Проект рішення “Про внесення змін до рішення міської ради від 30.12.2020 року №8 «Про затвердження структури і штатної чисельності виконавчого комітету та структурних підрозділів Овруцької міської ради»”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

Р І Ш Е Н Н Я

Двадцять перша  сесія                                                            VІІІ  скликання

від  25 лютого 2022 року             № _____

Про внесення змін до рішення міської ради
від 30.12.2020 року №8 «Про затвердження
структури і штатної чисельності виконавчого
комітету та структурних

підрозділів Овруцької міської ради»

З метою забезпечення ефективного здійснення посадовими особами місцевого самоврядування Овруцької міської ради покладених на них функцій, завдань, обов’язків та повноважень, враховуючи рекомендації постійної депутатської комісії міської ради з питань законності і правопорядку, депутатської етики, регламенту та регуляторної діяльності від __.02.2022 року, відповідно до ст.ст. 26, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  міська рада

В И Р І Ш И Л А :

  1. Внести зміни до рішення міської ради від 30.12.2020 року №8 «Про затвердження структури та штатної чисельності виконавчого комітету та структурних підрозділів Овруцької міської ради» наступним чином:
    • Зі структури відділу документообігу та організаційно-кадрової роботи виконавчого комітету Овруцької міської ради виключити дві штатні одиниці – посаду “Діловод” (службовець) та посаду «Сторож» (робітник).
    • Зі структури відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради виключити одну штатну одиницю – посаду «Провідний спеціаліст – інспектор» сектору муніципальної інспекції (посадова особа) з 01 березня 2022 року та ввести до структури даного відділу дві штатні одиниці – дві посади «Інспектор» сектору муніципальної інспекції (службовець).
    • Зі структури відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради з 01 березня 2022 року виключити три штатні одиниці – три посади «Головний спеціаліст» (посадова особа) та ввести до структури даного відділу чотири штатні одиниці – чотири посади «Адміністратор» (посадова особа).
    • У структурі відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності виконавчого комітету Овруцької міської ради одну посаду «Головний спеціаліст» (посадова особа) перейменувати на посаду «Головний спеціаліст з юридичних питань» (посадова особа).
  2. Викласти у новій редакції Додатки №№1-2 до рішення міської ради від 30.12.2020 року № 8 «Про затвердження структури та штатної чисельності виконавчого комітету та структурних підрозділів Овруцької міської ради” (додаються).

Овруцький міський голова                                                               Іван КОРУД

ДОДАТОК  №1

до рішення 21-ї сесії міської ради

від 25.02.2022 року № ___

СТРУКТУРА

виконавчого комітету Овруцької міської ради

Назва структурного підрозділу та посад Кількість штатних одиниць Категорія працівника
1 2 3 4
Керівники
1 Міський голова 1 Посадова особа
2 Секретар міської ради 1 Посадова особа
3 Перший заступник міського голови 1 Посадова особа
4 Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради 1 Посадова особа
5 Керуючий справами 1 Посадова особа
  Всього 5  
Старостинські округи
6 Старости 18 Посадова особа
7 Діловод     20 (19 з 24.03.2022р.) Службовець
8 Прибиральник 21 Робітник
  Всього 59  
Відділ документообігу та організаційно-кадрової роботи
9 Начальник відділу 1 Посадова особа
10 Головний спеціаліст 2 Посадова особа
11 Провідний спеціаліст 2 Посадова особа
12 Водій 1 Робітник
13 Прибиральник приміщень 1 Робітник
14 Секретар керівника 1 Службовець
  Всього 8  
Відділ цивільного захисту, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та комунікацій з громадськістю
15 Начальник відділу 1 Посадова особа
16 Головний спеціаліст з питань інформаційної діяльності 1 Посадова особа
17 Головний спеціаліст з питань цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами 1 Посадова особа
18 Головний спеціаліст з питань інформаційно-комп’ютерного забезпечення 1 Посадова особа
  Всього 4  
Відділ бухгалтерського обліку, консолідованої звітності  та комунальної власності
19 Начальник відділу – головний бухгалтер 1 Посадова особа
20 Головний спеціаліст-бухгалтер 3 Посадова особа
21 Провідний спеціаліст-бухгалтер 1 Посадова особа
22 Провідний спеціаліст з юридичних питань 1 Посадова особа
23 Головний спеціаліст з юридичних питань 1 Посадова особа
24 Головний спеціаліст 1 Посадова особа
  Всього 8  
Відділ регулювання земельних відносин  та юридичного забезпечення
25 Начальник відділу 1 Посадова особа
26 Головний спеціаліст 3 Посадова особа
27 Головний спеціаліст з питань юридичного забезпечення 1 Посадова особа
  Всього 5  
Відділ економічного розвитку та залучення інвестицій
28 Начальник відділу 1 Посадова особа
29 Головний спеціаліст 2 Посадова особа
30 Діловод 1 Службовець
  Всього 4  
Відділ Центр надання адміністративних послуг   (з 01.03.2022 року)
31 Начальник відділу 1 Посадова особа
32 Адміністратор 8 Посадова особа
33 Адміністратор віддаленого робочого місця (ВРМ) 3 Посадова особа
34 Держаний реєстратор 3 Посадова особа
35 Діловод 1 Службовець
36 Прибиральник приміщень 1 Робітник
  Всього 17  
Відділ містобудування та архітектури
37 Начальник відділу 1 Посадова особа
38 Головний спеціаліст 1 Посадова особа
  Всього 2  
  Всього 112  

Секретар ради                                                                          Віктор  КИСІЛЬ

Д О Д А Т О К №2

до рішення 21-ї сесії міської ради

від 25.02.2022 року № ____

СТРУКТУРА

відділу житлово-комунального господарства, благоустрою

Овруцької міської ради

(має статус юридичної особи)

Назва посад Кількість штатних одиниць Категорія працівника
1 Начальник відділу 1 Посадова особа
2 Заступник начальника відділу 1 Посадова особа
3 Головний спеціаліст 1 Посадова особа
4 Головний бухгалтер 1 Посадова особа
5 Бухгалтер 1 Службовець
Сектор муніципальної інспекції
6 Головний спеціаліст – інспектор 1 Посадова особа
7 Інспектор 2 Службовець
       
  Всього 8  

Секретар ради                                                                             Віктор КИСІЛЬ



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=