Рішення №47 виконкому міської ради “Про хід виконання заходів з благоустрою та поліпшення санітарного стану території міста та території Овруцької міської об’єднаної територіальної громади”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від 25.02.2021 року                № 47

Про хід виконання заходів з благоустрою
та поліпшення санітарного стану території
міста та території Овруцької міської

об’єднаної територіальної громади

Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради Редчиця О. П. про хід виконання заходів з благоустрою та поліпшення санітарного стану території міста Овруч та старостинських округах Овруцької міської об’єднаної територіальної громади, керуючись п.п. 7 п.«а» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п. 2 ч.2. ст.10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради Редчиця О. П. про хід виконання заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою міста Овруч та старостинських округів, взяти до відома.
  2. Комунальному підприємству «Водоканал» Овруцької міської ради:

2.1.     Здійснити облаштування підпірної стіни на повороті по вул. Макарія Овруцького до 15.03.2021 року;

2.2.     Встановити турнікет для паркування велотранспорту біля Свято-Василівської церкви до 15.03.2021 року;

2.3.     Здійснити прочищення водовідвідних каналів по вул. Озерній, вул. Братська та вул. Ручейна до 10.03.2021 року;

2.4. Для уникнення негативних наслідків весняних паводків вчасно здійснювати відкриття шлюзу-регулятора на р. Норинь;

2.5. Прочистити ливневу каналізацію по вул. Шолом Алейхема, Свободи, Героїв Крут та по вул. Ващука (під залізничним мостом).

  1. Комунальному підприємству «Гарне місто» Овруцької міської ради:

3.1.     Забезпечити виконання Програми щодо здійснення заходів, спрямованих на зменшення захворювання домашніх тварин на сказ у місті Овручі на 2016 – 2018 роки, затвердженої рішенням сьомої сесії міської ради VII скликання № 150.

3.2.     Опрацьовувати з населенням питання заміни дверей та вікон за дольовою участю населення у розмірі 50% від вартості матеріалів та проведених робіт.

3.3.     Вчасно здійснювати прибирання від снігу та посипання піщано-соляною сумішшю проходи та проїзди у разі ожеледиці на прибудинкових територіях;

3.4.     На постійній основі проводити дезінфекцію під’їздів у багатоквартирних будинках шляхом протирання перил, вхідних дверей та обприскування біля під’їздів.

3.5.     Провести роботи по ремонту ігрового обладнання на дитячих майданчиках до 20.03.2021 року.

  1. Комунальному підприємству «Овруч» Овруцької міської ради:

4.1.     Завершити роботу по заключенню договорів з вивозу ТПВ як по місту Овруч, так і по населеним пунктах Овруцької міської об’єднаної територіальної громади, з яких вивозиться сміття. Щотижнево надавати інформацію про стан заключення у порівнянні з договорами на водопостачання.

4.2.     Забезпечити вчасне виявлення та усунення несправностей у системі вуличного освітлення міста Овруч та населених пунктів Овруцької міської об’єднаної територіальної громади.

4.3. Здійснити прибирання зрізаних дерев по вул. Василівській та на кладовищі по вул. 8-го Березня до 15.03.2021 року;

4.4. Встановити сміттєві контейнери в сільських населених пунктах відповідно до схеми вивозу ТПВ до 20.03.2021 року;

4.5. Вчасно здійснювати прибирання від снігу та посипання піщано-соляною сумішшю вулиці та тротуари у разі ожеледиці у населених пунктах Овруцької ОТГ;

4.6. Облаштувати тротуар по вул. С. Бандери від перехрестя з вул. Шевченка з правої сторони тротуарною плиткою;

4.7. Облаштувати майданчики для сміття біля міських кладовищ до 11.04.2021 року;

4.8. Опрацювати питання по виготовленню та встановленню конструкцій з накриттям на сміттєві майданчики з євроконтейнерами;

4.9. Провести роботи по ремонту ігрового обладнання на дитячих майданчиках до 20.03.2021 року;

4.10. Встановити вказівний знак в с. Лукішки до 10.03.2021 року;

4.11. Привести у належний стан наявні сміттєві урни та контейнери до 20.03.2021 року;

4.12. Забезпечити роботу наявних 3 сміттєвозів.

