Протокол двадцять п’ятої сесії Овруцької міської ради VIІI скликання від 24 червня 2022 року

 

УКРАЇНА

Овруцька міська рада

ПРОТОКОЛ

двадцять п’ятої сесії Овруцької міської ради VIІI скликання

від 24 червня 2022 року

Всього обрано депутатів – 25 чол.

Присутніх на сесії – 16 чол. (список додається)

Засідання двадцять п’ятої сесії відкрив міський голова Коруд І.Я. На початку засідання відбулось урочисте привітання до Дня Конституції України від працівників Овруцького будинку культури, вітальне слово міського голови.

За пропозицією міського голови затверджується

Порядок денний сесії

  1. Про внесення змін до бюджету Овруцької міської територіальної громади на 2022 рік.
  2. Про внесення змін до Переліку капітальних видатків, які будуть проводитися в 2022 році.
  3. Про внесення змін до Програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства Овруцької ОТГ на 2021-2025 роки.
  4. Про внесення змін до Програми територіальної оборони, мобілізаційної готовності та комплектування, матеріально-технічної підтримки військових частин, підрозділів Міністерства оборони України на території Овруцької міської територіальної громади на 2021-2025 роки.
  5. Про внесення змін до Програми запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій в Овруцькій міській об’єднаній територіальній громаді на 2020-2022 роки.
  6. Про відшкодування витрат комунальним підприємствам Овруцької міської ради.
  7. Про прийняття гуманітарної допомоги у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади.
  8. Про прийняття гуманітарної допомоги у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади від Німецького Товариства Міжнародного Співробітництва GIZ.
  9. Про погодження передачі лісоматеріалів.
  10. Про передачу майна.

Інформує: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

  1. Про внесення змін до фінансового плану КНП «Овруцька міська лікарня» Овруцької міської ради на 2022 рік.

Інформує: Путятіна М.П. – головний бухгалтер  КНП «Овруцька міська лікарня»

  1. Про передачу майна з балансу відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради на баланс відділу культури і туризму Овруцької міської ради.
  2. Про перерахування залишків коштів з рахунків відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради до відділу культури і туризму Овруцької міської ради.

Інформує: Ткачук В.Г. – начальник відділу з гуманітарних питань

  1. Про надання одноразової матеріальної допомоги громадянам Овруцької міської громади.

Інформує: Давидюк К.М. – директор ЦНСП

  1. Про припинення діяльності СЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ ВИБОРЧОЇ КОМІСІЇ шляхом ліквідації.
  2. Про План роботи Овруцької міської ради на ІІ півріччя 2022 року.
  3. Про внесення змін до рішення міської ради від 30.12.2020 року №8 «Про затвердження структури і штатної чисельності виконавчого комітету та структурних підрозділів Овруцької міської ради».

Інформує: Савченко М.І. – начальник відділу документообігу та організаційно-кадрової роботи

  1. Про створення віддаленого робочого місця відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради в Ігнатпільському старостинському окрузі.

Інформує: Шевцова О.І. – начальник відділу ЦНАП

  1. Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради на баланс відділу культури і туризму Овруцької міської ради.
  2. Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради на баланс та у господарське відання КП «Овруч» Овруцької міської ради.
  3. Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради на баланс Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради.
  4. Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради на баланс Овруцький ліцей ім. А.Малишка Овруцької міської ради.
  5. Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради на баланс Овруцького ліцею №3 Овруцької міської ради.
  6. Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради на баланс Овруцького ліцею №4 Овруцької міської ради.
  7. Про надання дозволу на списання майна.
  8. Про надання дозволу на списання майна.
  9. Про передачу рухомого майна з балансу Овруцької міської ради на баланс та в оперативне управління КНП «Овруцька міська лікарня» Овруцької міської ради.
  10. Про надання дозволу відділу культури і туризму Овруцької міської ради на списання майна.
  11. Про списання майна (необоротних активів) з балансу Овруцької міської ради.
  12. Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради на баланс та у господарське відання КП «Гарне місто» Овруцької міської ради.
  13. Про внесення доповнень до рішення Овруцької міської ради від 26.01.2022 року № 1183 «Про затвердження переліку об’єктів комунальної власності Овруцької міської територіальної громади, що можуть бути в 2022 році передані в оренду без проведення аукціону».
  14. Про дозвіл на списання основних засобів Кирданівського ліцею.
  15. Про прийняття на баланс та передачу у господарське відання КП «Гарне місто».

