Додаток №1 до рішення
Звіт про хід і результати виконання бюджету
Овруцької міської об’єднаної територіальної громади
за 1 півріччя 2020 року
По загальному та спеціальному фондах міського бюджету надійшло доходів 131 млн. 521,0 тис. грн., виконання в цілому становить 102,4%, по загальному фонду становить 101,7 % – надійшло доходів 127 млн. 453,6 тис. грн., по спеціальному фонду надійшло доходів 4 млн. 67,4 тис. грн. виконання 134,4%.
За 1 півріччя 2020 року у порівнянні з 1 півріччям 2019 роком (140886,1 тис. грн.) доходів надійшло на 9365,1 тис. грн. менше.
До Овруцького міського бюджету за 1 півріччя 2020 року надійшло доходів без урахування міжбюджетних трансфертів 65 млн. 125,7 тис. грн., що становить 49,5 % в загальній структурі надходжень.
Найбільшу питому вагу в структурі надходжень ( без урахування трансфертів) становлять:
- податок та збір на доходи фізичних осіб – 34 млн. 448,0 тис. грн. (52,9%),( 1 півріччя 2019р.- 33 млн. 430,0 тис. грн.);
- акцизний податок – 5 млн. 314,2 тис. грн. (8,2%)( 1 півріччя 2019р – 5 млн. 67,3 тис. грн.);
- податок на майно- 7 млн. 598,2 тис.грн.(11,2%) ( 1 півріччя 2019р – 7 млн. 228,2 тис.грн;
- єдиний податок – 10 млн. 40,9 тис. грн.(15,4%) (1 півріччя 2019р. – 9 млн.865,9 тис.грн.);
- рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів- 1950,4 тис.грн. ( 3,0%) ( 1 півріччя 2019р- 2746,0 тис.грн.);
- адміністративні збори та платежі–969,4 тис.грн.(1,5%)( 1 півріччя 2019р– 1232,7 тис.грн);
- кошти від продажу землі- 1277,7 тис.грн. (2,0%)( 1 півріччя 2019р – 830,1 тис.грн);
- Кошти від відчуження майна, що належить Автономній Республіці Крим та майна, що перебуває в комунальній власності – 1470,3 тис.грн. (2,3%) ( 1 півріччя 2019р – 769,1 тис.грн.
Надійшло міжбюджетних трансфертів всього 66 млн. 395,3 тис. грн.
За 1 півріччя 2020 року міським бюджетом у повному обсязі отримано з державного бюджету базову дотацію, обсяг якої становить 8 млн. 665,2 грн., дотацію з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету 2 млн. 293,2 тис. грн.
Загальна сума субвенцій, що надійшли до міського бюджету, становить 55 млн. 436,9 тис. грн., у тому числі:
– освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам 45 млн. 88,1 тис. грн.;
– медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам 6 млн. 400,5 тис. грн.;
– субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 194,3 тис.грн. ;
– субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції 1713,1 тис.грн.; в.т.ч:
Обласний бюджет: цукровий діабет – 281,5 тис.грн.;
Районний бюджет: медична субвенція – 1431,6 тис.грн.
– субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 501,5 тис.грн.
– інші субвенції з місцевого бюджету – 1539,4 тис.грн., в т.ч по спеціальному фонду – 98,0 тис.грн.
Всього спрямовано асигнувань (видатків) по загальному та спеціальному фондах Овруцького міського бюджету за 1 півріччя 2020 року –123 млн. 451,2 тис. грн.,
що на 9 млн. 355,9 тис. грн. менше, ніж в 1 півр 2019 року.
( 1 півр. 2019р.- 132 807,1 тис. грн.)
(1 півр. 2020 року: загальний фонд 114 млн. 668,7 тис. грн., спеціальний фонд 8 млн. 782,4 тис. грн.) . В тому числі по галузях:
- галузь “Освіта” (кпк1000)– 73 млн. 018,85 тис. грн. (54,7%)
(1 півр. 2019р.- 72644,8 тис. грн.)
(1 півр. 2020: трансферти – 44,0 млн. грн., міський бюджет –29,0 млн.грн.),
- галузь «Охорона здоров’я» (кпк 2000) – 14 млн. 241,3 тис. грн.(11,5%) (1 півр.2019р. – 20147,8 тис. грн.)
(І півр. 2020: трансферти – 9 млн. 306,2 тис. грн. , міський бюджет – 4 млн. 935,1 тис.. грн.)
в тому числі:
- первинна- 1,1 млн.грн. (трансферти – 356,7 тис,грн., міський бюджет – 773,4 тис.грн.,)
- вторинна- 13,0 млн. грн. (трансферти – 8,9 млн. грн., міський бюджет – 4,1 млн. грн.),
- Аптека –125 тис. грн.
