ПРОЕКТ
Овруцька міська рада
Р І Ш Е Н Н Я
Четверта сесія VІІІ скликання
Від 18 лютого 2021 року №
Про надання в оренду земельних ділянок
Заслухавши інформацію начальника відділу регулювання земельних відносин Жука С.П. про необхідність оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, керуючись ст. 93, ст. 120, ст. 124 Земельного кодексу України, ст. 6, ст. 7, ст. 14, ст. 16, ст. 31 Закону України «Про оренду землі», п. 34 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації засідання постійних депутатських комісій міської ради від 15.02.2021 року, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Передати на умовах оренди терміном на 49 (сорок дев’ять) років гр. Невмержицькому Віталію Олександровичу земельну ділянку загальною площею 0,2928 га, кадастровий номер 1824282500:01:002:0455, яка розташована на території Зарічанського старостинського округу, цільове призначення – для ведення фермерського господарства.
- Встановити гр. Невмержицькому В.О. ставку орендної плати в розмірі 3 (три) відсотки від нормативної грошової оцінки.
- Передати на умовах оренди терміном на 49 (сорок дев’ять) років гр. Шваб Олександру Володимировичу земельну ділянку загальною площею 0,2990 га, кадастровий номер 1824282500:01:002:0456, яка розташована на території Зарічанського старостинського округу, цільове призначення – для ведення фермерського господарства.
- Встановити гр. Шваб О.В. ставку орендної плати в розмірі 3 (трьох) відсотків від нормативної грошової оцінки.
- Овруцькій міській раді, в особі міського голови Коруда І. Я., укласти договори оренди землі з громадянами, які вказані в п.1, п.3.
- Громадянам, які вказані в п.1, п.3 зареєструвати право оренди земельної ділянки відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
- Виконавчому комітету Овруцької міської ради надати дане рішення до відділу в Овруцькому районі Головного Управління Держгеокадастру у Житомирській області в п’ятиденний строк з дня його прийняття.
Міський голова Іван КОРУД
Завантажити документ