 Інформує: Шваб М.Ю. – провідний спеціаліст з юридичних питань відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

  1. Про внесення змін до рішення Овруцької міської ради від 23 грудня   2021 року  № 1077 «Про припинення договору оренди».
  2. Про внесення змін до рішення Овруцької міської ради від  23  грудня 2021 року №1103 «Про продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення».
  3. Про затвердження детальних планів територій.
  4. Про надання дозволу на розроблення детального плану території.
  5. Про надання дозволу на розроблення детального плану території.
  6. Про надання дозволу на розроблення детального плану території.
  7. Про надання дозволу на розроблення детального плану території.
  8. Про надання дозволу на розроблення детального плану території.
  9. Про передачу земельних ділянок на умовах оренди.

Інформує: Черниш П.В. – в.о. начальника відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

  1. Різне.

Міський голова запропонував включити до порядку денного питання «Про передачу майна», яке стосується передачі автомобіля для військових потреб.

Депутат Редчиць О.П. запропонував включити до порядку денного питання «Про прийняття на баланс та передачу у господарське відання КП «Гарне місто» майна», а саме – шиферу, для ремонту пошкоджених покрівель.

В.о. начальника відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення Черниш П.В. попросив включити до порядку денного два земельні питання, які не були розглянуті профільною депутатською комісією: «Про надання дозволу на розроблення детального плану території», «Про передачу земельних ділянок на умовах оренди».

Депутат Мошківська Л.П. попросила надати їй слово у «Різному».

Депутат Чичирко М.В. запропонував включити до порядку денного питання «Про передачу майна до КП «Відродження» Овруцької міської ради Житомирської області».

Для підрахунку голосів депутатів міський голова запропонував спочатку обрати лічильну комісію. Депутат Крамчанин О.Г. до складу комісії запропонував депутатів:

  • Мошківську Л.П.;
  • Редчиця О.П.;
  • Крамчанина О.Г.

ГОЛОСУВАЛИ за такий склад лічильної комісії:

«За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0

Рішення прийнято.

 

ГОЛОСУВАЛИ за пропозиції по включенню до порядку денного:

«За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0

Рішення не прийнято.

 

ГОЛОСУВАЛИ за порядок денний в цілому:

«За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0

Рішення прийнято.

Запропоновано затвердити наступний Регламент пленарного засідання:

-доповідачам з питань порядку денного – до 3 хв.,

-співдоповідачам – до 1 хв.,

-повідомлення, запитання – до 1 хв.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0

Рішення прийнято.

Розгляд питань порядку денного

 

СЛУХАЛИ: 1. Про внесення змін до бюджету Овруцької міської територіальної громади на 2022 рік.

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

Додаткову інформацію з даного питання надав міський голова Коруд І.Я.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про внесення змін до бюджету Овруцької міської територіальної громади на 2022 рік» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 2. Про внесення змін до Переліку капітальних видатків, які будуть проводитися в 2022 році.

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

Додаткову інформацію з даного питання надав міський голова Коруд І.Я.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про внесення змін до Переліку капітальних видатків, які будуть проводитися в 2022 році» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 3. Про внесення змін до Програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства Овруцької ОТГ на 2021-2025 роки.

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про внесення змін до Програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства Овруцької ОТГ на 2021-2025 роки» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 4. Про внесення змін до Програми територіальної оборони, мобілізаційної готовності та комплектування, матеріально-технічної підтримки військових частин, підрозділів Міністерства оборони України на території Овруцької  міської територіальної громади на 2021-2025 роки.

