Розпорядження №168 від 02.08.2021 року “Про затвердження Переліку відомостей, що становлять службову інформацію у виконавчому комітеті Овруцької міської ради”

 

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

Овруцького міського голови

від  02.08.2021 року        № 168

Про затвердження Переліку відомостей,
що становлять службову інформацію у

виконавчому комітеті Овруцької міської ради

З метою забезпечення захисту службової інформації, відповідно до пункту 20 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про доступ до публічної інформації», з метою забезпечення у виконавчому комітеті Овруцької міської ради виконання Указу Президента України від 05 травня 2011 року № 547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації», Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою КМУ від 19 жовтня 2016 року № 736:

  1. Затвердити Перелік відомостей, що становлять службову інформацію у виконавчому комітеті Овруцької міської ради (далі – Перелік) згідно з додатком №1 (крім тих, на які поширюється дія Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, затвердженого наказом СБУ від 23.12.2020 року №383).
  2. Начальнику відділу документообігу та організаційно-кадрової роботи, який відповідає за роботу з документами, що містять службову інформацію, забезпечити облік, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв, які містять відомості, що становлять службову інформацію у виконавчому комітеті Овруцької міської ради.
  3. Затвердити список працівників виконавчого комітету Овруцької міської ради, які мають доступ до роботи з документами, що містять службову інформацію, та з відомостями, передбаченими цим Переліком, згідно з додатком №2 та попередити посадових осіб згідно затвердженого списку про персональну відповідальність за забезпечення захисту проходження документів, які містять службову інформацію, їх зберігання.
  4. Працівникам виконавчого комітету Овруцької міської ради, які мають доступ до роботи з відомостями, передбаченими цим Переліком, не використовувати їх в матеріалах, призначених для відкритого опублікування.
  5. Відділу цивільного захисту, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та комунікацій з громадськістю розмістити Перелік відомостей, що становлять службову інформацію у виконавчому комітеті Овруцької міської ради, на веб-сайті Овруцької міської ради.
  6. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

Овруцький міський голова                                                             Іван КОРУД

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження
Овруцького міського голови

02.08.2021р. № 168

ПЕРЕЛІК

відомостей, що становлять службову інформацію у виконавчому комітеті Овруцької міської ради

  1. Загальні відомості
  1. Відомості, що містяться у документах виконавчого комітету Овруцької міської ради та його структурних підрозділів на виконання законодавчих та інших нормативно-правових актів Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів державної влади, Житомирської обласної ради, Житомирської обласної державної адміністрації, суб’єктів господарювання незалежно від форм власності – розробників документів з грифом «Для службового користування», а також відомості, що містяться у внутрішньовідомчій службовій кореспонденції (доповідних записках, рекомендаціях та інше, виданих у зв’язку з опрацюванням документів, надісланих до виконавчого комітету міської ради (його структурних підрозділів), з грифом «Для службового користування», які не є відкритою інформацією та не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю).
  2. Документи, що містять службову інформацію інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій.
  3. Відомості щодо організації та результатів проведення службових розслідувань щодо витоку службової інформації чи втрати матеріальних носіїв службової інформації.
  4. Реєстраційно-облікові документи діловодства «ДСК».
  1. Робота з кадрових питань
  1. Перелік посад і професій військовозобов’язаних, які підлягають бронюванню на період мобілізації та на воєнний час.
  2. Відомості про чисельність працюючих та військовозобов’язаних, які заброньовані згідно з переліками посад і професій та військовозобов’язаних, які підлягають бронюванню.      
  1. Питання мобілізаційної підготовки
  1. Відомості про заходи мобілізаційної підготовки, мобілізаційних планів органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності (які не становлять державної таємниці) щодо:

1.1. Створення, розвитку, утримання, передачі, ліквідації, реалізації та фінансування мобілізаційних потужностей.

1.2. Виробництва та поставки технічних засобів і речового майна в особливий період.

1.3. Виробництва, закупівлі та поставки продовольства, сільськогосподарської продукції в особливий період.

1.4. Виробництва та поставки лікарських засобів та медичного майна в особливий період.

1.5. Виробництва та поставки пально-мастильних матеріалів в особливий період.

1.6. Мобілізаційних завдань із замовлення на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг в особливий період.

1.7. Кількості автотранспортної, дорожньо-будівельної, підіймально-транспортної техніки, залізничного рухомого складу, які підлягають передачі до складу Збройних Сил України в місцевому органі виконавчої влади, органі місцевого самоврядування.

1.8. Забезпечення виконавців мобілізаційних завдань матеріально-технічними, сировинними та енергетичними ресурсами в особливий період.

1.9. Показників з праці та кадрів, джерел забезпечення кадрами потреб галузей національної економіки на особливий період.

1.10. Підготовки фахівців у закладах освіти на особливий період.

1.11. Надання медичних, транспортних, поштових, телекомунікаційних, житлово-комунальних, побутових, ремонтних та інших послуг в особливий період.

