Рішення №188 виконкому міської ради “Про погодження щодо затвердження Положень про відділи виконавчого комітету Овруцької міської ради”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від  25.06.2021 року             № 188

Про погодження щодо затвердження
Положень про відділи виконавчого

комітету Овруцької міської ради

 

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Овруцької міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Погодити затвердження положення про відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Овруцької міської ради (додається).
  2. Погодити затвердження положення про відділ цивільного захисту, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та комунікацій з громадськістю виконавчого комітету Овруцької міської ради в новій редакції (додається).
  3. Погодити припинення дії положення про відділ інформаційно-аналітичної роботи та комунікацій з громадськістю виконавчого комітету Овруцької міської ради.

 

Овруцький міський голова                                                          Іван Коруд

Додаток № 1
до рішення виконавчого комітету

від 25.06.2021 №188

    ПОЛОЖЕННЯ

 про  відділ  містобудування та архітектури

 виконавчого комітету Овруцької міської ради

РОЗДІЛ 1. Загальні положення

1.1. Відділ містобудування та архітектури (далі відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Овруцької міської ради, що підпорядковується керуючому справами виконавчого комітету Овруцької міської ради та Овруцькому міському голові.

1.2. У своїй  діяльності  відділ  керується  Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, Указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями   Кабінету  Міністрів України, рішеннями  міської ради  та розпорядженнями  міського голови, регламентом роботи виконавчого комітету міської ради, а також  іншими  нормативними документами  та цим  Положенням.

1.3. Відділ очолює начальник, який призначається  на посаду і звільняється з посади міським головою. Начальником відділу розподіляються повноваження відділу між працівниками відділу та закріплюються у посадових інструкціях.

1.4. Працівники відділу призначаються  на посаду  та звільняються  з посади міським головою у порядку передбаченому чинним законодавством України.

1.5. Структура та штатна чисельність працівників відділу  затверджується рішенням Овруцької  міської ради.

1.6.  Відділ при вирішенні питань, що належать до його компетенції взаємодіє  з іншими відділами.

1.7. Посадові обов’язки, кваліфікаційні вимоги, права та відповідальність працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджує Овруцький міський голова.

 

РОЗДІЛ 2.  Основні завдання відділу

2.1. Основними завданнями  відділу  є:

2.1.1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури на території Овруцької  міської територіальної громади.

2.1.2. Аналіз стану містобудівної документації, організація роботи з розроблення, оновлення, коригування містобудівної документації,  передбаченої законодавством.

2.1.3. Координація діяльності суб’єктів містобудування щодо комплексного розвитку території, забудови населених пунктів, поліпшення їх архітектурного вигляду.

2.1.4. Забезпечення додержання законодавства у сфері містобудування та архітектури відповідно до затвердженої містобудівної документації.

2.1.5. Організація робіт, пов’язаних із створенням і веденням містобудівного кадастру населених пунктів Овруцької міської територіальної громади.

2.1.6. Забезпечення реалізації державної політики у галузі будівництва та ефективне використання капітальних вкладень, що спрямовуються на цю мету.

2.1.7. сприяння впровадженню у будівництво передових технологій, прогресивних проектних рішень, застосування нових будівельних матеріалів, конструкцій та виробів;

2.1.8. залучення та визначення розмірів коштів замовників (інвесторів) на розвиток  інженерно – транспортної та соціальної інфраструктури громади за погодженням з міською радою.

2.1.9. Інші питання містобудівної діяльності, визначені законом.

 

РОЗДІЛ 3.  Функції відділу

3.1. Бере участь у реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури, надає пропозиції з цих питань.

3.2. Веде облік забезпеченості містобудівною документацією на території Овруцької  міської територіальної громади, вносить пропозиції щодо необхідності розроблення, внесення змін до містобудівної документації.

3.3. Подає на затвердження міської ради відповідні місцеві містобудівні програми, містобудівну документацію Овруцької міської територіальної громади.

3.4. У межах компетенції, на підставі проектних рішень містобудівної документації місцевого рівня, приймає участь у підготовці пропозицій щодо  визначення території для містобудівних потреб.

3.5. Надає пропозиції в межах своїх повноважень щодо режиму використання та забудови земель, на яких передбачена перспективна містобудівна діяльність.

3.6. Координує діяльність суб’єктів містобудування щодо комплексного розвитку територій, забудови на території населених пунктів, поліпшення їх архітектурного вигляду, збереження традиційного характеру середовища і об’єктів архітектурної та містобудівної спадщини.

3.7. Забезпечує оприлюднення прийнятих рішень щодо розроблення містобудівної документації на місцевому рівні, оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні та доступ до цієї інформації громадськості, оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні.

3.8. Організовує роботу з ведення містобудівного кадастру згідно з діючим законодавством.

