Рішення №234 виконкому міської ради “Про затвердження Положень про конкурси «Парад дитячих візочків», «Картопляні смаколики», «Чудова садиба» та проведення «Картопляного карнавалу» “

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від 20.07.2021 року                №234

Про затвердження Положень про конкурси
«Парад дитячих візочків», «Картопляні смаколики»,

«Чудова садиба» та проведення «Картопляного карнавалу»

На виконання рішення виконавчого комітету від 14.07.2021 року № 213 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 25.06.2021р. №178 «Про затвердження заходів щодо підготовки та відзначення в громаді 1075-ї річниці м.Овруч та проведення фестивалю «Поліська пані Картопелька», керуючись ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком Овруцької міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Затвердити Положення про конкурс «Парад дитячих візочків», згідно додатку №1.
  2. Затвердити Положення про конкурс «Картопляні смаколики» згідно додатку № 2.
  3. Затвердити Положення про конкурс «Чудова садиба» згідно додатку № 3.
  4. Затвердити Положення про «Картопляний карнавал» згідно додатку № 4.
  5. Оприлюднити умови конкурсів у засобах масової інформації та на офіційному сайті міської ради.

Овруцький міський голова                                   Іван КОРУД

Д О Д А Т О К  № 1
Рішення виконкому міської ради

від  20.07.2021 року №234 

ПОЛОЖЕННЯ
про проведення конкурсу «Парад дитячих візочків -2021»

  1.           Загальні положення

1.1. Це Положення визначає порядок проведення сімейного конкурсу «Парад дитячих візочків -2021» (далі Конкурс) та умови участі в ньому.
1.2. Сімейний конкурс «Парад дитячих візочків -2021» носить виключно соціальний характер. Основний захід конкурсу – святкова хода учасників з оформленими дитячими візочками. Під час святкової ходи журі вибирає переможців.
1.3. Комерційні і некомерційні організації, приватні підприємці можуть виступати спонсорами і партнерами Конкурсу, засновувати спеціальні призи за погодженням з Організатором.

  1. Мета проведення Конкурсу

2.1. Формування позитивного образу сім’ї та сімейних відносин у молоді.
2.2. Підвищення престижу сім’ї в молодіжному середовищі.
2.3. Виявлення творчого потенціалу учасників конкурсу.

  1. Організатори

Організатором конкурсу є Відділ з гуманітарних питань Овруцької міської ради.

  1. Час і місце проведення

Конкурс – парад відбудеться 18 вересня 2021 року на   площі Свободи м.Овруч в рамках святкування 1075-ї річниці м.Овруч.

  1. Учасники Конкурсу

5.1. У Конкурсі можуть брати участь молоді сім’ї та їх родичі з дітьми (вік дитини від 0 до 5-ти років включно). Присутність дитини обов’язкова.
5.2. Учасники Конкурсу подають акету-заявку (додаток 1) до 16 вересня   2021 р. Анкету – заявку необхідно принести (або заповнити на місці) в Овруцьку дитячу бібліотеку за адресою: вул. Т. Шевченка, 37 (тел.: 4-26-56 м. т. 0969082508) або надіслати ел. Поштою: dut.bibl.ovruch@gmail.com). Відправлення анкети-заявки на участь є згодою учасника з усіма умовами проведення Конкурсу.

  1. Правила участі в Конкурсі

6.1. Учасники Конкурсу можуть використовувати будь-який дитячий візочок (літній або зимовий варіант).
6.2. Участники Конкурсу оформлюють свій візочок, використовуючи будь-які технології, додаткові пристосування та аксесуари, що не заважають руху візочка і не створюють незручності дитині і оточуючим. В оформленні забороняється використання предметів, що колють, відкритого вогню, рідин або інших субстанцій, які не відповідають техніці безпеки проведення громадських заходів.
6.3. Візочок оформляється учасниками Конкурсу заздалегідь за рахунок власних коштів.
6.4. Візочок може бути оформлений таким чином

– «Техно-візочок» (візочок в образі будь-якого транспортного засобу)
– «Живий світ» (рослинний і тваринний світ – невичерпне джерело натхнення).
– «Візочок-казка» (будь-які казкові та мультиплікаційні образи).
– «Візочок оригінального жанру» (найкреативніші і незвичайні рішення в оформленні візочка, напр. картопляна принцеса (принц).

