Рішення №555 від 10 червня 2021 року “Про звіт начальника відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

Р І Ш Е Н Н Я

Восьма    сесія                                                                    VІІІ скликання

(перше пленарне засідання)

від  10  червня  2021 року     № 555

Про звіт начальника відділу з гуманітарних

питань Овруцької міської ради

Заслухавши звіт начальника відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради Ткачука В.Г., керуючись ст.ст. 26, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійної депутатської комісії міської ради з гуманітарних питань, освіти, медицини, культури, фізичного виховання та соціального захисту населення від 07.06.2021 року, міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Звіт начальника відділу з гуманітарних питань прийняти до відома. (звіт додається).
  2. Роботу відділу з гуманітарних питань визнати задовільною.
  3. Начальнику відділу (В.Г.Ткачуку):

3.1. спрямовувати роботу закладів освіти та культури Овруцької ОТГ на створення умов для забезпечення рівного доступу громадянам до якісної освіти, сучасних підходів до організації навчання, виховання і розвитку особистості, на підвищення якості надання освітніх та культурних послуг;

3.2. продовжувати роботу щодо зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти та культури.

  1. Контроль на виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з гуманітарних питань, освіти, медицини, культури, фізичного виховання та соціального захисту населення.

Міський голова                                                          Іван Коруд

ЗВІТ

начальника відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради

про роботу відділу за період з 01.01.2021 р. по 31.05.2021 р.

Відділ з гуманітарних питань Овруцької міської ради відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» упродовж звітного періоду виконував покладені на нього власні(самоврядні) повноваження: проводив роботу щодо реалізації державної політики в галузі освіти та культури із урахуванням особливостей соціально-культурного середовища громади та створення умов для реалізації гарантованого Конституцією України права громадян на отримання якісної освіти; здійснював управління закладів освіти та культури, підпорядкованих йому, координував їх діяльність, сприяв зміцненню матеріально-технічної бази, аналізував та за дорученням проводив моніторинг стану освіти та розвитку культури в ОТГ.

Рішенням 54 сесії 7 скликання від 22 грудня 2020 року  № 2751 було затверджено Програму розвитку освіти, культури і туризму Овруцької міської ради на 2021-2025 роки. У відповідності до даної Програми здійснюється навчально-методичне і кадрове забезпечення закладів освіти та культури, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, контролюється дотримання чинного законодавства з питань освіти, культури та туризму, проводиться робота щодо 100% охоплення дітей і підлітків шкільного віку освітнім процесом, підвищення якості знань учнів, продовжується робота з обдарованими дітьми; забезпечується соціальний захист, охорона життя, здоров’я та захист прав усіх учасників освітнього процесу в закладах дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти громади, культури тощо.

Управлінська діяльність

За звітний період систематично проводились наради керівників закладів освіти та культури, ради директорів, апаратні наради при начальнику. Здійснювалася робота по виконанню власних рішень, рішень міської ради, протокольних доручень міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови. Підготовлено 16 проектів рішень міської ради та виконавчого комітету.

При відділі функціонує Рада керівників закладів освіти. За час звітного періоду проведено 7 нарад та 2 засідання Ради деректорів, на яких розглянуто 18 питань, за якими прийнято відповідні управлінські рішення.

Обсяг документообігу у відділі за звітний період 2021 року склав – 1407 документів; 

видано наказів з основної діяльності та кадрових питань – 160,

Надіслано 563 вихідних документи

Дотримання антикорупційного законодавства

Відповідно Закону України «Про боротьбу з корупцією» відповідальними особами Відділу проводяться роз’яснення положень антикорупційного законодавства. Забезпечено організацію та виконання відповідних заходів, спрямованих на зміцнення бюджетної і фінансової дисципліни, цільового та ефективного використання коштів. Видатки на утримання установ та закладів освіти та культури використовуються за цільовим призначенням, відповідно до асигнувань, затверджених у кошторисних призначеннях закладів та установ.

Згідно статті 30 Закону України «Про освіту» заклади освіти, відділ з гуманітарних питань оприлюднюють на своїх веб-сайтах кошторис та фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством.

