Рішення №124 виконкому міської ради “Про погодження щодо затвердження Положень про відділи виконавчого комітету Овруцької міської ради в новій редакції”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від  07.05.2021 року             №124

Про погодження щодо затвердження
Положень про відділи виконавчого комітету

Овруцької міської ради в новій редакції

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Овруцької міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Погоджує внесення змін до положень про відділи виконавчого комітету Овруцької міської ради, а саме:
    • п. 1.1 Положення про відділ кадрової виконавчого комітету Овруцької міської ради викласти в наступній редакції:

«1.1. Відділ кадрової роботи виконавчого комітету Овруцької міської ради (далі відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Овруцької міської ради, що підпорядковується керуючому справами виконавчого комітету Овруцької міської ради та Овруцькому міському голові.»;

  • п. 1.1 Положення про загальний відділ виконавчого комітету Овруцької міської ради викласти в наступній редакції:

«1.1. Загальний відділ виконавчого комітету Овруцької міської ради (далі відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Овруцької міської ради, що підпорядковується керуючому справами виконавчого комітету Овруцької міської ради та Овруцькому міському голові.»;

  • п. 1.1 Положення про відділ бухгалтерського обліку та консолідованої звітності виконавчого комітету Овруцької міської ради викласти в наступній редакції:

«1.1. Відділ бухгалтерського обліку та консолідованої звітності виконавчого комітету Овруцької міської ради (далі відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Овруцької міської ради, що підпорядковується керуючому справами виконавчого комітету Овруцької міської ради та Овруцькому міському голові.»;

  • п. 1.1 Положення про Відділ інформаційно-аналітичної роботи та комунікацій з громадськістю виконавчого комітету Овруцької міської ради викласти в наступній редакції:

«1.1. Відділ інформаційно-аналітичної роботи та комунікацій                                          з громадськістю виконавчого комітету Овруцької міської ради (далі відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Овруцької міської ради, що підпорядковується керуючому справами виконавчого комітету Овруцької міської ради та Овруцькому міському голові.»;

  • п. 1.1 Положення про відділ економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Овруцької міської ради викласти в наступній редакції:

«1.1. Відділ економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Овруцької міської ради (далі відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Овруцької міської ради, що підпорядковується керуючому справами виконавчого комітету Овруцької міської ради та Овруцькому міському голові.»;

  • п. 1.1 Положення про відділ регулювання земельних відносин виконавчого комітету Овруцької міської ради викласти в наступній редакції:

«1.1. Відділ регулювання земельних відносин виконавчого комітету Овруцької міської ради (далі відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Овруцької міської ради, що підпорядковується керуючому справами виконавчого комітету Овруцької міської ради та Овруцькому міському голові.»;

  • п. 1.1 Положення про відділ Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради викласти в наступній редакції:

«1.1. Відділ Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради (далі відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Овруцької міської ради, що підпорядковується керуючому справами виконавчого комітету Овруцької міської ради та Овруцькому міському голові.»;

  • п. 1.1 Положення про відділ Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради викласти в наступній редакції:

«1.1. Відділ Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради (далі відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Овруцької міської ради, що підпорядковується керуючому справами виконавчого комітету Овруцької міської ради та Овруцькому міському голові.»;

  • п. 1.1 Положення про відділ муніципальної інспекції виконавчого комітету Овруцької міської ради викласти в наступній редакції:

«1.1. Відділ муніципальної інспекції виконавчого комітету Овруцької міської ради (далі відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Овруцької міської ради, що підпорядковується керуючому справами виконавчого комітету Овруцької міської ради та Овруцькому міському голові.»;

  • Погодити затвердження положень про відділи виконавчого комітету Овруцької міської ради, зазначених у п.п. 1.1. – 1.9. в новій редакції.
  • Погодити затвердження положення про відділ документообігу та організаційно-кадрової роботи виконавчого комітету Овруцької міської ради  в новій редакції (додається).
  • Погодити внести змін до положення про юридичний відділ та його затвердження в новій редакції (додається).
  • Припинити дію положення про відділ комунальної власності виконавчого комітету Овруцької міської ради.
  • Припинити дію положення про відділ кадрової роботи виконавчого комітету Овруцької міської ради та положення про загальний відділ виконавчого комітету Овруцької міської ради з 23.06.2021.

