У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада
Р І Ш Е Н Н Я
Двадцять сьома сесія VIII скликання
від 22 липня 2022 року № 1356
за 1 півріччя 2022 року
Заслухавши інформацію про виконання бюджету Овруцької міської територіальної громади за 1 півріччя 2022 року, керуючись ст. 80 Бюджетного кодексу України, відповідно ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації засідань постійних депутатських комісій міської ради, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
Затвердити Звіт про хід і результати виконання бюджету Овруцької міської територіальної громади за 1 півріччя 2022 року по доходах в сумі 170 197, 849 тис. грн. і по видатках – 129 660,876 тис. грн. (додаток №1).
Міський голова Іван КОРУД
№ 1356 від 22.07.2022 р.
Звіт
про хід і результати виконання бюджету Овруцької міської територіальної громади за 1 півріччя 2022 року
По загальному та спеціальному фондах міського бюджету надійшло доходів 170 млн. 197,8 тис. грн., виконання в цілому становить 99,6%, по загальному фонду становить 99,4 % – надійшло доходів 165 млн. 506,8 тис. грн., по спеціальному фонду надійшло доходів 4 млн. 691,1 тис. грн. виконання 105,4%.
За 1 півріччя 2022 року у порівнянні з 1 півріччям 2021 року (183462,9 тис. грн.) доходів надійшло на 13265,1 тис. грн. менше.
До бюджету Овруцької міської територіальної громади за 1 півріччя 2022 року надійшло доходів без урахування міжбюджетних трансфертів 87 млн. 379,1 тис. грн., що становить 51,3 % в загальній структурі надходжень.
Найбільшу питому вагу в структурі надходжень ( без урахування трансфертів) становлять:
- податок та збір на доходи фізичних осіб – 51 млн. 529,9 тис. грн. (59,0%),(1 півріччя 2021р.- 47 млн. 869,0 тис. грн.);
- акцизний податок – 3 млн. 269,0 тис. грн. (3,8%)( 1 півріччя 2021р – 7 млн. 296,9 тис. грн.);
- податок на майно – 6 млн. 660,1 тис.грн.(7,6%) (1 півріччя 2021р – 11 млн. 265,9 тис.грн);
- єдиний податок – 11 млн. 435,8 тис. грн.(13,1%) (1 півріччя 2021р. – 11 млн.775,2 тис.грн.);
- рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – 8 млн.535,8 тис.грн. ( 9,8 %) ( 1 півріччя 2021р – 10 млн. 222,5 тис.грн.);
- адміністративні збори та платежі – 926,6 тис.грн.(1,1%) ( 1 півріччя 2021р – 1565,2 тис.грн);
- кошти від продажу землі – 495,2 тис.грн. (0,6%) (1 півріччя 2021р – 434,9 тис.грн);
- Кошти від відчуження майна, що належить Автономній Республіці Крим та майна, що перебуває в комунальній власності – 45,1 тис.грн. (0,1%) (1 півріччя 2021р – 174,3 тис.грн.).
Надійшло міжбюджетних трансфертів всього 82 млн. 818,8 тис. грн.
За 1 півріччя 2022 року бюджетом у повному обсязі отримано з державного бюджету базову дотацію, обсяг якої становить 12000,6 тис.грн., дотацію з місцевого бюджету на проведення розрахунків протягом опалювального періоду за комунальні послуги та енергоносії, які споживаються установами, організаціями, підприємствами, що утримуються за рахунок відповідних місцевих бюджетів за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 1160,9 тис.грн.
Загальна сума субвенцій, що надійшли до бюджету, становить 69 млн.657,3 тис. грн., у тому числі:
– освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам 67 млн. 560,0 тис. грн.;
– субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції 987,3 тис. грн.;
– субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 179,7 тис.грн.;
– інші субвенції з місцевого бюджету – 930,3 тис.грн., – загальний фонд. ( Дод. 1.2)
Всього спрямовано асигнувань (видатків) по загальному та спеціальному фондах Овруцького міського бюджету за 1 півріччя 2022 року–129 млн. 660,9 тис. грн., що на 42 млн. 372,9 тис. грн. менше, ніж в 1 півр. 2021 року.
( 1 півр. 2021р.- 172 млн. 033,8 тис. грн.,.)
(1 півр.2022 року: загальний фонд 124 млн. 298,1 тис. грн., спеціальний фонд 5 млн. 362,8 тис. грн.) . В тому числі по галузях:
- галузь “Освіта” (кпк1000)– 86 млн. 443,6 тис. грн. (66,7%)
(2021р.- 110 млн. 350,5 тис. грн.)
( 2022р. : трансферти – 54 516,7 тис.. грн., міський бюджет – 20 691,8 тис..грн.),
- галузь «Охорона здоров’я» (кпк 2000) – 3 млн. 156,2 тис. грн.(2,4%) (2021р. – 4 млн. 358,7 тис. грн.)
(2022р: трансферти–204,5 тис.грн. , міський бюджет– 2951,7 тис.грн.)
в тому числі:
- первинна- 1446,3 тис.грн. (трансферти – 99,0 тис,грн., міський бюджет – 1 347,3 тис.грн.,)
- вторинна- 1709,9 тис. грн. (трансферти– 105,4 тис. грн., міський бюджет– 1 604,5 тис. грн.),
(охорона здоров’я І півр. 2021р.- 4 млн. 358,7 тис. грн.(:первинна- 1 млн. 730,0 тис.грн., вторинна- 2628,7 тис. грн.).