1.12. Номенклатури, обсягів (норм), місць зберігання матеріальних цінностей мобілізаційного резерву в органі виконавчої влади, на підприємстві, в установі, організації, які не задіяні у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектуючих до них.

1.13. Капітального будівництва в особливий період.

1.14. Створення страхового фонду документації для забезпечення виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг в особливий період.

1.15. Потреби сільського господарства територіальної громади у хімічних, мікробіологічних засобах захисту рослин, мінеральних добривах в особливий період.

  1. Відомості про стан мобілізаційної готовності підприємств, установ, організацій, які не задіяні в особливий період у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектуючих до них.
  2. Відомості про виділення будівель, споруд, земельних ділянок, транспортних та інших матеріально-технічних засобів Збройним Силам України, іншим військовим формуванням в особливий період.
  3. Відомості про заходи мобілізаційної підготовки та мобілізаційного плану виконавчого комітету Овруцької міської ради, підприємства, установи, організації.
  4. Відомості про заходи мобілізаційної підготовки та мобілізаційного плану органу державної влади, іншого державного органу, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації щодо життєзабезпечення населення в особливий період.
  5. Відомості про організацію оповіщення, управління і зв’язку, порядок переведення органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації на режим роботи в умовах особливого періоду, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.
  6. Відомості про дислокацію, характеристики запасних пунктів управління, обсяги матеріально-технічних засобів, продовольства, систему їх охорони та захисту органу місцевого самоврядування, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.
  7. Відомості щодо перевірки мобілізаційної підготовки у виконавчому комітеті Овруцької міської ради, на підприємствах, в установах і організаціях, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.
  8. Відомості про річні програми мобілізаційної підготовки виконавчого комітету міської ради, окремого підприємства, установи, організації.
  9. Відомості про потребу в асигнуваннях та фактичні фінансові витрати на мобілізаційну підготовку у Овруцькій міській раді, підприємства, установи, організації, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

 

  1. Питання надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення
  1. Відомості про заходи цивільного захисту на особливий період міської ради, підприємств, установ, організацій.
  2. Відомості про інженерно-технічні заходи цивільного захисту на особливий період, що плануються (реалізовані) у генеральному плані забудови міста.
  3. Відомості про порядок, критерії та правила віднесення міста та суб’єктів господарювання до відповідних груп та категорій з цивільного захисту, перелік об’єктів, що належать до категорії цивільного захисту.
  4. Відомості про заходи з евакуації населення, матеріальних та культурних цінностей в особливий період, окрім тих, що становлять державну таємницю.
  5. Відомості щодо стану готовності функціональної підсистеми ЄДСЦЗ, територіальної підсистеми ЄДСЦЗ або її ланки до вирішення завдань цивільного захисту в особливий період.
  6. Відомості про основні показники стану та план цивільного захисту.
  7. Відомості щодо виробництва та поставки лікарських засобів, імунобіологічних препаратів (вакцин) та виробів медичного призначення в особливий період.
  8. Відомості щодо організації медичного забезпечення населення в особливий період.
  9. Відомості про дислокацію, характеристики запасних пунктів управління, обсяги матеріально-технічних засобів, продовольства, систему їх охорони та захисту, окрім тих, що становлять державну таємницю.
  10. Відомості про радіодані радіомереж КХ, окрім тих, що становлять державну таємницю.
  11. Відомості за сукупністю всіх показників щодо хімічно-небезпечних об’єктів, які віднесені до І-П ступенів хімічної небезпеки, міста (місце розташування об’єкта, кількість та умови зберігання небезпечних хімічних речовин).
  12. Відомості за сукупністю всіх показників про час, маршрут транспортування, місця знешкодження та (або) знищення вибухових речовин (матеріалів), засобів підриву та вибухонебезпечних предметів (пристроїв).
  13. Відомості про організацію реагування та дії у разі виникнення аварій на об’єктах, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави.
  14. Відомості за сукупністю показників про об’єкти, щодо яких здійснюється державна охорона (організаційні заходи щодо забезпечення пожежної безпеки, протипожежний стан будівель, споруд і територій, наявність та утримання інженерного обладнання, шляхи евакуації і виходи, автоматичні системи протипожежного захисту та протипожежного водопостачання), окрім тих, що становлять державну таємницю.

 

  1. Питання економіки, промисловості та енергетики
  1. Відомості щодо державного оборонного замовлення за його напрямами, без розкриття змісту цих напрямів.
  2. Відомості стандартів продукції подвійного призначення, які не становлять державну таємницю.
  3. Відомості ,які містять конфіденційну інформацію підприємств, установ та організацій стосовно їхньої комерційної, господарсько-фінансової діяльності та економічного становища.

 

  1. Питання житлово-комунального господарства
  1. Відомості, що розкривають схеми діючих та резервних водозаборів з артезіанських свердловин або відкритих водоймищ, громадських колодязів, які призначені для забезпечення подачі води до комунальних водогонів.
  2. Відомості про організаційні заходи та технічні засоби охорони об’єктів комунального водозабезпечення та каналізації.
  3. Відомості про інженерно-технічні заходи, розголошення яких може призвести до порушення стійкого водопостачання та каналізації по місту, громаді.
  4. Відомості про запаси знезаражуючих речовин для очищення питної води.