Кадрове забезпечення

Проводилась та проводиться планомірна робота щодо кадрового забезпечення закладів та установ освіти і культури.

Заклади освіти та культури громади в повному обсязі забезпечені педагогічними та іншими кадрами. В той же час, згідно чинного законодавства, організовуються та проводяться конкурси на заміщення вакантних посад, зокрема керівників закладів та установ.

Проведено атестацію 66 педагогічних працівників закладів освіти, які претендували на підтвердження/встановлення кваліфікаційних категорій і педагогічних звань.

Підготовлено протоколи засідань атестаційної комісії 2 рівня, атестаційні листи та видано відповідний наказ і доведено до керівників закладів освіти.

ГАЛУЗЬ «ОСВІТА»

Дошкільна освіта

Доступність до якісної освіти починається саме з дошкільної освіти, оскільки вона є базисом системного розвитку дитини, фундаментом творення якісно нового освітнього процесу.

Існуюча мережа закладів дошкільної освіти становить -19, в яких виховуються-916 дітей в 46 групах.

Охоплення різними формами дошкільної освіти становить 100 % дітей віком від 3-х до 6-ти років.

Встановлено вартість харчування в ЗДО на 2021 рік: 30,00 грн. – для дітей ясельного віку (до 3 років), та – 39,60 грн.– для дітей дошкільного віку (від 3до 6 років) на підставі рішення 52 сесії 7 скликання №2650 міської ради від 22 листопада 2020 року «Про затвердження вартості харчування одного дітодня в комунальних закладах дошкільної освіти Овруцької ОТГ на 2021 рік».

Вього на харчування для ЗДО використано 922768 грн.

На утримання закладів дошкільної освіти направлено – 14261809,00 грн.

Для забезпечення дітей дошкільною освітою за кошти місцевого бюджету закуплено предмети довгострокового користування, матеріали, обладнання та інвентарь, тощо – на суму 172932 грн.

За рахунок коштів бюджету міської ради в повному обсязі забезпечено оплату енергетичних ресурсів, спожитих закладами дошкільної освіти електроенергії на суму – 352578 грн., природного газу – 541868 грн., інших енергоносіїв та інших комунальних послуг – 84284 грн., теплопостачання -0 . Для закладів дошкільної освіти проведено закупівлю всіх продуктів харчування.

Завершено ремонтні роботи по відкриттю другої групи Великофоснянського ЗДО на базі Невгодівської філії. Зокрема вирівняно підлогу в коридорі, покладено OSB плити, облаштовано електроосвітлення, прокладено внутрішній водопровід та каналізацію. Завершено виконання додаткових робіт, власними силами, по оштукатуренню стін і стелі та їх фарбуванню; облаштовано накриття на вході до закладу. Засклено вікна з тильної сторони приміщення Невгодівської філії. Придбано і завезено інвентар, постіль, обладнання. Вирішено питання комплектування та придбання для закладу інвентарю, тощо.

ЗАКЛАДИ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Станом на 01 січня 2021 року в громаді функціонує 13 закладів загальної середньої освіти та 8 їх філій – в них навчається 3836 учнів в 242 класах.

Середня наповнюваність класів,  становить у 2021 році 15,9 учня.

Шкільний автобус

Організація регулярного безкоштовного підвезення учнів (вихованців) та педпрацівників до місць навчання і додому є складовою частиною забезпечення реалізації прав громадян на здобуття загальної середньої освіти. Враховуючи потреби, організовано підвіз 1275 учнів, 98 вихованців та 168 педагогічних працівників до закладів освіти та додому з 73 населених пунктів громади..

Загальний парк «шкільних автобусів» станом на 01 січня 2021 року  становить 13 одиниць транспорту (до кінця 2021 року планується придбати ще один автобус на умовах співфінансування з місцевого бюджету), які знаходяться на балансі відділу з гуманітарних питань

Соціальний захист учасників освітнього процесу

У відділі та закладах освіти сформовано банк учнів, у тому числі дітей-інвалідів та дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку. В громаді на обліку перебуває 168 дітей з особливими освітніми потребами.

