У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада
Р І Ш Е Н Н Я
Восьма сесія VІІІ скликання
(друге пленарне засідання)
від 15 червня 2021 року № 581
ОТГ на 2021-2025 роки
З метою забезпечення соціального захисту населення, відповідно до Бюджетного кодексу України, враховуючи рекомендації засідання постійної депутатської комісії міської ради з гуманітарних питань, освіти, медицини, культури, фізичного виховання та соціального захисту населення від 07.06.2021 року, міська рада
В И Р І Ш И Л А :
- Внести зміни до Програми соціального захисту населення Овруцької міської ОТГ на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням Овруцької міської ради від 22.12.2020 р. № 2750 (зі змінами внесеними рішеннями Овруцької міської ради від 28.01.2021 р. № 54, від 18.02.2021 р. № 142 (далі- Програма)):
підпункт 5.9 пункту 5 «Надання допомоги, соціальних гарантій та пільг окремим категоріям громадян, проведення заходів» розділу V «Напрями діяльності та заходи Програми соціального захисту населення Овруцької міської ОТГ на 2021 – 2025 роки» змінити та викласти в такій редакції:
«
5.9. | Співпраця та підтримка КНП «Обласна клінічна лікарні ім. О.Ф.Гербачевського» Житомирської обласної ради, КНП «Житомирський обласний онкологічний диспансер Житомирської обласної ради», інших закладів медицини для забезпечення повноцінного лікування хворих Овруцької міської ТГ
|
5.9.1.Фінансова підтримка КНП «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф.Гербачевського Житомирської обласної ради», КНП «Житомирський обласний онкологічний диспансер Житомирської обласної ради» інших закладів медицини для забезпечення лікувального процесу, надання високоспеціалізованої медичної допомоги, придбання медикаментів, лікарських засобів та виробів медичного призначення, обладнання, утримання тощо для забезпечення повноцінного лікування хворих Овруцької міської ТГ
Фінансування здійснюється з бюджету Овруцької міської територіальної громади шляхом надання іншої субвенції Житомирському обласному бюджету .
|
2021-2025 | Житомирська обласна рада
Овруцька міська рада, КНП «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф.Гербачевського Житомирської обласної ради», КНП «Житомирський обласний онкологічний диспансер Житомирської обласної ради» інші заклади охорони здоров’я (надавачі медичних послуг)
КНП «Овруцька міська лікарня», КНП «Оруцький ЦПМСД»
|
бюджет Овруцької міської ТГ, інші бюджети, інші джерела не заборонені законодавством законодавством | В межах фінансових можливостей(бюджетних призначень) |
»
- Доповнити Програму додатками № 11 «Порядок використання коштів, передбачених у бюджеті Овруцької міської територіальної громади для забезпечення надання високоспеціалізованої медичної допомоги громадянам Овруцької МТГ», №12 «Положення про комісію з питань забезпечення надання високоспеціалізованої медичної допомоги громадянам Овруцької МТГ» (додаються).
- Начальнику відділу фінансів Овруцької міської ради (Шурло Т.М.) забезпечити фінансування заходів Програми.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Рибинську Н.М., головного лікаря КНП «Овруцький ЦПМСД» Левківського С.О.
Міський голова Іван Коруд
ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у бюджеті Овруцької міської територіальної громади для забезпечення надання високоспеціалізованої медичної допомоги громадянам Овруцької МТГ
- Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених в бюджеті Овруцької міської територіальної громади для виконання Програми соціального захисту населення Овруцької міської ОТГ на 2021-2025 роки в частині забезпечення надання високоспеціалізованої медичної допомоги в КНП «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф.Гербачевського Житомирської обласної ради», КНП «Житомирський обласний онкологічний диспансер Житомирської обласної ради», інших закладах медицини (далі – бюджетні кошти).
- Головним розпорядником бюджетних коштів є відділ фінансів Овруцької міської ради.
Одержувачем бюджетних коштів є КНП «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф.Гербачевського Житомирської обласної ради», КНП «Житомирський обласний онкологічний диспансер Житомирської обласної ради» інші заклади охорони здоров’я, які одержують кошти на виконання заходів програми.
