Овруцька міська рада
Р І Ш Е Н Н Я
Четверта сесія VІІI скликання
від 18 лютого 2021 року № 173
фінансів Овруцької міської ради
З метою забезпечення стабільної та безперебійної діяльності відділу фінансів Овруцької міської ради, керуючись ст. 26, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку від 16.02.2021 р., міська рада
В И Р І Ш И Л А :
- Передати з балансу Овруцької міської ради на баланс та оперативне управління відділу фінансів Овруцької міської ради майно, а саме:
– Стілець – 6 шт., первісна вартість – 336.00 грн., знос – 336.00 грн., залишкова вартість – 0.00 грн.;
– Тумбочка -1 шт., первісна вартість – 35.00 грн., знос – 35.00 грн., залишкова вартість – 0.00 грн.;
– Стіл – 1 шт., первісна вартість – 160.00 грн., знос – 160.00 грн., залишкова вартість – 0.00 грн.;
– Стіл підставка – 1 шт., первісна вартість – 25.00 грн., знос – 25.00 грн., залишкова вартість – 0.00 грн.;
– Печатка – 1 шт., первісна вартість – 300.00 грн., знос – 300.00 грн., залишкова вартість – 0.00 грн.;
– Штамп – 1 шт., , первісна вартість – 200.00 грн., знос – 200.00 грн., залишкова вартість – 0.00 грн.;
– Основа для печатки – 1 шт., первісна вартість – 150.00 грн., знос – 150.00 грн., залишкова вартість – 0.00 грн.;
– Електронний підпис (токен) – 3 шт., первісна загальна вартість –2652.00 грн., знос – 2652.00 грн., залишкова вартість – 0.00 грн.
- Затвердити акт приймання-передачі майна зазначеного у пункті 1 даного Рішення (акт додається).
- Відділу бухгалтерського обліку та консолідованої звітності (Стельникович Т.Г), відділу фінансів (Шурло Т.М.) Овруцької міської ради, забезпечити у встановленому законодавством порядку здійснення бухгалтерського обліку майна, вказаного в пункті 1 даного Рішення.
Міський голова Іван Коруд
Завантажити документ