Овруцька міська рада
Р І Ш Е Н Н Я
Четверта сесія VІІІ скликання
від 18 лютого 2021 року № 142
на 2021-2025 роки додатками №9, №10
На виконання Програми соціального захисту населення Овруцької міської ОТГ на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням Овруцької міської ради №54 від 28.01.2021р., враховуючи рекомендації засідання постійних депутатських комісій міської ради від 16.02.2021 р., міська рада
В И Р І Ш И Л А :
- Доповнити Програму соціального захисту населення Овруцької міської ОТГ на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням Овруцької міської ради №54 від 28.01.2021р. додатками № 9 «Порядок фінансування пільг на житлово-комунальні послуги особам з інвалідністю І-ІІ групи по зору», №10 «Порядок фінансування виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги в Овруцькій міській територіальній громаді» (додаються).
- Начальнику відділу фінансів Овруцької міської ради (Шурло Т.М.) забезпечити фінансування на виконання заходів Програми соціального захисту населення Овруцької міської ОТГ на 2021-2025 роки.
- Контроль за виконанням рішення покласти на відділ фінансів Овруцької міської ради (Шурло Т.М.), відділ бухгалтерського обліку та консолідованої звітності Овруцької міської ради (Стельникович Т.Г.), Центр надання соціальних послуг Овруцької міської ради (Давидюк К.М.) та постійну депутатську комісію з гуманітарних питань, освіти, медицини, культури, фізичного виховання та соціального захисту населення.
Міський голова Іван Коруд
Додаток до
рішення Овруцької міської ради
від 18.02.2020 року № 142
Додаток №9
до Програми соціального захисту
населення Овруцької міської ОТГ на
2021-2025 роки, затвердженої рішенням
Овруцької міської ради від 28.01.2021р. №54
Порядок
фінансування пільг на житлово-комунальні послуги особам з інвалідністю І-ІІ групи по зору
- Загальні положення.
Порядок фінансування пільг на житлово-комунальні послуги особам з інвалідністю І-ІІ групи по зору (далі- Порядок) за рахунок коштів, передбачених в бюджеті Овруцької міської територіальної громади розроблений на виконання Програми соціального захисту населення Овруцької міської ОТГ на 2021-2025 роки (далі-Програма).
Порядок регулює механізм фінансування пільг на житлово-комунальні послуги особам з інвалідністю І-ІІ групи по зору згідно Програми у межах виділених бюджетних асигнувань бюджету Овруцької міської територіальної громади на дані цілі.
Головним розпорядником коштів, що надаються згідно Порядку, є Овруцька міська рада. Розпорядником коштів нижчого рівня є Центр надання соціальних послуг Овруцької міської ради.
- Фінансування пільг по оплаті за спожиті житлово-комунальні послуги особам з інвалідністю І-ІІ групи по зору.
На державному рівні пільги по оплаті за спожиті житлово-комунальні послуги особам з інвалідністю І-ІІ групи по зору не передбачені.
Надання підтримки здійснюється з бюджету Овруцької міської територіальної громади шляхом компенсації оплати житлово-комунальних послуг додатково до встановлених законодавством пільг особам з інвалідністю І-ІІ групи по зору з оплати житлово-комунальних послуг у розмірі 50% (у межах норм, передбачених чинним законодавством)
Реалізація заходів Програми з оплати за спожиті житлово-комунальні послуги особам з інвалідністю І-ІІ групи по зору здійснюється шляхом відшкодування витрат підприємствам-надавачам житлово-комунальних послуг особам з інвалідністю І-ІІ групи по зору .
Фінансове забезпечення заходів здійснюється в межах видатків, затверджених рішенням Овруцької міської ради при прийнятті або внесенні змін до міського бюджету з урахуванням його фінансових можливостей на відповідний рік.
- Порядок надання пільг по сплаті за спожиті
житлово-комунальні послуги.
Особи з інвалідністю І-ІІ групи по зору в Овруцькій міській територіальній громаді мають право на 50 відсоткову знижку по сплаті за спожиті житлово-комунальні послуги в межах норм, передбачених чинним законодавством.
Для отримання пільги по оплаті за спожиті житлово-комунальні послуги особи з інвалідністю І-ІІ групи по зору подають до Центру надання адміністративних послуг Овруцької міської ради (далі – ЦНАП) документи відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 р. № 117 «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги»:
– копії документів, що підтверджують право пільговика та членів його сім’ї на пільги (з пред’явленням оригіналів цих документів (довідка МСЕК із зазначенням групи інвалідності та причини інвалідності),
– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платежів,
– пред’являють паспорт та надають копію паспорта,
– інформацію про характеристику житла та послуги щодо отримання яких він має пільги та якими він користується (довідка з управління газового господарства (про опалювальну площу), комунального господарства (про водопостачання, водовідведення), ЦНАП (про наявність пічного опалення));
– довідку про склад сім’ї.