За довідками лікарсько-консультаційної комісії та витягів із протоколів ПМПК та ІРЦ для окремих дітей організовано навчання за індивідуальною формою навчання та в інклюзивних класах та групах.

В закладах освіти ОТГ щорічно поновлюються банки даних учнів, схильних до правопорушень. За звітній період учнями закладів освіти громади не скоєно жодного злочину.

Фінансово-господарське забезпечення

Що стосується фінансування галузі за звітний період 2021 року –касові видатки становлять 58031264 грн.

  В підвідомчих закладах освіти проведено ремонтні роботи на суму 778938 грн.

Творча обдарованість

Відповідно до затверджених заходів забезпечено проведення етапів мовно-літературних конкурсів, конкурсу – захисту МАН, турнірів, фестивалів, оглядів-конкурсів, виставок тощо.

За результатами обласного етапу  конкурсу-захисту МАН Овруцька ОТГ зайняла 2 місце  серед усіх ОТГ області.

Проведення зовнішнього незалежного оцінювання

Відділом проводилась та проводиться робота щодо якісної підготовки та організованого проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2021 року. Вчасно, без порушень, на базі ОЗО «Овруцький ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1,4», ОЗО «Овруцька гімназія ім. Малишка» відбулося пробне ЗНО та основна сесія з математики та української мови та літератури.

Для участі в ЗНО 2021 року зареєструвались всі бажаючі учні 11 класів Овруцької ОТГ.

Основна сесія зовнішнього незалежного оцінювання розпочалася 21 травня і завершиться 15 червня.

Всього випускники візьмуть участь у 8 сесіях, буде залучено 150 педпрацівників, для підвезення  807 учасників до пунктів тестування задіяно 32 шкільних автобуси

          Запровадження інформаційно-комп’ютерних технологій

У відділі та закладах освіти упроваджується Інформаційна система управління освітою (ІСУО), що дає та дало можливість внести дані в Єдину державну базу з питань освіти (ЄДБО), функціонують веб-сторінки всіх закладів освіти на яких постійно висвітлюється інформація щодо їх діяльності.

Проведено аукціони (тендери) по закупівлях, та вирішено питання по укладанню договорів на послуги інтернет-зв’язку.

Робота із зверненнями громадян

Працівниками відділу з гуманітарних питань міської ради та керівниками підвідомчих закладів освіти та культури забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян, з метою оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання в подальшому таких порушень, повною мірою реалізовуючи при цьому визначені законодавством повноваження.

З метою забезпечення прозорості, відкритості і демократичності управління закладами освіти, керівниками забезпечується своєчасне інформування трудових колективів, батьківської громадськості про зміни в законодавстві;  правові, організаційні та фінансові засади функціонування закладів освіти. Робота сприяє виконанню вимог Законів України «Про звернення громадян» та «Про доступ до публічної інформації.

Згідно Закону України «Про освіту» (ст. 30 ) заклади освіти оприлюднили фінансові звіти про надходження та використання всіх отриманих коштів у відповідних розділах своїх веб-сайтів.

За результатами моніторингу додержання законодавства з питань звернень громадян упродовж підзвітного періоду у відділ надійшло 832 усних звернень громадян та 54 письмових, що надійшли з питань освіти, культури та туризму.

ЗАКЛАДИ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Мережа закладів позашкільної освіти за звітний період не змінилась.

Функціонує 5 закладів позашкільної освіти: ЦДЮТ, Мала академія народних мистецтв та ремесел, ДЮСШ, та дві школи естетичного виховання (Музична і Художня).

Центр дитячої та юнацької творчості   У закладі працює 20 гуртків (31 група) за різними напрямами роботи: художньо-естетичним, еколого-натуралістичним, туристсько-краєзнавчим, соціально-реабілітаційним, науково-технічним, гуманітарним, оздоровчим. Позашкільною освітою  охоплено 438 вихованців.

У закладі працює 17 керівників гуртків, з них 2 сумісники.

У зв’язку з пандемією COVID-19 освітньо-виховна та методична діяльність закладу відбувалась дистанційно.

