У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада
Виконавчий комітет
Р І Ш Е Н Н Я
від 25.03.2021 року №79
Овруцької міської територіальної громади
З метою дотримання вимог законодавства України у сфері управління відходами та на виконання доручення голови Житомирської ОДА від 18.03.2021 року № 1506/2-21/35, керуючись ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
- КП «Овруч» Овруцької міської ради(Дуб А.І.) та Відділ ЖКГБ Овруцької міської ради (Редчиць О.П.):
1.1. Провести інвентаризацію місць видалення відходів (МВВ) та їх паспортів. Для кожного МВВ, в тому числі паспортизованого і несанкціонованого сміттєзвалища, зазначити місце знаходження сміттєзвалища (прив’язку до населеного пункту та орієнтири на місцевості), площу (га), об’єми відходів (м куб), геодизичні координати та сформувати картографічні матеріали із позначенням об’єкта. Термін виконання – до 01.05.2021 року;
1.2. За результатами проведених вищезазначених інвентаризацій визначити базові місця видалення відходів для кожної громади, відповідно до вимог чинного законодавства, в тому числі з дотриманням нормативних розмірів санітарно-захисних зон та з урахуванням схем санітарних очищень населених пунктів. Термін виконання – до 01.05.2021 року;
1.3. Розробити/поновити та надати на затвердження Управлінню екології та природних ресурсів облдержадміністрації паспорти місць видалення відходів. Термін виконання – до 01.08.2021 року;
1.4. Розробити та затвердити в установленому порядку схеми санітарного очищення населених пунктів. Термін виконання – до 01.08.2021 року;
- Старостам, КП «Овруч» Овруцької міської ради(Дуб А.І.) та Відділ ЖКГБ Овруцької міської ради (Редчиць О.П.) на постійній основі забезпечити:
2.1 Вжиття заходів щодо не допущення утворення стихійних сміттєзвалищ, спалювання твердих побутових відходів (далі-ТПВ);
2.2 Ліквідацію несанкціонованих і неконтрольованих звалищ відходів;
2.3 Організацію збирання і видалення побутових та інших відходів, а також організацію роздільного збирання корисних компонентів цих відходів;
2.4 Систематичне проведення комплексу робіт з впорядкування місць видалення відходів, прилеглих до них територій та приведення їх до належного санітарно-технічного стану відповідно до діючих вимог;
2.5 Проведення заходів, спрямованих на мінімізацію обсягів захоронення ТПВ, в тому числі впровадження технології їх роздільного збору або сортування;
2.6 Роз’яснення законодавства про відходи серед населення, створення необхідних умов для стимулювання залучення населення до збирання і заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини.
- Овруцькій міській раді забезпечити фінансування в межах місцевих бюджетів на здійснення вищезгаданих заходів. Під час підготовки проєктів місцевих бюджетів передбачити залучення позабюджетних коштів, необхідних для здійснення заходів у сфері поводження з відходами.
- Утворити постійно діючу комісію з питань поводження з безхазяйними відходами на території Овруцької міської об’єднаної територіальної громади згідно Додатку №1 (додається).
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Гришковця В. М. та начальника Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Редчиця О. П.
Міський голова Іван КОРУД
Д О Д А Т О К № 1
до рішення виконавчого комітету
від 25.03.2021 року № 79
території Овруцької міської об’єднаної територіальної громади
Гришковець В.М. – перший заступник міського голови, голова комісії;
Редчиць О.П. – начальник відділу ЖКГБ Овруцької міської ради,
заступник голови комісії;
Огородов Д.В. – головний спеціаліст відділу ЖКГБ Овруцької міської ради,
секретар комісії
Члени комісії:
Дуб А.І. – директор КП «Овруч» Овруцької міської ради;
Башинський В.І. – начальник відділу муніципальної інспекції Овруцької
міської ради;
Завантажити документ