3.9. Видає забудовникам в установленому законодавством порядку будівельні паспорти на розміщення і будівництво індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських будівель і споруд, гаражів, елементів благоустрою та озеленення земельних ділянок на території Овруцької міської територіальної громади.

3.10. Видає в установленому законодавством паспорти прив’язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

3.11. Видає в установленому законодавством порядку містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва.

3.12. Готує рішення про присвоєння адреси об’єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна.

3.13. Регулює в межах своїх повноважень та в порядку, встановленому законодавством діяльність з розміщення зовнішньої реклами та надання дозволу на її розміщення на території Овруцької міської об’єднаної територіальної громади.

3.14. Координує діяльність із забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури.

3.15. Надає пропозиції до переліку земельних ділянок, призначених для продажу або передачі в оренду на земельних аукціонах, торгах, конкурсах.

3.17. Організовує в установленому законодавством порядку архітектурні і містобудівні конкурси.

3.18. Надає в межах своїх повноважень викопіювання з топографічної основи населенних пунктів Овруцької міської територіальної громади для містобудівних потреб.

3.19. В межах повноважень, визначених законодавством, готує проекти рішень міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови.

3.20. Готує проекти договорів на тимчасове користування місцем, яке перебуває у комунальній власності, для розташування рекламного засобу.

3.21. Забезпечує внесення відомостей про надані містобудівні умови та обмеження до реєстру містобудівних умов та обмежень на офіційному веб-сайті міської ради.

3.22. Готує пропозиції з питань будівництва і подає їх на розгляд міської ради.

3.23. Забезпечує дотримання законодавства у галузі будівництва за рахунок державного, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування, незаборонених чинним законодавством.

3.24. Складає переліки проектів будов, титульні списки будов та інших робіт в галузі будівництва і подає їх на затвердження в установленому порядку.

3.23. Розміщує замовлення на проектні роботи, на розроблення проектно-кошторисної документації та здійснення авторського нагляду за будівництвом.

3.24. Видає науково-дослідним та проектним організаціям завдання на проектування з вихідними даними та інших документів, необхідних для виконання проектних робіт та розроблення проектно-кошторисної документації.

3.25. Приймає і перевіряє комплектність одержаної від науково-дослідних та  проектних організацій проектно-кошторисної документації, сприяє проведенню її державної експертизи, погодженню і затвердженню в установленому порядку та передає  будівельним організаціям для здійснення будівництва.

3.26. Розміщує замовлення на будівництво, разом з підрядними організаціями визначає і погоджує кошториси на будівництво об’єктів відповідно до діючих нормативних актів.

3.27. Передає будівельній організації необхідні дозвільні документи для виконання будівельно-монтажних робіт.

3.28. Здійснює контроль за відповідністю обсягів та якості виконаних робіт проектам, технічним умовам і стандартам.

3.29. Пред’являє приймальній комісії завершені будівництвом і підготовлені до експлуатації об’єкти, забезпечує комісію необхідними для роботи документами, бере участь у її роботі, підписує акт готовності об’єкта до експлуатації.

3.30. Передає завершені будівництвом та введені в дію об’єкти підприємствам та організаціям, на які покладено їх експлуатацію.

3.31. Спільно з відділом бухгалтерського обліку та звітності веде бухгалтерський і статистичний облік, складає і у визначені терміни подає в установленому порядку відповідним органам звітність за затвердженими формами, несе відповідальність за їх достовірність.

3.32. Перевіряє подані до оплати документи підрядних, постачальних, проектних, розвідувальних та інших організацій щодо виконання робіт, поставки продукції та надання послуг.

3.33. Встановлює порядок визначення розмірів коштів замовників будівництва, порядок їх використання, регулює правові відносини суб’єктів підприємницької діяльності, які є замовниками будівництва (реконструкції) та Овруцькою міською радою.

3.34. Готує та передає на реєстрацію в установленому порядку договори на виконання підрядних та інших робіт.

3.35. Забезпечує в установленому порядку своєчасний розгляд заяв, звернень і скарг громадян, інших суб’єктів містобудування з питань, що належать до його компетенції, та вживає відповідні заходи.

3.36. Виконує інші функції у сфері містобудування та архітектури, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами.

 

РОЗДІЛ 4. Відповідальність відділу

4.1. Працівники Відділу несуть відповідальність за неналежне виконання покладених на Відділ даним положенням повноважень у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

4.2. За порушення трудової та виконавчої дисципліни працівники Відділу притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством України.

 

РОЗДІЛ 5. Організація роботи  відділу

5.1. Відділ містобудування та архітектури очолює начальник відділу, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.

5.2. Начальник відділу:

5.2.1. Організовує діяльність відділу, персонально відповідає за виконання покладених на відділ завдань.

5.2.2. Розподіляє завдання між працівниками відділу, контролює їх виконання.

5.2.3. Видає у межах компетенції накази з основної діяльності відділу, організовує і контролює їх виконання.