Фінансування здійснюється з бюджету Овруцької міської територіальної громади шляхом надання іншої субвенції Житомирському обласному бюджету, іншим бюджетам на підставі рішення комісії Овруцької міської ради з питань забезпечення надання високоспеціалізованої медичної допомоги громадянам Овруцької МТГ (далі – Комісія).
- Бюджетні кошти спрямовуються на закупівлю лікарських засобів, виробів медичного призначення (далі-медикаменти) для надання високоспеціалізованої медичної допомоги громадянам Овруцької міської територіальної громади з напрямків:
– заміна суглобів (за виключенням медикаментів, придбання яких здійснюється за кошти НСЗУ, Міністерства охорони здоров’я);
– заміна кришталиків (за виключенням медикаментів, придбання яких здійснюється за кошти НСЗУ, Міністерства охорони здоров’я);
– стентування коронарних артерій (за виключенням медикаментів, придбання яких здійснюється за кошти НСЗУ, Міністерства охорони здоров’я):
– лікарські засоби для хіміотерапії (при відсутності в наявності);
- Придбання медикаментів визначених пунктом 3 даного Порядку здійснюється для надання високоспеціалізованої медичної допомоги пільговим категоріям громадянам Овруцької міської територіальної громади, а саме:
- учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (2 категорія);
- особи з інвалідністю щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою ( категорія 1);
- малозабезпечені громадяни.
- Рішення щодо фінансування придбання медикаментів для осіб, що потребують лікування приймається Комісією, що утворюється рішенням Овруцької міської ради або розпорядженням міського голови.
Склад Комісії: комісія утворюється у складі голови, заступника голови комісії, секретаря та членів комісії і працює при Овруцькій міській раді.
До Комісії входять представники: закладів охорони здоров’я Овруцької міської ради, апарату виконавчого комітету Овруцької міської ради, депутатів Овруцької міської ради, інші згідно прийнятих рішень Овруцької міської ради або розпоряджень міського голови.
- КНП «Овруцький ЦПМСД» забезпечує облік громадян, які потребують медичної допомоги за напрямками визначеними пунктом 4 даного Порядку та інформування Комісії.
- КНП «Овруцький ЦПМСД» або КНП «Овруцька міська лікарня» здійснюють направлення пацієнтів до КНП «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф.Гербачевського Житомирської обласної ради», КНП «Житомирський обласний онкологічний диспансер Житомирської обласної ради» тощо (далі- заклади високоспеціалізованої медичної допомоги) для проведення обстеження та отримання Консультативного висновку спеціаліста (ф№028/0).
- Заклади високоспеціалізованої медичної допомоги надають Консультативний висновок спеціаліста, в пункті 8 «Рекомендації» якого зазначають перелік лікарських засобів, виробів медичного призначення, які необхідно придбати (за виключенням медикаментів, придбання яких здійснюється за кошти НСЗУ, Міністерства охорони здоров’я), а лікарських засобів для хіміотерапії – при відсутності в наявності.
- Особи, що відносяться до пільгових категорій громадян визначених пунктом 4 даного Порядку подають до Центру надання адміністративних послуг Овруцької міської ради для подальшої передачі на розгляд Комісії:
- Заяву;
- Консультаційний висновок спеціаліста (форма №028/о) (КНП «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф.Гербачевського Житомирської обласної ради», КНП «Житомирський обласний онкологічний диспансер Житомирської обласної ради» інші заклади медицини);
- Копію документа (посвідчення) , що підтверджує право на пільгу визначену пунктом 4 даного порядку;
- Копію паспорта та ідентифікаційного коду;
- Довідку з місця проживання (або фактичного проживання);
- Довідку відділу №3 (Овруч) Управління соціальної політики Коростенської РДА щодо особи, яка перебуває на обліку як малозабезпечена (подається малозабезпеченими особами);
Комісія може вимагати інші документи для уточнення інформації щодо особи, яка потребує лікування.
При поданні копій документів особами пред’являються оригінали документів.
Заяви реєструються в Журналі реєстрації заяв секретарем Комісії.
