Овруцька міська рада
Р І Ш Е Н Н Я
Вісімнадцята сесія VІІІ скликання
від 23 грудня 2021 року № 1051
на 2021-2025 роки
З метою забезпечення соціального захисту населення, керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації засідання постійних депутатських комісій міської ради від 17.12.2021 року, міська рада
В И Р І Ш И Л А :
- Внести зміни до Програми соціального захисту населення Овруцької міської ОТГ на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням Овруцької міської ради від 22.12.2020 р. № 2750 (зі змінами, внесеними рішеннями Овруцької міської ради від 28.01.2021 р. № 54, від 18.02.2021 р. № 142)(далі- Програма)):
»
- В абзаці 1 пункту 4 додатку № 11 «Порядок використання коштів, передбачених у бюджеті Овруцької міської територіальної громади для забезпечення надання високоспеціалізованої медичної допомоги громадянам Овруцької МТГ» до Програми після слів «пільговим категоріям громадянам Овруцької міської територіальної громади» доповнити словами та знаками: «,які перебувають на обліку в Реєстрі Департаменту охорони здоров’я Житомирської ОДА з патологіями по визначених напрямках»;
- Пункт 10 додатку №11 «Порядок використання коштів, передбачених у бюджеті Овруцької міської територіальної громади для забезпечення надання високоспеціалізованої медичної допомоги громадянам Овруцької МТГ» до Програми змінити та викласти в наступній редакції:
«Особи, що відносяться до пільгових категорій громадян визначених пунктом 4 даного Порядку подають до Центру надання адміністративних послуг Овруцької міської ради для подальшої передачі на розгляд Комісії:
- Заяву;
- Консультаційний висновок спеціаліста (форма №028/о) (КНП «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф.Гербачевського Житомирської обласної ради», КНП «Житомирський обласний онкологічний диспансер Житомирської обласної ради» ,інші заклади медицини) (далі- лікарні);
- Копію документа (посвідчення) , що підтверджує право на пільгу визначену пунктом 4 даного порядку;
- Копію паспорта та ідентифікаційного коду;
- Довідку з місця проживання (або фактичного проживання);
- Довідку відділу №3 (Овруч) Управління соціальної політики Коростенської РДА щодо особи, яка перебуває на обліку як малозабезпечена (подається малозабезпеченими особами);
- Довідку Департаменту охорони здоров’я Житомирської ОДА щодо перебування особи на обліку в Реєстрі Департаменту охорони здоров’я Житомирської ОДА з патологіями по визначених напрямках та відсутності наявності, можливості придбання медикаментів за кошти інших бюджетів (державний, Міністерство охорони здоров’я) для лікування;
- Довідку в довільній формі лікарні щодо відсутності наявності, можливості придбання медикаментів за кошти інших бюджетів (НСЗУ, Міністерство охорони здоров’я) для лікування.
Комісія може вимагати інші документи для уточнення інформації щодо особи, яка потребує лікування.
При поданні копій документів особами пред’являються оригінали документів.
Заяви реєструються в Журналі реєстрації заяв секретарем Комісії».
- Начальнику відділу фінансів Овруцької міської ради (Шурло Т.М.) забезпечити фінансування заходів Програми.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Рибинську Н.М.
Міський голова Іван КОРУД
Завантажити документ