Овруцька міська рада
Р І Ш Е Н Н Я
Вісімнадцята сесія VIIІ скликання
від 23 грудня 2021 року №1045
територіальної громади на 2022 рік
(06538000000)
(код бюджету)
Керуючись статтями 26, 61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетним кодексом України, враховуючи рекомендації засідання постійних депутатських комісій міської ради, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Визначити на 2022 рік:
- Доходи бюджету міської територіальної громади у сумі 328 185 142 гривні, у тому числі доходи загального фонду бюджету міської територіальної громади – 322 557 907 гривень та доходи спеціального фонду бюджету міської територіальної громади – 5 627 235 гривень, згідно з додатком 1 до цього рішення.
Затвердити інші субвенції з місцевих бюджетів до бюджету міської територіальної громади згідно з додатком 1.1. до цього рішення.
- Видатки бюджету міської територіальної громади у сумі 340 164 527 гривень, у тому числі видатки загального фонду бюджету міської територіальної громади – 319 557 907 гривень, видатки спеціального фонду бюджету міської територіальної громади – 20 606 620 гривень.
- Установити в цілому профіцит загального фонду бюджету міської територіальної громади у сумі 3 000 000 гривень, напрямом використання якого визначити передачу коштів із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду), згідно з додатком 2 до цього рішення.
- Установити в цілому дефіцит спеціального фонду бюджету міської територіальної громади у сумі 14 979 385 гривень, згідно з додатком 2 до цього рішення.
З них:
– дефіцит спеціального фонду бюджету міської територіальної громади у сумі 16 545 000 гривень, джерелами покриття якого визначити:
– запозичення до бюджету розвитку кредитних коштів від зовнішніх запозичень від Північної Екологічної Фінансової корпорації (НЕФКО) в сумі 13 545 000 гривень;
- надходження із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) в сумі 3 000 000 гривень;
– профіцит спеціального фонду бюджету міської територіальної громади у сумі 1 565 615 гривень, напрямком використання якого визначити погашення місцевого боргу по кредиту Північної Екологічної Фінансової Корпорації НЕФКО.
- Оборотний залишок бюджетних коштів бюджету міської територіальної громади у розмірі 10 000 гривень, що становить 0,003 відсотка видатків загального фонду бюджету міської територіальної громади, визначених цим пунктом.
- Резервний фонд бюджету міської територіальної громади у розмірі 100000 гривень, що становить 0,03 відсотка видатків загального фонду бюджету міської територіальної громади, визначених цим пунктом.
- Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів бюджету міської територіальної громади на 2022 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами згідно з додатком 3 до цього рішення.
- Затвердити на 2022 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком 4 до цього рішення, у тому числі інші субвенції з бюджету міської територіальної громади місцевим бюджетам у розрізі призначень, згідно з додатком 4.1 до рішення.
- Надати право виконавчому комітету міської ради в міжсесійний період упродовж 2022 року у разі затвердження міжбюджетних трансфертів у державному та місцевих бюджетах бюджету міської територіальної громади, вносити зміни до доходів, фінансування та видатків бюджету міської територіальної громади з наступним затвердженням міською радою.
- Затвердити на 2022 рік обсяги капітальних вкладень у розрізі інвестиційних проектів згідно з додатком 5 до цього рішення.
- Затвердити на 2022 рік розподіл витрат бюджету міської територіальної громади на реалізацію місцевих/регіональних програм у сумі 64 948 855 згідно з додатком 6 до цього рішення.
- Установити, що до доходів загального фонду бюджету міської територіальної громади на 2022 рік належать доходи, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України та трансферти, визначені статтями 97, 101 Бюджетного кодексу України.
- Установити, що джерелами формування спеціального фонду бюджету міської територіальної громади на 2022 рік:
1) у частині доходів є надходження, визначені статею 691 Бюджетного кодексу України та трансферти, визначені статею 101 Бюджетного кодексу України;
2) у частині фінансування є надходження, визначені пунктами 9, 10 частини 1 статті 71 Бюджетного кодексу України.
- Установити, що у 2022 році кошти, отримані до спеціального фонду бюджету міської територіальної громади згідно з відповідними пунктами статей 691, 101 Бюджетного кодексу України, спрямовуються на реалізацію заходів, визначених статтями 89, 91 Бюджетного кодексу України, , а кошти отримані до спеціального фонду згідно з пунктами 9, 10 частини 1 статті 71 Бюджетного кодексу України, спрямовуються відповідно на реалізацію заходів, визначених частиною 2 статті 71 Бюджетного кодексу України.
- Визначити на 31 грудня 2022 року граничний обсяг місцевого боргу у сумі 14 327 807,16 гривень.
- Визначити на 2022рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками бюджету міської територіальної громади видатки загального фонду на
– оплату праці працівників бюджетних установ;
– нарахування на заробітну плату;
– придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
– забезпечення продуктами харчування;
– оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
– обслуговування місцевого боргу;
– соціальне забезпечення;
– поточні трансферти місцевим бюджетам;
– забезпечення інвалідів технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення для індивідуального користування.