- Копія протоколу Комісії з відповідними висновками направляється до закладу охорони здоров’я, що є підставою для закупівлі лікарських засобів, виробів медичного призначення закладом для надання високоспеціалізованої медичної допомоги визначеним особам з напрямків передбачених даним Порядком.
- Після надання високоспеціалізованої медичної допомоги заклад охорони здоров’я надає звіт про використання коштів бюджету Овруцької міської територіальної громади з зазначенням напрямків використання коштів та переліку осіб, які отримали допомогу.
- Контроль за цільовим використанням коштів несуть розпорядники бюджетних коштів відповідно до діючого законодавства.
Сектретар ради Віктор Кисіль
Голові Комісії з питань забезпечення надання
високоспеціалізованої медичної допомоги
громадянам Овруцької МТГ
_________________________________
(ПІБ)
_______________________________________
(Місце проживання)
тел.____________________________________
Заява
Прошу погодити фінансування за рахунок коштів бюджету Овруцької міської територіальної громади згідно Консультативного висновку спеціаліста від «_______»____________20__р. та документу, що підтверджує право на пільгу:
_______________________________________________________________
(назва пільгової категорії, назва документу, категорія, №, дата видачі)
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надаю згоду на обробку персональних даних.
Додатки:
- Консультаційний висновок спеціаліста (форма №028/о) ;
- Копія документа (посвідчення) , що підтверджує право на пільгу;
- Копіюя паспорта та ідентифікаційного коду;
- Довідка з місця проживання (або фактичного проживання);
- Довідка відділу №3 (Овруч) Управління соціальної політики Коростенської РДА щодо особи, яка перебуває на обліку як малозабезпечена (подається малозабезпеченими особами).
______________ ________________ _____________________
(Дата) (підпис) (ПІБ)
Примітка: пільгові категорії громадян: учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (2 категорія); особи з інвалідністю щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою ( категорія 1); малозабезпечені громадяни.
громадянам Овруцької МТГ
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 14 лютого 2012 року №110 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Найменування міністерства, іншого органу виконавчої влади, підприємства, установи, організації, до сфери управління якого належить заклад охорони здоров’я | МЕДИЧНА ДОКУМЕНТАЦІЯ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Форма первинної облікової документації | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ 028/о | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Найменування та місцезнаходження (повна поштова адреса) закладу охорони здоров’я, де заповнюється форма |
ЗАТВЕРДЖЕНО
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Наказ МОЗ України | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Код за ЄДРПОУ | № | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Консультаційний висновок спеціаліста | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Найменування закладу охорони здоров’я, який направив пацієнта на консультацію | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Прізвище, ім’я, по батькові пацієнта | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Дата народження | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(число, місяць, рік) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Спеціальність, прізвище, ім`я, по батькові лікаря-консультанта | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Результати лабораторного дослідження | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. Результати функціонального, рентгенологічного та інших спеціальних досліджень: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. Висновок спеціаліста (встановлений діагноз) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. Рекомендації: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
“___”___________20___року | М.П. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лікар-консультант | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(П.І.Б.) (підпис) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завідувач поліклініки або
стаціонарного відділення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(П.І.Б.) (підпис) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
від 15.06.2021р. № 581
П О Л О Ж Е Н Н Я
про комісію з питань забезпечення надання високоспеціалізованої медичної допомоги громадянам Овруцької МТГ
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1.Положення про комісію з питань забезпечення надання високоспеціалізованої медичної допомоги громадянам Овруцької МТГ (далі – Комісія) ) розроблено на виконання Програми соціального захисту населення Овруцької міської ОТГ на 2021-2025 роки, Порядку використання коштів, передбачених у бюджеті Овруцької міської територіальної громади для забезпечення надання високоспеціалізованої медичної допомоги громадянам Овруцької МТГ.
1.2.Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, Указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України , протоколами засідання комісії, розпорядженнями Овруцького міського голови.
1.3. Комісія є постійнодіючим органом, утвореним з метою забезпечення надання високоспеціалізованої медичної допомоги громадянам Овруцької МТГ тощо.
1.4. Рішення Комісії є колегіальним і може бути оскаржене.
- ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ КОМІСІЇ.
