Рішення №1307 від 24.06.2022 року “Про внесення змін до Програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства Овруцької ОТГ на 2021-2025 роки”

У К Р А Ї Н А

    Овруцька міська рада

  Р І Ш Е Н Н Я

Двадцять п’ята сесія                                                          VІІІ  скликання

від 24 червня 2022 року        № 1307

Про внесення змін до Програми
реформування та розвитку
житлово-комунального господарства

Овруцької ОТГ на 2021-2025 роки

З метою забезпечення належної роботи комунальних підприємств та з метою вчасного надання послуг комунальними підприємствами, керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про житлово-комунальні послуги», «Про благоустрій населених пунктів», відповідно до Бюджетного кодексу України, враховуючи рекомендації засідання постійної депутатської комісії з питань законності і правопорядку, депутатської етики, регламенту та регуляторної діяльності від 20.06.2022 р., міська рада

В И Р І Ш И Л А :

  1. Внести зміни до Програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства Овруцької ОТГ на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням Овруцької міської ради від 22.12.2020 р. №2749 (в редакції, затвердженій  рішенням Овруцької міської ради від 18.02.2021 р. №144 зі змінами внесеними рішеннями Овруцької міської ради від 23.11.2021 р. №955)  (далі – Програма):

Додаток 1 до Програми  «Порядок надання та використання коштів по Програмі реформування та розвитку житлово-комунального господарства Овруцької ОТГ на 2021-2025 роки» змінити та викласти у новій редакції (додається).

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Гришковця В.М. та начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради Редчиця О.П.

 

Міський голова                                                                                 Іван КОРУД

 

ДОДАТОК
до рішення 24-ї сесії Овруцької
міської ради VІIІ скликання

від 24.06.2021 р.  № 1307

Додаток 1
до Програми реформування
та розвитку житлово – комунального господарства

Овруцької ОТГ  на 2021-2025 роки

ПОРЯДОК

надання та використання коштів по Програмі реформування та розвитку житлово – комунального господарства Овруцької ОТГ  на 2021-2025 роки

  1. Загальні положення:
    • Цей порядок визначає умови та механізм надання та використання коштів за рахунок коштів бюджету Овруцької міської територіальної громади головним розпорядникам та підприємствам комунальної власності, які не мають статусу бюджетної установи, але здійснюють заходи, передбачені Програмою реформування та розвитку житлово-комунального господарства Овруцької ОТГ на 2021-2025 роки (далі- Програма).
  • Розпорядниками, одержувачами бюджетних коштів по даній програмі є:
Назва видатків Назва комунального підприємства- одержувача бюджетних коштів, розпорядника бюджетних коштів
Капітальний та поточний ремонт житлового фонду КП «Гарне місто» Овруцької міської ради Житомирської області,

КП «Водоканал» Овруцької міської ради Житомирської області,

КП «Відродження» Овруцької міської ради,

КП «Джерело» Овруцької міської ради,

Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради,

Овруцька міська рада

Водопровідно-каналізаційне господарство КП «Гарне місто» Овруцької міської ради Житомирської області,

КП «Водоканал» Овруцької міської ради Житомирської області,

КП «Відродження» Овруцької міської ради,

КП «Джерело» Овруцької міської ради,

Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради,

Овруцька міська рада

Благоустрій КП «Овруч» Овруцької міської ради Житомирської області,

КП «Водоканал» Овруцької міської ради Житомирської області,

КП «Гарне місто» Овруцької міської ради Житомирської області,

КП «Відродження» Овруцької міської ради,

КП «Джерело» Овруцької міської ради,

Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради,

Овруцька міська рада

Видатки на проведення робіт, пов’язаних із будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням комунальних автомобільних доріг та доріг загального користування державного, місцевого значення КП «Овруч» Овруцької міської ради Житомирської області,

КП «Гарне місто» Овруцької міської ради Житомирської області ,

КП «Водоканал» Овруцької міської ради Житомирської області,

КП «Відродження» Овруцької міської ради,

КП «Джерело» Овруцької міської ради,

Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради,

Овруцька міська рада

Природоохоронні заходи КП «Овруч» Овруцької міської ради Житомирської області,

КП «Водоканал»  Овруцької міської ради Житомирської області,

КП «Гарне місто»  Овруцької міської ради Житомирської області,

КП «Відродження» Овруцької міської ради,

КП «Джерело» Овруцької міської ради,

Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради

Овруцька міська рада

Капітальні вкладення, капітальні видатки КП «Овруч» Овруцької міської ради Житомирської області