Овруцький міський голова                                                          І. Я. Коруд

Додаток № 1

до рішення виконавчого комітету

від 07.05.2021 № 124

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ документообігу та організаційно-кадрової  роботи виконавчого комітету Овруцької міської ради

РОЗДІЛ 1. Загальні положення

1.1. Відділ Документообігу та організаційно-кадрової роботи (далі відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Овруцької міської ради, що підпорядковується керуючому справами виконавчого комітету Овруцької міської ради та Овруцькому міському голові.

1.2. У своїй  діяльності  відділ  керується  Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, Указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями   Кабінету  Міністрів України, рішеннями  міської ради  та розпорядженнями  міського голови, Примірною інструкцією з діловодства в міністерствах, інших органах виконавчої влади, місцевих органах виконавчої влади, регламентом роботи виконавчого комітету міської ради, а також  іншими  нормативними документами  та цим  Положенням.

1.3.  Діяльність  відділу здійснюється  на основі перспективних і поточних планів роботи погоджених із керуючим справами виконавчого комітету міської ради.

1.4. Відділ кадрової роботи очолює начальник, який призначається  на посаду і звільняється  з посади  міським головою. Начальником відділу розподіляються повноваження відділу між працівниками відділу та закріплюються у посадових інструкціях.

1.5. Працівники відділу призначаються  на посаду  та звільняються  з посади міським головою у порядку передбаченому чинним законодавством України.

1.6. Структура та штатна чисельність працівників відділу  затверджується рішенням Овруцької  міської ради.

1.7.  Відділ при вирішенні питань, що належать до його компетенції взаємодіє  з іншими відділами.

1.8. Посадові обов’язки, кваліфікаційні вимоги, права та відповідальність працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджує Овруцький міський голова.

РОЗДІЛ 2.  Основні завдання та функції  відділу документообігу та організаційно-кадрової роботи

  1. Основними завданнями відділу є:

2.1 Забезпечення чіткої організації діловодства та документообігу у виконавчому комітеті міської ради, контроль за строками проходження і виконання службових документів.

2.2 Організація прийому  громадян і здійснення контролю за строками розгляду пропозицій, заяв, скарг громадян у виконавчому комітеті міської ради.

2.3 Надання методичної допомоги посадовим особам виконкому міської ради, підвідомчим установам міськвиконкому, підвідомчим підприємствам з питань діловодства, роботи із зверненнями і особистого прийому  громадян.

2.4.  Забезпечення  реалізації державної політики у сфері служби в органах місцевого самоврядування та у сфері управління персоналом;

2.5. Добір персоналу Овруцької міської об’єднаної територіальної громади;

2.6. Організація заходів з підвищення кваліфікації та рівня професійної компетентності персоналу органу місцевого самоврядування;

2.7. Документальне оформлення вступу на службу в органи місцевого самоврядування;

2.8. Документальне оформлення проходження та припинення служби в органах місцевого самоврядування.

2.9. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

2.9.1 Здійснює ведення діловодства у виконавчому комітеті міської ради відповідно до Інструкції з діловодства.

2.9.2 Приймає, реєструє і передає за призначенням вхідну кореспонденцію, а також внутрішню документацію виконавчого комітету міської ради і реєструє і відправляє вихідну кореспонденцію.

2.9.3 Веде реєстрацію рішень міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови таздійснює своєчасне їх доведеннядо відповідних відділів виконкому міської ради, підприємств, установ, організацій , службових осіб та  громадян, у необхідних  випадках видає довідки, копії, витяги з прийнятих рішень і розпоряджень.

2.9.4. Забезпечує належний контроль та своєчасне надання інформації (звітів) на виконання актів  органів влади вищого рівня, доручень Президента України і Кабінету Міністрів України, розпоряджень і  доручень голови обласної державної адміністрації, рішень обласної ради, розпоряджень і доручень голови районної державної адміністрації, рішень районної ради, розпоряджень міського голови, рішень міського голови та її виконавчого комітету, запитів Народних депутатів України та депутатів обласної, районної, міської рад, службових до підприємств, установ, організацій міста.

2.9.5. Надає електронною поштою, факсом або в паперовому вигляді інформацію про виконання документів до обласної та районної державних адміністрацій та інших  установ.