  1. Старостам старостинських округів Овруцької ОТГ:

5.1.     На постійній основі проводити прибирання територій населених пунктів Овруцької міської об’єднаної територіальної громади, а саме: прибирання сміття, вирізання та подальша ліквідація чагарників;

5.2.     В разі надзвичайних подій (стихійних лих: буревій, паводок, пожежа, тощо), які трапляються на території Овруцької міської об’єднаної територіальної громади, здійснювати обстеження населених пунктів, вулиць, домоволодінь та доповідати у відділ муніципальної інспекції та відділ житлово-комунального господарства і благоустрою для узагальнення та прийняття мір реагування;

5.3. Провести роботи по ремонту ігрового обладнання на дитячих майданчиках до 20.03.2021 року;

5.4. Розробити план-схеми відповідних населених пунктів з вказанням назв вулиць та номерів будинків до 10.03.2021 року;

5.5. Здійснити прибирання кладовищ протягом березня-квітня 2021 року. На кладовищі в с. М.Мошки видалити аварійне дерево;

5.6. Провести прибирання територій занедбаних житлових будинків протягом березня 2021 року;

5.7. В с. Покалів здійснити прибирання території біля приміщення амбулаторії.

  1. Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради:

6.1.Провести встановлення накритів на колодязі в сільських населених пунктах до 05.03.2021 року;

6.2. Терміново провести розчищення водовідвідного каналу в с. Раківщина та спільно з КП «Відродження» Овруцької міської ради здійснити розчистку р. Ольшанка біля с. Раківщина та ремонт гідроспоруди;

6.3.Проводити роботи по чищенню та поглибленню криниць в сільських населених пунктах;

6.4. Облаштувати автобусні зупинки в с. Піщаниця, с. Полохачів та с. Заськи;

6.5. Провести розчищення території по вул. Р.Шухевича де знаходяться ділянки, що надані учасникам АТО;

6.6. Спільно з КП «Овруч» розробити схеми-маршрути по вивозу ТПВ.

  1. Відділу муніципальної інспекції Овруцької міської ради:

7.1.   Вживати заходи реагування щодо власників занедбаних житлових будинків у населених пунктах Овруцької міської об’єднаної територіальної громади та проінформувати про виконані роботи на наступному засіданні виконавчого комітету.

7.2.   Забезпечити контроль за дотриманням правил благоустрою керівниками підприємств, установ, організацій (особливо щодо розміщення сміттєвих пакетів на дорогах відповідно до графіку вивозу). Організувати роботу з прибирання закріплених територій.

7.3.   У разі погіршення погодніх умов (стихійних лих: буревій, паводок, пожежа, тощо), що трапляються на території Овруцької міської об’єднаної територіальної громади, здійснювати моніторинг на предмет: розмиття доріг, знеструмлення населених пунктів, пошкодження дерев, завданої шкоди господарствам та інших наслідків негоди, узагальнювати інформацію та подавати Овруцькому міському голові до 7:30 за попередню добу та негайно у разі екстренних аварійних ситуацій, спільно з відділом ЖКГ і благоустрою та розробляти заходи з ліквідації наслідків несприятливих кліматичних умов.

7.4.   Забезпечити контроль за дотриманням правил благоустрою на території міста та населених пунктів Овруцької міської об’єднаної територіальної громади спільно зі старостами / в.о. старост старостинських округів; при виявленні порушень вживати відповідні міри реагування – складати протоколи, виносити приписи з подальшим винесенням на розгляд адміністративної комісії Овруцької міської ради.

  1. Відділу з гуманітарних питань:

8.1. Забезпечити належний санітарний стан на територіях об’єктів гуманітарної сфери.

  1. Овруцькій ДЮСШ (Воробей Р.В.) щонеділі здійснювати прибирання стадіонів та спортивних майданчиків по м. Овруч.
  2. Оголосити місячник з благоустрою на території Овруцької ОТГ з 15.03.2021 року по 20.04.2021 року з залученням до виконання заходів всіх підприємств, установ та організацій, що розташовані на території Овруцької ОТГ.
  3. Апарату управління спільно з відділом ЖКГБ, відділом з гуманітарних питань, керівниками закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти, педагогічним та технічним-обслуговуючим персоналом навчальних закладів, працівниками старостинських округів здійснити прибирання та обрізку аварійних дерев на придорожніх смугах доріг загальнодержавного користування на території Овруцької ОТГ.
  4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Гришковця В. М. та начальника Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Редчиця О. П.

Міський голова                                                                               Іван КОРУД


Додаток



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=