У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада
Виконавчий комітет
Р І Ш Е Н Н Я
від 21.09.2022 року №635
за подання інформацій до УСП Коростенської РДА
Відповідно до статті 14 Закону України «Про поховання та похоронну справу», постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 року № 1445 «Про затвердження Порядку проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідність внаслідок війни» (зі змінами), наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 19.11.2003 року № 193 «Про затвердження нормативно-правових актів щодо реалізації Закону України «Про поховання та похорону справу», розпорядження голови Житомирської обласної державної адміністрації від 31.03.2020 року № 232 «Про затвердження Порядку відшкодування витрат та поховання учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни», встановленого на 2022 рік фінансового нормативу бюджетного забезпечення для здійснення одного похованого в сумі 2379,09 грн.:
В И Р І Ш И В:
- Створити при Овруцькій міській раді, комісію (додаток 1) з питань безоплатного поховання учасників бойових дій (осіб з інвалідністю внаслідок війни).
- Комісії у відповідності до затвердженого Порядку проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 р. № 1445 забезпечити підготовку Акту згідно додатку № 2, оформлення Договору-Замовлення згідно додатку № 3 (додається).
- Визначити відповідальним Центр надання соціальних послуг Овруцької міської ради (Нестеренко М.М.) за підготовку, зведення та подання інформацій, документів до УСП Коростенської РДА.
- Контроль за виконанням рішення покласти на директора Центру надання соціальних послуг Овруцької міської ради (Нестеренко М.М.).
Міський голова Іван КОРУД
№635 від 21.09.2022р.
Склад
комісії Овруцької міської ради з питань безоплатного
поховання учасників бойових дій (осіб з інвалідністю внаслідок війни)
1. | КИСІЛЬ Віктор Леонідович | – Секретар Овруцької міської ради, голова комісії |
2. | НЕСТЕРЕНКО Марина Миколаївна | – Директор Центру надання соціальних послуг Овруцької міської ради, член комісії |
3. | ШЕВЦОВА
Оксана Іванівна
|
– Начальник відділу ЦНАП, член комісії |
Міський голова Іван КОРУД
№635 від 21.09.2022 року
АКТ
Комісії при Овруцькій міській раді з питань безоплатного поховання учасників бойових дій (осіб з інвалідністю внаслідок війни)
м. Овруч від ______________
Комісія в складі:
Голова комісії: Секретар Овруцької міської ради – Кисіль В. Л.
Члени комісії:
Директор Центру надання соціальних послуг – Нестеренко М. М.
Начальник відділу ЦНАП – Шевцова О.І.
в присутності __________________________________________ (ПІБ) виконавця волевиявлення або особи, яка зобов’язалася поховати померлого, що зареєстрована та проживає адреса реєстрації і яка займалася похованням учасника бойових дій (особи з інвалідністю внаслідок війни)_____________________ _______________________(ПІБ померлого).
Комісія зазначає, що дата відбулося поховання учасника бойових дій (особи з інвалідністю внаслідок війни) ______________________________ (ПІБ померлого).
Були надані такі послуги: (надання труни; надання вінка похоронного з траурною стрічкою (з написом чи без нього), де загальна сума послуг не повинна перевищувати 2379,09).
Всього витрачено коштів на суму __________грн.
__________________________________________________(сума прописом)
Висновок комісії: відшкодувати витрачені кошти на поховання учасника бойових дій ( особи з інвалідністю внаслідок війни).
Голова комісії
Секретар Овруцької міської ради _____________ Кисіль В. Л.
Члени комісії:
Директор ЦНСП Овруцької міської ради _____________ Нестеренко М. М.
Начальник відділу ЦНАП _____________ Шевцова О. І.
З даними акту ознайомлена (ий), всі суми витрачених коштів записані вірно, в чому і підписуюсь ___________________________________________ (ПІБ).
№635 від 21.09.2022 року
Овруцька міська рада Коростенського району Житомирської області
ДОГОВІР – ЗАМОВЛЕННЯ
на організацію та проведення поховання учасника бойових дій
(особи з інвалідністю)
ПІБ_______________________________
__________________________________
Адреса ___________________________
__________________________________
Комісія в складі:
Голова комісії : Секретар Овруцької міської ради – Кисіль В. Л.
Члени комісії:
Директор Центру надання соціальних послуг – Нестеренко М. М.
Начальник відділу ЦНАП – Шевцова О. І.
з однієї сторони, ____________________________________________________
(ПІБ виконавця волевиявлення або особи, яка зобов’язалась поховати померлого)
__________________________________________________________________ ( паспорт № виданий) особи, яка поховала померлого учасника бойових дій (особи зінвалідністю)
__________________________________________________________________
(ПІБ, який(а) помер(ла) дата смерті ), з другої сторони
керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 року № 1445 «Про затвердження Порядку проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особові заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни» склали цей договір про те, що _______________________________________________
(ПІБ виконавця волевиявлення або особи, яка поховала свого батька (брата, свекра,…)
__________________________________________________________________
(ПІБ померлого)
за власний рахунок та представила комісії Овруцької міської ради документи, що підтверджують вартість витрат пов’язаних з похованням.
Договір підписали:
З однієї сторони 1. ПІБ __________________________
- ПІБ __________________________
- ПІБ __________________________
З другої сторони: ПІБ виконавця волевиявлення або особи, яка зобов’язалася поховати померлого ________________________________________________
організувала та провела поховання УБД (особи з інвалідністю) _________ _______________________________________________________________ПІБ
Завантажити документ