Рішення №1259 від 27.05.2022 року “Про відшкодування витрат комунальним підприємствам Овруцької міської ради”

   

   У К Р А Ї Н А

     Овруцька міська рада

                                 Р І Ш Е Н Н Я                            

Двадцять третя  сесія                                                       VІІI  скликання

від  27 квітня 2022 року    № 1259

Про відшкодування витрат комунальним

підприємствам Овруцької міської ради

 На виконання Кодексу цивільного захисту України,  Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні»,  Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”, Програми запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій в Овруцькій міській об’єднаній територіальній громаді на 2020-2022 роки, затвердженої рішенням Овруцької міської ради №2238 від 12.05.2020 р. зі змінами, Протоколу засідання комісії з питань запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у Овруцькій ОТГ від 25.02.2022р. №2-22, керуючись ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Відділу фінансів Овруцької міської ради (Шурло Т.М.) забезпечити затвердження бюджетних призначень головним розпорядникам бюджетних коштів для здійснення фінансування та відшкодування витрат комунальним підприємствам Овруцької міської ради за виконані роботи на об’єктах комунальної, державної, приватної власності, що були пошкоджені або зруйновані внаслідок воєнних дій (за КТКВК «8110»).
  2. Овруцькій міській раді, відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради (Редчиць О.П.) забезпечити здійснення обстеження об’єктів всіх форм власності, що пошкоджені або зруйновані внаслідок воєнних дій, придбання будматеріалів та подальше проведення ремонтних робіт комунальними підприємствами Овруцької міської ради за кошти бюджету Овруцької міської територіальної громади відповідно до рішень про зміни до бюджету Овруцької міської ради.
  3. Овруцькій міській раді здійснити оплату комунальному підприємству «Гарне місто» Овруцької міської ради Житомирської області за понесені витрати по ремонту пошкоджених об’єктів комунальної, державної, приватної власності (за КТКВК «8110»):
  • Поточний ремонт покрівлі приміщення гемодіалізу 1454,39 грн.;
  • Поточний ремонт покрівлі приміщення ЦДЮТ 10041,53 грн.;
  • Поточний ремонт покрівлі приміщення ДФС у Житомирській області 18580,25 грн.;
  • Автотранспортні послуги (автовишка АГП-22) для ремонту покрівлі по вул. Миротворців 1146,12 грн.;
  • Надання послуг в с. Раківщина (автовишка АГП-22), робота покрівельників – 5046,07 грн.;
  • Автотранспортні послуги (перевезення ліків з м. Коростень до м. Овруч) 6444,50 грн.;
  • Автотранспортні послуги (перевезення пального) 3088,82 грн.;
  • Автотранспортні послуги (перевезення гуманітарної допомоги) 4416,70 грн.
  1. Овруцькій міській раді, Центру надання соціальних послуг Овруцької міської ради (Давидюк К.М.) забезпечити за рахунок коштів бюджету Овруцької міської територіальної громади оплату за хлібобулочні вироби та інші продукти харчування, медикаменти, паливно-мастильні матеріали, що використовуються для територіальної оборони, підрозділів Міністерства оборони України, Міністерства надзвичайних ситуацій, Міністерства внутрішніх справ та інших підрозділів, що задіяні в оборонних заходах, населення.
  2. Відділу бухгалтерського, обліку консолідованої звітності та комунальної власності (Ковальчук Л.І.) забезпечити облік та контроль за передачею майна.
  3. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника Овруцького міського голови Гришковця В.М.

 

Овруцький міський голова                                                               Іван КОРУД



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=