 

  1. Питання технічного захисту інформації
  1. Відомості про створення та функціонування комплексної системи захисту інформації.
  2. Відомості за окремими показниками про планування, організацію, запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації технічного захисту інформації щодо об’єкта інформаційної діяльності в інформаційній, телекомунікаційній чи інформаційно-телекомунікаційній системі.
  3. 3. Відомості про стан і зміст апаратних та програмних засобів захисту інформації в Овруцькій міській раді.
  4. Модель загроз об’єкта інформаційної діяльності міської ради.
  5. 5. Відомості про технічні характеристики комп’ютерного парку, автоматизованих робочих місць та серверів.
  6. 6. Акти категоріювання та обстеження об’єктів інформаційної діяльності.
  7. Відомості про обстеження придатності об’єктів, на яких циркулює службова інформація та інформація з обмеженим доступом.
  8. Відомості щодо заходів технічного захисту інформації з обмеженим доступом на конкретному об’єкті або в конкретній інформаційній, інформаційно-телекомунікаційній системі, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.
  9. Алгоритм отримання, обробки та зберігання інформації, що реалізовані в автоматизованій інформаційній системі.
  10. Інформація, яка містить відомості про порядок виготовлення, облік та зберігання паролів, ключів та ідентифікаторів, які використовуються у комп’ютерних мережах, де обробляється інформація з обмеженим доступом
  11. Відомості про роботу (розміщення), серверного та комунікаційного обладнання, у т.ч. кабелів локальної обчислювальної мережі, доступу доцього обладнання та баз даних.
  12. 12. Узагальнені відомості про комплексну систему захисту інформації ІУ категорії в автоматизованій системі (АС-1).

 

  1. Питання містобудування, архітектури та земельних відносин
  1. Розділи схеми планування території Овруцької ОТГ.
  2. Відомості, що містяться в розділах містобудівної документації місцевого рівня (генеральних планів, схем планування територій, іншої документації), яким надано гриф «Для службового користування» у відповідності з вимогами чинного законодавства.
  3. Відомості, що містяться у нормативних документах з проектування та будівництва об’єктів цивільного захисту.
  4. Топографічні, спеціальні карти, створені в Державній геодезичній системі координат УСК-2000 та системі координат СК-42, які мають повну інформацію для детального вивчення та оцінки місцевості, орієнтування на ній, виробництва вимірів і різних заходів господарського та оборонного значення, якщо вони дають можливість визначити місцезнаходження головних споруд, насосних станцій, гідротехнічних споруд (гребель, дамб, тощо).

 

  1. Питання оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та протидії корупції
  1. Відомості про організаційні заходи територіальної оборони та відомості про антитерористичні заходи на енергетичних, транспортних, техногенно-небезпечних і військових об’єктах, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.
  2. Перелік об’єктів регіонального та місцевого значення, що підлягають охороні та обороні в умовах особливого періоду.
  3. Відомості щодо планів та заходів територіальної оборони, що не становлять державну таємницю.
  4. Відомості про стан зберігання та кількість боєприпасів на військових об’єктах.

5.Відомості, отримані від правоохоронних органів, які не підлягають розголошенню, згідно відповідних нормативних актів.

  1. Відомості про зміст матеріалів дізнання (досудового слідства) з питань, що містять інформацію з обмеженим доступом.

 

  1. Питання зовнішньоекономічних відносин
  1. Відомості про організаційні та технічні заходи з охорони інформації з обмеженим доступом під час міжнародного співробітництва.
  2. Відомості, отримані під час офіційних контактів, щодо яких зарубіжним партнером встановлено обмеження, яке відповідає грифу «Для службового користування».

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження
Овруцького міського голови

02.08.2021р. № 168

СПИСОК
працівників виконавчого комітету Овруцької міської ради, які мають доступ до роботи з документами,

що містять службову інформацію у виконавчому комітеті Овруцької міської ради

  1. Коруд Іван Ярославович – Овруцький міський голова,
  2. Гришковець Володимир Миколайович – перший заступник міського голови,
  3. Кисіль Віктор Леонідович – секретар міської ради,
  4. Савченко Марина Іванівна – начальник відділу документообігу та організаційно-кадрової роботи,
  5. Башинський Володимир Іванович – начальник відділу цивільного захисту, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та комунікацій з громадськістю,
  6. Сологуб Олена Станіславівна – головний спеціаліст відділу цивільного захисту, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та комунікацій з громадськістю,
  7. Білоцька Олена Володимирівна – провідний спеціаліст відділу документообігу та організаційно-кадрової роботи,
  8. Жук Сергій Петрович – начальник відділу регулювання земельних відносин,
  9. Огородов Денис Вікторович – начальник відділу містобудування та архітектури.


  Завантажити документ
Розмір тексту-+=