У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада
Виконавчий комітет
Р І Ш Е Н Н Я
від 27.05.2021року №153
в осінньо-зимовий період 2021-2022 років
З метою забезпечення стабільної роботи підприємств житлово-комунального господарства та об’єктів соціальної сфери в осінньо-зимовий період 2021-2022 рр., керуючись ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на підставі інформації директорів комунальних підприємств та структурних підрозділів Овруцької міської ради, виконком міської ради
В И Р І Ш И В :
1. Затвердити План заходів щодо підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2021-2022 років у розрізі комунальних підприємств та структурних підрозділів Овруцької міської ради:
1.1. План заходів КП «Водоканал» Овруцької міської ради:
Перед розробленням та підготовкою заходів об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства комісійно було обстежено 90 км водопровідних мереж, 56,4 км каналізаційних мереж, дві насосні станції другого підйому подачі води, 6 каналізаційних насосних станцій, дві станції знезалізнення, очисні споруди, об’єкти благоустрою, бювети, шахтні колодязі.
За результатами обстеження розроблені заходи з переліком робіт для сталої роботи об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства та благоустрою в осінньо-зимовий період 2021-2022 років.
Даним завданням передбачено:
- Виконати роботи з ремонту водопровідних мереж із заміною металевих труб, вставок на пластикові:
- вулиці Тараса Шевченка, Василівська, Озерна, Василя Карпенка, Базарна, Зарічна, Малишка, 17го Листопада.
- Ремонт водопровідних мереж із заміною вводів до багатоквартирних будинків житлового фонду по вулицях:
– Т. Шевченка, 28;
– Київській, 68;
– Гетьмана Виговського, 68.
- Заміна пожежних гідрантів по вулицях:
-Б. Хмельницького, 32
-Гетьмана Виговського, 68;
-Перехрестя вулиць Івана Франка-Київської;
-Князя Олега, 40;
-Шолом Алейхема, 2.
- Ремонт та заміна каналізаційних мереж: вулиця Г. Майдану, 23, Б. Хмельницького, 62 (дворова), Тараса Шевченка.
- Підготовка до роботи в осінньо-зимовий період водонасосних станцій, свердловин передбачає:
– забезпечення безперебійної подачі води в місто;
– ремонт приміщень насосних станцій, павільйонів над свердловинами;
– утеплення труб подачі води, обладнання в павільйонах над свердловинами;
– заготовка необхідної кількості дров для опалення приміщень.
- Підготувати до роботи в осінньо-зимовий період бювети.
- Очисні споруди:
– підготувати до роботи в осінньо-зимовий період первинні відстійники, замінити аварійні ділянки ходових дощок для збирання корки над ними, решіточне відділення, мулові майданчики, біопруди;
– відремонтувати приміщення каналізаційних насосних станцій,
– забезпечити утеплення від замерзанння робочих механізмів в зимовий період при зниженні температури;
– заготовити необхідну кількість дров для опалення приміщень.
Об’єкти благоустрою:
- Підготовка для роботи в осінньо-зимовий період гідротехнічних споруд та каналів для відведення ливневих та паводкових вод, зливової каналізаційної мережі по місту, протяжністю 23 км.
1.2. План заходів КП «Гарне місто» Овруцької міської ради:
1.2.1. Постійно опрацьовувати з населенням питання заміни вікон та дверей в під’їздах житлових будинків за дольової участі населення 50% – всі житлові будинки.
1.2.2. До 01.10.2021 р. виконати ремонт покрівель житлових будинків:
– Ващука 3,5, 5/1;
– Шевченка 71,102, 98/11,42,88,126, 30/23;
– Героїв Майдану 23,25 А, 27,48 А,50 А, 42,44;
– Б. Хмельницького 30,30 А,26,11;
– Базарна 10/9;
– Ю. Немирича 2 А;
– С. Бандери 23;
– Київська 78 А, 80;
– пров. Стадіонний 2,1,3,4,5;
– Древлянська 2,4;
– Металістів 14.
1.2.3. До 01.10.2021 р. виконати ремонт електрощитових:
– Ващука 3 (2 шт.), 5, 5/1;
– Т. Шевченка 98/11;
– Героїв Майдану 11, 27;
– Б. Хмельницького 41 А;
– Базарна 10/9;
– Гетьмана Виговського 44 (2 шт.);
– Т. Шевченка 48;
– Б. Хмельницького 30, 30 А, 26,26 А,28;
– Київська 70,70 А, 76, 72,80.