Бажано, щоб тематика  візочка , була пов’язана з тематикою Фестивалю

«Поліська  пані картопелька».
6.5. Допускається наявність в учасників (батьків та дітей) костюмів (елементів костюму), відповідних тематиці оформлення візочка.
6.6. До участі в Конкурсі допускаються особи, які подали заявку згідно          п.5.2. цього Положення і пройшли попередню реєстрацію на місці проведення Конкурсу.
6.7. Кожном учаснику Конкурсу при реєстрації в день проведення заходу присвоюється номер. При реєстрації одному з батьків необхідно мати паспорт.

  1. Нагородження переможців Конкурсу
    7.1. Участників Конкурсу оцінює журі, що складається з організаторів, спонсорів та партнерів Конкурсу (додаток 2).
    7.2. Критерії оцінки:
    – Оригінальність ідеї;
    – Відповідність заявленої номінації;
    – Барвистість оформлення візочка,
    – Цілісність, гармонійність створеного образу;
    7.3. За підсумками конкурсу визначаються переможці. Нагородження переможців проводиться безпосередньо після закінчення святкової ходи.
    7.4. Переможці нагороджуються грамотами та подарунками від організаторів та спонсорів.

– 1місце   (один  учасник)     –  3000.00

– 2 місце ( два  других )         –  2000.00

– 3 місце  (три  третіх )          –  1000.00

7.5. Учасникам, які не стали переможцями, вручаються дипломи учасника та заохочувальні призи (сума 5000грн. ділиться на учасників, які не вибороли призове місце).

  1. Прикінцеві положення.

8.1 Факт участі в Конкурсі має на увазі, що її Учасники погоджуються з тим, що їх персональні дані (імена, прізвища, фотографії та відеокадри дітей в колясках, інтерв’ю та інші матеріали про них) можуть бути використані Організатором в відеосюжеті, слайд-шоу і ЗМІ.
8.2. Організатор не несе відповідальності за здоров’я і безпеку дітей учасників Конкурсу.
8.3. У разі порушення учасником Правил участі в Конкурсі Організатор залишає за собою право прийняти рішення про анулювання результатів Конкурсу.

Додаток до Положення №1

Анкета- заявка

на участь в сімейному конкурсі «Парад дитячих візочків -2021»

 

  1. П.І.Б. учасників (мами, тата, дитини) __________________________________

_________________________________________________________________

  1. Назва екіпажу ___________________________________________________
  2. Кілька слів про сім’ю (2-3 речення)__________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

  1. Контактна інформація учасника (телефон) ____________________________

Дата ___________________      підпис ____________________________

Додаток до Положення №2.

Склад журі конкурса «Парад дитячих візочків -2021»

Голова журі

Миколайчук Ніна Євгенівна – завідувачка ЗДО №8 м. Овруч

Секретар

Хилевич Наталія Василівна – бібліотекар Овруцької дитячої бібліотеки

 

Члени журі

Невмержицька Марія Василівна – директор Овруцької дитячої бібліотеки

Маковська Ольга Дмитрівна – головний спеціаліст Служби у справах дітей

Шваб Марина Миколаївна – представник від батьків читачів Овруцької дитячої бібліотеки

 

Д О Д А Т О К  № 2
Рішення виконкому міської ради

від  20.07.2021 року №234

Положення

про міський  конкурс кулінарної майстерності

«Картопляні смаколики»

  1. Загальні положення
  • Це Положення визначає порядок проведення міського конкурсу кулінарної майстерності «Картопляні смаколики» (далі – Конкурс).
  • Організатором Конкурсу є виконавчий комітет міської ради (далі – Організатори). До організації конкурсу можуть долучатись громадські організації міста та спонсори.
  1. Мета та завдання Конкурсу:

2.1.  Сприяння розкриттю потенціалу традиційної місцевої кухні.

2.2.  Створення умов для підвищення туристичної привабливості міста.

2.3.  Вдосконалення професійної майстерності, творчого потенціалу любителів кулінарної справи.

  1. Учасники Конкурсу:

3.1.  У Конкурсі беруть участь всі зареєстровані учасники.

3.2.  На Конкурс учасники пропонують кулінарні страви та кондитерські вироби, з картоплі  для конкурсної дегустації та для продажу гостям.

  1. Організація та проведення конкурсу
  • Конкурс проводиться в день проведення фестивалю «Поліська пані Картопелька» 18.09.2021р.

4.2Учасників Конкурсу оцінює журі, що складається з організаторів, спонсорів та партнерів Конкурсу.