5.2.4. Представляє відділ містобудування та архітектури з усіх питань, пов’язаних з його діяльністю.

5.2.5. Начальник відділу здійснює інші повноваження відповідно до положення про відділ, а також завдань, покладених на нього рішеннями міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови.

5.2.6. За відсутності начальника відділу його обов’язки виконує головний спеціаліст відділу містобудування та архітектури.

5.3. Службові обов’язки працівників відділу містобудування та архітектури визначаються посадовими інструкціями, що затверджуються міським головою.

 

РОЗДІЛ 6. Керівництво відділом

6.1. Керівник (начальник, завідувач) відділу:

6.1.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність перед міським головою за виконання покладених на відділ завдань.

6.1.2. Координує роботу та взаємодію відділу з  іншими відділами та підвідомчими підприємствами, установами міськвиконкому.

6.1.3. Визначає права та обов’язки працівників відділу.

6.1.4. Підписує та візує документи в межах своєї компетенції.

6.1.5. Погоджує заяви працівників відділу щодо надання щорічних та додаткових відпусток.

6.1.6. Забезпечує збереження конфіденційної інформації про громадян, що стала відома під час виконання службових обов’язків, інформації з обмеженим доступом, відповідно до чинного законодавства.

 

РОЗДІЛ 7. Заключні положення

7.1. Припинення діяльності відділу здійснюється в порядку, визначеному чинним законодавством України, на підставі відповідного рішення Овруцької міської ради.

7.2. Утримання відділу здійснюється за рахунок коштів міського бюджету.

7.3. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його затвердження – на підставі рішення виконавчого комітету Овруцької міської ради.

Додаток № 4
до рішення виконавчого комітету

від 25.06.2021 № 188

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про відділ цивільного захисту, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та комунікацій з громадськістю виконавчого комітету Овруцької міської ради

РОЗДІЛ 1 . Загальні положення

1.1. Відділ цивільного захисту, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та комунікацій з громадськістю виконавчого комітету Овруцької міської ради  (далі – відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Овруцької міської ради, що підпорядковується керуючому справами виконавчого комітету Овруцької міської ради та Овруцькому міському голові.

1.2. Відділ утворений з метою сприяння структурним підрозділам виконавчого комітету Овруцької міської ради у встановленні та підтриманні зв’язків із засобами масової інформації; вивчення громадської думки шляхом соціологічних опитувань та експертних оцінок при вирішенні питань, що мають суспільне значення; сприяння виконавчим органам Овруцької міської ради в оприлюдненні суспільно важливої інформації на офіційному сайті Овруцької міської ради, проведення постійного контролю за інформаційним наповненням офіційного веб-сайту Овруцької міської ради; забезпечення постійної інтерактивної комунікації Овруцької міської ради та її виконавчого комітету з громадськістю та мешканцями громади через офіційний сайт Овруцької міської ради та його сервіси, забезпечення постійної роботи прес-центру виконавчого комітету, що діє на базі відділу та задоволення інформаційний потреб мешканців громади; забезпечення реалізації на території Овруцької міської територіальної громади державної політики у сфері цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи, захисту населення і території від надзвичайних ситуацій, запобігання цим ситуаціям, своєчасного реагування на них та ліквідації їх наслідків.

1.3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», іншими законами України, актами Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, рішеннями обласної ради, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови (особи, яка здійснює його повноваження) та цим Положенням.

1.4. Відділ утримується за рахунок коштів місцевого бюджету в частині видатків на фінансування виконавчих органів виконавчого комітету Овруцької міської ради, їх структурних підрозділів та апарату.

1.5. У процесі службової діяльності відповідно до покладених на нього функцій, завдань та повноважень відділ взаємодіє з органами управління і влади; з іншими органами місцевого самоврядування; зі структурними підрозділами виконавчих органів Овруцької міської ради, в тому числі, окремими управліннями (відділами) міської ради; зі структурними підрозділами виконавчого комітету міської ради; представницькими органами; з підприємствами, установами, організаціями та закладами усіх форм власності; з інститутами громадянського суспільства, з іншими об’єднаннями громадян та окремими громадянами з питань, що входять до компетенції відділу.

 

РОЗДІЛ 2. Основні функції та завдання відділу

2.1. Основними функціями відділу є:

2.1.1. Участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку громади, що стосуються розвитку інформаційної сфери громади.

2.1.2. Внесення пропозиції до проекту бюджету міста.

2.1.3. Розроблення  проектів нормативно-правових актів з питань реалізації повноважень відділу.

2.1.4. Участь у підготовці звітів міського голови для їх розгляду на сесіях міської ради та під час процедур публічного звітування перед громадою міста.

2.1.5. Участь у підготовці проектів угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень.