1.2.4. До 01.10.2021 р. виконати ремонт систем холодного водопостачання житлових будинків:
– Т. Шевченка 42,98/11;
– С. Бандери 23;
– Київська 78,64;
– Героїв Майдану 25а,55.
1.2.5. До 01.10.2021 р. виконати ремонт опалювальних печей житлових будинків:
– Шевченка 71;
– Стадіонний 2,3,4,5.
1.2.6. До 01.10.2021 р. виконати ремонт каналізаційних систем житлових будинків:
– Гетьмана Виговського 44;
– Київська 78 А, 70 А;
– Т. Шевченка 48, 98/11;
– Ващука 5;
– Героїв Майдану 25, 25 А, 23.
1.2.7. До 01.10.2021 р. провести заготівлю піщано-соляної суміші.
1.2.8. До 01.10.2021 р. виконати улаштування козирків під’їздів житлових будинків:
– Юрія Немирича 2 а;
– Древлянська 4;
– Стадіонний 2,5;
– Б. Хмельницького 62, 26,26А,28;
– Героїв Майдану 23,21.
1.3. План заходів КП «Відродження» Овруцької міської ради
- Кирдани: заміна азбестових магістральних трубопроводів від свердловини до башті. Заміна металевих вставок в оглядових колодязях (5 шт.).
- Заськи: підключення артезіанської свердловини №2 до водогону (прокладання труби, влаштування павільйону, підключення до електромережі, монтаж насоса та встановлення станції керування), заміна запірної арматури в оглядових колодязях (4 шт.) влаштування нових оглядових колодязів (3 шт.).
- Черепин: підключення артезіанської свердловини №3 до водогону (прокладання труби, влаштування павільйону, підключення до електромережі, монтаж насоса та встановлення станції керування), заміна запірної арматури в оглядових колодязях (4 шт.).
- Клинець: підключення артезіанської свердловини №2 до водогону (прокладання труби, влаштування павільйону, підключення до електромережі, монтаж насоса та встановлення станції керування), заміна насосів 2 підйому та насосу в свердловині № 1 на сучасні енергоефективні в с. Клинець.
- Поліське: заміна запірної арматури в оглядових колодязях 3 шт. та заміна запірної арматури на башнях 2 шт, заміна водогінної мережі 2 км..
- Мишковичі: підключення артезіанської свердловини до водогону (влаштування павільйону, монтаж насоса, прокладання труби та встановлення станції керування насосом).
- Павловичі: заміна насосу на енергоефективний та встановлення станції керування насосом.
- Полохачів: заміна запірної арматури в оглядових колодязях 3 шт. встановлення високочастотного обладнання.
- Покалів: заміна азбестових труб на поліетиленові по вул. Шляховій та Новій.
- Коптівщина: заміна запірної арматури в оглядових колодязях 3 шт. заміна трубопроводу 2 км.
- Левковичі: підключення артезіанської свердловини до водогону (влаштування павільйону, монтаж насоса, прокладання труби та встановлення станції керування насосом «високочастотне обладнання»).
- Великий Кобилин, Малий Кобилин: заміна металевого та чугунного водопроводу на поліетиленовий, заміна запірної арматури в оглядових колодязях (3 шт.).
- Велика Хайча: заміна запірної арматури в оглядових колодязях (3 шт.).
- Норинськ: прокладання труби та підключення до водогону с.Підвелідники, утеплення свердловин та станції очистки води.
- Шоломки: підключення артезіанської свердловини до водогону (влаштування павільйону, монтаж насоса, прокладання труби та встановлення станції керування насосом), поточний ремонт або заміна башні та підключення до водогону вул. Південної.
- Слобода Шоломківська: відновлення водогону (прокладання труби), підключення артезіанської свердловини до водогону (влаштування павільйону, монтаж насоса, прокладання труби та встановлення станції керування насосом), поточний ремонт або заміна башні.
- Велика Фосня: відновлення водогону по селу та підключення артезіанської свердловини до водогону (влаштування павільйону, монтаж насоса, прокладання труби та встановлення станції керування насосом).
- Мала Фосня: прокладання труби по центральній вулиці та підключення артезіанської свердловини до водогону (влаштування павільйону, монтаж насоса, прокладання труби та встановлення станції керування насосом).
- Раківщина: підключення артезіанської свердловини до водогону села, відновлення водогону від свердловини до школи, роботи по свердловині (влаштування павільйону, монтаж насоса, прокладання труби та встановлення станції керування насосом).