2.9.6. Здійснює матеріально-технічне  забезпечення заходів по підготовці а проведенню на території міста виборів до Верховної Ради України, місцевих рад та міського голови.

2.9.7. Забезпечує єдину  реєстрацію запитів на отримання публічної інформації, здійснює щомісячний та річний моніторинг розгляду  запитів.

2.9.8. Складає зведену номенклатуру справ виконкому міської ради, готує справи до здачі в архівний відділ райдержадміністрації.

2.9.9.  Забезпечує організаційно-технічне обслуговування особистого прийому  громадян міським головою, його заступниками, секретарем ради, керуючим справами, завідуючими відділами та посадовими особами.

2.9.10. Веде облік пропозицій, заяв і скарг громадян, що надходять до виконавчого комітету міської ради, здійснює контроль за строками розгляду звернень громадян та виконанням рішень, прийнятих по пропозиціях, заявах та скаргах громадян.

2.9.11.  Аналізує і узагальнює пропозиції, заяви і скарги громадян, що надійшли до виконкому міської ради, доповідає дані аналізу на апаратних нарадах при міському голові та щомісячно надає інформацію для розміщення на веб-сайті міської ради у мережі інтернет.

2.9.12. Організовує навчання посадових осіб місцевого самоврядування в частині діловодства.

2.9.13. Виконує інші функції та покладені на нього завдання.

2.9.14. Організовує і здійснює кадрову роботу на основі демократичних принципів добору кадрів і просування  по службі в ОМС за діловими якостями та  професійною  компетентністю;

2.9.15  Здійснює заходи  щодо добору  і розстановки  кадрів згідно  діючого законодавства про службу в органах місцевого самоврядування;

2.9.16. Здійснює організаційне забезпечення у виконавчому комітеті міської ради по роботі з персоналом;

2.9.17.  Координує та контролює дотримання  законодавчих актів про службу в органах місцевого самоврядування;

2.9.18. Систематично аналізує  кадрове забезпечення, визначає потребу в кадрах, здійснює заходи, спрямовані  на подальше поліпшення якісного складу посадових осіб, веде звітно-облікову документацію та статистичну звітність  з кадрових питань;

2.9.20. Розробляє  перспективні і поточні  плани роботи з персоналом;

2.9.21. Разом з керівниками інших структурних підрозділів :

– вивчає особисті, професійні, ділові  якості осіб, які  претендують   на  заняття  посад  у виконкомі міської ради;

– планує переміщення по службі посадових осіб місцевого самоврядування  з урахуванням їх індивідуальних здібностей, професійної підготовки та результатів роботи, вносить відповідні пропозиції міському голові;

– вивчає потреби та вносить міському голові пропозиції щодо організації підготовки , перепідготовки і підвищення кваліфікації посадових осіб органу місцевого самоврядування; організовує перепідготовку і підвищення кваліфікації  посадових осіб органу місцевого самоврядування, забезпечує укладення відповідних угод із навчальними закладами;

– організовує роботу щодо стажування в органі місцевого самоврядування, здійснює  контроль  за його  проведенням.

2.9.22.  Приймає від претендентів на посади посадових осіб відповідні документи та подає їх на розгляд  конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації   конкурсного  відбору, готує протоколи засідань конкурсної комісії.

Попереджує претендентів на заміщення вакантних посад про встановлені законодавством   обмеження  у прийнятті на службу в ОМС та проходженням служби, ознайомлює із правилами етичної поведінки посадової особи місцевого  самоврядування;

2.9.23. Готує матеріали про призначення на посади та звільнення з посад працівників виконавчого комітету Овруцької міської ради;

2.9.24. Планує з урахуванням індивідуальних здібностей, професійної підготовки та результативності роботи посадової особи, просування та переміщення її по службі;

2.9.25. Оформляє документи про складання Присяги посадової особи місцевого самоврядування та присвоєння рангів посадовим особам, вносить про це записи до трудових книжок;

2.9.26. Обчислює загальний стаж роботи, стаж служби в органах місцевого самоврядування та державної служби, здійснює контроль за встановленням працівникам надбавок за вислугу років, готує відповідні розпорядження;