Протягом звітного періоду 804 дитини з освітніх закладів громади, з них: 383 вихованці ЦДЮТ, взяли участь у 73 масових заходах різного рівня (виставки, конкурси, фестивалі), що відбувалися офлайн та онлайн з дотриманням карантинних вимог, а саме:

  • 2 міжнародні конкурси – 2 учасники ЦДЮТ, з них1 переможець;
  • 11 всеукраїнських заходів – 72 учасники ЦДЮТ, з них 13 переможців;
  • 29 обласних заходів – 130 учасників, з них 101 вихованець ЦДЮТ, перемогу здобули 56 вихованців ЦДЮТ;
  • 25 міських заходів – 551 учасник, з них 159 вихованців ЦДЮТ, перемогу здобули 124 вихованці ЦДЮТ;
  • 6 міжгурткових заходів – 49 учасників ЦДЮТ, з них 11 переможців ЦДЮТ.

На базі закладу було проведено 125 виховних масових заходів (розважальні, інформаційні, інтелектуальні, еколого-натуралістичні, оздоровчі та інші) у яких взяли участь 673 учасники.

Мала академія народних мистецтв та ремесел

Під час звітного періоду, зокрема карантину, педколектив та учні працювали над створенням ескізів, а згодом виконували сувеніри із обраного народного мистецтва для відвідувачів музею Овруцької соломки.

Також була проведена робота з оформлення інтер’єру класу, що входить в склад інтерактивного музею «Овруцької соломки».

Учнями та керівниками гуртків було розпочато та виконано карнизи оздобленні в техніці художньо обробленої соломки.

Вихованці закладу взяли участь в Обласній виставці-конкурсі «Осінні фантазії»:

Дрозд Карина Євгеніївна – ІІ місце (художньо оброблена соломка),

Нестеренко Антон Васильович – ІІ місце (різьблення на дереві).

16.05.2021 року проведено виставку художньо обробленої соломки. в Музейно-виставковому комплексі «Палац Князів Острозьких».

Дитяча музична школа

На даний час в школі навчається 180 учнів. У зв’язку з ситуацією, яка склалася в країні навчання проходило в очній формі та дистанційній формі.

Під час карантину викладачі Овруцької ДМШ проводили уроки за допомогою комп’ютерних технологій: вайбер, вацап, месенджер, телеграм у вигляді онлайн-уроків та телефонних консультацій, тощо.

За звітний період учні та викладачі школи брали активну участь в обласних, всеукраїнських, міжнародних дистанційних конкурсах та фестивалях сольного та ансамблевого виконання  де здобули 91 перемогу;

Гран-прі – 10; 1 місце –   35 ; 2 місце –   35; 3 місце –   11.

Учні та викладачі Овруцької ДМШ взяли участь у конкурсах, не тільки на території України, а й поза її межами: Чехія, Ізраїль, Польща,  Німеччина, Болгарія, Азербайджан, Іспанія, Італія, Грузія. Така кількість здобутих перемог є своєрідним рекордом школи за останні роки

На протязі звітного періоду було підготовлено концерти в онлайн форматі: День музики, Новорічні та Різдвяні свята, 8 Березня, підготовлено ювілейний проект з нагоди 65-річного ювілею.

На стадії завершення оформлення стендів історії школи «Від витоків до сьогодення».

ГОСПОДАРСЬКА  ДІЯЛЬНІСТЬ

Розширено та накрито територію для зберігання дров. Утеплено і відремонтовано 36 метрів теплотраси. Відремонтована відмостка приміщення школи. Пофарбовані ворота та хвіртка для в’їзду на територію  школи. Зроблено ремонт 16 навчальних класів на суму 285 тис.грн. з яких 120 тис.грн. кошти спонсорів. Оновлена наглядна агітація закладу. Прибрано прилеглу територію, побілено дерева та бордюри.

По завершенню опалювального сезону приміщення котельні приведено до належного стану.

Дитяча  художня школа

На даний момент в школі навчається 70 учнів. За звітний період школа перейшла на нову освітню програму та навчальний план.

Успішно пройдені курси підвищення кваліфікації та проведена чергова атестація викладачів школи.