- Гуничі: прокладання труби та підключення артезіанської свердловини до водогону (влаштування павільйону, монтаж насоса, прокладання труби та встановлення станції керування насосом).
- Велика Чернігівка: відновлення роботи станції очистки води, підключення свердловини №2 до водогону (влаштування павільйону, монтаж насоса, прокладання труби та встановлення станції керування насосом) та заміна трубопроводу по вулицях села.
- Мала Чернігівка: відновлення водогінної мережі, відновлення станції очистки води, поточний ремонт башні та підключення артезіанської свердловини до водогону (влаштування павільйону, монтаж насоса, прокладання труби та встановлення станції керування насосом).
- Богданівка: відновлення водогінної мережі, відновлення станції очистки води, поточний ремонт башні та підключення артезіанської свердловини до водогону (влаштування павільйону, монтаж насоса, прокладання труби та встановлення станції керування насосом).
- Мамеч: прокладання труби по центральній вулиці та підключення артезіанської свердловини (влаштування павільйону, монтаж насоса, прокладання труби, встановлення резервуару води та встановлення станції керування насосом).
1.4. План заходів КП «Овруч» Овруцької міської ради:
– Підприємством заплановано заготовити – 130 т. соляно-щебеневої суміші для посипання доріг у зимовий період.
- Підготувати автомобільну техніку та причепне до неї обладнання (станом на 21.05.2021 р. готовність становить – 80%) .
- Забезпечити паливною деревиною об’єкти комунального підприємства «Овруч» (гаражі) для роботи в осінньо-зимовий період (станом на 21.05.2021 р. готовність становить – 100%).
- Забезпечити двірників та робітників з благоустрою шанцевими інструментами ( у т. ч. лопатами для прибирання снігу), (станом на 21.05.2021 р. готовність становить – 60%).
- На протязі другого півріччя провести технічний огляд електричних мереж та обладнання вуличного освітлення міста та Овруцької ОТГ.
- Провести поточний ремонт вулиць з грунтовим та щебеневим покриттям у м. Овруч та у населених пунктах Овруцької ОТГ.
- Провести грейдерування вулиць з грунтовим покриттям м. Овруч.
1.5. План заходів щодо підготовки КНП «Овруцька міська лікарня» до роботи в осінньо-зимовий період 2021-2022 років
№ з/п | Найменування заходів | Термін виконання |
1 | Заготовити належну кількість дров (1200 м. куб) для створення належних умов функціонування лікарні взимку та дотримання температурного режиму згідно із санітарними нормами. | До 24.09.2021 року |
2 | Підготувати приміщення котельні та котельне обладнання до роботи в осінньо-зимовий період. | До 01.09.2021 року |
3 | Провести роботи з ремонту, відновлення, промивки внутрішньо будинкових систем опалення, перевірки і забезпечення належного стану приладів обліку теплової енергії, ізоляції трубопроводів, утеплення підвальних приміщень та місць загального користування будинків. | До 01.10.2021 р. |
4 | Перевірити несучі і огороджуючі конструкції будівель і споруд та при необхідності вжити заходів щодо усунення різного роду щілин і зазорів. | До 27.09.2021 р. |
5 | Перевірити справність та готовність до роботи в зимових умовах елементів вікон, ліхтарів, воріт, дверей і інших пристроїв, що відкриваються. | До 01.10.2021 р. |
6 | Контролювати стан дерев’яних перекриттів і інших відповідальних конструкцій будівель і споруд з дерева. Приділяти особливу увагу елементам дерев’яних конструкцій, що торкаються грунту, закладним елементам цегляної кладки чи бетонних конструкцій, а також місцем значних температурних перепадів. | Постійно |
7 | Підтримувати в належному стані планування землі біля будівель і споруд для відводу атмосферної води. Спланована поверхня землі повинна мати нахил від стін будівлі. Вимощення навколо будівлі повинно бути в справному стані. Щілини між асфальтовими і бетонними вимощеннями (тротуарами) і стіна будівлі повинні бути розчищені, а потім закладені гарячим бутімом, цементним розчином, смолою або м’якою глиною. | Постійно |
8 | Не допускати перенавантаження будівельних конструкцій. Для попередження перенавантаження будівельних конструкцій не допускати встановлення, підвищення і кріплення технологічного обладнання, транспортних засобів, трубопроводів і інших пристроїв, що передбачені проектом. | Постійно |
9 | Не допускати складування матеріалів, відходів виробництва і сміття, а також влаштування квітників і газонів безпосередньо біля стін будівлі. | Постійно |