2.9.27. Складає графіки щорічних відпусток працівників виконкому міської ради, здійснює контроль за наданням працівникам відпусток відповідної тривалості, веде облік наданих відпусток, готує відповідні розпорядження про надання різних видів відпусток;

2.9.28. У межах своєї компетенції здійснює заходи для забезпечення трудової дисципліни, оформляє документи, пов’язані з проведенням службових розслідувань та застосуванням до працівників заходів дисциплінарного впливу;

2.9.29. Розглядає матеріали та готує документи  для заохочення та  нагородження працівників виконавчого комітету міської ради, веде відповідний облік нагороджених працівників; Готує необхідні   документи для представлення  працівників  до нагородження державними  нагородами, присвоєння   почесних звань, присудження  Державних премій, нагородження Почесною Грамотою  обласної державної адміністрації  та  обласної ради;

2.9.30. Готує у межах компетенції відділу документи щодо   призначення пенсій працівникам;

2.9.31.Здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ працівників

2.9.32. Оформляє і видає працівникам службові посвідчення та довідки з місця роботи;

2.9.33. Опрацьовує листки тимчасової непрацездатності працівників;

2.9.34. У межах компетенції готує розпорядчі документи про відрядження працівників, у тому числі й за кордон;

2.9.35.  У межах своєї компетенції бере участь у розробці структури апарату виконавчого комітету міської ради та штатного розпису;

2.9.36.  Готує проект розпорядження Овруцького міського голови про розподіл обов’язків між Овруцьким міським головою, секретарем міської ради, першим заступником, заступниками міського голови, керуючим справами виконавчого комітету міської ради. Контролює розроблення посадових інструкцій у структурних підрозділах виконавчого комітету міської ради;

2.9.37.  Бере участь у розробці нормативно-правових актів міської ради та виконавчого комітету, готує відповідні проекти рішень міської ради та виконавчого комітету з питань, що належать до компетенції відділу;

2.9.38. Ознайомлює  працівників з правилами внутрішнього трудового розпорядку Овруцької міської ради, посадовими інструкціями, попереджує їх про встановлені законодавством обмеження у прийнятті на службу та проходженням служби із проставлянням ними підписів та дати ознайомлення;

2.9.39.  Проводить  роботу з формування кадрового резерву міської ради. Контролює виконання особистих річних планів, аналізує та узагальнює практику  формування  кадрового  резерву в структурних підрозділах міської ради, вносить пропозиції міському голові  щодо її удосконалення.

Вносить пропозиції  міському голові про зарахування до кадрового резерву посадових осіб при плануванні переміщення по службі (ротації);

2.9.40. Здійснює аналітичну та організаційну роботу з кадрового  менеджменту;

2.9.41. Прогнозує розвиток персоналу, заохочення  працівників  до   службової кар’єри, забезпечення  їх  професійного навчання та підвищення кваліфікації; Вносить  пропозиції  про періодичність  підвищення  кваліфікації;

2.9.42. Забезпечує  документальне  оформлення   проходження  служби в органах місцевого самоврядування та трудових відносин з працівниками;

2.9.43. Здійснює організаційне забезпечення та проведення   щорічної оцінки виконання  посадовими особами  покладених на них  обов’язків  і завдань;  бере участь у роботі  атестаційної  комісії;  контролює проведення  цієї роботи у самостійних  структурних   підрозділах  міської  ради.

2.9.44. Здійснює контроль щодо  своєчасного  щорічного подання  посадовими  особами  щорічних декларацій  про майно, доходи, витрати, зобов’язання  фінансового  характеру за минулий рік, декларацій перед звільненням та після звільнення;

2.9.45. Проводить спільно з юридичним відділом роботу щодо укладання, продовження терміну дії, розірвання контрактів з керівниками комунальних  підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Овруцької міської ради, готує цивільно-правові угоди з громадянами на виконання певних робіт;

2.9.46. Готує, узагальнює та зберігає в особових справах матеріали про проведення та результати спеціальної перевірки та перевірки згідно Закону України «Про очищення влади»;

2.9.47. Готує оформлення відповідної документації щодо організації оплачуваних громадських робіт (попит на робочу силу, договори із Овруцькою філією Житомирського обласного центру зайнятості, створення тимчасових робочих місць, укладання строкових трудових договорів із безробітними громадянами, підготовка розпоряджень про прийняття на роботу та звільнення громадян, підготовка актів виконаних робіт, внесення записів до трудових книжок);

