Рішення №244 від 19 березня 2021 року “Про затвердження Програми розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2021 рік”

УКРАЇНА

Овруцька міська рада

Р І Ш Е Н Н Я

Пята сесія                                                                   VIII скликання

від 19 березня 2021 року      № 244

Про затвердження Програми розвитку
Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області
щодо облаштування сервісного центру

обслуговування платників на 2021 рік

Відповідно до листа Головного управління ДПС у Житомирській області від 26.02.2021 року № 1506/5/06-30-62, керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації засідання постійної депутатської комісії з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку від 15.03.2021 року, міська рада

В И Р І Ш И Л А :

  1. Затвердити Програму розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області  щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2021рік (додаток 1).
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на відділ фінансів Овруцької міської ради (Шурло Т.М.).

Міський голова                                                             Іван КОРУД

Додаток 1

до рішення Овруцької міської ради

від 19.03.2021 р. № 244

Програма розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області
щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2021рік

1.     Паспорт програми розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області
щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2021рік

(далі- Програма)

1 Ініціатор розроблення Програми Головне управління ДПС України у Житомирській області
2 Дата, номер і назва розпорядчого документа Закон України від 06.09.2012 № 5203 «Про адміністративні послуги».
3 Розробник Програми Овруцька ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області, ГУ ДПС у Житомирській області, Овруцька міська рада
4 Відповідальний виконавець Програми Овруцька ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області, ГУ ДПС у Житомирській області
5 Учасники Програми Овруцька ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області, ГУ ДПС у Житомирській області
6 Терміни реалізації Програми 2021рік
7. Етапи виконання Програми (для довгострокових програм)
8 Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми Бюджет Овруцької міської територіальної громади
9 Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього 50,0 тис.грн.
10 Бюджет Овруцької міської територіальної громади 50,0 тис.грн.
11 Основні джерела фінансування Програми Бюджет Овруцької міської територіальної громади
  1. Проблемні питання

Для виконання поставлених перед податковою службою завдань, зокрема, щодо облаштування центру обслуговування платників (далі – ЦОП) для організації надання послуг відповідно до світових стандартів якості обслуговування платників, створення автоматизованої системи «Єдине вікно представлення електронної звітності», яка дозволить направляти електронну звітність контролюючим органам, фондам загальнообов’язкового державного страхування, відповідним органам державної влади через Інтернет та здійснення заходів зі створення автоматизованої інформаційно-аналітичної системи Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області (далі –ДПІ), необхідне додаткове фінансування у 2021 році.

  1. Мета Програми

Метою Програми розвитку системи Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області  щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2021 рік (далі — Програма) є виконання забезпечення повноти обліку платників місцевих податків і зборів, прозорості нарахування та своєчасності сплати коштів до бюджету  для фінансування витрат, пов’язаних з розвитком Овруцької територіальної громади.

Програма розроблена з метою забезпечення комфортних умов платникам податків шляхом облаштування центру обслуговування платників, який надає майже весь перелік адміністративних і державних послуг для платників.

Очікувані результати:

  • розвиток економіки громади;
  • створення нових робочих місць;
  • створення сприятливого інвестиційного клімату;
  • створення умов для розвитку підприємництва;
  • налагодження партнерських стосунків з платниками податків;
  • впровадження стандартизованих та прозорих форм і методів обслуговування платників та зборів до бюджету громади;
  • забезпечення прозорості та відкритості діяльності органів самоврядування та органів державної податкової служби;
  • забезпечення повноти та своєчасності надходження коштів до бюджету громади;
  • розширення бази оподаткування.
  1. Основні шляхи та напрями виконання Програми

Інструментами виконання Програми є:

  • облаштування сервісного центру обслуговування платників (далі – ЦОП);
  • реалізація принципу «Єдине вікно».
5. Напрямки діяльності та заходи  Програми розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС

у Житомирської області  на 2021 р  щодо облаштування сервісного центру

обслуговування платників та робочих місць працівників управління

з/п

Перелік заходів  Програми Термін виконання заходу Виконавці Джерела фінансування Орієнтовні

обсяги фінансування (вартість), тис. грн.

 

Очікуваний результат
Організація роботи щодо облаштування  центру обслуговування платників податків та робочих місць

  працівників управління

1 Налагодження тісної співпраці з  місцевими органами влади з метою розроблення та погодження Програми розвитку Овруцької ДПІ щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2021рр та робочих місць працівників управління 2021 Овруцька ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області Не потребує

фінансування

Збільшення надходжень податків та платежів до зведеного бюджету на 18,0 відс.
2 Забезпечення Овруцької ДПІ  комп’ютерною і копіювальною технікою, встановлення та підключення до мережі ДПС України, облаштування місць очікування для платників податків меблями.

 

2021 Овруцька ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області,

ГУ ДПС у Житомирській області

Бюджет Овруцької міської територіальної громади 40000,00 Забезпечення належних умов і надання якісних інформаційних, консультативних  послуг платникам податків Овруцької міської територіальної громади

 

 

 

3 Покращення рівня обслуговування платників податків та підтримка роботи працівників управління з Єдиним реєстром  податкових накладних, податковою і фінансовою звітністю     2021 Овруцька ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області Не потребує

фінансування

Спрощення механізму адміністрування платежів
4 Забезпечення платників податків якісними та своєчасними адміністративними та державними  послугами 2021 Овруцька ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області Не потребує

фінансування

Підвищення рівня добровільної сплати  податків з одночасним здійсненням зворотного зв’язку
5 Підвищення кваліфікації та навчання працівників Овруцької ДПІ 2021 Овруцька ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області   Не потребує

фінансування

6 Забезпечення Овруцької ДПІ папером, конвертами та поштовими марками для  своєчасного направлення податкових повідомлень-рішень для сплати податку на нерухоме майно та земельного податку (орендної плати) 2021 Овруцька ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області, ГУ ДПС у Житомирській області Бюджет Овруцької міської територіальної громади

 

10000,00
7 Звітування про проведену роботу перед ГУ ДПС у Житомирській області та органами місцевого самоврядування 2021 Овруцька ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області Не потребує

фінансування

 

 

Вжиття заходів щодо посилення контролю за повнотою сплати платежів до місцевого бюджету платниками податків шляхом проведення аналізу динаміки основних показників їх фінансово-господарської діяльності та виявлення чинників, які негативно впливають на стан розрахунків з бюджетом, та виявлення додаткових джерел надходження платежів до бюджетів усіх рівнів.