10 | Не допускати викидання біля стін будівель відпрацьованих води та пари. | Постійно |
11 | Не допускати розповсюдження у будівлі вологи, що виникає через пошкодження гідроізоляції фундаментів. | Постійно |
12 | Слідкувати за справним станом, а також підготувати до зимового періоду внутрішні мережі водопостачання, каналізації і теплопостачання, не допускати витікання у з’єднаннях і через тріщини стінок труб, фасонних частин і пристроїв. | Постійно |
13 | Слідкувати за нормативною роботою вентиляційних систем. | Постійно |
14 | Слідкувати та вести контроль за роботою пожежної системи. Своєчасно оповіщувати обслуговуючу організацію про несправність. | Постійно |
15 | Перевірити підготовленість покриттів будівель до очищення від снігу і необхідних для цього засобів (робочий інвентар), а також жолобів і водостоків. | До 24.09.2021 р. |
16 | Слідкувати за справним станом покрівлі і пристроїв для відведення атмосферних і талих вод з даху будівлі. | Постійно |
17 | Слідкувати за цільністю прилягання покрівлі до стін, парапетів, труб, вікон, антенних пристроїв і інших конструкцій, що виступають. | Постійно |
18 | Своєчасно прибирати сніг від стін та з покриття будівель і споруд. При очищенні покрівлі забороняється застосовувати інструменти ударної дії, що можуть пошкодити покрівельні матеріали. | За потреби |
19 | Вжити заходів щодо ремонту дорожнього покриття вулиць, внутрішньо-квартальних проїздів, накопичення в необхідних обсягах протиожеледних матеріалів і підготовки техніки до роботи в осінньо-зимовий період. | До 21.09.2021 р. |
20 | Впровадити енергозберігаючі заходи в структурних підрозділах з метою досягнення економії споживання енергоносіїв у натуральних показниках, особливо в зимовий період. | По мірі надходження коштів |
21 | Проводити аналіз енергоменеджменту з подальшим контролем енергоносіїв. | Постійно |
1.6. План заходів КНП «Овруцький ЦПМСД»:
№ зп | Зміст заходу | Термін виконання |
1. | Забезпечити проведення своєчасної та у повному обсязі оплати праці працівників установи і розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються установою, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат. | Постійно |
2. | Забезпечити укладання договорів за кожним видом енергоносіїв, що споживаються, у межах, установлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів, обгрунтованих лімітів споживання, з урахуванням необхідності жорсткої економії коштів. | Постійно |
3. | Продовжити впровадження енергозберігаючих заходів у структурних підрозділах з метою досягнення економії споживання енергоносіїв у натуральних показниках порівняно з попереднім бюджетним періодом. | Постійно |
4. | Здійснити ремонт і утеплення службових і побутових приміщень, систем опалення. Забезпечити зменшення витрат тепла приміщення, в тому числі ущільнення створів, тамбурів, налагодження вентиляції, оптимізацію освітлення, визначення та дотримання оптимальної температури у приміщеннях. | До 20.09.2021 р. |
5. | Енергозатратні обладнання та інженерні комунікації замінити на сучасні, прогресивні, енергозберігаючі. | По мірі надходження коштів |
6. | Створити необхідні запаси палива, в тому числі резервного, для забезпечення роботи в осінньо-зимових умовах. | До 30.09.2021 р. |
7. | Провести необхідні інструктажі щодо дотримання правил техніки безпеки та охорони праці, пожежної безпеки при експлуатації об’єктів. | Згідно графіку |
8. | Детально проаналізувати проблемні ситуації, які мали місце в минулому опалювальному сезоні та вжити заходів для запобігання їх повторенню. | До 01.09.2021 р. |
9. | Забезпечити переведення автомобільної техніки до експлуатації в осінньо-зимових умовах, замінити за необхідності мастила, колісну групу, технічні рідини. | До 01.10.2021 р. |
10. | Привести схеми електропостачання до нормального режиму роботи передбаченого проектними рішеннями. | Постійно |
11. | Виконати промивку трубопроводів теплових мереж внутрішньо-будинкових систем теплопостачання. | До 21.09.2021 р. |
12. | Перевірити технічний стан пристроїв релейного захисту та автоматики | До 21.09.2021 р. |
13. | Укомплектувати робочі місця оперативною та технічною документацією | Постійно |
14. | Забезпечити введення в дію протиаварійних заходів у разі введення в дію графіків аварійних відключень та (або) обмежень споживання електричної енергії та потужності. | Постійно |
1.7. План заходів відділу з гуманітарних питань.
