Рішення №235 виконкому міської ради “Про хід виконання заходів з благоустрою та поліпшення санітарного стану території міста та території Овруцької міської територіальної громади”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від 05.08.2021 року                №235

Про хід виконання заходів з благоустрою
та поліпшення санітарного стану території
міста та території Овруцької міської

територіальної громади

Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради Редчиця О.П. про хід виконання заходів з благоустрою та поліпшення санітарного стану території міста Овруч та старостинських округах Овруцької міської  територіальної громади, керуючись п.п. 7 п.«а» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п. 2 ч.2. ст.10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Інформацію начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради Редчиця О. П. про хід виконання заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою міста Овруч та старостинських округів, взяти до відома.
  2. Комунальному підприємству «Водоканал» Овруцької міської ради:

2.1.     Здійснити облаштування підпірної стіни на повороті по вул. Макарія Овруцького;

2.2. Провести заходи з ремонту системи водовідведення по вул. Космонавтів та вул. Миру.

  1. Комунальному підприємству «Гарне місто» Овруцької міської ради:

3.1.     Забезпечити виконання Програми щодо здійснення заходів, спрямованих на зменшення захворювання домашніх тварин на сказ у місті Овручі.

3.2.     Опрацьовувати з населенням питання заміни дверей та вікон за дольовою участю населення у розмірі 50% від вартості матеріалів та проведених робіт.

3.3.     Здійснити асфальтування пішохідних доріжок біля буд. 126 по вул. Т.Шевченка та буд. 30 по вул. Б.Хмельницького;

3.4.     Завершити облаштування автостоянки та проїзду біля багатоповерхових будинків по вул. М.Ващука;

3.5. Забезпечити належний санітарний стан прибудинкових територій в період вихідних днів з нагоди Дня незалежності.

  1. Комунальному підприємству «Овруч» Овруцької міської ради:

            4.1. Завершити роботу по заключенню договорів з вивозу ТПВ як по місту Овруч, так і по населеним пунктах Овруцької міської об’єднаної територіальної громади, з яких вивозиться сміття. Щотижнево надавати інформацію про стан заключення у порівнянні з договорами на водопостачання.

            4.2. Забезпечити вчасне виявлення та усунення несправностей у системі вуличного освітлення міста Овруч та населених пунктів Овруцької міської об’єднаної територіальної громади.

4.3. Завершити встановлення сміттєвих контейнерів в сільських населених пунктах відповідно до схеми вивозу ТПВ;

4.4. Облаштувати тротуар по вул. С. Бандери від перехрестя з вул. Шевченка з правої сторони тротуарною плиткою;

4.5. Завершити виготовлення та встановлення конструкцій з накриттям на сміттєві майданчики з євроконтейнерами;

4.6. Завершити роботи по ремонту ігрового обладнання на дитячих майданчиках;

4.7. Спільно з КП «Водоканал» влаштувати тротуарною плиткою територію біля Свято-Василівської церкви;

4.8. Спільно з КП «Водоканал» провести заходи по укладанню демонтованих плит з вул. Шолом-Алейхема на суміжних провулках;

4.9. Забезпечити належний санітарний стан територій загального користування міста в період вихідних днів з нагоди Дня незалежності;

4.10. Провести ремонт доріг з щебеневим покриттям в с. Довгиничі, Левковичі, Стугівщина.

4.11. Встановити обмежувач висоти на в’їзді в село Ігнатпіль та обмежувач руху в селі Слобода-Шоломківська.

  1. Старостам старостинських округів Овруцької ОТГ:

5.1.     На постійній основі проводити прибирання територій населених пунктів Овруцької міської об’єднаної територіальної громади, а саме: прибирання сміття, вирізання та подальша ліквідація чагарників;

5.2.     В разі надзвичайних подій (стихійних лих: буревій, паводок, пожежа, тощо), які трапляються на території Овруцької міської об’єднаної територіальної громади, здійснювати обстеження населених пунктів, вулиць, домоволодінь та доповідати у відділ муніципальної інспекції та відділ житлово-комунального господарства і благоустрою для узагальнення та прийняття мір реагування;

5.4. Розробити план-схеми відповідних населених пунктів з вказанням назв вулиць та номерів будинків;

5.5. Провести прибирання територій занедбаних житлових будинків.

5.6. Підготувати та надати інформацію до відділу ЖКГБ стосовно площ та кількості посадкового матеріалу в термін до 15 серпня 2021 року.

  1. Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради:

6.1.Проводити встановлення накриттів на колодязі в сільських населених пунктах;

6.2.Проводити роботи по чищенню та поглибленню криниць в сільських населених пунктах;

6.3 Здійснити прочищення водовідвідного каналу в с. Кирдани;

6.4 Здійснити прочищення водойм в с. Мала Фосня, Богданівка, Мала Чернігівка.

6.5. Придбати нові бензокоси та бензопили для старостинських округів.

  1. Відділу муніципальної інспекції Овруцької міської ради:

7.1.   Вживати заходи реагування щодо власників занедбаних житлових будинків у населених пунктах Овруцької міської об’єднаної територіальної громади та проінформувати про виконані роботи на наступному засіданні виконавчого комітету.

7.2.   Забезпечити контроль за дотриманням правил благоустрою керівниками підприємств, установ, організацій (особливо щодо розміщення сміттєвих пакетів на дорогах відповідно до графіку вивозу). Організувати роботу з прибирання закріплених територій.

7.3.   У разі погіршення погодніх умов (стихійних лих: буревій, паводок, пожежа, тощо), що трапляються на території Овруцької міської об’єднаної територіальної громади, здійснювати моніторинг на предмет: розмиття доріг, знеструмлення населених пунктів, пошкодження дерев, завданої шкоди господарствам та інших наслідків негоди, узагальнювати інформацію та подавати Овруцькому міському голові до 7:30 за попередню добу та негайно у разі екстренних аварійних ситуацій, спільно з відділом ЖКГ і благоустрою та розробляти заходи з ліквідації наслідків несприятливих кліматичних умов.

7.4.   Забезпечити контроль за дотриманням правил благоустрою на території міста та населених пунктів Овруцької міської об’єднаної територіальної громади спільно зі старостами / в.о. старост старостинських округів; при виявленні порушень вживати відповідні міри реагування – складати протоколи, виносити приписи з подальшим винесенням на розгляд адміністративної комісії Овруцької міської ради.

7.5. Звернутись до керівників юридичних осіб щодо забезпечення належного санітарного стану на закріплених територіях до Дня незалежності відповідно до правил благоустрою.

  1. Відділу з гуманітарних питань:

8.1. Забезпечити належний санітарний стан на територіях об’єктів гуманітарної сфери.

  1. Овруцькій ДЮСШ (Воробей Р.В.) щонеділі здійснювати прибирання стадіонів та спортивних майданчиків по м. Овруч.
  2. ПрАТ «Овручанка» привести у належний стан фасадну частину приміщення.
  3. Овруцькому кооперативному ринку спільно з КП «Овруч» здійснювати вчасне прибирання по вул. Базарній в м. Овруч.
  4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Гришковця В. М. та начальника Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Редчиця О.П.

Міський голова                                                                      Іван КОРУД



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=