2.9.48. Відповідає за організацію та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних у виконкомі міської ради; Контролює роботу з ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних на території населених пунктів старостинських округів Овруцької міської об’єднаної територіальної громади;

2.9.49. Розглядає пропозиції, заяви, скарги громадян, надає роз’яснення, веде прийом громадян з питань, що належать до компетенції відділу;

2.9.50. Проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та  службу в органах місцевого самоврядування;

2.9.51. У межах компетенції відділу виконує інші розпорядження і доручення Овруцького міського голови.

РОЗДІЛ 3.  Права відділу документообігу та організаційно-кадрової роботи

3.1.  Відділ має право:

3.1.1. Взаємодіяти з структурними підрозділами оглану місцевого самоврядування, державними органами, організаціями з питань, що належать до його компетенції ;

3.1.2. Одержувати у встановленому законодавством порядку від посадових осіб  виконкому міської ради інформацію, матеріали та пояснення ( у тому числі письмові), необхідні для здійснення покладених на нього завдань;

3.1.3. За погодженням із керівництвом міської ради брати участь у конференціях, семінарах, нарадах та інших заходах з питань, що належать до компетенції відділу

3.1.4. На обробку персональних даних фізичних осіб відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених на нього завдань;

3.1.5.   За дорученням міського голови представляти інтереси міської ради та її виконавчого комітету в інших державних органах, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до компетенції відділу;

3.1.6. Перевіряти і контролювати дотримання правил  внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування в апараті та самостійних структурних підрозділах виконавчого комітету  міської ради;

3.1.7. Вносити Овруцькому міському голові пропозиції щодо удосконалення роботи відділу та підвищення ефективності служби в органах місцевого   самоврядування.

3.1.8. Вносити на розгляд міського голови проекти розпоряджень, доповідні записки, пропозиції з питань, що віднесені до компетенції  відділу.

3.1.9. Знайомитись із станом діловодства у підвідомчих підприємствах, установах міськвиконкому та вимагати виконання встановлених правил роботи з документами, згідно Інструкції з діловодства;

3.1.10. Проводити в підвідомчих підприємствах, установах міськвиконкому перевірки стану ведення діловодства та роботи  зі зверненнями  громадян, організації особистого прийому.

3.1.11. Вносити в установленому порядку відповідні пропозиції й перевіряти повноту усунення порушень та недоліків, виявлених попередніми перевірками з питань, що належать  до компетенції відділу.

3.1.12. Повертати виконавцям документи та вимагати їх доопрацювання у разі порушення ними встановлених правил роботи з документами.

РОЗДІЛ 4. Відповідальність відділу

4.1. Працівники Відділу несуть відповідальність за неналежне виконання покладених на Відділ даним положенням повноважень у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

4.2. За порушення трудової та виконавчої дисципліни працівники відділу притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством України.

РОЗДІЛ 5. Організація роботи  відділу

  • Відділ документообігу та організаційно-кадрової роботи виконавчого комітету міської ради очолює керівник (начальник, завідувач) відділу. У разі його відсутності обов’язки  керівника відділу виконує головний спеціаліст відділу.
  • Керівник, головні, провідні спеціалісти, службовці та робітники загального відділу призначаються та звільняються з посади розпорядженням міського голови.
  • Службові обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою.
  • Відділ взаємодіє з іншими відділами виконкому міської ради, використовує в своїй роботі підготовлені ними статистичні та оперативні довідкові відомості, підтверджені відповідним чином.
  • Відділ звітує про свою роботу перед виконавчим комітетом міської радои.
  • Діловодство відділу ведеться згідно номенклатури справ та вимог чинних нормативних актів.

РОЗДІЛ 6. Керівництво відділом

  1. Керівник (начальник, завідувач) відділу документообігу та організаційно-кадрової роботи:

6.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність перед міським головою за виконання покладених на відділ завдань.

6.2. Координує роботу та взаємодію відділу з  іншими відділами та підвідомчими підприємствами, установами міськвиконкому.

6.3. Визначає права та обов’язки працівників відділу.

6.4. Підписує та візує документи в межах своєї компетенції.