4.3.  Організатори створюють необхідні умови для забезпечення порядку проведення, а також сприяють висвітленню проведення Конкурсу у засобах масової інформації.

  1. Умови участі, вимоги, завдання та критерії оцінювання

5.1.  На конкурс необхідно подати страви у двох номінаціях:

– оригінальна картопляна страва;

– стародавня (забута) страва із картоплі.

Приготовані для конкурсу страви та кулінарні вироби виконуються у вільному стилі.

Учасники презентують конкурсні зразки на спеціально відведеному місці (організаторами надається стіл), використовуючи власні елементи оздоблення (скатертини, атрибути, фірмовий посуд,  прикраси тощо).

Витрати на приготування конкурсних завдань здійснюються учасниками конкурсу самостійно та організаторами не покриваються

5.2.  Журі оцінює зразки конкурсних страв та кондитерських виробів учасників за наступними критеріями:

  • презентація, привабливість, естетичність, сучасний стиль (1-3 бали);
  • приготування – гармонійність (поєднання продуктів, кольору й запаху) відповідність традиціям, імпровізованість(1-3);
  • наявність легенди пов’язаної з історією виникнення страви(1-3).
  1. Підбиття підсумків та заохочення переможців

6.1.  Страва, що набрала найбільшу кількість балів визначається як «Картопляні смаколики». Рішення журі оскарженню не підлягає.

6.2.  Переможець конкурсу нагороджується дипломом та подарунком.

6.3.  Організатори Конкурсу залишають за собою право використовувати «Картопляні смаколики» з метою промоції потенціалу ресторанної та туристичної галузі, та рекомендують її для включення до рекламних буклетів про місто та туристичних маршрутів.

6.4.  Переможці нагороджуються грамотами та подарунками від організаторів та спонсорів.

– 1місце   –  3000.00

– 2 місце  –  2000.00

– 3 місце  –  1000.00

6.5.  Громадські, благодійні та інші організації, меценати мають право встановлювати додаткові призи та премії та відзначати кращих учасників. Для створення призового фонду й проведення заходів з організації Конкурсу можуть використовуватись добровільні внески зацікавлених юридичних та фізичних осіб.

7. Фінансування Конкурсу

7.1.  За необхідності фінансові витрати на проведення заходів конкурсу «Картопляні смаколики» проводяться за рахунок коштів бюджету міської ради та інших незаборонених державою  джерел фінансування.

Додаток до Положення №1.

Склад журі конкурса «Картопляні смаколики»

Голова журі

Левківська Оксана Павлівна – начальник відділу економічного розвитку та залучення інвестицій

Секретар

Шваб Людмила Степанівна – бібліотекар Овруцької ЦБ ім.А.Малишка

Члени журі

Куліш Валентина Петрівна – член виконкому Овруцької міської ради

Корець Оксана Василівна – директор Овруцького ЦДЮТ

Сологуб Олена Станіславівна – спеціаліст відділу цивільного захисту, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та комунікацій з громадськістю

Шубан Ольга Анатоліївна – жителька м.Овруч.

 

Д О Д А Т О К  № 3
Рішення виконкому міської ради

від  20.07.2021 року №234

Положення

про міський конкурс естетичного оформлення

«Чудова садиба»

  1. Загальні положення

1.1.  Це Положення визначає порядок проведення міського конкурсу естетичного оформлення «Чудова садиба» (далі – Конкурс).

1.2.  Організатором Конкурсу є виконавчий комітет Овруцької міської ради (далі – Організатори). До організації конкурсу можуть долучатись громадські організації міста та спонсори.

  1. Мета та завдання Конкурсу:

2.1.  Сприяння розкриттю творчого потенціалу гостей фестивалю.

2.2.  Створення умов для підвищення туристичної привабливості міста.

2.3.  Відтворення та пропагування народних звичаїв, традицій.

2.4.  Створення позитивної атмосфери на фестивалі.

  1. Учасники Конкурсу:

3.1.  У Конкурсі беруть участь всі зареєстровані учасники.

3.2.  На Конкурс учасники презентують свої прикрашені місця – обійстя.

  1. Організація та проведення конкурсу
  • Конкурс проводиться в день проведення фестивалю «Поліська пані Картопелька» 18.09.2021р.

4.2Учасників Конкурсу оцінює журі, що складається з організаторів, спонсорів та партнерів Конкурсу.

4.3.  Організатори створюють необхідні умови для забезпечення порядку проведення, а також сприяють висвітленню проведення Конкурсу у засобах масової інформації.

