«Гаряча лінія» в Овруцькій міській раді запроваджується з метою зворотного зв’язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування міським головою та апаратом міської ради на гострі проблеми жителів Овруцької міської територіальної громади, невідкладного вжиття заходів у разі аварійних ситуацій, а також щодо припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян, порушених внаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян.
Працівник «гарячої лінії» здійснює комунікації з оперативними черговими Овруцького відділення поліції Коростенського відділу поліції ГУ Національної поліції в Житомирської області, 12 Державної пожежно-рятувальної частини, старостами старостинських округів громади, комунальними підприємствами Овруцької міської ради.
1) надання довідково-консультативної допомоги громадянам, які звертаються в телефонному режимі з питань діяльності Овруцької міської ради (її органів);
2) надання інформаційних послуг громадянам, які опинилися в складних життєвих ситуаціях, що стало причиною звернення через «гарячу лінію» до Овруцької міської ради;
3) оперативний розгляд порушених громадянами питань;
4) приймання та реєстрація пропозицій, заяв (скарг) громадян стосовно діяльності Овруцької міської ради (її органів).