2.1.6. Організація та проведення заходів (прес-конференцій, брифінгів, прес-турів) в рамках роботи прес-центру, що діє на базі виконавчого комітету Овруцької міської ради та забезпечення медіа-супроводу подій, що проходять за участю керівництва громади;

2.1.7. Забезпечення інформування громадян, керівництва району та області про головні події соціально-економічного та суспільно-політичного життя громади.

2.1.8. Здійснення аналізу діяльності політичних партій та громадських організацій в громаді та процесів, що відбуваються у їх середовищі.

2.1.9. Забезпечення підготовки за участю інших структурних підрозділів міської ради річного орієнтовного плану проведення консультацій                                  з громадськістю.

2.1.10. Організація проведення конкурсів з визначення програм-грандів (проектів, заходів), розроблених громадськими організаціями та творчими спілками, для виконання (реалізації) яких надається кошти з міського бюджету.

2.1.11. Здійснення моніторингу заходів, що проводять політичні та громадські організації, взаємодію з їх учасниками, розгляд їх вимог разом                      з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету Овруцької міської ради.

2.1.12. Забезпечення проведення відповідно до компетенції науково-практичних конференцій, засідань за «круглим столом», інших заходів, спрямованих на взаємодію з громадськістю.

2.1.13. Підготовка та участь у підготовці проектів угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень.

2.1.14. Підготовка матеріалів та відповідної документації для нагородження громадян відзнаками «Почесний громадянин міста», «За заслуги перед містом», Грамотами Овруцької міської ради та Подякою Овруцького міського голови.

2.1.15. Надання організаційно-методичної, консультативної та іншої допомоги структурним підрозділам міської ради у вирішенні питань, що відносяться до компетенції відділу.

2.1.16. Здійснення організаційно та інформаційного забезпечення діяльності громадських консультативно-дорадчих органів при виконавчому комітеті, сприяє виконанню та впровадженню прийнятих ними рішень.

2.1.17. Участь у підготовці та проведенні в громаді соціологічних досліджень та вивчення громадської думки населення.

2.1.18. Сприяння висвітленню засобами масової інформації міста діяльності Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, Овруцької міської ради, її виконавчого комітету, інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та закладів комунальної форми власності.

2.1.19. Забезпечення інформаційного наповнення сторінок офіційного  веб-сайту Овруцької міської ради та оприлюднення в мережі Інтернет інформації про суспільно-політичний, соціально-економічний, культурний, науково-технічний розвиток громади.

2.1.20. Забезпечення оприлюднення на офіційному веб-сайті Овруцької міської ради i сприяння розміщенню в місцевих засобах масової інформації нормативних актів та проектів нормативних актів Овруцької міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень та проектів розпоряджень міського голови та коментарів до них з метою обговорення широкими колами громадськості.

2.1.21. Проведення аналізу та узагальнення інформації про ситуацію                   в інформаційному просторі міста шляхом моніторингу державних, обласних та міських друкованих та електронних засобів масової інформації теле- та радіо ефіру.

2.1.22. Забезпечення, у межах компетенції та повноважень, підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів до брифінгів, прес-конференцій, засідань за «круглим столом», що проводяться в міській раді та її виконавчому комітеті.

2.1.23. Участь у підготовці та проведенні в громаді культурно-масових заходів.

2.1.24. Сприяння самоорганізації журналістів.

2.1.25. Внесення пропозицій міському голові щодо відзначення представників інформаційної сфери та громадськості.

2.1.26. Надання безоплатно місцевим засобам масової інформації, суб’єктам видавничої справи усіх форм власності методичної, організаційної, практичної та консультаційної допомогу з питань, що належать до його компетенції.

2.1.27. Сприяння безперешкодній діяльності засобів масової інформації  та утвердженню свободи слова на території громади.

2.1.28. Виконання заходів по забезпеченню цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи на території Овруцької міської територіальної громади.

2.1.29. Виконання завдань системи цивільного захисту.

2.1.30. Реалізація вимог техногенної та пожежної безпеки на суб’єктах господарювання, що належать до сфери  управління Овруцької міської ради, які можуть створити реальну загрозу виникнення аварії.

2.1.31. Керівництво створеними аварійно-рятувальними службами, формуваннями та спеціалізованими службами цивільного захисту, місцевою та добровільною пожежною охороною, забезпечення їх діяльності та здійснення контролю за готовністю до дій за призначенням.

2.1.32.  Створення за погодженням з центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, та підтримання у постійній готовності місцевої системи централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій, здійснення її модернізації та забезпечення функціонування.

2.1.33. Оповіщення та інформування населення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій, у тому числі в доступній для осіб з вадами зору та слуху формі.

2.1.34. Організація робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на  території Овруцької міської територіальної громади, а також радіаційного, хімічного, біологічного, медичного захисту населення та інженерного захисту територій від наслідків таких ситуацій.