КП «Водоканал»  Овруцької міської ради Житомирської області

КП «Гарне місто»  Овруцької міської ради Житомирської області

КП «Відродження» Овруцької міської ради

КП «Джерело» Овруцької міської ради,

Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради

Овруцька міська рада

Фінансова підтримка комунальних підприємств Овруцької міської ради на поточні та капітальні видатки Комунальні підприємства

Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради

 

Забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради

Овруцька міська рада

  • Головний розпорядник коштів – Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою (або визначений головний розпорядник коштів згідно затверджених бюджетних призначень  відповідно до рішень про бюджет Овруцької міської територіальної громади та змін до них).

Одержувачами бюджетних коштів є комунальні підприємства, які не мають статусу бюджетної установи, але здійснюють заходи, передбачені місцевими програмами: КП «Овруч» Овруцької міської ради Житомирської області, КП «Водоканал»  Овруцької міської ради Житомирської області, КП «Гарне місто»  Овруцької міської ради Житомирської області, КП «Відродження» Овруцької міської ради Житомирської області, КП «Джерело» Овруцької міської ради Житомирської області.

Одержувачі бюджетних  коштів підпорядковані відділу житлово- комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради (або іншому головному розпоряднику відповідно до рішень про бюджет Овруцької міської територіальної громади та змін до них).

Дія цього Порядку поширюється на головного розпорядника бюджетних  коштів,  одержувачів бюджетних коштів та суб’єктів господарювання, які в установленому законодавством порядку отримали відповідне фінансування на виконання заходів Програми.

  • Джерелом фінансування є кошти бюджету Овруцької міської територіальної громади.
  • Виконання робіт та обслуговування сільських територій (водопровідно- каналізаційне господарство, благоустрій  та інші напрямки передбачені даною Програмою)  здійснюють КП «Відродження» Овруцької міської ради, КП «Джерело» Овруцької міської ради, КП «Овруч» Овруцької міської ради  та відділ житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради.
  1. Порядок фінансування, надання фінансової підтримки та розрахунків за виконані роботи (надані послуги, отримані товари):
    • Головний розпорядник коштів має право виступати Замовником по наданню послуг (виконанню робіт, придбанню товарів) та безпосередньо заключати договори з комунальними підприємствами та сторонніми підприємствами для виконання заходів Програми у відповідності до затвердженого в установленому порядку кошторису згідно рішень Овруцької міської ради «Про бюджет Овруцької міської територіальної громади» та змін до них.

Оплату за виконані роботи (надані послуги, отримані товари) по вищевказаним договорам головний розпорядник коштів здійснює з рахунку відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради, що відкритий в органах Державної казначейської служби України         (далі – ДКСУ) на рахунок в банку надавачу послуг (виконавцю робіт, постачальнику товарів) за повною економічною класифікацією видатків у відповідності до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету, затвердженою наказом Міністерства фінансів України  від 12.03.2012 р. №333 зі змінами.

При наданні фінансування, фінансової підтримки головний розпорядник бюджетних коштів з одержувачем бюджетних коштів укладають договір у формі відповідно до Додатку до даного Порядку.

  • Фінансування та відшкодування витрат за виконані роботи, оплату за надані послуги (виконані роботи) підприємствам за рахунок бюджетних асигнувань надається відповідно до затверджених кошторисів доходів та видатків (планів використання бюджетних коштів), в межах відповідних бюджетних призначень на відповідний рік, в тому числі з метою фінансової підтримки, запобігання банкрутству, підвищення платоспроможності, оздоровлення фінансового стану підприємств, забезпечення їх ефективної господарської діяльності та підвищення конкурентоспроможності продукції (робіт, послуг) у відповідності до укладених договорів між комунальними підприємствами та відділом житлово- комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради.
  • Фінансування надається головним розпорядником бюджетних коштів одержувачам бюджетних коштів на рахунки відкриті в ДКСУ казначейської служби на оплату рахунків за виконані роботи, придбані товари при  підрядному способі виконання робіт (послуг), для отримання заробітної плати та інших витрат при виконанні заходів програми господарським способом, а також на відшкодування за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт (наданих послуг) у відповідності до укладених договорів. Відшкодування за виконані роботи (надані послуги) здійснюється  шляхом перерахування коштів з рахунків комунальних підприємств відкритих в управлінні Державної казначейської служби на рахунки підприємств відкриті в установах банків.
    • Порядок надання фінансування одержувачам бюджетних коштів на виконання заходів Програми:

2.3.1.1. Розгляд питання про надання фінансування на виконання Заходів до    Програми.