Під час локдауну персонал школи займався ремонтом санвузлів, нанесена декоративна штукатурка, замінені крани та унітази.

Придбані нові столи для викладачів.

Учні школи брали участь у конкурсах:

  • Всеукраїнський конкурс, присвячений Шевченківським дням ( 2 лауреати ).
  • Обласний конкурс «Кожному мила своя сторона »- три учениці школи пройшли перший видбірковий етап.

12 травня 2021 року відбудеться другий, заключний етап конкурсу, під час якого вихованці школи в режимі он-лайн виконають практичне завдання.

Викладачі школи здобули у конкурсі на кращу Новорічну композицію –  II місце, у конкурсі « Великодня писанка» – II місце.

До Дня вчителя був відновлений зруйнований пам’ятник біля с. Поліське.

До Великодніх свят викладачі школи відновили герб та написи при в’їзді в місто, пофарбували пам’ятники, реставрували таблички різних установ.

В травні викладачі школи успішно оволоділи спецкурсом «Діджитал-інструменти для дистанційного навчання», отримали відповідні посвідчення національного центру «Малої академії наук України».

ГАЛУЗЬ «КУЛЬТУРА»

           Овруцький будинок культури та сільські заклади культури  

Мережу закладів культури Овруцької міської територіальної громади складають: Овруцький будинок культури (19 працівників),41 сільський клубний заклад (49 працівників);19 бібліотек (Овруцька ЦБ ім.А.Малишка, Овруцька дитяча бібліотека, 17 сільських бібліотек (38 працівників)), Музей історії Овруччини, Овруцька ДМШ (30 працівників), Овруцька ДХШ (8 працівників).

З січня 2021  року по  червень 2021 р.  Овруцьким будинком  культури проведено 40 заходів, серед них: онлайн концерти, музичні вітання,фестивалі ,мітинги, участь у конкурсах та ін. На сторінках  фейсбук та сайті міської ради оприлюднені музично-тематичні вітання  із святами: Днем працівників комунального господарства, Міжнародним днем театру, Міжнародним Днем танцю, Днем  матері , Всесвітнім  Днем медичної сестри, флешмоб  вишиванок  до  Всесвітнього дня Вишиванки, Міжнародного дня захисту дітей. Проведено традиційний фестиваль- конкурс у дистанційному форматі  «Овруччина колядує» в якому взяли участь 80 учасників в різних номінаціях. В фестивалі прийняли участь колядники з Коростенщини, Олевська , Житомирщини, Рівне.

Згідно наказу Житомирського Департаменту культури про проведення атестації творчих аматорських колективів області у 2021 році на розгляд атестаційної комісії була підготовлена концертна  атестаційна програма за участю:  Народного театру(вистава),  Народного духового оркестру, Народного жіночого вокального тріо «Вручий» щодо підтвердження звання Народний.

На передодні  Великодня  було підготовлено і оприлюднено в інтернет ресурсах  Пасхальний відео калейдоскоп, в якому висвітлена історія, значення, обряди та традиції святкування та представлені легенди про крашанки, майстер класи розпису писанок, приготування паски, тематичні пісні. Силами працівників культури оформлена  Великодня галявина на площі біля міської ради.

Цей період був щедрим на успіхи, нагороди за участь в фестивалях, конкурсах а саме:   в дистанційному Міжнародному конкурсі «Любов без меж» . Народний жіночий  вокальний ансамбль «ВРУЧИЙ» став лауреатом 1-ї премії  в номінації «Вокальне мистецтво».У Всеукраїнський онлайн фестиваль-конкурс дитячого та молодіжного мистецтва «Зіркова зима». Учасники гуртків Овруцького будинку культури  зайняли почесні призові місця, отримали дипломи лауреатів в номінації «Вокальне мистецтво»  1-го, 2-го 3-го ступеня . Учасники вокального гуртка приймали  участь в першому Міжнародному  дистанційному фестивалі-конкурсі мистецтв «Зоряний Янгол» в м. Київ та посіли призові місця. У обласному фестиваль-конкурс учнівської молоді «Великодні дзвони 2021» м. Житомир , 3-є призове місце в номінації «Естрадна пісня»,  3-є місце в номінації «Народний танець».