6.5. Погоджує заяви працівників відділу щодо надання щорічних та додаткових відпусток.

6.6. Забезпечує збереження конфіденційної інформації про громадян, що стала відома під час виконання службових обов’язків, інформації з обмеженим доступом, відповідно до чинного законодавства.

РОЗДІЛ 7. Заключні положення

7.1. Припинення діяльності відділу документообігу та організаційно-кадрової роботи здійснюється в порядку, визначеному чинним законодавством України, на підставі рішення Овруцької міської ради.

7.2. Утримання відділу здійснюється за рахунок коштів міського бюджету.

7.3. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його затвердження – на підставі рішення виконавчого комітету Овруцької міської ради.

Додаток № 2

до рішення виконавчого комітету

від 07.05.2021 № 124

ПОЛОЖЕННЯ

про юридичний відділ

виконавчого комітету Овруцької міської ради

РОЗДІЛ 1. Загальні положення

1.1. Юридичний відділ виконавчого комітету Овруцької міської ради (далі – відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Овруцької міської ради, що підпорядковується керуючому справами виконавчого комітету Овруцької міської ради та Овруцькому міському голові.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями Овруцької міської ради, ії виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.

1.3. На посади начальника та спеціалістів відділу призначаються особи, що мають вищу юридичну освіту. На посади спеціалістів з питань комунальної власності можуть призначаються особи, що мають іншу вищу освіту.

Усі працівники відділу приймаються і звільняються з посад міським головою в порядку, передбаченому чиним законодавством України.

1.4. Положення про відділ затверджується виконавчим комітетом Овруцької міської ради.

1.5. відділ не є юридичною особою, реорганізація, ліквідація відділу проводиться за відповідним рішенням ради.

РОЗДІЛ 2. Мета, завдання та функції відділу

2.1. Метою роботи відділу є правове забезпечення роботи Овруцької міської ради та її виконавчого комітету на підставі, в межах повноважень і у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а також реалізація повноважень Овруцької міської ради у сфері приватизації, оренди, використання та відчуження комунального майна, управління об’єктами міської комунальної власності.

2.2. Основними завданнями юридичного відділу є:

2.2.1. правове забезпечення роботи  ради, її виконавчого комітету, міського голови, виконавчих органів ради, що не мають у своєму складі служб правового супроводження або осіб, які здійснюють відповідні повноваження або мають юридичну освіту;

2.2.2. методична допомога та здійснення контролю за належним правовим забезпеченням виконавчих органів ради, які мають у своєму складі службу правового супроводження або особу, відповідальну за правовий супровід або має юридичну освіту, у межах, наданих цим Положенням, повноваженнями і способом, передбаченими Конституцією і законами України;

2.2.3. координація правової роботи;

2.2.4. підготовка проектів рішень ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, що належать до компетенції відділу;

2.2.5. організація захисту і захист інтересів Овруцької міської ради, її виконавчого комітету, інших виконавчих органів ради у судах;

2.2.6. аналітичне та інформаційно-довідкове забезпечення діяльності з правових питань міської ради, її виконавчого комітету, інших  виконавчих органів ради, міського голови;

2.2.7. організація в установленому порядку претензійно–позовної роботи в раді. Здійснення контролю за додержанням встановленого порядку ведення договірної роботи в раді;

2.2.8 від імені Овруцької міської ради здійснення управління майном комунальної власності Овруцької міської об’єднаної територіальної громади;

2.2.9. проведення організаційних заходів щодо управління майном комунальної власності Овруцької міської об’єднаної територіальної громади  в межах, визначених законодавством про місцеве самоврядування;

2.2.10. здійснення повноважень щодо приватизації майна, що перебуває у комунальній власності, згідно з рішеннями міської ради та відповідно до чинного законодавства;

2.2.11. проведення організаційних заходів щодо використання комунального майна шляхом передачі його в оренду фізичним та юридичним особам;

2.3. Покладення на відділ обов’язків, що не належать або виходять за межі його компетенції, не допускається.

РОЗДІЛ 3. Обов’язки відділу

3.1. Забезпечення правильного застосування законодавства міською радою та її виконавчим комітетом, інформування міського голови про необхідність вжиття заходів щодо зміни, призупинення або скасування актів, прийнятих з порушенням законодавства.