2.1.35. Організація та керівництво проведенням відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

2.1.36. Контроль за станом навколишнього природного середовища, санітарно-гігієнічною та епідемічною ситуацією.

2.1.37.  Розроблення та здійснення заходів, спрямованих на забезпечення сталого функціонування суб’єктів господарювання в особливий період, що належать до сфери  управління Овруцької міської ради.

2.1.38. Віднесення суб’єктів господарювання, що належать до сфери  управління виконавчих органів Овруцької міської ради, до категорій цивільного захисту відповідно до основних показників та затвердження їх переліку.

2.1.39. Створення і використання матеріальних резервів для запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

2.1.40. Завчасне накопичення і підтримання у постійній готовності засобів індивідуального захисту для населення, яке проживає у прогнозованих зонах хімічного забруднення та формувань цивільного захисту, а також приладів дозиметричного і хімічного контролю та розвідки.

2.1.41. Взаємодія з центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, щодо виконання завдань цивільного захисту.

2.1.42. Організація та забезпечення життєдіяльності постраждалих від надзвичайних ситуацій, а також під час ведення воєнних (бойових) дій або внаслідок таких дій.

2.1.43. Забезпечення складення довідок про визнання особи постраждалою внаслідок надзвичайної ситуації, списків (реєстрів) постраждалих внаслідок надзвичайної ситуації, відповідно до яких надається матеріальна допомога, списків загиблих осіб на підставі їх ідентифікації.

2.1.44. Забезпечення навчання з питань цивільного захисту посадових осіб Овруцької міської ради, її виконавчого комітету та суб’єктів господарювання комунальної власності, здійснення підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях.

2.1.45. Організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту.

2.1.46. Визначення потреби фонду захисних споруд цивільного захисту.

2.1.47. Планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення.

2.1.48. Прийняття рішень про подальше використання захисних споруд цивільного захисту державної та комунальної власності у разі банкрутства (ліквідації) суб’єкта господарювання, на балансі якого вони перебувають, та безхазяйних захисних споруд.

2.1.49. Організація обліку фонду захисних споруд цивільного захисту.

2.1.50. Здійснення контролю за утриманням та станом готовності захисних споруд цивільного захисту.

2.1.51. Організація проведення технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту, виключення їх за погодженням з центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, з фонду захисних споруд цивільного захисту.

2.1.52. Реалізація заходів, спрямованих на поліпшення пожежної безпеки суб’єктів господарювання комунальної форми власності.

2.1.53. Забезпечення розроблення і здійснення заходів щодо удосконалення організації цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і реагування на них.

2.1.54. Наданя пропозиції міському голові щодо включення до проекту  бюджету Овруцької міської територіальної громади витрат на розвиток та функціонування системи цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків; забезпечення цільового використання виділених йому бюджетних коштів.

2.1.55. Розроблення та погодження планів дій з цивільного захисту, у тому числі на особливий період, та заходів щодо запобігання виникненню і ліквідації можливих надзвичайних ситуацій та їх наслідків, які є обов’язковими до виконання органами управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, розташованими на території Овруцької  міської територіальної громади.

2.1.56. Організація підготовки органів управління і сил цивільного захисту  та населення до дій в умовах надзвичайних ситуацій.

2.1.57. Контроль за проведенням навчань, тренувань із цивільного захисту на території громади, на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності.

2.1.58. Підготовка та проведення засідань комісії ТБіНС, складання протоколів засідань.

2.1.59. Організація виконання заходів по забезпеченню мобілізаційної та оборонної роботи на території Овруцької міської територіальної громади.

2.1.60. Організація виконання виконавчим комітетом Овруцької міської ради законів, інших нормативно-правових актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації.

2.1.61. Розробка та подання проектів нормативно-правових актів ради та виконавчого комітету з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації.

2.1.62. Організація інформаційного, методологічного і методичного забезпечення мобілізаційної підготовки та мобілізації.

2.1.63. Організація планування, розроблення і проведення заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації.

2.1.64. Участь у формуванні проекту основних показників мобілізаційних планів, організація і координація розроблення проектів мобілізаційного плану на особливий період, програм мобілізаційної підготовки міста, здійснення методологічного, методичного забезпечення цієї роботи та вжиття заходи щодо забезпечення їх виконання.

2.1.65. Подання пропозиції керівництву Овруцької міської ради щодо участі в організації управління в особливий період.

2.1.66. Організація роботи з визначення потреб (обсягу) у фінансуванні заходів з мобілізаційної підготовки.

2.1.67. Подання пропозицій щодо встановлення мобілізаційних завдань (замовлень) підприємствам, установам та організаціям міста.