2.1. Керується Порядком використання коштів, передбачених у бюджеті Овруцької міської територіальної громади для забезпечення надання високоспеціалізованої медичної допомоги громадянам Овруцької МТГ (далі- Порядок) відповідно до Програми соціального захисту населення Овруцької міської ОТГ на 2021-2025 роки.
2.1. Розглядає подані заяви з документами, які визначені Порядком та визначає перелік осіб, яким відповідно до Порядку забезпечується придбання медикаментів для надання високоспеціалізованої медичної допомоги пільговим категоріям громадянам Овруцької міської територіальної громади за рахунок коштів бюджету Овруцької міської територіальної громади.
2.2. Приймає рішення щодо фінансування придбання медикаментів для осіб, що потребують лікування;
2.3. Направляє до закладу охорони здоров’я копію протоколу Комісії з відповідними висновками, що є підставою для закупівлі лікарських засобів, виробів медичного призначення закладом для надання високоспеціалізованої медичної допомоги визначеним особам з напрямків передбачених Порядком.
2.4. Розглядає звіт закладу охорони здоров’я про використання коштів бюджету Овруцької міської територіальної громади надання високоспеціалізованої медичної допомоги, готує доповідну записку Овруцькій міській раді .
- ПРАВА КОМІСІЇ
3.1. Всі члени Комісії користуються рівними правами у вирішенні питань, які розглядаються на засіданнях Комісії.
3.2. При виникненні спірних питань під час розгляду справ на засіданнях Комісія має право:
– робити запити та отримувати від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, установ та організацій всіх форм власності інформацію, необхідну для надання висновків.
– отримувати від осіб, які потребують допомоги про наявність виняткових обставин, письмових пояснень тощо.
– надавати роз’яснення (рекомендації) з питань роботи комісії, придбання медикаментів тощо.
3.3. Комісія має право запитувати додаткові документи.
- СТРУКТУРА І СКЛАД КОМІСІЇ
4.1. Комісія утворюється у складі голови, заступника голови комісії, секретаря та членів комісії і працює при Овруцькій міській раді.
Склад комісії.
Представники: закладів охорони здоров’я Овруцької міської ради, апарату виконавчого комітету Овруцької міської ради, депутатів Овруцької міської ради, інші згідно прийнятих рішень, розпоряджень.
4.2. Голова комісії:
– керує діяльністю комісії;
– дає доручення членам комісії;
– скликає та проводить засідання комісії.
4.3. Заступник голови комісії виконує обов’язки голови на час його відсутності;
4.4. Секретар комісії:
– готує питання для розгляду на засіданнях комісії;
– доводить прийняті рішення до виконавців у вигляді протокольних доручень та забезпечує контроль за їх виконанням.
4.5. Члени комісії виконують обов’язки, пов’язані з діяльністю комісії.
- ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КОМІСІЇ
5.1. Організаційною формою роботи Комісії є засідання.
5.2. Засідання Комісії проводяться в разі потреби, про що повідомляється її членам не пізніше ніж за 1 день до їх початку.
Засідання Комісії є правоможним у разі участі в ньому не менш як двох третин її складу.
5.3. Комісія розглядає подані документи, приймає рішення (висновок) щодо погодження фінансування (або не фінансування) в розрізі заявників.
5.4. Рішення Комісії приймається шляхом голосування простою більшістю голосів присутніх на засіданні Комісії її членів і оформляється протоколом, який підписують головуючий та всі члени комісії на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови Комісії. Якщо член комісії не згоден з прийнятим рішенням, він має право викласти свою думку письмово та додати до протоколу.
5.5. На період відсутності голови Комісії його обов’язки виконує заступник голови Комісії.
5.6. Засідання Комісії є правоможним у разі участі в ньому не менш як двох третин її складу.
5.7. Комісія розглядає подані документи, приймає рішення (висновок) щодо погодження фінансування (або не фінансування) в розрізі заявників.
5.8. Рішення комісії носить обов’язковий характер для виконання.
5.9. Рішення комісії не потребує затвердження розпорядженням міського голови або рішенням виконавчого комітету.
Секретар ради Віктор Кисіль
Завантажити документ