3.2. Представлення інтересів на підставі доручення міського голови і ведення від імені міської ради та її виконавчого комітету справ у всіх установах, підприємствах та організаціях будь якої форми власності, місцевих судах загальної та спеціальної юрисдикції, апеляційних судах загальної та спеціальної юрисдикції, вищих спеціалізованих судах, Верховному Суді.

3.3. Спільно з відповідними відділами та посадовими особами міської ради, за необхідності, проведення підготовки пропозицій про внесення змін до розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету та сесій ради, їх скасування чи визнання такими, що втратили чинність.

3.4. Проведення аналізу наказів керівників відділів і надання висновків щодо їх відповідності чинному законодавству, за дорученням міського голови та його заступників.

3.5. Розгляд за дорученням міського голови та його заступників звернення громадян з питань дотримання чинного законодавства України, порушення прав громадян, діяльності правоохоронних органів.

3.6. Проведення консультацій з правових питань посадових осіб міської ради, депутатів міської ради.Редагування необхідних матеріалів при підготовці до сесій міської ради та засідань виконавчого комітету.

3.7. Участь у роботі семінарів, нарад, навчаннях для депутатів щодо роз’яснення чинного законодавства, підготовка відповідних матеріалів.

3.8. Узагальнення матеріалів з питань гарантій депутатської діяльності, що надходять до міської ради.

3.9. Аналіз правових, соціальних та інші проблем, які виникають у процесі управління комунальною власністю, розробка рекомендацій щодо їх розв’язання і внесення відповідних пропозицій голові міської ради.

3.10. Участь у засіданнях ради, постійних комісій, виконавчого комітету, надання допомоги у підготовці необхідних документів.

3.11. Розробка та проведення заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також здійснення контролю за їх проведенням.

3.12. Підготовка та винесення на розгляд міської ради проектів рішень щодо приватизації комунального майна та переліків об’єктів, що підлягають приватизації.

3.13. Організація та здійснення продажу комунального майна у процесі його приватизації.

3.14. Розгляд заяв про приватизацію майна, що перебуває у комунальній власності та подання пропозицій на розгляд профільної комісії міської ради.

3.15. Забезпечення своєчасного надходження коштів, одержаних від приватизації комунального майна до міського бюджету.

3.16.  Здійснення контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу комунального майна протягом зазначеного у них терміну дії таких умов.

3.17.  Розробка та подання на розгляд міської ради проектів положень про передачу в оренду майна комунальної власності та методики розрахунку орендної плати за його користування, типового договору оренди.

3.18. Організація проведення аукціонів на право укладання договорів оренди комунального майна.

3.19. Здійснення контролю за надходженням орендної плати відповідно до укладених договорів оренди.

3.20. Здійснення контролю за виконанням умов договорів оренди комунального майна.

3.21. Формування та подання на затвердження міською радою переліку об’єктів комунальної власності міської об’єднаної територіальної громади, які підлягають продажу або оренді.

3.22. Формування реєстра майна комунальної власності громади.

3.23. Розробка та внесення пропозицій щодо ефективності використання майна комунальної власності.

3.24.  Підготовка відповідних проектів рішень міської ради та її виконавчого комітету щодо передачі, відчуження, концесії, списання комунального майна та приймання об’єктів до комунальної власності міської об’єднаної територіальної громади відповідно до повноважень.

3.25. Надання консультаційної допомоги іншим підрозділам міської ради та виконавчого комітету з питань управління, приватизації, оренди майна комунальної власності.

3.26. Проведення роботи по оформленню документації для проведення конкурсів з продажу майна в системі «Прозорро».

3.27. Розгляд за дорученням міського голови заяв, пропозицій і скарг громадян з питань, що належать до компетенції відділу.

3.28. Прийняття участі у розробленні відповідних розділів проектів бюджету та програм соціально-економічного розвитку міста з питань, які належать до компетенції відділу.

3.29. Ведення квартирного обліку та оформлення документів на виділення жилої площі.

3.30. Видача дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами.

3.31. Підготовка матеріалів адміністративної комісії при виконкомі міської ради.

3.32. Подання (виключно на підставі рішення сесії) документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав на об’єкти нерухомого майна та отримання відповідних витягів з реєстру.