Для одержання фінансування, підприємства (далі – заявники) подають головному розпоряднику:

  • звернення, у якому зазначають підстави для проведення фінансування, а також мету його використання;

2) обґрунтування необхідності здійснення фінансування на заходи та перелік обладнання та інших товарно-матеріальних цінностей, що планується придбати за рахунок бюджетних коштів;

Копії документів засвідчуються підписом та скріплюються печаткою.

З метою контролю за цільовим використанням коштів головний розпорядник бюджетних коштів визначає додатковий перелік документів для подання.

  • Головний розпорядник бюджетних коштів після розгляду та детального аналізу звернення одержувача бюджетних коштів у разі відсутності зауважень приймає рішення (розподіл) щодо фінансування за кодом економічної класифікації видатків бюджету 2610 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)», 3210 «Капітальні трансферти  підприємствам (установам, організаціям)» на безповоротній основі.
  • Бюджетні кошти спрямовуються на виплату заробітної плати, нарахувань на заробітну плату, придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю, предметів довгострокового використання, сплату податків, оплату комунальних послуг та енергоносіїв , оплату послуг і робіт та інших видатків пов’язаних з діяльністю комунальних підприємств.
  • Одержувач бюджетних коштів використовує кошти за цільовим призначенням на підставі плану використання бюджетних коштів підприємства, що містить розподіл бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі головного розпорядника бюджетних коштів на відповідний рік.
  • Закупівля товарів, за рахунок бюджетних коштів, здійснюється в установленому законодавством порядку. Попередня оплата здійснюється з урахуванням положень бюджетного законодавства.
  • Відкриття рахунків, реєстрація, облік юридичних та фінансових зобов’язань, проведення операцій, пов’язаних з використанням бюджетних коштів, здійснюється у порядку, встановленому Державною казначейською службою України.
  • Складання та подання фінансової та бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим витрачанням здійснюються в установленому діючим законодавством порядку.

Щомісячно, не пізніше 20 числа місяця підприємство – одержувач коштів надає головному розпоряднику бюджетних коштів звіт про фактичне використання бюджетних коштів в розрізі виконаних заходів програми та підтвердні документи (акти виконаних робіт, наданих послуг тощо). Форму звіту визначає головний розпорядник бюджетних коштів.

  • Порядок надання фінансової підтримки одержувачам бюджетних коштів на виконання заходів Програми.
    • Фінансова підтримка комунальним підприємствам надається на підставі обгрунтованого подання головного розпорядника бюджетних коштів – відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради до Овруцької міської ради та відділу фінансів Овруцької міської ради у відповідності до Порядку надання фінансової підтримки комунальним підприємствам Овруцької міської ради, затвердженої рішенням Овруцької міської ради від 15.03.2022р. №1244 (далі – Порядок1244).
  • Фінансова підтримка комунальних підприємств спрямовується на цілі, визначені Порядком 1244.
  • Форму звіту про використання фінансової підтримки та виконані заходи (роботи тощо) визначає головний розпорядник бюджетних коштів (відділ житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради).
  1. Прикінцеві положення
    • Контроль за цільовим використанням бюджетних коштів здійснює головний розпорядник бюджетних коштів, відповідальний – відділ житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради.
    • Відповідальність за нецільове використання бюджетних коштів несуть розпорядники та одержувачі коштів відповідно до чинного законодавства.

 

Секретар ради                                                                        Віктор КИСІЛЬ

 

  Додаток
до Порядку надання та використання
коштів по Програмі реформування та
розвитку житлово-комунального
господарства Овруцької ОТГ  на

2021-2025 роки

                 ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР

Про надання трансфертів з міського бюджету одержувачу

бюджетних коштів на забезпечення виконання заходів Програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства

Овруцької ОТГ  на 2021-2025 роки (далі-Програма)

 м.Овруч                                                                                 «___»________20___р.

Головний розпорядник бюджетних коштів__________________, в особі керівника________________, що діє на підставі Положення про відділ_______ (далі- головний розпорядник бюджетних коштів), з однієї сторони, і одержувач бюджетних коштів___________, виконавець заходів Програми_____, в особі керівника_________, що діє на підставі Статуту, затвердженого ________№___ (далі- одержувач бюджетних коштів), з іншої сторони, уклали цей договір про нижченаведене.