- Надати право відділу фінансів Овруцької міської ради здійснювати, в межах поточного бюджетного періоду на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів бюджету міської територіальної громади на депозитах з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду.
- Надати право міському голові отримувати позики на покриття тимчасових касових розривів бюджету міської територіальної громади, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду,в межах поточного бюджетного періоду за рахунок єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України та відповідно до статей 43,73 Бюджетного кодексу України.
- Головним розпорядникам бюджетних коштів бюджету міської територіальної громади:
1) затвердити паспорти бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цим рішенням;
2) здійснювати управління бюджетними коштами у межах встановлених їм бюджетних повноважень та оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі;
3) здійснювати контроль за своєчасним поверненням у повному обсязі кредитів (позик), отриманих міською радою;
4) забезпечити доступність інформації про бюджет відповідно до законодавства, а саме:
здійснення публічного представлення та публікації інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2023 року;
оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів;
5) взяття бюджетних зобов’язань та здійснення витрат бюджету;
6) забезпечити у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, інші енергоносії, комунальні послуги та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним видом відповідних послуг у межах бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі;
7) до закінчення першого кварталу 2022 року внести пропозиції щодо приведення мережі та штатів бюджетних установ у відповідність до виділених асигнувань на фінансування галузей соціально-культурної сфери, забезпечивши при цьому неухильне виконання вимог Бюджетного кодексу України щодо утримання керівниками бюджетних установ чисельності працівників та здійснення фактичних видатків на заробітну плату (включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу) лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах;
8) на усіх стадіях бюджетного процесу вживати заходів з безумовного виконання пункту 4 статті 77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення в першочерговому порядку потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами;
9) у бюджетних закладах, в яких допущена незабезпечена потреба із заробітної плати, усі кошти спрямовувати насамперед на обов’язкові виплати із заробітної плати;
10) видатки, пов’язані із стимулюванням, преміюванням працівників бюджетних закладів, здійснювати виключно після забезпечення обов’язковими складовими заробітної плати в річному вимірі;
11) провести інвентаризацію діючих міських програм та детальний аналіз передбачених у них завдань і заходів з метою упорядкування (та/або припинення) тих програм (завдань, заходів), які не є першочерговими та вважаються неефективними, недоцільними, неактуальними на сьогодні;
12) на підставі проведеного аналізу надати пропозиції міській раді щодо внесення змін до міських програм, а також припинення їх дії.
- Надати право виконавчому комітету міської ради приймати рішення у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених головному розпоряднику бюджетних коштів, щодо перерозподілу видатків бюджету і надання кредитів з бюджету за бюджетними програмами, включаючи резервний фонд бюджету, додаткові дотації та субвенції (з урахуванням частини шостої статті 108 Бюджетного кодексу України), а також збільшення обсягу видатків розвитку за рахунок зменшення обсягу інших видатків (окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету), за погодженням з постійною комісією міської ради з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку, відповідно до частини 8 статті 23 Бюджетного кодексу України, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
- Внески до статутного капіталу комунальних підприємств Овруцької міської ради здійснювати, в тому числі, шляхом перерахування коштів на банківські рахунки підприємств без включення його до мережі розпорядників і одержувачів бюджетних коштів бюджету міської територіальної громади.
- Проводити фінансування та відшкодування понесених витрат комунальному підприємству «Гарне місто» Овруцької міської ради Житомирської області, комунальному підприємству «Овруч» Овруцької міської ради Житомирської області, комунальному підприємству «Водоканал» Овруцької міської ради Житомирської області, комунальному підприємству «Відродження» Овруцької міської ради Житомирської області, на:
– благоустрій по Овруцькій міській ТГ КЕКВ 2610, 3210;
– капітальне будівництво, реконструкцію основних засобів, необоротних активів, які знаходяться на балансі комунальних підприємств Овруцької міської ради Житомирської області КЕКВ 3210;
– поточний та капітальний ремонт, будівництво, реконструкцію та утриманню доріг (вулиць) на території Овруцької міської ТГ КЕКВ 2610,3210;
– придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря, виконання реконструкції, капітального та поточного ремонтів в житловому фонді, прибудинкових територіях за КЕКВ 2610, КЕКВ 3210;
– капітальні та поточні видатки по водопровідно-каналізаційному господарству КЕКВ 3210, 2610;
– іншу діяльність у сфері житлово-комунального господарства КЕКВ 2610, 3210.
Фінансування та відшкодування понесених витрат проводити в межах бюджетних асигнувань, затверджених кошторисами головними розпорядниками бюджетних коштів.
- Рішення набуває чинності з 01 січня 2022 року.
- Додатки 1, 1.1, 2, 3, 4, 4.1, 5, 6, до рішення є його невід’ємною частиною.
- Міській раді забезпечити публікацію цього рішення не пізніше ,
ніж через десять днів з дня його прийняття в газеті «Зоря».
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку
Міський голова Іван КОРУД
Завантажити документ