єДопомога: Дистанційно, без відвідування відділень банку!

Через платформу єДопомога можна залишити заявку на фінансову підтримку від міжнародних організацій та перевірити статус поданої заявки.

Як це зробити?

  • Перейти на платформу «єДопомога»та натиснути кнопку «Заповнити заявку на допомогу».
  • Вибрати зі списку соціальний статус, заповнити персональні дані та зазначити міжнародний номер банківського рахунку IBAN (складається з літер UA та 27 цифр).

Як буде зараховано допомогу?

  • Якщо реквізити IBAN-рахунку картки зазначено правильно, переказ буде автоматично зараховано на картку.
  • Якщо надійде SMS-повідомлення з контрольним номером переказу Western Union, MoneyGram або PrivatMoney, то кошти можна отримати через Приват24, банкомат, відділення банку або звернувшись до клієнтської підтримки за телефоном 3700 або в чаті «Допомога Онлайн».

Дивіться детальну відеоінструкцію про те, як подати заявку на сайті єДопомога для отримання виплат від міжнародних організацій.

Хто може отримати допомогу від міжнародних організацій?

  • Особи, які проживають/перебувають на тимчасово окупованих або деокупованих територіях;
  • Внутрішньо переміщені особи, які перебувають у Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб;
  • Особи, які проживають/перебувають у зоні активних бойових дій на території України;
  • Верстви населення, які мають такі соціальні статуси: особа з інвалідністю, пенсіонер, одинока мати або батько, багатодітна сім’я, одержувач допомоги малозабезпеченим сім’ям, зокрема з-поміж внутрішньо переміщених осіб.

Як  перевіряються дані?

Мінсоцполітики проводить верифікацію даних заявника, використовуючи наявні державні інформаційні реєстри та бази даних, що дозволяє отримувати перевірену інформацію про особу.

Як  приймається рішення щодо надання допомоги?

Рішення щодо надання допомоги відповідній категорії населення та сум виплат приймають міжнародні організації.

Як перевірити статус заяви на допомогу від міжнародних організацій?

Для перевірки вам треба здійснити наступні кроки:

  1. Перейти за цим посиланнямта натисути кнопку Перевірити статус заявки.
  2. Вказати реєстраційний номер облікової картки платника податків(РНОКПП)(раніше індивідуальний податковий номер (ІПН) та номер свого телефону.
  3. Натиснути кнопку Перевірити статус, після чого дізнатися статус заявки.

 Заяву прийнято та інші статуси — що це означає?

Статуси заявки на отримання допомоги від міжнародних організацій можуть бути наступними:

  • Заявка не знайдена — заявка не надсилалась через платформу єДопомога;
  • Ваша заявка в процесі верифікації — заявка передана до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери Міністерства соціальної політики України та наразі відбувається перевірка правильності поданих даних, ідентифікація особи та належність до вказаних соціальних статусів;
  • Ваша заявка успішно верифікована — вказані в заявці персональні дані та соціальні статуси підтверджено;
  • Ваша заявка не пройшла верифікацію — вказані в заявці статуси не відповідають наявній інформації Мінсоцполітики. Вам необхідно звернутися до органів соціального захисту для актуалізації статусу. Після актуалізації у вас буде можливість подати виправлену заявку знову;
  • Ваша заявка містить помилки — в заявці допущені помилки, тож потрібно її додатково перевірити. Після цього у вас буде можливість подати виправлену заявку знову;
  • Заявка знаходиться в очікуванні на виплату від міжнародних організацій — цей статус ще раз підтверджує, що заявка успішно пройшла верифікацію та буде передана міжнародним організаціям за умови відповідності соціальної категорії (статусу) заявника до умов виплат, які визначають міжнародні організації.

Надалі статуси можуть змінюватись після отримання заявки міжнародними організаціями за їх запитом та підтвердження готовності здійснити виплату.

Розмір тексту-+=