У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада
Виконавчий комітет
Р І Ш Е Н Н Я
від 21.10.2021 року №325
закладів освіти
На виконання доручення Секретаріату КМУ від 23.09.2021 №30703\0\2-21, доручення Головного управління Держпродслужби в Житомирській області від 30.09.2021 №05-01\159, розпорядження міського голови від 05.10.2021 року №211 «Про створення робочої групи по перевірці харчоблоків закладів освіти» з метою перевірки та запобігання харчовим отруєнням серед учнів (вихованців) закладів освіти, було проведено раптові обстеження харчоблоків закладів освіти.
Обстежено 6 харчоблоків закладів загальної середньої освіти (з 13) та 5 закладів дошкільної освіти ( з 18) (лист Овруцького управління Головного управління Держпродслужби в Житомирській області від 08.10.2021 №27-02\127 «Про результати комісійних обстежень харчоблоків закладів освіти» додається).
Виявлені в ході перевірки недоліки – це результат недостатньої матеріально-технічної бази шкільних їдалень, неналежний контроль керівників закладів, відповідальних осіб за організацію харчування учнів у закладах освіти та невиконання приватним підприємцем своїх обов’язків.
Враховуючи лист Овруцького управління Держпродслужби в Житомирській області щодо результатів перевірки харчоблоків закладів освіти від 08.10.2021 року № 27-02/127 та керуючись ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради
В И Р І Ш И В:
- Керівникам закладів освіти спільно із харчувальником ФОП Кравчук І.В. усунути порушення згідно результатів комісійних обстежень харчоблоків закладів освіти до 1 грудня 2021 року, а саме:
ОЗО «Овруцька гімназія ім.Малишка- механічну вентиляцію відремонтувати, замінити пощерблений столовий посуд, використовувати відповідний маркований інвентар (мірні ложки, черпаки, щипці тощо.), замінити пластикові розноси, які в незадовільному санітарному стані.
ОЗО «Покалівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів» -відремонтувати вентиляцію на харчоблоці, замінити мийні ванни на харчоблоці, відремонтувати внутрішній санвузол для персоналу, придбати окремі ваги для сирої і готової продукції, придбати мило для миття рук для учнів, правильно заповнювати журнал сирих продуктів, дотримуватись санітарно-гігієнічні режиму на харчоблоці.
Піщаницький ЗЗСО І-ІІ ступенів»- придбати захисну арматуру на лампах штучного освітлення у всіх цехах, створити умови для зберігання інвентарю для прибирання, дотримуватись температурних умов зберігання продуктів харчування, дотримувались умови при поводженні з відходами (забезпечити ємкостями з кришками), столи для розробки продуктів промаркувати, для зберігання салатів використовувати спеціальний посуд.
ОЗО «Бондарівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів»- дотримуватись санітарно-гігієнічного режиму на харчоблоці, заповнити журнал бракеражу готової продукції за 07.10.2021 року, дотримуватись умов при поводжені з відходами, придбати сітки на вікна, не порушувати технологію приготування їжі, замінити щерблений посуд, всім працівникам пройти медичний огляд, придбати мило для миття рук та паперові рушники.
Норинський ЗЗСО І-ІІІ ступенів- замінити щерблений посуд, стіл для розробки готового м’яса використовувати за призначенням, забезпечити окреме збереження санітарного одягу та верхнього одягу працівників харчоблоку.
Покалівський заклад дошкільної освіти- вказувати дату та час відбору добових проб.
Норинський заклад дошкільної освіти- встановити витяжку над електроплитою, частково замінити емальований посуд з відбитою емаллю. Помічникам вихователів придбати комплекти промаркованого санітарного одягу.
- Керівникам закладів освіти:
- Посилити щоденний контроль за організацією харчування учнів (вихованців);
- Організувати проведення, за необхідності, поточного ремонту систем (електро, водо, тепло, систем вентиляції, тощо);
- Обговорити результати вивчення стану організації харчування учнів (вихованців), спільно з приватним підприємцем розробити заходи щодо усунення недоліків (жовтень 2021 р.). Про вжиті заходи повідомити відділ з гуманітарних питань у письмовій формі (до 01.11.2021 р.).
- Скоординувати роботу з приватним підприємцем щодо покращення матеріально-технічного стану їдалень;
- Відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради:
1) Організовувати раптові рейди-перевірки «Стан організації харчування у закладах освіти» (щомісяця упродовж навчального року).
2) Провести навчальний семінар «Особливості організації харчування учнів(вихованців) у закладах освіти» для керівників закладів освіти, приватних підприємців, кухарів, медичного персоналу та відповідальних осіб за організацію харчування учнів спільно з працівниками Держпродспоживслужби (листопад 2021 р.).
3) За потреби передбачити кошти на вирішення проблемних питань по харчоблокам.
- Приватному підприємцю, кухарям, які надають послуги з харчування учнів:
1) Реалізовувати продукцію відповідно до асортименту, визначеного санітарним регламентом, відповідно до постанови КМУ №305 від 24.03.2021 року «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». (Термін: постійно).
2) Суворо дотримуватись рецептури, технології приготування їжі та видачі страв. (Термін: постійно)
3) Розширити асортимент виробів власного виробництва, дбати про вітамінізацію страв за рахунок овочевих блюд, фруктів та натуральних соків. (Термін: постійно).
4) У договорах вказувати перелік харчових продуктів, які постачаються до їдальні закладу освіти або додавати специфікацію до договору. (Термін: постійно).
5) Систематизувати супровідні документи на продукти харчування (Термін: постійно).
6) Дотримуватись вказівок щодо ведення журналів бракеражу сирих продуктів харчування, готової продукції. (Термін: постійно).
7) Зберігати на мішках з сипучими продуктами етикетку пришивну маркувальну, за якою можна відстежити номер партії та термін дії товару, до повного використання вмісту мішка. (Термін: постійно).
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Дєдух І.М.
Овруцький міський голова Іван КОРУД
Завантажити документ