У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада
Р І Ш Е Н Н Я
Двадцять п’ята сесія VІІI скликання
від 24 червня 2022 року № 1310
підприємствам Овруцької міської ради
На виконання Кодексу цивільного захисту України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні” (зі змінами), Програми запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій в Овруцькій міській об’єднаній територіальній громаді на 2020-2022 роки, затвердженої рішенням Овруцької міської ради № 2238 від 12.05.2020 р. зі змінами, Протоколів засідання комісії з питань запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у Овруцькій ОТГ від 25.02.2022 р. №2-22, від 16.06.2022р. № 05-22, керуючись ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи рекомендації засідання постійної депутатської комісії міської ради з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку від 21.06.2022 року, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Відділу фінансів Овруцької міської ради (Шурло Т.М.) забезпечити затвердження бюджетних призначень головним розпорядникам бюджетних коштів для здійснення фінансування та відшкодування витрат комунальним підприємствам Овруцької міської ради за виконані роботи на об’єктах комунальної, державної, приватної власності, що були пошкоджені або зруйновані внаслідок воєнних дій, пожеж та негод (за КТКВК «8110»).
- Овруцькій міській раді, відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради (Редчиць О.П.), комунальним підприємствам Овруцької міської ради забезпечити здійснення обстежень об’єктів всіх форм власності, що пошкоджені або зруйновані внаслідок воєнних дій, внаслідок пожеж та негод, придбання будматеріалів та подальше проведення ремонтних робіт комунальними підприємствами Овруцької міської ради за кошти бюджету Овруцької міської територіальної громади відповідно до рішень про зміни до бюджету Овруцької міської ради.
- Комунальним підприємствам Овруцької міської ради забезпечити надання актів обстежень з висновками комісії по обстежених об’єктах усіх форм власності, що пошкоджені або зруйновані внаслідок воєнних дій, внаслідок пожеж та негод до відділу житлово – комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради з актами виконаних робіт.
- Овруцькій міській раді здійснити оплату комунальному підприємству «Гарне місто» Овруцької міської ради Житомирської області за понесені витрати по ремонту пошкоджених об’єктів комунальної, державної, приватної власності (за КТКВК «8110») по актах виконаних робіт згідно Переліку (додаток №1).
- Відділу бухгалтерського, обліку консолідованої звітності та комунальної власності (Ковальчук Л.І.) забезпечити облік та контроль за передачею майна.
- Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника Овруцького міського голови Гришковця В.М.
Овруцький міський голова Іван КОРУД
від 24.06.2022 р. № 1310
Перелік
актів виконаних робіт (наданих послуг, передачі будівельних матеріалів) по ремонту пошкоджених покрівель після авіаударів
Адреса
(вулиця) |
Назва об’єкта | Сума | |
4 | м. Овруч, вул. Святої Покрови, буд. 28 | Поточний ремонт покрівлі буд. 28 по вул. Святої Покрови | 1635,03 грн. |
5 | м. Овруч, вул. Святої Покрови, буд. 30 | Поточний ремонт покрівлі буд. 30 по вул. Святої Покрови | 1171,82 грн. |
6 | м. Овруч, вул. Миротворців, буд. 6 | Поточний ремонт покрівлі буд. 6 по вул. Миротворців | 16156,97 грн. |
7 | с. Нивки, с. Гуничі, с.Привар | Проведення аварійно відновлювальних робіт та перевезення будівельних матеріалів в с. Нивки, с. Гуничі, с. Привар (через населені пункти: с. Велика Чернігівка, с. Богданівка, с. Мамеч) | 11492,38 грн. |
8 | м. Овруч, вул. Г. Майдану, буд. 11, 21, 23, 25, 25а, 27, 46, 48, 48а, 50а, 33,
вул. Відродження буд. 25, 33 вул. Т. Шевченка, буд. 98/11, 102, вул. І. Богуна, буд. 20, вул. Святої Покрови буд. 33 |
Ремонтні роботи (скління) вікон в постраждалих квартирах багатоквартирних будинків після авіаударів | 19297,95 грн. |
Секретар ради Віктор КИСІЛЬ
Завантажити документ