Перемогу здобуло вокальне жіноче тріо «Вручий» у Всеукраїнському багатожанровому фестивалі-конкурсі «Жар- Птиця» м. Дніпропетровськ

Колектив Овруцького БК приймав активну участь у заходах з благоустрою території громади (прибиранні снігу, благоустрою території в парку Партизанської слави,  прибирання військового кладовища тощо). Надавав допомогу у ремонтних роботах у закладах освіти та культури громади.

Працівниками сільських закладів культури за даний період  проведено велику кількість заходів в режимі онлайн: Новорічні та Різдвяні вітання, День Валентина, День виведення військ з Афганістану, Дня Героїв Небесної сотні, 8 Березня, проводи Зими – зустріч Весни, 35-х роковин аварії на Чорнобильській АЕС, проведені мітинги до Дня Перемоги, День захисту дітей тощо. Підготували та оприлюднили в мережі Інтернет  майстер класи по виготовленню Паски та писанок відповідно до місцевих традицій.

Виконано великий обсяг роботи по прибиранню прилеглих територій, закладів культури та територій населених пунктів громади. Налагоджено  тісну співпрацю  по благоустрою  територій старостинських  округів.

ін..)

На сьогоднішній день в Овруцькій громаді функціонує 19 публічних бібліотек. З них: Овруцька центральна бібліотека ім.А.С.Малишка, Овруцька дитяча бібліотека та 17 сільських. З 01.01.2021 року до мережі приєднались  бібліотеки Левковицького, Ігнатпільського  та Руднянського старостинських округів. 9 бібліотек підключено до мережі Інтернет, з них 7 – сільські.

З початку року за державною програмою «Українська книга» для бібліотек Овруцької громади було отримано 885 примірників книг на суму майже 100 тис. грн. Також отримано та завезено частково підручники для закладів освіти – 6222 примірників на суму понад 90 тис. грн. Наразі  проводиться їх розподіл згідно наданих закладами освіти заявок.

За карантинних обмежень доступ до інформації змінив формат на віртуальний.В практику роботи бібліотек Овруцької ОТГ надійно ввійшли такі заходи  як онлайн марафони, челенджи, поетичні онлайн перегуки, віртуальні уроки, віртуальні майстер-класи,  віртуальні огляди, виставки та ін.

Овруцька центральна бібліотека та бібліотеки громади ведуть значну інформаційну та дослідницьку роботу з краєзнавства. Продовжується пошукова робота (краєзнавчі розвідки та дослідження) з історії сіл нашої ОТГ, відродження імен відомих земляків та поширення інформації про них в соціальних мережах. В усіх бібліотеках громади створені краєзнавчі куточки, де зібрано матеріали з історії сіл, спогади односельців, фольклорний та етнографічний матеріал.

На запит Інституту енциклопедичних досліджень НАН України для видання «Енциклопедії сучасної України»фахівцями Овруцької ЦБ ім.А.С.Малишка було підготовлено інформаційний та фотоматеріал про м. Овруч та Овруцький район (на дату ліквідації).

Активно включаються бібліотечні працівники і в роботу по відзначенню знаменних та пам’ятних дат. Організовано онлайн заходи, зокрема: ювілеї Лесі Українки, Тараса Шевченка; заходи до 35-річчя аварії на ЧАЕС до Дня Перемоги  тощо.

З початку року Овруцькою ЦБ ім.А.С.Малишка підготовано та подано заявки на участь в грантових проектах:

– «Мобільний павільйон» /від House of Europe     (Європейський дім)

– читач бібліотеки Базильчук Олег став переможцем відбіркового туру та готується до участі в онлайн-таборі для підлітків від House of Europe

– «Книжковий Арсенал у твоїй бібліотеці» /Спільний проєкт Книжкового Арсеналу та Української бібліотечної асоціації /

– анкету для участі в конкурсі проектів по сприянню активній участі ветеранів та членів їхніх сімей у соціальному та культурному житті громади / від МОМ (Міжнародна організація з міграції)

–  проект на малий інфраструктурний грант від House of Europe на 4500 євро на покупку вартісних гаджетів «Молодіжний коворкінг “Молодь Talks”.