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про внесення змін до Програми територіальної оборони, мобілізаційної готовності та комплектування, матеріально-технічної підтримки військових частин, підрозділів Міністерства оборони України на території Овруцької  міської територіальної громади на 2021-2025 роки» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 5. Про внесення змін до Програми  запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій в Овруцькій міській об’єднаній територіальній громаді на 2020-2022 роки.

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про внесення змін до Програми  запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій в Овруцькій міській об’єднаній територіальній громаді на 2020-2022 роки» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 6. Про відшкодування витрат комунальним підприємствам Овруцької міської ради.

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про відшкодування витрат комунальним підприємствам Овруцької міської ради» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 7. Про прийняття гуманітарної допомоги у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади.

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про прийняття гуманітарної допомоги у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 8. Про прийняття гуманітарної допомоги у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади від Німецького Товариства Міжнародного Співробітництва GIZ.

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

Додаткову інформацію з даного питання надав міський голова Коруд І.Я.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про прийняття гуманітарної допомоги у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади від Німецького Товариства Міжнародного Співробітництва GIZ» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 9. Про погодження передачі лісоматеріалів.

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про погодження передачі лісоматеріалів» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 10. Про передачу майна.

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про передачу майна» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: (питання включено з голосу) Про передачу майна.

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про передачу майна» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: (питання включено з голосу) Про передачу майна до КП «Відродження» Овруцької міської ради Житомирської  області

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про передачу майна до КП «Відродження» Овруцької міської ради Житомирської області» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 11. Про внесення змін до фінансового плану КНП «Овруцька міська лікарня»   Овруцької міської ради на 2022 рік.

ДОПОВІДАЄ: Путятіна М.П. – головний бухгалтер  КНП «Овруцька міська лікарня»

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про внесення змін до фінансового плану КНП «Овруцька міська лікарня» Овруцької міської ради на 2022 рік» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 12. Про передачу майна з балансу відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради на баланс відділу культури і туризму Овруцької міської ради.

ДОПОВІДАЄ: Ткачук В.Г. – начальник відділу з гуманітарних питань

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про передачу майна з балансу відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради на баланс відділу культури і туризму Овруцької міської ради» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 13. Про перерахування залишків коштів з рахунків відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради до відділу культури і туризму Овруцької міської ради.

ДОПОВІДАЄ: Ткачук В.Г. – начальник відділу з гуманітарних питань

В обговоренні взяли участь депутати Мошківська Л.П., Давидюк Ю.В. Доповідачу було задано декілька питань, Ткачук В.Г. надав відповідь. Додаткову інформацію надав міський голова Коруд І.Я.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про перерахування залишків коштів з рахунків відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради до відділу культури і туризму Овруцької міської ради» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 14. Про надання одноразової матеріальної допомоги громадянам Овруцької міської громади.

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. – директор ЦНСП

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про надання одноразової матеріальної допомоги громадянам Овруцької міської громади» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 15. Про припинення діяльності СЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ ВИБОРЧОЇ КОМІСІЇ шляхом ліквідації.

ДОПОВІДАЄ: Савченко М.І. – начальник відділу документообігу та організаційно-кадрової роботи

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про припинення діяльності СЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ ВИБОРЧОЇ КОМІСІЇ шляхом ліквідації» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 16. Про План роботи Овруцької міської ради на ІІ півріччя 2022 року.

ДОПОВІДАЄ: Савченко М.І. – начальник відділу документообігу та організаційно-кадрової роботи

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про План роботи Овруцької міської ради на ІІ півріччя 2022 року» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 17. Про внесення змін до рішення міської ради від 30.12.2020 року №8 «Про затвердження структури і штатної чисельності виконавчого комітету та структурних підрозділів Овруцької міської ради».

ДОПОВІДАЄ: Савченко М.І. – начальник відділу документообігу та організаційно-кадрової роботи

Інформацію з даного питання також надав міський голова Коруд І.Я.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 1, «Не голосував» – 0  (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про внесення змін до рішення міської ради від 30.12.2020 року №8 «Про затвердження структури і штатної чисельності виконавчого комітету та структурних підрозділів Овруцької міської ради»» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 18. Про створення віддаленого робочого місця відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради в Ігнатпільському старостинському окрузі.

