Рішення №1289 выд 26 травня 2022 року “Про внесення змін до рішення міської ради від 30.12.2020 року №8 «Про затвердження структури і штатної чисельності виконавчого комітету та структурних підрозділів Овруцької міської ради»”

                                     

У К Р А Ї Н А

   Овруцька міська рада

                              Р І Ш Е Н Н Я                            

 

Двадцять четверта сесія                                                    VІІІ  скликання

від  26 травня 2022 року             № 1289

Про внесення змін до рішення
міської ради від 30.12.2020 року №8
«Про затвердження структури і штатної
чисельності виконавчого комітету та

структурних підрозділів Овруцької міської ради»

З метою забезпечення ефективного здійснення посадовими особами місцевого самоврядування Овруцької міської ради покладених на них функцій, завдань, обов’язків та повноважень, враховуючи рекомендації постійної депутатської комісії міської ради з питань законності і правопорядку, депутатської етики, регламенту та регуляторної діяльності від 22.02.2022 року, відповідно до ст.ст. 26, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  міська рада

В И Р І Ш И Л А :

  1. Внести зміни до рішення міської ради від 30.12.2020 року №8 «Про затвердження структури та штатної чисельності виконавчого комітету та структурних підрозділів Овруцької міської ради» наступним чином:
    • Зі структури відділу документообігу та організаційно-кадрової роботи виконавчого комітету Овруцької міської ради виключити дві штатні одиниці – посаду “Діловод” (службовець) та посаду «Сторож» (робітник) з 01 серпня 2022 року.
    • Зі структури відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради з 01 червня 2022 року: виключити три штатні одиниці – три посади «Головний спеціаліст» (посадова особа) та ввести до структури даного відділу чотири штатні одиниці – чотири посади «Адміністратор» (посадова особа).
    • У структурі відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності виконавчого комітету Овруцької міської ради одну посаду «Головний спеціаліст» (посадова особа) перейменувати на посаду «Головний спеціаліст з юридичних питань» (посадова особа).
  1. Викласти у новій редакції Додаток №1 до рішення міської ради від 30.12.2020 року № 8 «Про затвердження структури та штатної чисельності виконавчого комітету та структурних підрозділів Овруцької міської ради” (додається).

 

Овруцький міський голова                                                              Іван КОРУД

 

                                                                                         ДОДАТОК  №1
до рішення 24-ї сесії міської ради

від 26.05.2022 року № 1289 

СТРУКТУРА

виконавчого комітету Овруцької міської ради

Назва структурного підрозділу та посад Кількість штатних одиниць Категорія працівника
1 2 3 4
Керівники
1 Міський голова 1 Посадова особа
2 Секретар міської ради 1 Посадова особа
3 Перший заступник міського голови 1 Посадова особа
4 Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради 1 Посадова особа
5 Керуючий справами 1 Посадова особа
Всього 5  
Старостинські округи
6 Старости 18 Посадова особа
7 Діловод 19 Службовець
8 Прибиральник 21 Робітник
  Всього 58  
Відділ документообігу та організаційно-кадрової роботи
9 Начальник відділу 1 Посадова особа
10 Головний спеціаліст 2 Посадова особа
11 Провідний спеціаліст 2 Посадова особа
12 Секретар керівника 1 Службовець
13 Діловод 1(до 01.08.22р.) Робітник
14 Сторож 1(до 01.08.22р.) Робітник
15 Прибиральник приміщень 1 Робітник
16 Водій 1 Робітник
  Всього 10  
Відділ цивільного захисту, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та комунікацій з громадськістю
17 Начальник відділу 1 Посадова особа
18 Головний спеціаліст з питань інформаційної діяльності 1 Посадова особа
19 Головний спеціаліст з питань цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами 1 Посадова особа
20 Головний спеціаліст з питань інформаційно-комп’ютерного забезпечення 1 Посадова особа
  Всього 4  
Відділ бухгалтерського обліку, консолідованої звітності  та комунальної власності
21 Начальник відділу – головний бухгалтер 1 Посадова особа
22 Головний спеціаліст-бухгалтер 3 Посадова особа
23 Провідний спеціаліст-бухгалтер 1 Посадова особа
24 Провідний спеціаліст з юридичних питань 1 Посадова особа
25 Головний спеціаліст з юридичних питань 1 Посадова особа
26 Головний спеціаліст 1 Посадова особа
  Всього 8  
Відділ регулювання земельних відносин  та юридичного забезпечення
27 Начальник відділу 1 Посадова особа
28 Головний спеціаліст 3 Посадова особа
29 Головний спеціаліст з питань юридичного забезпечення 1 Посадова особа
30 Всього 5  
Відділ економічного розвитку та залучення інвестицій
31 Начальник відділу 1 Посадова особа
32 Головний спеціаліст 2 Посадова особа
33 Діловод 1 Службовець
Всього 4  
Відділ Центр надання адміністративних послуг (з 01.06.2022 року)
34 Начальник відділу 1 Посадова особа
35 Адміністратор 8 Посадова особа
36 Адміністратор віддаленого робочого місця (ВРМ) 3 Посадова особа
37 Держаний реєстратор 3 Посадова особа
38 Діловод 1 Службовець
39 Прибиральник приміщень 1 Робітник
  Всього 17  
Відділ містобудування та архітектури
40 Начальник відділу 1 Посадова особа
41 Головний спеціаліст 1 Посадова особа
Всього 2  
  Всього 113  

 

Секретар міської ради                                                            Віктор  КИСІЛЬ

 



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=