У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада
Виконавчий комітет
Р І Ш Е Н Н Я
від 20.07.2021 року №218
1075-ї річниці м. Овруч
З метою збереження та популяризації історії розвитку м. Овруч, відповідно до Рішення виконавчого комітету Овруцької міської ради від 25.06.2021р. №178 Про затвердження плану заходів щодо підготовки та відзначення в громаді 1075-ї річниці м.Овруч та проведення фестивалю «Поліська пані Картопелька»», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради
В И Р І Ш И В:
- Провести конкурс на створення кращої паркової скульптури та інсталяції на тему історії древнього Овруча, який приурочити до святкування Дня міста (далі – конкурс).
- Затвердити Положення про конкурс (Додаток № 1).
- Затвердити склад конкурсної комісії з проведення конкурсу (Додаток № 2).
- Оприлюднити умови конкурсу у засобах масової інформації та на офіційному сайті міської ради.
Міський голова Іван КОРУД
рішення виконкому від 20.07.2021 року №218
П О Л О Ж Е Н Н Я
про Конкурс на створення кращої паркової скульптури та інсталяції
на тему історії древнього Овруча
І. Загальні умови
1.1. Метою проведення конкурсу на створення кращої паркової скульптури та інсталяції на тему історії древнього Овруча (далі – Конкурс) є залучення громади до збереження та популяризації історії розвитку м. Овруч.
1.2. Проведення конкурсу та нагородження переможців відбувається на міських урочистостях з нагоди святкування Дня міста.
1.3. Участь у конкурсі мають право брати підприємства, установи, організації, незалежно від форм власності, навчальні заклади та медичні установи, приватні підприємці, громадські об’єднання, мешканці Овруцької територіальної громади.
1.4. Для проведення конкурсу та визначення переможців створюється спеціальна конкурсна комісія. Основною формою роботи комісії є засідання.
1.5. Інформація про проведення конкурсу доводиться до відома населення через місцеві ЗМІ та офіційний сайт міської ради з зазначенням реквізитів для звернень учасників щодо надання консультацій.
ІІ. Порядок та умови проведення огляду-конкурсу
2.1. Конкурс проводиться за такими номінаціями:
“Краща паркова скульптура на тему історії древнього Овруча”;
“Краща інсталяція на тему історії древнього Овруча “.
2.2. Бажаючі взяти участь в конкурсі подають заявки до 10 вересня 2021 року на адресу комісії по проведенню конкурсу у письмовій формі довільного змісту із зазначенням:
юридичної адреси об’єкта, що висувається на участь у конкурсі;
прізвища, ім’я, по батькові подавця заявки;
назви номінації;
контактних телефонів;
згоди на оброблення персональних даних.
2.3. Номінації визначаються за такими критеріями:
– відповідність темі та ідеї конкурсу;
– композиційна єдність та художня виразність об’єкту;
– технічний критерій;
– загальна естетична оцінка виконаної роботи.
ІІІ.Повноваження конкурсної комісії
Комісія на своєму засіданні приймає порядок проведення оцінювання об’єктів відповідно до отриманих заявок та доводить до відома учасників.
Рішення комісії з визначення переможців приймається більшістю голосів членів комісії.
За наслідками розгляду і прийнятим комісією рішенням секретар комісії готує відповідний протокол, який підписує голова комісії та секретар.
ІV. Призові місця та нагородження переможців
Передбачається визначення наступних призових місць:
І, ІІ та ІІІ місце у кожній номінації.
Переможці в номінаціях нагороджуються Грамотою міської ради та грошовими нагородами або цінними подарунками.
Нагородження переможців усіх номінацій проводиться на святкуванні річниці міста і проходить в урочистій обстановці. Нагородження проводить міський голова.
Комісією можуть бути також запроваджені заохочувальні призи.
Паркові скульптури та інсталяції, за згодою учасників, будуть розміщенні на території міських парків, скверів та інших місць загального користування.
V.Джерела фінансування для нагородження переможців
5.1. Фінансування витрат на нагородження переможців конкурсу здійснюється за рахунок коштів міського бюджету та/або за рахунок спонсорів.
Овруцький міський голова Іван КОРУД
рішення виконкому від 20.07.2021 року №218
Склад конкурсної комісії
з проведення конкурсу
Гришковець В.М. – перший заступник міського голови, голова комісії;
Климович М.І. – депутат Овруцької міської ради, заступник голови комісії;
Гусаревич Л.М. – лектор-екскурсовод Музею історії Овруччини, секретар комісії;
Члени комісії:
Огородов Д.В. – головний спеціаліст відділу архітектури та містобудування Овруцької міської ради;
Кондратчук Т.В. – директор Дитячої художньої школи;
Куліш В.П. – член виконкому міської ради.
Яковець А.С. – провідний спеціаліст відділу з гуманітарних питань.
Овруцький міський голова Іван КОРУД
Завантажити документ