- галузь ”Управління” (кпк 0100)–14 млн. 615,2 тис. грн.(11,3%)( 1 півр. 2021р.- 16873,0 тис. грн.),
- галузь “Соціальний захист”(кпк 3000) (допомоги населенню, надання фінансової підтримки громадській організації ветеранів,тощо) –7 млн. 330,5 тис. грн. (5,7%) (1 півр. 2021р.- 6 млн. 688,6тис.грн.),
- галузь “Культура” (кпк 4000) – 3 млн. 924,0 тис. грн.(3,0%)( 1 півр. 2021р.- 4 млн. 440,4 тис.грн.),
- галузь «Фізична культура і спорт» (кпк 5000)- 1 млн. 909,1 тис. грн.(1,5%)(1 півр. 2021р.- 2 млн. 873,2 тис.грн.),
- галузь «Житлово-комунальне господарство» (кпк 6000) – 8 млн. 407,5 тис. грн.(6,5%) (1 півр.2021р.- 15 млн. 955,7 тис. грн.),
В тому числі:
- «водопровідно- каналізаційне господарство» (кпк 6013)-1 млн. 481,1 тис.грн. ( 1 півр. 2021р. -4 млн. 113,7тис.грн.),
- «забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги» кпк 6020)- 3 млн. 338,7 тис.грн. ( 1 півр. 2021р. – 0,0 тис.грн.),
- «благоустрій» (кпк-6030)- 3 млн. 555,7 тис. грн.( 1 півр. 2021р.- 11 млн. 687,9тис.грн.),
- «Інша діяльність у сфері ЖКГ» (кпк 6090)- 28,3 тис. грн. (охорона, оцінка неж. прим., тощо) (1 півр. 2021р.- 116,2 тис.грн.),
- галузь «Економічна діяльність» (кпк 7000)- 1 млн. 730,0 тис. грн.(1,1%)( 1 півр. 2021р.- 7 181,0 тис.грн.),
В тому числі:
- «будівництво та регіональний розвиток» (кпк 7300)-1448,8 тис. грн. (1 півр. 2021р. -6 343,2тис. грн.)
- Об’єктів ЖКГ(7310) -1448,8 тис. грн.
- «транспорт та транспортна інфраструктура, дорожнє господарство» (кпк 7400)- 192,7 тис. грн. (1 півр. 2021р.- 282,3 тис.грн.),
- «здійснення заходів із землеустрою» (кпк 7130)- 72,8 тис. грн., ( 1 півр.2021р.- 487,2 тис. грн.)
- «проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок» (кпк 7650)-15,7 тис. грн.( 1 півр.2021р.- 68,2 тис.грн.),
- інша діяльність (кпк 8000) – 573,6 тис. грн. (заходи із запоб. та ліквід. надзвич. ситуацій -532,3 тис. грн. обслуговування боргу-32,5 тис.грн. )
(1 півр. 2021 р. – 532,7,1 тис.грн.),
- Міжбюджетні трансферти (КПК 9000)- 1571,0 тис. грн. (місцевим бюджетам-1517,3тис.грн., державний бюджет-53,7тис.грн.)
(1 півр. 2021р.- 300,0 тис. грн.)
- На утримання “Відділення стаціонарного догляду для постійного проживання» с. Н.Велідники- 1150,00тис.грн.
- На виконання Програми надання матеріально- технічної допомоги Житомирському обласному територіальному центру комплектування та соціальної підтримки і військовим частинам Сил територіальної оборонони Збройних Сил України на 2021 2023 роки – 100,0 тис.грн.
- На підвищення кваліфікації педагогічних працівників до регіонального замовлення – 167,3 тис.грн.
- На утримання дітей з територіальної громади у обласних спеціальних школах – 100,0 тис.грн.
- На оплату послуг з перевезення організованої групи людей до пунктів збору для першого відділу Коростенського РТЦК та СП- 45,0 тис.грн.
- На відшкодування комунальних послуг за постачання електроенергії для першого відділу Коростенського РТЦК та СП- 8,7 тис.грн.
- Погашено по кредиту НЕФКО в 2019-2022 роках :
-відсотків – 347,0 тис. грн. (в 2019р.-65,7 тис. грн., 2020р.-147,7 тис. грн., 2021р.-101,1 тис. грн., в 2022р.- 32,5 тис.грн.)
– кредиту – 4 374,4 тис. грн. (2019р.-460,4 тис. грн., 2020р.- 1 565,6 тис. грн.,2021р.-1565,6 тис. грн., в 2022р. – 782,8тис.грн.)
Із загальної суми фінансування видатки на заробітну плату з нарахуваннями склали 101 млн. 997,7 тис. грн. ( 78,7 %), медикаменти – 564,5 тис. грн. (0,4%), продукти харчування – 2 млн. 395,1тис. грн.(1,8%), на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 6 млн. 379,9тис. грн. (4,9%), соціальні виплати – 1 млн. 636,6тис. грн.( 1,3 %).
Видатки бюджету здійснювались згідно діючих нормативно – правових актів ( Бюджетний кодекс України, Закон України «Про Державний бюджет України на 2022 рік», Постанова Кабінету Міністрів № 228 від 28.02.2002 року “Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог щодо виконання кошторисів бюджетних установ”, рішень сесій міської ради).
Прострочена кредиторська заборгованість по соціально-захищеним статтям видатків відсутня. Кошти з резервного фонду не виділялись.
Секретар ради Віктор КИСІЛЬ
Завантажити документ