Предмет договору

  1. Предметом договору є надання трансфертів з бюджету громади одержувачу бюджетних коштів на виконання заходів Програми, які надаються за кодами економічної класифікації  видатків бюджету 2610 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)», 3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)».
  2. Загальна сума  бюджетних  призначень  на  плановий  ___рік становить ___________гривень.
  1. Головний розпорядник бюджетних коштів надає право одержувачу бюджетних коштів здійснювати витрати для забезпечення виконання заходів Програми в межах затвердженого обсягу бюджетних призначень згідно помісячного розпису видатків бюджету громади на 20___рік.
  2. Невід’ємними частинами цього договору є перелік заходів Програми, які одержувач бюджетних коштів зобов’язується виконати (визначається головним розпорядником бюджетних коштів в Додатку до договору).

Порядок та строки проведення розрахунків

  1. Фінансування видатків  головним  розпорядником бюджетних коштів  за виконані  заходи  Програми здійснюється відповідно  до  помісячного  розпису  видатків  бюджету громади  на 20 ____рік шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок підприємства, відкритий в органах Державної казначейської служби України (далі-ДКСУ) на підставі оформлених в установленому порядку підтвердних документів на реалізацію заходів Програми.

         Обов’язки сторін

  1. Головний розпорядник бюджетних коштів зобов’язаний:
  • розглядати та перевіряти надані підприємством підтверджуючі документи щодо виконання заходів Програми;
  • здійснювати своєчасно та в повному обсязі оплату фактично виконаних заходів Програми згідно з умовами цього договору та відповідно до помісячного розпису видатків бюджету громади в межах затверджених бюджетних призначень при надходженні фінансування з бюджету громади;
  • вносити зміни до умов договору про надання трансфертів з бюджету громади одержувачу бюджетних коштів на забезпечення виконання заходів Програми, оформляти в установленому порядку додаткові угоди до цього договору в разі внесення змін до бюджету громади, змін чинного законодавства України та актів органів місцевого самоврядування;
  • забезпечити контроль за цільовим використанням бюджетних коштів.
  1. Одержувач бюджетних коштів зобов’язаний:
  • забезпечити цільове та якісне виконання заходів Програми згідно переліку заходів та розрахунку планових витрат на умовах, передбачених цим договором з дотриманням вимог чинного законодавства України та актів органів місцевого самоврядування;
  • за вимогою замовника надавати йому оперативну інформацію, Звіти про виконання заходів Програми;
  • надавати замовнику підтверджуючі документи про виконання заходів Програми за формою та у терміни, визначені головним розпорядником бюджетних коштів (замовником);
  • сприяти здійсненню представниками замовника контролю за виконанням умов цього договору;
  • здійснювати закупівлю  товарів,  робіт  і  послуг  за  рахунок  коштів бюджету громади в установленому законодавством порядку;
  • здійснювати відкриття рахунків, реєстрацію, облік зобов’язань та проведення операцій, пов’язаних з використанням бюджетних коштів, у порядку, встановленому ДКСУ;
  • забезпечувати оприлюднення публічної інформації у відповідності до вимог Законів України «Про відкритість використання публічних коштів» «Про доступ до публічної інформації» та інших законодавчих актів та актів органів місцевого самоврядування;
  • виконувати інші вимоги законодавства України та актів органів місцевого самоврядування.

Відповідальність сторін за невиконання умов договору

  1. У разі порушення своїх зобов’язань за цим договором сторони несуть відповідальність згідно із законом. Порушенням зобов’язання за цим договором вважається невиконання або неналежне виконання умов договору.
  2. Одержувач бюджетних коштів несе відповідальність за достовірність поданої інформації про виконаних заходів Програми.
  3. Спори, що випливають з приводу виконання цього договору, розв’язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.

Строк дії договору

  1. Цей договір діє з моменту його укладання до 31 грудня 20___р., умови  договору поширюються  на  відносини, які  виникли до  ________20__року відповідно  до статті 631 Цивільного кодексу України, і діють до 31 грудня 20_____року.

Інші умови

…….1. Розірвання договору або внесення зміни до  цього договору здійснюється за взаємною згодою сторін. Додаткові угоди та додатки до цього договору є його невід’ємною частиною і мають юридичну силу у разі, коли їх викладено у письмовій формі  та підписано сторонами.

2.. Правовідносини, що виникають у зв’язку з виконанням умов цього договору  і не  врегульовані ним, регулюються відповідно до закону.

Місцезнаходження та реквізити сторін

Головний розпорядник                                        Одержувач бюджетних коштів

бюджетних коштів

________________                                                       __________________________

 



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=