(охорона здоров’я 1 півр. 2019р.- 20 млн. 147,8 тис. грн. : первинна-1546,2 тис. грн., вторинна- 18501,7 тис. грн., аптека-100 тис. грн.),
- галузь ”Управління” (кпк 0100)–11 млн. 480,2 тис. грн.(9,3%) (1 півр. 2019р.- 9842,6 тис. грн.),
- галузь “Соціальний захист”(кпк 3000) (допомоги населенню, надання фінансової підтримки громадській організації ветеранів, тощо) –2 млн. 104,8 тис. грн. (1,7%) (1 півр.2019р.-2399,3 тис.грн.),
- галузь “Культура” (кпк 4000) – 3 млн. 293,3 тис. грн. (2,7%)(1 півр. 2019р.-3293,2 тис.грн.),
- галузь «Фізична культура і спорт» (кпк 5000)- 2 млн. 116,3 тис. грн.(1,7%)(1 півр. 2019р.-1907,7 тис. грн.),
- галузь «Житлово-комунальне господарство» (кпк 6000) – 8 млн. 859,7 тис. грн. (7,2%) (1 півр. 2019р.- 9688,1 тис.грн.),
В тому числі:
- «водопровідно- каналізаційне господарство» (кпк 6013)-2 млн. 582,6 тис.грн. (1 півр. 2019р.-2357,8 тис. грн.),
- «благоустрій» (кпк-6030)- 5977,4 тис. грн.(1 півр. 2019р.-5768,5 тис.грн.),
- Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду (кпк-6011)- 6,8 тис. грн.
- «Інша діяльність пов’язана з експлуатацією об’єктів ЖКГ» (кпк 6017) – 24,5 тис. грн.(за двері) (1 півр.2019р.-1455,0 тис.грн.),
- «Інша діяльність у сфері ЖКГ» (кпк 6090)-268,3 тис. грн.(охор,оцінка неж прим., тощо)( 1 півр. 2019р.-106,9 тис.грн.),
- галузь «Економічна діяльність» (кпк 7000)- 5 млн. 878,2 тис. грн.(4,8%) ( 1 півр. 2019р.- 8832,7 тис.грн.),
В тому числі:
- «будівництво та регіональний розвиток» (кпк 7300)- 4882,0 тис. грн. (1 півр. 2019р.- 7547,1 тис. грн.)
- «транспорт та транспортна інфраструктура, дорожнє господарство» (кпк 7400)- 715,9 тис. грн.(1 півр. 2019р.-829,5 тис.грн.),
- «здійснення заходів із землеустрою» (кпк 7130)- 208,3 тис. грн., (1 півр. 2019р.-210,0 тис. грн.)
- «проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок» (кпк 7650)-72,0 тис. грн. (1 півр.2019р.-246,1 тис.грн.),
- інша діяльність (кпк 8000) – 329,4 тис. грн. (заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій-118,6 тис. грн.,пож.охорона-49,1 тис. грн. обслуговування боргу-78,6 тис., придбання контейнерів-83,1 тис. грн. ) (1 півр.. 2019р.-61,3 тис.грн.),
- Міжбюджетні трансферти (КПК 9000)- 2 млн. 129,0 тис. грн. (місцевим бюджетам) (1 півр. 2019 року- 3 989,5 тис.грн.)
- Зарплата працівникам соцобслуговування підопічних ОТГ – 800,0 тис.грн.
- Забезпечення соцпослугами громадян похилого віку – 288,0 тис.грн.
- На утримання стаціонарного відділення територіального центру соціального обслуговування Овруцької райради с.Н.Велідники – 300,0 тис.грн.
- Для ГО”Овруцька районна спілка ветеранів афганськоЇ війни” на матеріальну допомогу сім”ям загиблих та померлих,тощо – 15,0 тис.грн.
- Для Овруцького об’єднаного міського військового комісаріату Житомирської області на оплату послуг по доставці призовників та кандидатів на контрактну службу – 20,0 тис.грн.
- На утримання управління праці та соціального захисту населення Овруцької районної державної адміністрації Житомирської області(придбання канцтоварів, заправку катриджів, поточний ремонт комп’ютерної техніки,тощо) – 20,0 тис.грн.
- Співфінансування на придбання шкільних автобусів – 576,0 тис.грн.
- Співфінансування на придбання телемедичного обладнання для амбулаторій загальної практики – сімейної медицини – 110,0 тис.грн.
- Погашено по кредиту НЕФКО :
– відсотків- 144,3 тис. грн.(2020р.- 78,6 тис. грн.. в 2019р.-65,7 тис. грн.)
– кредиту -1 243,2 тис. грн. (2020р.- 782,8 тис. грн., 2019р.-460,4 тис. грн., 2020 )
Із загальної суми фінансування видатки на заробітну плату з нарахуваннями склали 90 млн. 888,3 тис. грн. ( 73,6 %), медикаменти – 1 млн. 745,2 тис. грн. (1,4%), продукти харчування – 747,4тис. грн.(0,6%), на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 4 млн. 968,0тис. грн. (4,0%), соціальні виплати – 2 367,8тис. грн.( 2,0 %).
Видатки бюджету здійснювались згідно діючих нормативно – правових актів ( Бюджетний кодекс України, Закон України «Про Державний бюджет України на 2020 рік», Постанова Кабінету Міністрів № 228 від 28.02.2002 року “Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог щодо виконання кошторисів бюджетних установ”, рішень сесій міської ради).
Прострочена кредиторська заборгованість по соціально-захищеним статтям видатків відсутня. Кошти з резервного фонду не виділялись.
Детальний звіт в додатках 1-10 до інформації.
Заступник міського голови Н.М.Рибинська
Начальник відділу фінансів Т.М.Шурло