Рішення №216 виконкому міської ради “Про стан роботи зі зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за І півріччя 2021 року”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від 20.07.2021 року              №216

Про стан роботи зі зверненнями громадян

в Овруцькій міській раді за  І півріччя 2021 року

Заслухавши інформацію начальника відділу документообігу та організаційно-кадрової роботи виконавчого комітету Овруцької міської ради Савченко М.І. про роботу зі зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за І півріччя 2021 року, керуючись ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Овруцької міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Інформацію начальника відділу документообігу та організаційно-кадрової роботи Савченко М.І. про стан роботи зі зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за 1 півріччя 2021 року взяти до відома (Додаток №1).
  2. Керівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, комунальних підприємств Овруцької міської ради, посадовим особам виконкому міської ради, старостам:
    • Забезпечити неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення громадян»;
    • Не допускати порушень термінів розгляду звернень громадян, щодо вирішення та виконання піднятих у зверненнях питань по суті.

3. Начальнику відділу документообігу та організаційно-кадрової роботи виконавчого комітету Овруцької міської ради Савченко М.І.:

      • Щомісяця готувати узагальнюючу довідку про стан розгляду та дотримання термінів виконання звернень громадян та вхідної кореспонденції посадовими особами міської ради та керівниками підприємств, установ та організацій міста та подавати міському голові.
      • Щоквартально проводити контроль шляхом аналізу звернень громадян, які надійшли на виконання та щоквартально доповідати про хід їх виконання на засіданнях виконкому міської ради.

4. Керівникам КП “Гарне місто” (директор Грищенко П.А.), КП “Овруч” (директор Дуб А.І.) та КП “Відродження” (директор Чичирко М.В.), у зв’язку із неодноразовим порушенням термінів розгляду звернень громадян, посилити персональну відповідальність за вирішення питань, що порушуються у зверненнях мешканців Овруцької громади, особливо соціально-незахищених категорій громадян.

5. Відповідальним посадовим особам, на яких покладено контроль за виконанням звернень громадян, забезпечити дотримання термінів їх виконання і звітувати міському голові про повноту виконання даних звернень у встановлений строк.

6. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.

 

Овруцький міський голова                                                            Іван КОРУД

Д О Д А Т О К № 1
до рішення виконавчого комітету

                від 20.07.2021 №216

ІНФОРМАЦІЯ

про стан роботи зі зверненнями громадян

в Овруцькій міській раді

         за І півріччя 2021 року

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Овруцькою міською радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, їх вирішення по суті, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Станом на 01.07.2021 року до Овруцької міської ради від мешканців міста та населених пунктів старостинських округів, громадян інших населених пунктів України надійшло 1692 звернення громадян, це на 377 (на 29%) більше, ніж за аналогічний період 2020 року.

З них – 1219 (72%) письмових звернень та 475 (28%) громадян звернулися до міського голови на усному прийомі.

Важливу роль у посиленні довіри до міської влади відіграє особисте спілкування керівництва міської ради з громадянами. Овруцьким міським головою постійно проводяться виїзні прийоми громадян згідно розроблених маршрутів та графіків. Такі виїзні зустрічі проводяться по всіх населених пунктах ОТГ. У першому півріччі поточного року було проведено 32 зустрічі по місту і 49 в населених пунктах старостинських округів нашої громади (всього 81 зустріч).

Вирішено позитивно 1102 звернення (66%), відмовлено у вирішенні питань порушених у 50 зверненнях (3%). Решта звернень знаходяться на стадії вирішення.

Однак,  наразі потребує покращення робота зі зверненнями громадян з боку керівництва КП “Гарне місто” (директор Грищенко П.А.), КП “Овруч” (директор Дуб А.І.) та КП “Відродження” (директор Чичирко М.В.), у зв’язку із неодноразовим порушенням термінів розгляду звернень та посилення персональної відповідальності керівників даних підприємств за вирішення питань, що порушуються у зверненнях мешканців Овруцької громади, особливо соціально-незахищених категорій громадян.

Приділяється особлива увага зверненням від найменш захищених категорій населення, зокрема інвалідів, ветеранів війни та праці, осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС, одиноких матерів, учасників бойових дій та членів їх сімей, внутрішньопереміщених осіб та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Серед усієї кількості звернень надійшло: 154 (9%)  –  від учасників бойових дій, 98 (6%) – від осіб з інвалідністю, 233 (14%) від осіб, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС.

Найбільше звернень надійшло з питань:

2021 р        2020 р

Земельних 626 401 +225
Соціального захисту 294 300 -6
Комунального господарства 278 149 +129
Поліпшення житлових умов 131 118 +13
Охорони здоров’я 19 23 -4
Сімейних і захисту дітей 24 18 +6

Всі звернення, які надійшли до міської ради, уважно розглядались посадовими особами, вивчались, надавались вичерпні відповіді з посиланнями на норми чинного законодавства, на виконання звернень приймались рішення на засіданнях сесії міської ради та засіданнях виконкому.

На даний час на виконанні і контролі перебуває 83 звернення. Переважно вони стосуються питань регулювання земельних відносин, надання матеріальної допомоги, питань комунальної сфери, видалення та кронування дерев,  чистки криниць, ремонту доріг .

Станом на 01.07.2021 року до міської ради надійшло 2618 вхідних листів від підприємств, установ, організацій, а також зареєстровано 2258  листів вихідної кореспонденції.

Надійшло і опрацьовано 25 депутатських звернень, 35 запитів на публічну інформацію і 141 розпорядження вищестоящих організацій.

Перебуває на контролі 99 рішень сесій (за 1 півріччя 2021  поставлено на контроль 101 рішення), а також  41 рішення виконкому.

Протягом І півріччя 2021 року на контроль поставлено 47 розпоряджень міського голови  (всіх  з початку року було 137 розпоряджень).

В Овруцькій міській раді та її виконавчих органах і надалі буде здійснюватися робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, об’єктивної, неупередженої та вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях, а також посилення персональної відповідальності керівників виконавчих органів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях мешканців Овруцької громади, особливо найменш соціально-захищених категорій громадян.



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=