ДОПОВІДАЄ: Шевцова О.І. – начальник відділу ЦНАП

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 17, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про створення віддаленого робочого місця відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради в Ігнатпільському старостинському окрузі» (Рішення додається, стор.____)

 

Депутат Китиця В.В. залишив залу засідань.

 

СЛУХАЛИ: 19. Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради на баланс відділу культури і туризму Овруцької міської ради.

ДОПОВІДАЄ: Шваб М.Ю. – провідний спеціаліст з юридичних питань відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради на баланс відділу культури і туризму Овруцької міської ради» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 20. Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради на баланс та у господарське відання КП «Овруч» Овруцької міської ради.

ДОПОВІДАЄ: Шваб М.Ю. – провідний спеціаліст з юридичних питань відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради на баланс та у господарське відання КП «Овруч» Овруцької міської ради» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 21. Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради на баланс Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради.

ДОПОВІДАЄ: Шваб М.Ю. – провідний спеціаліст з юридичних питань відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради на баланс Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 22. Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради на баланс Овруцький ліцей ім. А.Малишка Овруцької міської ради.

ДОПОВІДАЄ: Шваб М.Ю. – провідний спеціаліст з юридичних питань відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради на баланс Овруцький ліцей ім. А.Малишка Овруцької міської ради» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 23. Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради на баланс Овруцького ліцею №3 Овруцької міської ради.

ДОПОВІДАЄ: Шваб М.Ю. – провідний спеціаліст з юридичних питань відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради на баланс Овруцького ліцею №3 Овруцької міської ради» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 24. Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради на баланс Овруцького ліцею №4 Овруцької міської ради.

ДОПОВІДАЄ: Шваб М.Ю. – провідний спеціаліст з юридичних питань відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради на баланс Овруцького ліцею №4 Овруцької міської ради» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 25. Про надання дозволу на списання майна

ДОПОВІДАЄ: Шваб М.Ю. – провідний спеціаліст з юридичних питань відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про надання дозволу на списання майна» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 26. Про надання дозволу на списання майна.

ДОПОВІДАЄ: Шваб М.Ю. – провідний спеціаліст з юридичних питань відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про надання дозволу на списання майна» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 27. Про передачу рухомого майна з балансу Овруцької міської ради на баланс та в оперативне управління КНП «Овруцька міська лікарня» Овруцької міської ради.

ДОПОВІДАЄ: Шваб М.Ю. – провідний спеціаліст з юридичних питань відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про передачу рухомого майна з балансу Овруцької міської ради на баланс та в оперативне управління КНП «Овруцька міська лікарня» Овруцької міської ради» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 28. Про надання дозволу відділу культури і туризму Овруцької міської ради на списання майна.

ДОПОВІДАЄ: Шваб М.Ю. – провідний спеціаліст з юридичних питань відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про надання дозволу відділу культури і туризму Овруцької міської ради на списання майна» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 29. Про списання майна (необоротних активів) з балансу Овруцької міської ради.

ДОПОВІДАЄ: Шваб М.Ю. – провідний спеціаліст з юридичних питань відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про списання майна (необоротних активів) з балансу Овруцької міської ради» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 30. Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради на баланс та у господарське відання КП «Гарне  місто» Овруцької міської ради.

ДОПОВІДАЄ: Шваб М.Ю. – провідний спеціаліст з юридичних питань відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради на баланс та у господарське відання КП «Гарне  місто» Овруцької міської ради» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 31. Про внесення доповнень до рішення Овруцької міської ради від 26.01.2022 року № 1183 «Про затвердження переліку об’єктів комунальної власності Овруцької міської територіальної громади, що можуть бути в 2022 році передані в оренду без проведення аукціону».

ДОПОВІДАЄ: Шваб М.Ю. – провідний спеціаліст з юридичних питань відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про внесення доповнень до рішення Овруцької міської ради від 26.01.2022 року № 1183 «Про затвердження переліку об’єктів комунальної власності Овруцької міської територіальної громади, що можуть бути в 2022 році передані в оренду без проведення аукціону»» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 32. Про дозвіл на списання основних засобів Кирданівського ліцею.

