Овруцька міська рада
Р І Ш Е Н Н Я
Вісімнадцята сесія VІІІ скликання
від 23 грудня 2021 року № 1109
комітету та структурних підрозділів Овруцької міської ради»
З метою забезпечення ефективного здійснення посадовими особами місцевого самоврядування Овруцької міської ради покладених на них функцій, завдань, обов’язків та повноважень, враховуючи рекомендації постійної депутатської комісії міської ради з питань законності і правопорядку, депутатської етики, регламенту та регуляторної діяльності від 22.12.2021 року, відповідно до ст.ст. 26, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А :
- Внести зміни до рішення міської ради від 30.12.2020 року №8 «Про затвердження структури та штатної чисельності виконавчого комітету та структурних підрозділів Овруцької міської ради» наступним чином:
- Зі структури відділу документообігу та організаційно-кадрової роботи виконавчого комітету Овруцької міської ради виключити одну штатну одиницю – посаду «Сторож» (робітник) та ввести до структури старостинських округів виконавчого комітету Овруцької міської ради одну посаду “Прибиральник” (робітник).
- Зі структури виконавчого комітету Овруцької міської ради з 25 лютого 2022 року виключити одну штатну одиницю – посаду «Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради» (посадова особа) та ввести до структури Відділу культури і туризму Овруцької міської ради одну посаду “Провідний спеціаліст”(посадова особа).
- Зі структури відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради виключити дві штатні одиниці – 1 посаду «Головний спеціаліст» (посадова особа), одну посаду «Завідувач сектору» сектору муніципальної інспекції (посадова особа) з 25 лютого 2022 року та ввести до структури даного відділу дві штатні одиниці – одну посаду «Заступника начальника відділу» (посадова особа), одну посаду «Головний спеціаліст – інспектор» (посадова особа) сектору муніципальної інспекції.
- Ліквідувати та виключити зі структури виконавчого комітету Овруцької міської ради з 02.2022 року Юридичний відділ (4 штатних одиниці).
- Перейменувати “Відділ регулювання земельних відносин” на “Відділ регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення” виконавчого комітету Овруцької міської ради та “Відділ бухгалтерського обліку та консолідованої звітності” на “Відділ бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності” виконавчого комітету Овруцької міської ради.
- Ввести до структури Відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення виконавчого комітету Овруцької міської ради одну штатну одиницю — посаду «Головний спеціаліст з питань юридичного забезпечення» (посадова особа).
- Ввести до структури Відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності виконавчого комітету Овруцької міської ради дві штатні одиниці – дві посади «Головний спеціаліст» (посадові особи).
- Викласти у новій редакції Додатки №№1-2, 6 до рішення міської ради від 30.12.2020 року № 8 «Про затвердження структури та штатної чисельності виконавчого комітету та структурних підрозділів Овруцької міської ради” (додаються).
- Начальнику відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради Редчицю О.П., начальнику відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунального майна Стельникович Т.Г., начальнику відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення Жуку С.П. розробити зміни до Положень про відділи та винести дані Положення (у новій редакції) на розгляд чергової сесії міської ради.
Овруцький міський голова Іван КОРУД
ДОДАТОК №1
до рішення 18-ї сесії міської ради
від 23.12.2021 року № 1109
СТРУКТУРА
виконавчого комітету Овруцької міської ради
№ | Назва структурного підрозділу та посад | Кількість штатних одиниць | Категорія працівника | |
1 | 2 | 3 | 4 | |
Керівники | ||||
1 | Міський голова | 1 | Посадова особа | |
2 | Секретар міської ради | 1 | Посадова особа | |
3 | Перший заступник міського голови | 1 | Посадова особа | |
4 | Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради | 2 (1 з
25.02.2022 року ) |
Посадова особа | |
5 | Керуючий справами | 1 | Посадова особа | |
Всього | 6 | |||
Старостинські округи | ||||
6 | Старости | 18 | Посадова особа | |
7 | Діловод | 20 (19 з 24.01.2022 року) | Службовець | |