Впровадження організаційних заходів із забезпечення дієвого контролю за повнотою сплати платежів до місцевих бюджетів підприємств, установ, організацій, СГД, фізичних осіб.

Подальше удосконалення системи відбору платників для документальних перевірок, звернення особливої уваги на тих суб’єктів господарської діяльності, що постійно зменшують платежі до місцевого бюджету та мають по ним заборгованість.

Забезпечити щорічне проведення моніторингу фінансових результатів діяльності суб’єктів господарювання, що зареєстровані та здійснюють свою діяльність на території громади, визначення економічного потенціалу та зростання виробничих потужностей цих суб’єктів, темпів зростання заробітної плати працівників, проведення перевірок відповідності середньої заробітної плати одного працівника до законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати, надання інформації Овруцькій міській раді стосовно суб’єктів господарювання, економічний потенціал яких не відповідає рівню задекларованих податків та зборів, в першу чергу до міського  бюджету.

З метою адміністрування податків та впорядкування їх сплати до місцевого бюджету надалі проводити роботу та виявляти суб’єктів господарювання, які проводять сплату платежів не за місцезнаходженням, а не за місцем реєстрації, яка не відповідає їх фактичному місцезнаходженню.

Взаємодіяти з органами виконавчої влади з питань погашення заборгованості із заробітної плати та розрахунків із бюджетом по податку доходи фізичних осіб, плати за землю та проводити претензійну позовну роботу щодо погашення заборгованості до бюджетів усіх рівнів.

Готувати необхідні матеріали та забезпечувати участь представників Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області на засіданнях робочих груп з питань координації дій органів ДПС і владних структур по забезпеченню надходжень податків, зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів у повному обсязі та зменшення податкового боргу по податкам та зборам до бюджету. Використовувати всі передбачені чинним законодавством важелі впливу до тих платників, які ухиляються або мінімізують їх сплату.

Проводити заходи щодо залучення до сплати податків та зборів до місцевого бюджету суб’єктів господарської діяльності, які ухиляються від їх сплати, не звітують або перебувають в розшуку.

Розгляд пропозицій підприємств і організацій щодо розстрочення сплати податкових зобов’язань та підготовка відповідних рішень згідно з вимогами податкового законодавства. Здійснення контролю за виконанням умов договорів розстрочення.

Вжиття заходів стосовно удосконалення роботи з виявлення, оцінки, збереження і реалізації безхазяйного майна та майна, що перебуває в податковій заставі.

Організація роботи із погашення заборгованості з податків та зборів до бюджету Овруцької міської територіальної громади.

Забезпечити інформування широкого кола платників про зміни в податковому законодавстві на зустрічах з громадськістю, на ринках та інших місцях масового перебування людей з залученням всіх можливих ресурсів.

Забезпечити належне проведення податкового роз’яснення шляхом організації семінарів, круглих столів, брифінгів за участю керівників та бухгалтерських працівників підприємств, установ та організацій. Готувати відповідні методичні рекомендації та інші види друкованої продукції.

Забезпечити в Овруцькій ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області належну роботу щодо роз’яснення податкового законодавства, особистого прийому платників та громадян посадовими особами ДПІ, вжиття заходів щодо своєчасного та якісного розгляду їх звернень.

Фінансування здійснюється шляхом надання субвенції з бюджету Овруцької міської територіальної громади до державного бюджету для ГУ ДПС у Житомирській області

  1. 6. Ресурсне забезпечення та показники продуктивності Програми

Показниками ефективності програми є підвищення рівня якості послуг, що надаються платникам податків, зокрема створення комфортних та максимальне спрощення процедури декларування та сплати податків.

Показниками якості програми являється розширення податкової бази за рахунок виведення доходів із тіньової економіки, руйнування схем ухилення від оподаткування, припинення діяльності суб’єктів господарювання з ознаками фіктивності. Зазначені показники планується досягти за рахунок розширення переліку послуг, що надаються платникам податків у центрі обслуговування платників з урахуванням їх потреб та побажань.

Дотримуючись вимог п.7 ст.78 Бюджетного кодексу України в місцевому бюджеті на відповідний рік передбачати кошти в розмірі до 10 % від суми перевищення доходів загального фонду місцевого бюджету на фінансування Програми на облаштування сервісного центру обслуговування платників, придбання меблів, комп’ютерної техніки та копіювальної техніки, включаючи комп’ютери, сервери, копіювальні апарати, принтери, блоки безперебійного живлення, матеріали та комплектуючі засоби обчислювальної техніки з метою удосконалення та підвищення технічного рівня єдиної інформаційної та комп’ютерної мережі Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області, створення нових технологій податкової діяльності, які базуватимуться на використанні сучасної комп’ютерної техніки для створення бази, яка дозволить систематично і широко використовувати внутрішню і зовнішню інформацію для планування і виконання функцій щодо контролю за сплатою податків і зборів, ефективної боротьби з ухиленнями від сплати податків і скорочення розмірів тіньової економіки.

Секретар ради                                                                           Віктор КИСІЛЬ



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=