  1. Умови участі, вимоги, завдання та критерії оцінювання

5.1.  На конкурс необхідно представити оформлене належним чином місце – обійстя;

Учасники презентують свої обійстя на спеціально відведеному місці, використовуючи власні елементи оздоблення (скатертини, атрибути, фірмовий посуд, прикраси тощо).

Витрати на приготування конкурсних завдань здійснюються учасниками конкурсу самостійно та організаторами не покриваються.

5.2.  Журі оцінює оформлені місця за наступними критеріями:

  • презентація, привабливість, естетичність, сучасний стиль (1-3 бали);
  • наявність страв із картоплі(1-3).
  • забезпечення відповідним одягом (1-3).
  • креативність (1-3)

6. Підбиття підсумків та  заохочення переможців

6.1.  Обійстя, що набрало найбільшу кількість балів визначається як «Чудова садиба». Рішення журі оскарженню не підлягає.

6.2.   Переможці нагороджуються грамотами та подарунками від організаторів та спонсорів.

– 1місце   –  3000.00

– 2 місце  –  2000.00

– 3 місце  –  1000.00

6.3.  Організатори Конкурсу залишають за собою право використовувати  «Чудову садибу» з метою промоції та рекомендують її для включення до рекламних буклетів про місто та туристичних маршрутів.

6.4.  Громадські, благодійні та інші організації, меценати мають право встановлювати додаткові призи та премії та відзначати кращих учасників. Для створення призового фонду й проведення заходів з організації Конкурсу можуть використовуватись добровільні внески зацікавлених юридичних та фізичних осіб.

7. Фінансування Конкурсу

7.1.  За необхідності фінансові витрати на проведення заходів конкурсу «Чудова садиба» проводяться за рахунок коштів бюджету міської ради та інших незаборонених державою джерел фінансування.

 

Додаток до Положення №1.

Склад журі конкурса «Чудова садиба»

Голова журі

Кондратчук Тетяна Василівна – директор Овруцької ДХШ

Секретар

Гавриловська Олена Миколаївна – методист Овруцького ЦДЮТ

Члени журі

Струтинська Марія Степанівна – викладач Овруцької малої академії народних мистецтв та ремесел

Нелеп Ольга Юріївна –  педагог-організатор ОЗО «Овруцька гімназія ім.А.Малишка

Бутович Світлана Володимирівна – вчитель ОЗО «Овруцький ЗЗСО №1»

Давидюк Юлія Вікторівна – депутат Овруцької Міської ради (за згодою)

 

                                                                        Д О Д А Т О К  № 4
Рішення виконкому міської ради

від  20.07.2021 року №234

Положення про проведення Картопляного карнавалу

з нагоди 1075-ї річниці м.Овруч 

Загальні положення

Картопляний карнавал (далі – Карнавал) організовується і проводиться у рамках проведення фестивалю «Поліська пані Картопелька» та святкування 1075-ї річниці м.Овруч 18 вересня 2021 року. Організатором Карнавалу  є відділ з гуманітарних питань Овруцької міської ради (далі – Організатор).

 Мета

Організація видовищного заходу для жителів та гостей міста у день святкування 1075-ї  річниці м.Овруч, популяризація місцевих видів промислів та залучення широких верст населення до пропаганди розвитку української культури, сімейних цінностей, як основи особистісного виховання кожного українця, активізація внутрішнього туризму  і привабливість туристичних потоків у громаду.

 Очікувані результати

– підвищення загальної культури свята;

– об’єднання вікових та професійних груп;

– реалізація внутрішнього потенціалу підприємств, установ, організацій, громадських і культурних об’єднань через костюмовану форму;

– розвиток нових форм організації коллективного дозвілля, популяризація здорового способу життя.

Умови участі та оформлення Карнавалу

У Карнавалі можуть брати участь громадяни будь якого віку, представники підприємств, установ, організацій Овруцької міської територіальної громади.

Карнавал – це костюмована хода, яка охоплює тему вирощування та збору урожаю картоплі. Допускаються як індивідуальні костюми  так і групові представлення композицій. Для карнавальної ходи можуть бути використані готові костюми або костюми створені власними руками. Костюми мають бути яскравими, оригінальними, естетичними та відповідати темі фестивалю. Кожній групі необхідно мати свою атрибутику (табличку або емблему).

Після завершення карнавальної ходи всі учасники пригощаються святковим тортом.

 



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=