2.1.68. Участь в укладенні договорів (контрактів) про виконання мобілізаційних завдань (замовлень) з підприємствами, установами та організаціями громади, а також вжиття заходів до виконання підприємствами, установами та організаціями мобілізаційних завдань (замовлень) відповідно до укладених договорів (контрактів); подання пропозицій щодо передачі мобілізаційних завдань (замовлень) іншим підприємствам, установам та організаціям у разі ліквідації (реорганізації) підприємств, установ та організацій.

2.1.69. Подання пропозицій щодо створення, розвитку, утримання, передачі, ліквідації та реалізації мобілізаційних потужностей на підприємствах, в установах та організаціях.

2.1.70. Здійснення контролю за створенням, зберіганням та обслуговуванням мобілізаційного резерву матеріально-технічних і сировинних ресурсів на підприємствах, в установах та організаціях, що перебувають у комунальній власності, які залучаються ним до виконання мобілізаційних завдань (замовлень).

2.1.71. Участь у визначенні потреби у постачанні матеріально-технічних ресурсів.

2.1.72. Подання пропозицій щодо формування довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки.

2.1.73. Контролювання здійснення заходів з мобілізаційної підготовки підприємствами, установами та організаціями з метою сталого функціонування громади в умовах особливого періоду.

2.1.74. Організація роботи, пов’язаної з визначенням можливості задоволення потреб Збройних Сил, інших військових формувань, національної економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.

2.1.75. Розробка заходів щодо раціонального використання в особливий період матеріально-технічних, сировинних, фінансових ресурсів та виробничого потенціалу на території Овруцької міської територіальної громади.

2.1.76. Забезпечення подання обласним органам державної влади інформації, необхідної для планування та здійснення мобілізаційних заходів.

2.1.77. Підготовка та доведення іншим виконавчим органам Овруцької міської ради, суб’єктам господарювання вказівки щодо виконання актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації.

2.1.78. Забезепечення додержання режиму роботи з документами для службового користування під час здійснення заходів з мобілізаційної підготовки та інших заходів.

2.1.79. Підготовка щорічної доповіді про стан мобілізаційної готовності на території Овруцької міської територіальної громади,  та про хід виконання довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки.

2.1.80. Контролювання за розробкою і здійсненням заходів щодо нормованого забезпечення населення міста в особливий період.

2.1.81. Забезпечення виконання законодавства про військовий обов’язок посадовими особами і громадянами, підприємствами, установами і організаціями громади.

2.1.82. Сприяння підготовці молоді до військової служби, проведенню призову громадян на строкову військову та альтернативну службу.

2.1.83. Підготовка проектів рішень Овруцької міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань, що належать до компетенції відділу.

2.1.84. Забезпечення доступ до публічної інформації, розпорядником якої є відділ, своєчасне надання публічної інформації, її достовірність і повноту.

2.1.85. Виконання інших функцій що випливають з покладених на відділ завдань та повноважень.

2.1.86. Виконання інших доручень міського голови, секретаря ради, заступників міського голови та керуючого справами.

2.2. Основними завданнями відділу є:

2.2.1. Всебічне висвітлення діяльності Овруцької міської ради та сприяння структурним підрозділам Овруцької міської ради та її виконавчого комітету, комунальним підприємствам, установам та закладам у висвітленні їх діяльності у засобах масової інформації та на офіційному сайт Овруцької міської ради.

2.2.2. Вивчення громадської думки шляхом соціологічних опитувань                          та експертних оцінок при вирішенні питань, що мають суспільну значимість.

2.2.3. Сприяння виконавчим органам Овруцької міської ради                                  в оприлюдненні суспільно-важливої інформації на сайті Овруцької міської ради, здійснення постійного контролю за інформаційним наповненням офіційного веб-сайту Овруцької міської ради.

2.2.4. Забезпечення постійної інтерактивної комунікації Овруцької міської ради та її виконавчого комітету з громадськістю та мешканцями громади через офіційний сайт Овруцької міської ради.

2.2.5. Реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи, захисту населення і території від надзвичайних ситуацій, запобігання цим ситуаціям та своєчасне реагування на них, ліквідація їх наслідків.

2.2.6. Розроблення і реалізація заходів підвищення готовності сил цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій.

2.2.7. Координація діяльності місцевих органів виконавчої влади підприємств, установ та організацій усіх форм власності з питань цивільного захисту, управління підпорядкованими силами цивільного захисту.

2.2.8. Визначення основних напрямків роботи у сфері цивільного захисту  населення і територій від надзвичайних ситуацій та їх наслідків.

2.2.9. Здійснення інформаційного забезпечення у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та їх наслідків, створення і впровадження сучасних інформаційних технологій та баз даних.

2.2.10. Організація підготовки і перепідготовки кадрів органів управління та сил цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та їх наслідків, навчання населення діям в умовах надзвичайних ситуацій.

2.2.11. Інформування міського голови про стан цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи на території Овруцької міської територіальної громади та виконання заходів щодо їх покращення.

2.2.12. Організація заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації, контроль за їх здійсненням на території овруцької міської територіальної громади.