8 | Прибиральник | 21 | Робітник | |
Всього | 59 (58) | |||
Відділ документообігу та організаційно-кадрової роботи | ||||
9 | Начальник відділу | 1 | Посадова особа | |
10 | Головний спеціаліст | 2 | Посадова особа | |
11 | Провідний спеціаліст | 2 | Посадова особа | |
12 | Водій | 1 | Робітник | |
13 | Прибиральник приміщень | 1 | Робітник | |
14 | Діловод | 1 | Службовець | |
15 | Секретар керівника | 1 | Службовець | |
16 | Сторож | 1 | Робітник | |
Всього | 10 | |||
Відділ цивільного захисту, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та комунікацій з громадськістю | ||||
17 | Начальник відділу | 1 | Посадова особа | |
18 | Головний спеціаліст з питань інформаційної діяльності | 1 | Посадова особа | |
19 | Головний спеціаліст з питань цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами | 1 | Посадова особа | |
20 | Головний спеціаліст з питань інформаційно-комп’ютерного забезпечення | 1 | Посадова особа | |
Всього | 4 | |||
Відділ бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності | ||||
21 | Начальник відділу – головний бухгалтер | 1 | Посадова особа | |
22 | Головний спеціаліст-бухгалтер | 3 | Посадова особа | |
23 | Провідний спеціаліст-бухгалтер | 1 | Посадова особа | |
24 | Провідний спеціаліст з юридичних питань | 1 | Посадова особа | |
25 | Головний спеціаліст | 2 | Посадова особа | |
Всього | 8 | |||
Відділ регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення | ||||
26 | Начальник відділу | 1 | Посадова особа | |
27 | Головний спеціаліст | 3 | Посадова особа | |
28 | Головний спеціаліст з питань юридичного забезпечення | 1 | Посадова особа | |
Всього | 5 | |||
Відділ економічного розвитку та залучення інвестицій | ||||
29 | Начальник відділу | 1 | Посадова особа | |
30 | Головний спеціаліст | 2 | Посадова особа | |
31 | Діловод | 1 | Службовець | |
Всього | 4 | |||
Відділ Центр надання адміністративних послуг | ||||
32 | Начальник відділу | 1 | Посадова особа | |
33 | Адміністратор | 4 | Посадова особа | |
34 | Адміністратор віддаленого робочого місця (ВРМ) | 3 | Посадова особа | |
35 | Держаний реєстратор | 3 | Посадова особа | |
36 | Головний спеціаліст | 3 | Посадова особа | |
37 | Діловод | 1 | Службовець | |
38 | Прибиральник приміщень | 1 | Робітник | |
Всього | 16 | |||
Юридичний відділ (до 25.02.2022 року) | ||||
39 | Начальник відділу | 1 | Посадова особа | |
40 | Головний спеціаліст | 2 | Посадова особа | |
41 | Головний спеціаліст з питань комунальної власності | 1 | Посадова особа | |
Всього | 4 | |||
Відділ містобудування та архітектури | ||||
42 | Начальник відділу | 1 | Посадова особа | |
43 | Головний спеціаліст | 1 | Посадова особа | |
Всього | 2 | |||
Всього | 114 (111) | |||
Секретар ради Віктор КИСІЛЬ
Д О Д А Т О К №2
до рішення 18-ї сесії міської ради
від 23.12.2021 року № 1109
СТРУКТУРА
відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради
(має статус юридичної особи)
№ | Назва посад | Кількість штатних одиниць | Категорія працівника |
1 | Начальник відділу | 1 | Посадова особа |
2 | Заступник начальника відділу | 1 | Посадова особа |
3 | Головний спеціаліст | 1 | Посадова особа |
4 | Головний бухгалтер | 1 | Посадова особа |
5 | Бухгалтер | 1 | Службовець |
Сектор муніципальної інспекції | |||
6 | Завідувач сектору (до 25.02.2022 року) | 1 | Посадова особа |
7 | Головний спеціаліст – інспектор | 1 | Посадова особа |
8 | Провідний спеціаліст – інспектор | 1 | Посадова особа |
Всього | 8 (7) |
Секретар ради Віктор КИСІЛЬ
ДОДАТОК №3
до рішення 18-ї сесії міської ради
від 23.12.2021 року № 1109
Структура
відділу культури і туризму Овруцької міської ради
(має статус юридичної особи)
№ | Назва посад | Кількість штатних одиниць | Категорія працівника |
1 | Начальник відділу | 1 | Посадова особа |
2 | Головний спеціаліст | 1 | Посадова особа |
3 | Провідний спеціаліст | 1 | Посадова особа |
Всього | 3 |
Структура
централізованої бухгалтерії відділу культури і туризму
Овруцької міської ради
№ | Назва посад | Кількість штатних одиниць | Категорія працівника |
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | Головний бухгалтер | 1 | Службовець |
2 | Бухгалтер | 1 | Службовець |
Всього | 2 |
Секретар ради Віктор КИСІЛЬ
Завантажити документ