Проект рішення ” Про звіт директора трудового архіву Овруцької міської ради щодо результатів діяльності за 2020 рік”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

       Р І Ш Е Н Н Я      

П’ята сесія                                                                             VIII скликання    

від 19 березня 2021 року № ___

Про звіт директора
трудового архіву Овруцької

міської ради щодо результатів діяльності за 2020 рік

Заслухавши звіт директора трудового архіву Овруцької міської ради Кушнерчук Т.М., відповідно до статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи рекомендації постійних депутатських комісій від _____________., міська рада

В И Р І Ш И Л А:

Затвердити звіт директора трудового архіву Овруцької міської ради Кушнерчук Т.М. щодо результатів діяльності за 2020 рік (звіт додається).

Міський голова                                                         Іван Коруд

 

Звіт про роботу трудового архіву Овруцької міської ради за 2020 рік

      До квітня 2020 року трудовий архів працював як структурний підрозділ КП «Проектувальник» Овруцької міської ради. У відповідності з річним планом роботи колегії Державного архіву Житомирської області 02 березня 2020 року начальник відділу формування НАФ та діловодства Ісакова Т.О. та начальник відділу обліку документів НАФ Корнатовська Н.Ф. провели комплексну перевірку роботи трудового архіву.  Під час здійснення перевірки було надано організаційно-методичну допомогу та консультування з основних вимог чинного законодавства.

       Рішенням сорок третьої сесії VІІ скликання від 10 квітня 2020 року №2133 було створено юридичну особу (організаційно-правова форма – комунальна установа) трудовий архів Овруцької міської ради за юридичною адресою: 11101, Україна, Житомирська область,  м. Овруч, вул. Героїв Майдану, 21, затверджено Положення про трудовий архів Овруцької міської ради.

      У червні 2020 року відбувся переїзд трудового архіву Овруцької міської ради з переміщенням архівних справ у приміщення ЦНАПу із забезпеченням їх збереженості під час перевезення відповідно до облікових даних.

    Архівні документи розміщені в архівосховищі площею 72,54 м2, що знаходиться у підвальному приміщенні ЦНАПу.

     Архівосховище оснащене системою пожежної сигналізації, забезпечене охоронною сигналізацією, установлено вентиляційне обладнання, в наявності 2 (два) вуглекислотні вогнегасники. Сховище обладнане стаціонарними металевими стелажами, наявні контрольно-вимірювальними прилади для контролю за температурою і вологістю повітря.

     З метою покращення матеріально-технічної бази трудового архіву придбано пилесос для знепилення документів, гофроящики у кількості 90 штук – для закартонування архівних справ.

       У трудовому архіві Овруцької міської ради зберігаються:
1) документи тривалого строку зберігання з кадрових питань (з особового складу) та тимчасового зберігання ліквідованих юридичних осіб           незалежно від форми власності, підпорядкування та фізичних осіб-підприємців, які припинили свою діяльність, що діяли (були зареєстровані)  на території Овруцького району;
2) виборча документація тимчасового строку зберігання, що надійшла на зберігання відповідно до законодавства;
3) документи з кадрових питань (з особового складу) тимчасового строку зберігання, передані на депоноване зберігання на договірних засадах діючими юридичними особами незалежно від форми власності, підпорядкування, що розташовані на території Овруцького району, якщо інше не передбачено чинним законодавством;
4) довідковий апарат, що розкриває склад і зміст документів.

        Трудовий архів Овруцької міської ради виконує:

1) архівні довідки про заробітну плату;

2) архівні витяги про прийняття та звільнення для підтвердження стажу роботи;

3) архівні копії про атестацію робочих місць, висновки;

4) архівні довідки для підтвердження участі у виборах;

5) архівні довідки для подачі державному реєстраторові при реорганізації або ліквідації підприємства про передавання (непередавання) документів з кадрових питань (особового складу) на зберігання до трудового архіву;

6) історичні довідки (про реорганізацію) ;

7) надання послуг із впорядкування документів (прошивання, нумерування, виготовлення описів справ);

8) приймання на зберігання документів з кадрових питань (особового складу) при реорганізації або ліквідації підприємства;

9) приймання  документів з кадрових питань (особового складу) на депоноване зберігання.

      Станом на початок 2021 року на зберіганні у трудовому архіві Овруцької міської ради знаходиться 10815  справ з кадрових питань (особового складу), 67 пакувань виборчої документації тимчасового зберігання.

      Кількість установ (фондів), документи яких знаходяться на зберіганні в архіві – 147 од.

      Протягом 2020 року до трудового архіву Овруцької міської ради надійшло 208 запитів на виконання архівних довідок.

      За період з 16 квітня 2020 року по 31 грудня 2020 року надано послуг по виконанню архівних довідок на суму 12062,70 грн.

      Надано послуги з приймання на зберігання  документів з кадрових питань (особового складу), опрацювання та впорядкування справ з кадрових питань (особового складу), складання опису справ за 2020 рік Словечанської сільської територіальної виборчої комісії на суму 5300,00 грн.

       Отримано коштів за приймання документів з кадрових питань (особового складу) КП «Центральна районна аптека №31 м. Овруча» Овруцької міської ради за 1946-2020 роки на суму 9958,30 грн.

         Надано послуги з приймання на зберігання  документів з кадрових питань (особового складу); складання опису справ за 1978-2013 роки ПСК «Овруцьке лісовиробниче торгівельне  підприємство» Овруцької райспоживспілки на суму 2045,00 грн.

         Підписано договір про надання послуг з приймання на зберігання  документів з кадрових питань (особового складу); опрацювання та впорядкування справ з кадрових питань (особового складу), складання опису справ за 2020 рік Гладковицької сільської територіальної виборчої комісії, здійснена оплата на суму 6000,00 грн.

          Надаються консультації територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Овруцького району з приводу впорядкування документів з кадрових питань (особового складу) у зв’язку з  ліквідацією.

         Протягом 2020 року представниками Пенсійного фонду України в Овруцькому районі здійснено 12 перевірок архівних довідок за документами трудового архіву Овруцької міської ради.

        Таким чином, можемо зробити висновки, що в роботі трудового архіву протягом 2020 року відбулися важливі зміни в бік покращення: переїзд у приміщення ЦНАПу, створення комфортних умов для праці та збереження архівних документів. Хочеться додати, що незважаючи на карантинні обмеження, які діяли у 2020 році, трудовий архів Овруцької міської ради працював у звичайному режимі, основні  планові показники з розвитку архівної справи за 2020 рік виконано.

Директор трудового архіву
Овруцької міської ради                                                       Тетяна КУШНЕРЧУК



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=