Рішення №635 виконкому міської ради “Про створення комісії з питань безоплатного поховання учасників бойових дій (осіб з інвалідністю внаслідок війни) та визначення відповідального за подання інформацій до УСП Коростенської РДА”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від 21.09.2022 року                        №635

Про створення комісії з питань безоплатного
поховання учасників бойових дій (осіб з інвалідністю
внаслідок війни) та визначення відповідального

за подання інформацій до УСП Коростенської РДА

Відповідно до статті 14 Закону України «Про поховання та похоронну справу», постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 року № 1445 «Про затвердження Порядку проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові  заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідність внаслідок війни» (зі змінами), наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 19.11.2003 року № 193 «Про затвердження нормативно-правових актів щодо реалізації Закону України «Про поховання та похорону справу»,  розпорядження голови  Житомирської обласної державної адміністрації від 31.03.2020 року № 232 «Про затвердження Порядку відшкодування витрат та поховання учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни», встановленого на 2022 рік фінансового нормативу бюджетного забезпечення для здійснення одного похованого в сумі 2379,09 грн.:

В И Р І Ш И В:

  1. Створити при Овруцькій міській раді, комісію (додаток 1) з питань безоплатного поховання учасників бойових дій (осіб з інвалідністю внаслідок війни).
  2. Комісії у відповідності до затвердженого Порядку проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій,  постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю   внаслідок війни, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України  від 28.10.2004 р. № 1445 забезпечити підготовку Акту згідно додатку № 2, оформлення Договору-Замовлення згідно додатку № 3 (додається).
  3. Визначити відповідальним Центр надання соціальних послуг Овруцької міської ради (Нестеренко М.М.) за підготовку, зведення та подання інформацій, документів до УСП Коростенської РДА.
  4. Контроль за виконанням рішення покласти на директора Центру надання соціальних послуг Овруцької міської ради (Нестеренко  М.М.).

 

           Міський голова                                                                    Іван КОРУД

 

Додаток 1
до рішення виконавчого комітету

№635 від 21.09.2022р.

Склад

                  комісії  Овруцької міської ради з питань  безоплатного

 поховання учасників бойових дій (осіб з інвалідністю внаслідок війни)

1. КИСІЛЬ Віктор  Леонідович –      Секретар Овруцької міської ради,  голова комісії
2. НЕСТЕРЕНКО Марина Миколаївна –      Директор Центру надання соціальних послуг Овруцької міської ради, член   комісії
3. ШЕВЦОВА

Оксана Іванівна

 

–      Начальник відділу ЦНАП, член комісії

 

Міський голова                                                                           Іван КОРУД

 

        Додаток 2
до рішення виконавчого комітету

№635 від 21.09.2022 року

АКТ

Комісії при Овруцькій міській раді з питань безоплатного поховання учасників бойових дій (осіб з інвалідністю внаслідок війни)

 

м. Овруч                                                              від  ______________

 

Комісія в складі:

Голова комісії:  Секретар Овруцької міської ради – Кисіль В. Л.

Члени комісії:

Директор Центру надання соціальних послуг – Нестеренко М. М.

Начальник відділу ЦНАП –  Шевцова О.І.

 

в присутності __________________________________________ (ПІБ) виконавця волевиявлення або особи, яка зобов’язалася поховати померлого, що зареєстрована та проживає адреса реєстрації і яка займалася похованням учасника бойових дій (особи з інвалідністю внаслідок війни)_____________________ _______________________(ПІБ померлого).

Комісія зазначає, що дата відбулося поховання учасника бойових дій (особи з інвалідністю внаслідок війни) ______________________________ (ПІБ померлого).

Були надані такі послуги: (надання труни; надання вінка похоронного з траурною стрічкою (з написом чи без нього), де загальна сума послуг не повинна перевищувати 2379,09).

Всього витрачено коштів на суму __________грн.

__________________________________________________(сума прописом)

Висновок комісії: відшкодувати витрачені кошти на поховання учасника бойових дій ( особи з інвалідністю внаслідок війни).

Голова комісії

Секретар Овруцької міської ради                 _____________ Кисіль В. Л.

Члени комісії:

Директор ЦНСП Овруцької міської ради     _____________ Нестеренко М. М.

 

Начальник відділу ЦНАП                              _____________ Шевцова О. І.

 

З даними акту ознайомлена (ий), всі суми витрачених коштів записані вірно, в чому і підписуюсь ___________________________________________ (ПІБ).

 

 

Додаток 3
до рішення виконавчого комітету

                                                                                  №635 від 21.09.2022 року

Овруцька міська рада Коростенського району Житомирської області

ДОГОВІР – ЗАМОВЛЕННЯ

на організацію та проведення поховання учасника бойових дій

(особи з інвалідністю)

ПІБ_______________________________

__________________________________

Адреса ___________________________

__________________________________

Комісія  в складі:

Голова комісії :  Секретар Овруцької міської ради – Кисіль В. Л.

Члени комісії:

Директор Центру надання соціальних послуг – Нестеренко М. М.

Начальник відділу ЦНАП –  Шевцова О. І.

з однієї сторони, ____________________________________________________

(ПІБ виконавця волевиявлення або  особи, яка зобов’язалась поховати померлого)

__________________________________________________________________ ( паспорт № виданий) особи, яка поховала померлого учасника бойових дій (особи зінвалідністю)

__________________________________________________________________

(ПІБ, який(а) помер(ла) дата смерті ),  з другої сторони

керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 року № 1445 «Про затвердження Порядку проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особові заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни» склали цей договір про те, що _______________________________________________

(ПІБ виконавця волевиявлення або особи, яка поховала свого батька (брата, свекра,…)

__________________________________________________________________

(ПІБ померлого)

за власний рахунок та представила комісії Овруцької міської ради документи, що підтверджують вартість витрат пов’язаних з похованням.

Договір підписали:

З однієї сторони 1. ПІБ              __________________________

  1. ПІБ __________________________
  2. ПІБ __________________________

З другої сторони: ПІБ виконавця волевиявлення або особи, яка зобов’язалася поховати померлого ________________________________________________

організувала та провела поховання УБД (особи з інвалідністю)  _________ _______________________________________________________________ПІБ

 



  Завантажити документ
Розмір тексту-+=