2.2.13. Співпраця з правоохоронними органами України (органи прокуратури, Національна поліція, Служба безпеки України, Військова служба правопорядку ЗСУ, НАБУ, органи доходів і зборів, органи охорони державного кордону, рибоохорона та Державна лісова охорона, органи державного фінансового контролю, органи і установи виконання покарань)

2.2.14. Розгляд та надання відповідей на запити, що надходять від правоохоронних органів, підготовка витребуваної ними інформації.

2.2.15. Підготовка проектів рішень Овруцької міської ради, її виконкому, розпоряджень міського голови з питань, що належать до компетенції відділу.

2.2.16. Виконання заходів дотримання режиму роботи з документами яким надано гриф обмеження доступу «Для службового користування».

2.2.17. Забезпечення ефективної та прозорої діяльності відділу.

 

РОЗДІЛ 3. Права відділу

Відділ має право:

3.1. Одержувати в установленому порядку від  структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності і підпорядкованості інформацію, документи, відомості та матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань і функцій.

3.2. Залучати в установленому порядку науковців, експертів та консультантів для опрацювання окремих питань, а також  спеціалістів інших структурних підрозділів для вирішення питань, що належать компетенції відділу.

3.3. Ініціювати в установленому порядку скликання нарад з питань, що належать до компетенції відділу.

3.4. В установленому законом порядку одержувати від посадових осіб місцевого самоврядування та громадян анкетні, інші персональні дані                      та відомості, необхідні для виконання покладених на відділ завдань та функцій.

3.5. Користуватися в установленому порядку інформаційними базами Овруцької міської ради, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами.

3.6. Залучати до проведення заходів, пов’язаних із забезпеченням  запобігання виникненню та у разі виникнення надзвичайних ситуацій, органи управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту, сили і засоби підприємств, установ та організацій усіх форм власності, розташованих на території Овруцької міської територіальної громади.

3.7. Проводити комплексні перевірки стану реалізації державної політики у сфері цивільного захисту,  техногенної безпеки  підприємств, установ та організацій усіх форм власності, готовності до дій у надзвичайних ситуаціях їх органів управління, сили і засоби  із  залученням, у встановленому законодавством порядку, спеціалістів відповідних контролюючих органів, розташованих на території Овруцької міської територіальної громади. За результатами перевірок складати довідки та вносити відповідні пропозиції.

3.8. Проводити у порядку, встановленому законом,  перевірки стану створення, збереження та обґрунтованості витрачання фінансових резервів та матеріально-технічних ресурсів, призначених для ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків органами управління з питань надзвичайних ситуацій та  цивільного захисту, підприємств, установ та організацій усіх форм власності, розташованих на території Овруцької міської територіальної громади. За результатами перевірок складати довідки та вносити відповідні пропозиції.

3.9. Давати рекомендації підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності, які розташовані на території Овруцької міської територіальної громади, щодо заміщення посад працівників у сфері цивільного захисту.

3.10. Вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи Овруцької міської ради  та її виконавчих органів у сфері цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи.

3.11. Перевіряти і визначати ефективність здійснення іншими структурними підрозділами міської ради заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації.

3.12. Контролювати здійснення заходів щодо мобілізаційної підготовки та мобілізації, стан мобілізаційної готовності.

3.13. Вносити на розгляд міської ради, її виконкому, міського голови пропозиції з питань, що відносяться до компетенції відділу.

3.14. Відповідно до основних завдань, напрямків діяльності та функцій відділ може мати й інші права.

3.15. Покладання на відділ, функцій, завдань, обов’язків та повноважень, не передбачених цим Положенням та таких, що не відносяться до компетенції відділу, не допускається.

 

РОЗДІЛ 4. Структура та організація роботи відділу

4.1. Діяльність відділу здійснюється відповідно до даного Положення, до планів роботи відділу, виконавчого комітету та Овруцької міської ради.

4.2. Відділ очолює начальник.

4.3. Начальник та всі працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування.

4.4. На начальника та інших посадових осіб відділу у повному обсязі поширюється дія Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про очищення влади», інших законів України, підзаконних нормативно-правових актів з питань служби в органах місцевого самоврядування та державної служби.

4.5. Начальник та інші посадові особи відділу призначаються на посади та звільняються з посад міським головою (особою, яка здійснює його повноваження) у порядку, встановленому чинним законодавством України.

4.6. Начальник відділу одноосібно здійснює загальне керівництво роботою відділу.

4.7. Начальник відділу одноосібно несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, функцій та повноважень.

4.8. Начальник відділу розподіляє обов’язки між посадовими особами відділу. Обов’язки та повноваження посадових осіб відділу випливають  із завдань, функцій та повноважень, покладених на відділ та визначених цим Положенням.