3.33. Подання (виключно на підставі рішення сесії) документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення обтяження речових прав на об’єкти нерухомого майна та отримання відповідних витягів з реєстру.

3.34. Подання (виключно на підставі рішення сесії) документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення обтяження речових прав на об’єкти нерухомого майна та отримання відповідних витягів з реєстру.

3.35. Подання (виключно на підставі рішення сесії) документів для проведення державної реєстрації у разі взяття на облік безхазяйного нерухомого майна та отримання відповідних витягів з реєстру.

3.36. Ведення матеріалів житлово-побутової комісії, конкурсної комісії з питань оренди комунального майна та матеріалів робочої групи з питань розміщення зовнішньої реклами.

3.26. Виконання інших функціональних обов’язків у відповідності до чинного законодавства за дорученням міського голови та його заступників.

РОЗДІЛ 4. Права відділу

Відділ має право:

4.1. Представляти у встановленому законодавством порядку права та  інтереси Овруцької міської ради, її виконавчого комітету, міського голови в місцевих судах загальної та спеціальної юрисдикції, апеляційних судах загальної та спеціальної юрисдикції, вищих спеціалізованих судах, Верховному Суді, та інших підприємствах, установах, організаціях будь якої форми власності;

4.2. Одержувати у встановленому порядку від посадових осіб міської ради документи, довідки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на них повноважень;

4.3. Залучати за погодженням з міським головою відповідних спеціалістів для підготовки нормативних та інших документів, а також для розробки та здійснення заходів, що проводяться відділом;

4.4. Брати участь у пленарних засіданнях сесій міської ради, засіданнях виконавчого комітету, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених міською радою, її виконавчим комітетом, міським головою;

4.5. Брати участь у розгляді матеріалів за наслідками перевірок, ревізій, інвентаризацій, давати правові висновки за фактами виявлених правопорушень.

4.6. Вимагати від керівництва належних умов праці для працівників відділу, підвищення їх кваліфікації.

РОЗДІЛ 5. Керівництво відділом

5.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою згідно вимог чинного законодавства України.

5.2. Начальник відділу:

– здійснює керівництво відділом відповідно до посадової інструкції та чинного законодавства України;

– несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на відділ завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;

– планує роботу відділу, подає пропозиції до перспективних та поточних планів роботи міського голови;

– розробляє положення про відділ, посадові інструкції працівників відділу, подає їх на затвердження  в установленому порядку;

– організовує виконання доручень працівниками відділу;

– діє в межах повноважень, визначених посадовою інструкцією, що затверджуються міським головою;

– вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету ради, сесіях ради питань, що належать до компетенції відділу, бере участь у їх засіданнях;

– вносить пропозиції міському голові щодо застосування заходів дисциплінарних стягнень та заохочень до працівників відділу;

– забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності відділу, вживаєзаходів до його поліпшення;

– вносить пропозиції міському голові щодо структури і штату працівників відділу;

– від імені відділу та в межах завдань покладених на відділ підписує документи, пов’язані з діяльністю відділу;

– представляє відділ у відносинах з виконавчими органами ради, місцевими органами виконавчої влади, іншими органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян;

– здійснює інші повноваження, передбачені законодавством та Положенням про відділ;

– забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

– несе дисциплінарну та іншу, передбачену законом, відповідальність за невиконання, несвоєчасне або неналежне виконання функцій, покладених на нього в межах і в порядку, встановленому чиним законодавством.

5.3. У разі тимчасової відсутності начальника відділу виконання його обов’язків покладається на працівника відділу, визначеного розпорядженням міського голови.

5.4. Працівники відділу призначаються на посаду та звільняються з посади згідно розпорядження міського голови у відповідності із законодавством про працю та про службу в органах місцевого самоврядування.

РОЗДІЛ 6. Відповідальність посадових осіб відділу

6.1. Працівники відділу несуть відповідальність за неналежне виконання повноважень, покладених на відділ даним положенням, у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

6.2. За порушення трудової та виконавчої дисципліни працівники відділу притягуються до відповідальності згідно чинного законодавства України.

РОЗДІЛ 7. Заключні положення

7.1. Припинення та реорганізація діяльності відділу здійснюється у порядку, визначеному чиним законодавством України.

7.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=