ДОПОВІДАЄ: Шваб М.Ю. – провідний спеціаліст з юридичних питань відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про дозвіл на списання основних засобів Кирданівського ліцею» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 33. Про прийняття на баланс та передачу у господарське відання КП «Гарне місто».

ДОПОВІДАЄ: Шваб М.Ю. – провідний спеціаліст з юридичних питань відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про прийняття на баланс та передачу у господарське відання КП «Гарне місто»» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 34. Про внесення змін до  рішення Овруцької міської ради від    23 грудня   2021 року  № 1077 «Про припинення договору оренди».

ДОПОВІДАЄ: Черниш П.В. – в.о. начальника відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про внесення змін до  рішення Овруцької міської ради від 23 грудня 2021 року № 1077 «Про припинення договору оренди»» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 35. Про внесення змін до рішення Овруцької міської ради від     23 грудня 2021 року №1103 «Про продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення».

ДОПОВІДАЄ: Черниш П.В. – в.о. начальника відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про внесення змін до  рішення Овруцької міської ради від 23  грудня 2021 року №1103 «Про продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 36. Про затвердження детальних планів територій.

ДОПОВІДАЄ: Черниш П.В. – в.о. начальника відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

Депутати Мошківська Л.П. та Давидюк Ю.В. задали запитання по даному проекту рішення, що стосувались культової споруди (п.3). Доповідач та міський голова надали відповідь. Депутат Давидюк Ю.В. запропонувала виключити п.3 даного проекту рішення і затвердити його зі змінами. Дана пропозиція була поставлена на голосування:

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення (зі змінами)  «Про затвердження детальних планів територій» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 37. Про надання дозволу на розроблення детального плану території.

ДОПОВІДАЄ: Черниш П.В. – в.о. начальника відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

Участь в обговоренні питання взяли депутати Мошківська Л.П. та Давидюк Ю.В.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про надання дозволу на розроблення детального плану території» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 38. Про надання дозволу на розроблення детального плану території.

ДОПОВІДАЄ: Черниш П.В. – в.о. начальника відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 15, «Проти» – 0, «Утримались» – 1, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про надання дозволу на розроблення детального плану території» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 39. Про надання дозволу на розроблення детального плану території.

ДОПОВІДАЄ: Черниш П.В. – в.о. начальника відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про надання дозволу на розроблення детального плану території» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 40. Про надання дозволу на розроблення детального плану території.

ДОПОВІДАЄ: Черниш П.В. – в.о. начальника відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 15, «Проти» – 0, «Утримались» – 1, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про надання дозволу на розроблення детального плану території» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 41. Про надання дозволу на розроблення детального плану території.

ДОПОВІДАЄ: Черниш П.В. – в.о. начальника відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

З даного питання додаткову інформацію надав міський голова Коруд І.Я.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про надання дозволу на розроблення детального плану території» (Рішення додається, стор.____)

 

СЛУХАЛИ: 42. Про передачу земельних ділянок на умовах оренди.

ДОПОВІДАЄ: Черниш П.В. – в.о. начальника відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про передачу земельних ділянок на умовах оренди» (Рішення додається, стор.____)

 

РІЗНЕ.

      Депутат Мошківська Л.П. задала запитання щодо виконання приписів екологічної інспекції по приведенню у відповідність до норм законодавства забудови центрального парку м. Овруч. Міський голова Коруд І.Я. надав відповідь.

      Депутат Давидюк Ю.В. задала запитання щодо збільшення витрат з місцевого бюджету на утримання апарату міської ради. Міський голова  Коруд І.Я. і начальник відділу фінансів Шурло Т.М. надали відповідь. Більш детальну інформацію з роз’ясненням даного питання міський голова доручив відділу фінансів надати  депутату додатково.

     На завершення сесії міський голова передав ключі і документи на автомобіль керівнику медичної служби однієї з військових частин Левківському С.О.

 

Овруцький міський голова                                                     Іван КОРУД



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=