№№
п/п |
Назва заходу | Виконавці | Фінансування (грн.) | Термін виконання |
1 | ОЗО «Овруцький ЗЗСО I-III ступенів № 4» | |||
Капітальний ремонт тепломережі | ОЗО «Овруцький ЗЗСО I-III ступенів № 4» | В межах кошторисних призначень | До 01.10.2021 | |
Промивка батарей опалення корпусу початкової школи (65 шт.) | ОЗО «Овруцький ЗЗСО I-III ступенів № 4» | В межах кошторисних призначень | До 01.10.2021 | |
2 | Ігнатпільський ЗЗСО I-III ступенів | |||
Ремонт димососа (ел.двигун) в котельні | Ігнатпільський ЗЗСО I-III ступенів | В межах кошторисних призначень | До 01.10.2021 | |
3 | Піщаницький ЗЗСО I-II ступенів | |||
Придбання та заміна циркуляційного насоса в котельні | Піщаницький ЗЗСО I-II ступенів | В межах кошторисних призначень | До 01.10.2021 | |
Заміна віконних блоків на металопластикові вікна (8 шт.) | Піщаницький ЗЗСО I-II ступенів | В межах кошторисних призначень | До 01.10.2021 | |
4 | Шоломківський ЗЗСО I-III ступенів | |||
Капітальний ремонт покрівлі | Шоломківський ЗЗСО I-III ступенів | В межах кошторисних призначень | Згідно договору за результатами торгів | |
Ремонт циркуляційного насоса котельні | Шоломківський ЗЗСО I-III ступенів | В межах кошторисних призначень | До 01.10.2021 | |
5 | Овруцький ЗДО № 1 | |||
Завершення робіт по утепленню фасаду | Відділ з гуманітарних питань | 193750,00 | До 01.10.2021 | |
6 | Овруцький ЗДО № 8 | |||
Ремонт системи опалення, заміна котлів газової котельні | Відділ з гуманітарних питань | В межах кошторисних призначень | До 01.10.2021 | |
Норинський ЗДО | ||||
7 | Заміна запобіжного клапана та заміна дверей котла | Відділ з гуманітарних питань | В межах кошторисних призначень | До 01.10.2021 |
8 | Шоломківський ЗДО | |||
Ремонт циркуляційних насосів та комп’ютерного блоку у котельні дошкільної групи с.Слобода-Шоломківська | Відділ з гуманітарних питань | В межах кошторисних призначень | До 01.10.2021 | |
9 | Великофоснянський сільський будинок культури | |||
Ремонт тепломережі та системи опалення | Відділ з гуманітарних питань | В межах кошторисних призначень | До 01.10.2021 |
Примітка:
- Проведення повірок манометрів, лічильників, коректорів вузлів обліку
природного газу, технічне обслуговування газових лічильників та коректорів вузлів обліку природного газу на газових котельнях закладів освіти, культури.
- Придбання твердого палива (дров) для закладів з твердопаливними котлами.
1.8. Старостам старостинських округів Овруцької ОТГ:
– провести за необхідності поточний ремонт адмінбудівель;
– підготувати котельні адмінбудівель до нового опалювального сезону 2021-2022років;
– забезпечити котельні твердим паливом.
- Директору КП „Водоканал” Овруцької міської ради Латаш О.А., Директору КП „Гарне місто” Овруцької міської ради Грищенко П.А., Директору КП „Відродження” Овруцької міської ради Чичирко М.В., Директору КП „Овруч” Овруцької міської ради Дуб А.І., Головному лікарю Овруцької ЦРЛ Шубан В.Г., головному лікарю КНП «Овруцький ЦПМСД» Левківський С.О., начальнику відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради Ткачук В.Г., старостам Овруцької ОТГ забезпечити:
- своєчасне виконання заходів зазначених у п.1 даного рішення;
- надання щомісячної звітності до 1-го числа про виконання завдань з підготовки підприємств житлово-комунального господарства та об’єктів соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2021-2022 років на адресу Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради.
- Вищезазначені заходи виконати в термін до 01.10.2021 року.
- В порядку контролю питання підготовки підприємств житлово-комунального господарства та об’єктів соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2021-2022 років розглядати на засіданнях виконкому міської протягом червня – вересня поточного року.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Гришковця В.М. та начальника Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради Редчиця О.П.
Міський голова Іван КОРУД
Завантажити документ