Готуючи проектні заявки було проведено опитування молоді нашого міста і громади, що дало змогу чітко зрозуміти потреби молодих людей, їхні проблеми. Пріоритетом  по роботі з молоддю громади у 2021 році стоїть питання створення «молодіжного центру». Вже визначено відповідальних фахівців по роботі з молоддю і,наразі, готується проектна та кошторисна документація на облаштування відповідного приміщення.

А ще в період карантинних обмежень працівники бібліотек скористалися додатковою можливістю для самоосвіти. Сільські бібліотекаріуспішно оволоділи цифровими навичками на онлайн-платформі «Дія. Цифрова освіта», пройшли курси в школі «Молодого бібліотекаря».Здобуті знання підтверджено електронними сертифікатами.

Виконано роботи по благоустрою та впорядкуванню прилеглих і закріплених за бібліотечними закладами  територій. Працівники центральної бібліотеки неодноразово брали участь в толоках та виїздах для ремонту сільських закладів культури.

Бібліотечні працівники  тісно співпрацюють  з  сільськими старостами, клубними працівниками та працівниками освіти.

Овруцька дитяча бібліотека

Починаючи з початку року залучено майже 900 користувачів. Бібліотека під час карантину працювала в режимі онлайн.

Спілкування з користувачами відбувалося через інтерактивні форми спілкування Viber, Messenger, Facebook, : віртуальні вікторини, віртуальні довідки, віртуальні  книжкові виставки. Читачі бібліотеки  прийняли участь  у Всеукраїнських конкурсах «Книгу творять  діти», «Я і мої права»,  «Книга і діти. Екологія і світ» – третє місце у обласному етапі  (Завадський Богдан).

Проведено ряд тематичних заходів з нагоди пам’ятних та знаменних дат (Героїв Крут, Героїв Небесної сотні, Дня Соборності та інші ) З нагоди ювілеїв письменників – проведено 17 заходів : до 150-річчя Лесі Українки Театралізована вистава “Три метелики”, участь  у Міжнародному флешмобі “GlobalLesyaUkrainka 2021”. Проведено заходи з популяризації книги серед дітей : акція «Читаємо вголос» , флешмоб «Я люблю читати книги», Тиждень дитячого читання «Під вітрилом книги – до нових відкриттів»,  творчий портрет Юлії Заремби  «Вогник таланту моєї душі».

Бібліотека отримала та обробила 530 назв нових книг від Українського інституту книги на суму 71 150 грн. Передплачено на перше півріччя 2021 р. 16 назв газет та журналів на суму 5300 грн.

Бібліотекарі працювали над підвищенням своєї професійної діяльності, продовжували навчання цифрової грамотності на платформі «Дія. Цифрова освіта» , пройшли дистанційний курс «Бібліотека – відкритий публічний простір», навчання в онлайн школі по написанню проектних грантових заявок на сторінці «Час змін».

Працівники бібліотеки приймали участь у загально міських заходах із благоустрою.

ПРОБЛЕМИ ГАЛУЗІ  НАД ЯКИМИ БУДЕМО ПРАЦЮВАТИ:

– покращення надання якісних освітніх та культурних послуг;

– трансформація класів з кількістю учнів менше 5;

– оптимізація мережі клубних закладів, активізації культурно – масової роботи клубних закладів;

– покращення матеріально-технічного забезпечення закладів  освіти та культури шляхом підготовки проєктних заявок та участі в грантовому фінансуванні;

– придбання та утримання парку шкільних автобусів;

–  ремонт харчоблоків  в закладах освіти;

– заміна віконних блоків  в ЗЗСО, ЗДО, ЗПО та закладах культури;

– приведення у відповідність до нормативних вимог протипожежного захисту в закладах освіти та культури (обладнання приміщень закладів автоматичною пожежною сигналізацією, її ремонт та обслуговування, придбання та технічне обслуговування вогнегасників, обробка дерев’яних конструкцій вогнетривким розчином, ремонт та встановлення грозозахисту).

Начальник відділу                                                             Василь ТКАЧУК



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=