Рішення №325 виконкому міської ради “Про результати комісійних обстежень харчоблоків закладів освіти”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від  21.10.2021 року                 №325

Про результати комісійних
обстежень харчоблоків

закладів освіти

На виконання доручення Секретаріату КМУ від 23.09.2021 №30703\0\2-21, доручення Головного управління Держпродслужби в Житомирській області від 30.09.2021 №05-01\159, розпорядження міського голови від 05.10.2021 року №211 «Про створення робочої групи по перевірці харчоблоків закладів освіти» з метою перевірки та запобігання харчовим отруєнням серед учнів (вихованців) закладів освіти, було проведено раптові обстеження харчоблоків закладів освіти.

Обстежено 6 харчоблоків закладів загальної середньої освіти (з 13) та 5 закладів дошкільної освіти ( з 18) (лист Овруцького управління Головного управління Держпродслужби в Житомирській області від 08.10.2021 №27-02\127 «Про результати комісійних обстежень харчоблоків закладів освіти» додається).

Виявлені в ході перевірки недоліки – це результат недостатньої матеріально-технічної бази шкільних їдалень, неналежний контроль керівників закладів, відповідальних осіб за організацію харчування учнів у закладах освіти та невиконання приватним підприємцем своїх обов’язків.

Враховуючи лист Овруцького управління Держпродслужби в Житомирській області  щодо результатів перевірки харчоблоків закладів освіти від 08.10.2021 року № 27-02/127 та керуючись ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Керівникам закладів освіти спільно із харчувальником ФОП Кравчук І.В. усунути порушення згідно результатів комісійних обстежень харчоблоків закладів освіти до 1 грудня 2021 року, а саме:

ОЗО «Овруцька гімназія ім.Малишка- механічну вентиляцію відремонтувати,  замінити пощерблений столовий посуд, використовувати  відповідний маркований інвентар (мірні ложки, черпаки, щипці тощо.), замінити  пластикові розноси, які в незадовільному санітарному стані.

ОЗО «Покалівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів» -відремонтувати  вентиляцію на харчоблоці,  замінити мийні ванни  на харчоблоці,  відремонтувати внутрішній санвузол для персоналу, придбати  окремі ваги для сирої і готової продукції, придбати  мило для миття рук для учнів,  правильно заповнювати журнал сирих продуктів, дотримуватись санітарно-гігієнічні режиму на харчоблоці.

Піщаницький  ЗЗСО І-ІІ ступенів»- придбати  захисну арматуру на лампах штучного освітлення у всіх цехах, створити умови для зберігання інвентарю для прибирання, дотримуватись  температурних  умов зберігання продуктів харчування,  дотримувались умови при поводженні з відходами (забезпечити  ємкостями з кришками), столи для розробки продуктів промаркувати, для зберігання салатів використовувати  спеціальний  посуд.

ОЗО «Бондарівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів»- дотримуватись  санітарно-гігієнічного  режиму на харчоблоці, заповнити  журнал бракеражу готової продукції за 07.10.2021 року, дотримуватись  умов при поводжені з відходами, придбати  сітки на вікна, не порушувати  технологію приготування їжі, замінити  щерблений посуд, всім працівникам пройти медичний огляд, придбати  мило для миття рук та паперові рушники.

Норинський   ЗЗСО І-ІІІ ступенів- замінити  щерблений посуд, стіл для розробки готового м’яса використовувати  за призначенням,  забезпечити окреме збереження санітарного одягу та верхнього одягу працівників харчоблоку.

Покалівський  заклад дошкільної освіти- вказувати  дату та час відбору добових проб.

Норинський  заклад дошкільної освіти- встановити витяжку над електроплитою, частково замінити  емальований посуд з відбитою емаллю. Помічникам вихователів придбати  комплекти  промаркованого санітарного одягу.

  1. Керівникам закладів освіти:
  • Посилити щоденний контроль за організацією харчування учнів (вихованців);
  • Організувати проведення, за необхідності, поточного ремонту систем (електро, водо, тепло, систем вентиляції, тощо);
  • Обговорити результати вивчення стану організації харчування учнів (вихованців), спільно з приватним підприємцем розробити заходи щодо усунення недоліків (жовтень 2021 р.). Про вжиті заходи повідомити відділ з гуманітарних питань у письмовій формі (до 01.11.2021 р.).
  • Скоординувати роботу з приватним підприємцем щодо покращення матеріально-технічного стану їдалень;
  1. Відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради:

1) Організовувати раптові рейди-перевірки «Стан організації харчування у закладах освіти» (щомісяця упродовж навчального року).

2) Провести навчальний семінар «Особливості організації харчування учнів(вихованців) у закладах освіти» для керівників закладів освіти, приватних підприємців, кухарів, медичного персоналу та відповідальних осіб за організацію харчування учнів спільно з працівниками Держпродспоживслужби  (листопад 2021 р.).

3) За потреби  передбачити кошти на вирішення проблемних питань по харчоблокам.

  1. Приватному підприємцю, кухарям, які надають послуги з харчування учнів:

1) Реалізовувати продукцію відповідно до асортименту, визначеного санітарним регламентом, відповідно до постанови КМУ №305 від 24.03.2021 року «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». (Термін: постійно).

2) Суворо дотримуватись рецептури, технології приготування їжі та видачі страв.  (Термін: постійно)

3) Розширити асортимент виробів власного виробництва, дбати про вітамінізацію страв за рахунок овочевих блюд, фруктів та натуральних соків. (Термін: постійно).

4) У договорах вказувати перелік харчових продуктів, які постачаються до їдальні закладу освіти або додавати специфікацію до договору. (Термін: постійно).

5) Систематизувати супровідні документи на продукти харчування (Термін: постійно).

6) Дотримуватись вказівок щодо ведення журналів бракеражу сирих продуктів харчування, готової продукції. (Термін: постійно).

7) Зберігати на мішках з сипучими продуктами етикетку пришивну маркувальну, за якою можна відстежити номер партії та термін дії товару, до повного використання вмісту мішка. (Термін: постійно).

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Дєдух І.М.

 

Овруцький міський голова                                                           Іван КОРУД



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=