Пільга розповсюджується на членів сім’ї відповідно до статті 51 Бюджетного кодексу України:
«При наданні пільг та здійсненні видатків з бюджету щодо їх виплати до членів сім’ї пільговика належать: дружина (чоловік), їхні неповнолітні діти (до 18 років); неодружені повнолітні діти, визнані особами з інвалідністю з дитинства I та II групи або особами з інвалідністю I групи; особа, яка проживає разом з особою з інвалідністю внаслідок війни I групи та доглядає за ним, за умови що особа з інвалідністю внаслідок війни не перебуває у шлюбі; непрацездатні батьки; особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням громадянина, який має право на пільги, та проживає разом з ним.»
Норми користування житлово-комунальними послугами громадянами, які мають пільги щодо їх оплати, встановлені Постановою Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року № 409 „ Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування ”.
Особи з інвалідністю І-ІІ групи по зору, які мають право на відповідні пільги згідно з кількома законами, реалізують таке право за одним законом за їх вибором.
ЦНАП передає дані відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 р. № 117 «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги» до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення Овруцької (Коростенської) держадміністрації.
Пакет поданих документів передається для перевірки в Центр надання соціальних послуг Овруцької міської ради для складання висновку щодо призначення пільг.
Центр надання соціальних послуг Овруцької міської ради після здійснення перевірки з відповідним висновком щодо призначення пільг передає документи Овруцькій міській раді .
Відділ бухгалтерського обліку та консолідованої звітності Овруцької міської ради здійснює підготовку проекту розпорядження міського голови або рішення виконкому щодо призначення пільг особам з інвалідністю І-ІІ групи по зору .
Центр надання соціальних послуг Овруцької міської ради формує на кожну особу з інвалідністю І-ІІ групи по зору персональну справу та забезпечує зберігання справ.
Підприємство- надавач житлово- комунальних послуг подає документи щодо нарахованих комунальних послуг Центру надання соціальних послуг Овруцької міської ради. Центр надання соціальних послуг Овруцької міської ради здійснює звірку щодо перебування особи на реєстраційному обліку ЦНАП, відповідності нарахування пільг до норм чинного законодавства та формує відповідний протокол з висновками.
При необхідності може проводитися звірка з УПСЗН Овруцької РДА (Коростенської РДА).
Овруцька міська рада, Центр надання соціальних послуг Овруцької міської ради (в залежності від отриманих бюджетних призначень на дані цілі) :
– здійснює перерахування коштів на рахунки підприємств-надавачів житлово-комунальних послуг на підставі поданих розрахункових документів (акт, рахунок, розрахунок, реєстр тощо), протоколу Центру надання соціальних послуг Овруцької міської ради , рішення виконавчого комітету Овруцької міської ради або розпорядження Овруцького міського голови .
До завершення реорганізації УПСЗН Овруцької РДА справи формуються та пільги особам з інвалідністю по зору I-II групи призначаються УПСЗН Овруцької РДА, а сплата здійснюється Овруцькою міською радою або Центром надання соціальних послуг Овруцької міської ради (в залежності від отриманих бюджетних призначень на дані цілі) після перевірки та візування документів УПСЗН Овруцької РДА з відповідним висновком: «Відхилень та зауважень немає, підлягає оплаті».
Даний порядок застосовується до відповідних відносин, що виникли з 01.01.2021 року.
Контроль за виконанням Порядку здійснює відділ фінансів Овруцької міської ради та Овруцька міська рада.
Додаток №10
до Програми соціального захисту
населення Овруцької міської ОТГ на
2021-2025 роки, затвердженої рішенням
Овруцької міської ради від 28.01.2021р. №54
Порядок
фінансування виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги в Овруцькій міській територіальній громаді
- Загальні положення.
Порядок фінансування виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги в Овруцькій міській територіальній громаді (далі- Порядок) за рахунок коштів, передбачених в бюджеті Овруцької міської територіальної громади розроблений на виконання Програми соціального захисту населення Овруцької міської ОТГ на 2021-2025 роки, постанови Кабінету Міністрів України від 23.09.2020р. №859 «Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі», від 29.04.2004р. №558 «Про затвердження Порядку і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги» (далі-Програма).
Порядок регулює механізм фінансування виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги в Овруцькій міській територіальній громаді у межах виділених бюджетних асигнувань бюджету Овруцької міської територіальної громади.
Головним розпорядником коштів, що надаються згідно Порядку, є Овруцька міська рада. Розпорядником коштів нижчого рівня – Центр надання соціальних послуг Овруцької міської ради.
- Фінансування виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги в Овруцькій міській територіальній громаді.
Фінансове забезпечення заходів Програми по виплаті компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги здійснюється в межах видатків, затверджених рішенням Овруцької міської ради при прийнятті або внесенні змін до міського бюджету з урахуванням його фінансових можливостей на відповідний рік.
- Порядок здійснення виплат компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги в Овруцькій міській територіальній громаді.
Виплата компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги здійснюється розпорядником коштів нижчого рівня після отримання фінансування від головного розпорядника бюджетних коштів на підставі поданих УПСЗН Овруцької (Коростенської) РДА відомостей (Житомирський обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат).
При необхідності може проводитися звірка з УПСЗН Овруцької РДА (Коростенської РДА).
Даний порядок застосовується до відповідних відносин, що виникли з 01.01.2021 року.
Контроль за виконанням Порядку здійснює відділ фінансів Овруцької міської ради та Овруцька міська рада.
Секретар ради Віктор Кисіль
Завантажити документ