000) –  329,4 тис. грн. (заходи із запобігання та ліквідації  надзвичайних ситуацій-118,6 тис. грн.,пож.охорона-49,1 тис. грн. обслуговування боргу-78,6  тис.,   придбання контейнерів-83,1 тис. грн. ) (1 півр.. 2019р.-61,3 тис.грн.),
  • Міжбюджетні трансферти (КПК 9000)- 2 млн. 129,0 тис. грн. (місцевим бюджетам) (1 півр. 2019 року- 3 989,5 тис.грн.)
  • Зарплата працівникам соцобслуговування підопічних ОТГ – 800,0 тис.грн.
  • Забезпечення соцпослугами громадян похилого віку – 288,0 тис.грн.
  • На утримання стаціонарного відділення територіального центру соціального обслуговування Овруцької райради с.Н.Велідники – 300,0 тис.грн.
  • Для ГО”Овруцька районна спілка ветеранів афганськоЇ війни” на матеріальну допомогу сім”ям загиблих та померлих,тощо – 15,0 тис.грн.
  • Для Овруцького об’єднаного міського військового комісаріату Житомирської області на оплату послуг по доставці призовників та кандидатів на контрактну службу – 20,0 тис.грн.
  • На утримання управління праці та соціального захисту населення Овруцької районної державної адміністрації Житомирської області(придбання канцтоварів, заправку катриджів, поточний ремонт комп’ютерної техніки,тощо) – 20,0 тис.грн.
  • Співфінансування на придбання шкільних автобусів – 576,0 тис.грн.
  • Співфінансування на придбання телемедичного обладнання для амбулаторій загальної практики – сімейної медицини – 110,0 тис.грн.
  • Погашено по кредиту НЕФКО :

– відсотків- 144,3 тис. грн.(2020р.- 78,6 тис. грн.. в 2019р.-65,7 тис. грн.)

– кредиту -1 243,2 тис. грн. (2020р.- 782,8 тис. грн., 2019р.-460,4 тис. грн., 2020 )

Із загальної суми  фінансування  видатки  на заробітну   плату з нарахуваннями склали 90 млн. 888,3 тис. грн. ( 73,6 %), медикаменти – 1 млн. 745,2 тис. грн. (1,4%), продукти харчування – 747,4тис. грн.(0,6%), на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 4 млн. 968,0тис. грн. (4,0%), соціальні виплати – 2 367,8тис. грн.( 2,0 %).

Видатки бюджету здійснювались згідно діючих нормативно – правових  актів ( Бюджетний кодекс України,  Закон України «Про Державний бюджет України на 2020 рік»,  Постанова Кабінету Міністрів  № 228  від 28.02.2002 року “Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог щодо виконання кошторисів бюджетних установ”,  рішень сесій міської ради).

Прострочена кредиторська заборгованість по соціально-захищеним статтям видатків  відсутня.  Кошти з резервного фонду не виділялись.

Детальний звіт в додатках 1-10 до інформації.

Заступник міського голови                                           Н.М.Рибинська

Начальник відділу фінансів                                          Т.М.Шурло

Розмір тексту-+=