4.9. На посади начальника та інших посадових осіб відділу можуть бути призначені особи, які у повній мірі відповідають вимогам Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», мають відповідний рівень кваліфікації згідно з Типовими професійно-кваліфікаційними характеристиками посадових осіб місцевого самоврядування, що затверджені наказом Головного управління Державної служби України від 29 грудня 2009 року № 406 «Про затвердження типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування» у порядку, що визначений законом.

 

РОЗДІЛ 5. Керівництво відділом

5.1. Начальник відділу у межах компетенції:

5.1.1. Очолює відділ та здійснює безпосереднє керівництво його роботою.

5.1.2. Забезпечує виконання покладених на відділ чинним законодавством та цим Положенням завдань та функцій щодо виконання на території громади чинного законодавства України з питань інформаційної, аналітичної роботи та комунікацій з громадськістю.

5.1.3. Бере участь у підготовці проектів розпоряджень міського голови (особи, яка здійснює його повноваження), рішень міської ради та її виконавчого комітету з питань, що входять до компетенції відділу.

5.1.4. У процесі виконання покладених на відділ завдань та функцій, забезпечує взаємодію та співробітництво відділу з іншими структурними підрозділами виконавчих органів міської ради, її виконавчого комітету, апарату виконавчого комітету міської ради, органами виконавчої влади, місцевого самоврядування регіону, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади, з підприємствами, установами, організаціями різних форм власності, об’єднаннями громадян та громадянами з кола питань, що входять до компетенції відділу.

5.1.5. У  межах своїх повноважень та з метою виконання покладених на відділ завдань і функцій, а також реалізації наданих повноважень, готує проекти розпоряджень та доручень міського голови (особи, яка здійснює його повноваження), проекти рішень міської ради та її виконавчого комітету з питань діяльності відділу на пріоритетних напрямках його роботи.

5.1.6. Здійснює особистий прийом громадян з питань, що стосуються діяльності відділу та входять до його компетенції, вживає заходів щодо своєчасного розгляду заяв, звернень, скарг та пропозицій громадян, юридичних осіб.

5.1.7. Забезпечує та контролює стан трудової та виконавчої дисципліни  у відділі.

5.1.8. Контролює дотримання працівниками відділу вимог з питань охорони праці та протипожежної безпеки.

5.1.9. Надає міському голові (особі, яка здійснює його повноваження) пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення  на посадах працівників відділу.

5.1.10. Оцінює діяльність працівників відділу, вносить пропозиції керівництву щодо застосування до них заохочень або дисциплінарних стягнень.

5.1.11. За дорученням міського голови (особи, яка здійснює його повноваження) представляє інтереси відділу, виконавчого комітету міської ради в органах державної виконавчої влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях, в правоохоронних органах, органах суду тощо з питань, віднесених до повноважень відділу.

5.1.12. Організовує поточне та перспективне планування роботи відділу, готує звіти про виконання запланованих заходів та результати роботи відділу.

5.1.13. У разі відсутності начальника відділу, виконання його обов’язків відповідним розпорядженням міського голови (особи, яка здійснює його повноваження), тимчасово покладається на одного із спеціалістів відділу.

 

РОЗДІЛ 6. Відповідальність

6.1. Відповідальність посадових осіб відділу передбачена чинним законодавством України, цим Положенням та їх посадовими інструкціями.

6.2. Посадові особи відділу, відповідно до чинного законодавства України, можуть бути притягнуті до дисциплінарної, адміністративної, кримінальної або цивільно-правової відповідальності.

6.3. Відповідальність посадових осіб відділу настає у разі невиконання або неналежного виконання ними обов’язків та функцій, закріплених за працівниками відділу їх посадовими інструкціями та цим Положенням.

6.4. Притягнення працівників відділу до дисциплінарної відповідальності за порушення трудової та виконавчої дисципліни здійснюється виключно у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

 

РОЗДІЛ 7. Прикінцеві положення

7.1. Виконавчий комітет міської ради, у порядку та у спосіб, що визначені чинним законодавством, та умовами Колективного договору між адміністрацією виконавчого комітету  Овруцької міської ради і трудовим колективом галузевих служб та структурних підрозділів виконавчих органів Овруцької міської ради, забезпечує:

7.1.1. створення необхідних умов для нормальної роботи, професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації посадових осіб відділу;

7.1.2. надання посадовим особам відділу службових приміщень, засобів телефонного зв’язку, комп’ютерної та іншої організаційної техніки, витратних матеріалів, обладнаних місць зберігання документів, законодавчими, іншими нормативними та нормативно-правовими актами і довідковими матеріалами з питань, віднесених до компетенції відділу;

7.1.3. оплату праці посадових осіб відділу, у порядку та обсягах,                        що визначені законом.

7.2. Припинення діяльності відділу здійснюється в порядку, визначеному чинним законодавством України.

7.3. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його затвердження.

 



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=