Рішення №190 виконкому міської ради “Про проект Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2017 рік.”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від  19.12.2016 року                   № 190

 

Про проект Програми соціально-економічного

та культурного розвитку міста на 2017 рік.

 

Заслухавши та обговоривши інформацію міського голови Коруда І.Я. „Про проект Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2017 рік“, керуючись ст. 27 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,  виконком міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

  1. Інформацію міського голови Коруда І.Я. про проект Програми соціально-економічного розвитку міста за 2017 рік прийняти до відома.
  1. Проект Програми соціально-економічного розвитку та культурного розвитку міста на 2017 рік (додаток №1) схвалити та винести на розгляд чергової сесії міської ради.

 

Міський голова                                                                              І.Я. Коруд

 

Перший заступник міського голови                                А.М. Дяченко

Секретар міської ради                                                          М.В. Чичирко

Заступник міського голови                                                 Н.М. Рибинська

Керуюча справами                                                                 М.І. Савченко

Начальник юридичного відділу                                        О.В. Муліванцев

Провідний спеціаліст                                                            О.П. Левківська

 

Д О Д А Т О К  №1

до рішення виконкому міської ради

від 19.12.2016 року  № 190

 

ПРОЕКТ  ПРОГРАМИ

соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2017 рік

Програма соціально-економічного розвитку м.Овруча на 2017 рік (далі – Програма)  враховує основні пріоритети розвитку міста, конкретні завдання щодо підвищення ефективності використання наявного природного, виробничого і трудового потенціалів, ґрунтується на комплексі галузевих програм.

Співпраця органів виконавчої влади та місцевого самоврядування на виконання зазначених умов передбачає досягнення визначеної у Програмі  мети, отримання підтримки громади міста Овруча.

Програма  розроблена відповідно до вимог законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», «Про державні цільові програми», «Про стимулювання розвитку регіонів» та на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 №558 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2016 рік та основних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2017 –  2019 роки».

Метою Програми є узгодження спільних дій органу місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання різних форм власності по створенню сприятливих умов для забезпечення соціально-економічного розвитку міста.

Основні показники Програми базуються на намірах господарюючих суб’єктів міста, пропозиціях структурних підрозділів міської ради та враховують існуючі тенденції соціально-економічного розвитку міста та  поточну економічну ситуацію в країні.

Спільні дії Овруцької міської ради та її виконавчого комітету спрямовані на реалізацію державної соціальної та економічної політики, підвищення конкурентоспроможності та забезпечення висхідної динаміки розвитку економіки міста, створення якісного та безпечного середовища життєдіяльності населення.

Термін реалізації Програми  соціально-економічного розвитку міста  – 2017 рік.

Виконання зазначених пріоритетних завдань дасть можливість забезпечити стабільні темпи економічного зростання, сприятиме наповненню бюджету міста та дозволить спрямувати фінансові ресурси у соціальну сферу для створення повноцінного життєвого середовища, додержання державних соціальних стандартів та гарантій.

У процесі виконання Програми може уточнюватися. Зміни і доповнення до Програми  затверджуються Овруцькою  міською радою за поданням депутатів, постійних  комісій міської ради, членів виконкому та мешканців міста. Звітування про виконання Програми двічі на рік – за шість місяців та підсумками року.

І. ОЦІНКА ТЕНДЕНЦІЙ ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МІСТА

Овруч – місто районного значення, районний центр Житомирської області, вперше згадане у літописах 946 року. Загальна площа міста становить  887,1697 га, в т. ч.: сільськогосподарські землі – 0,244 га, заклади, установи, організації – 129,3931 га, землі запасу – 352,2418 га, землі промисловості – 53,9104 га, житловий сектор – 190,6146 га. Чисельність наявного населення станом 01.01.2017  року складає 16,5 тис. чоловік.

Місто Овруч одне з найдавніших міст у Східній Європі.

На території міста представлені такі галузі промисловості: легка, харчова, будівельних матеріалів.

Підприємства: молочноконсервний завод, хлібозавод, деревообробний комбінат, компанія порційних автоматів, швейна фабрика, лісгосп.

Діє залізничний пункт контролю «Овруч» через державний кордон України та Білорусі.

Підприємства роздрібної торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення продовжують оновлювати торговельне устаткування та впроваджувати нові методи та технології в торгівлі та наданні послуг. На сьогоднішній день тільки у місті діє більше 300 торговельних об’єктів та сфери послуг: це продовольчі та непродовольчі магазини, заклади громадського харчування, побутового обслуговування – майстерні по пошиттю одягу, ремонту взуття і техніки, медичного обслуговування, аптеки, та ін..

Банківська система представлена філіями банків «Ощадбанк», «Приват банк», «Правекс банк», «Райфайзен банк Аваль», та кредитною спілкою «Оберіг».

Серед всього міського населення є такі пільгові категорії, як учасники АТО, постраждалі внаслідок ЧАЕС І кат., ІІ кат., учасників бойових дій,  сім’ї воїнів загиблих в АТО.

В місті функціонує 3 загальноосвітні школи та гімназія, спортивна, художня школи, 2 позашкільні навчальні заклади – Центр дитячо- юнацької творчості та Мала академія народних мистецтв та ремесел, 7 дитячих садочків, професійно – технічний ліцей.

Медичні установи сьогодні представлені районною лікарнею, відділенням швидкої та невідкладної допомоги, амбулаторією загальної практики сімейної медицини, дитячою консультацією, районною поліклінікою, діагностичним центром, рядом приватних стоматологічних кабінетів та аптечними установами.

Овруч – місто, яке має унікальну історію. В місті досліджено та включено до загального державного обліку 16 нерухомих пам’яток історії та культури, 2 об’єкти архітектури мають національне значення – церква Св. Василя та Свято – преображенський монастир. Місто Овруч включено до Списку Історичних населених міст України, затвердженого постановою КМУ № 878 від 26.07.2001 року. Для забезпечення відпочинку та проведення культурного дозвілля населення міста функціонує ряд установ – будинок культури,  3 музеї. Працює міська, районна та дитяча бібліотеки.

Прекрасним місцем масового відпочинку людей є набережна річки Норинь, де планується проводити головні міські свята, молодіжні заходи, звідси відкривається прекрасний вигляд на мальовниче місто.

У  2016 році було проведено фінансування таких міських Програм:

«Програма соціального захисту населення м. Овруч на 2016-2017 роки»-

«Програма підтримки обдарованої молоді»-

«Програма реформування та розвитку житлово – комунального господарства міста Овруч на 2016-2017 роки» –

«Програма щодо заходів спрямованих на зменшення захворювання домашніх тварин на сказ у м. Овруч на 2016-2018 роки» –

Впродовж 2016 року здійснювались заходи з організації робіт по поточному обслуговуванню та утриманню доріг, вулиць, тротуарів, скверів, газонів, квітників, зелених насаджень, зливових мереж, зовнішнього освітлення, кладовищ, інших об’єктів громадського користування, а також з поліпшення благоустрою міста, його санітарного стану, озеленення.

На благоустрій міста було витрачено –

На ремонт та утримання об’єктів житлово-комунального господарства у 2016 році залучені кошти на ремонт водопровідно-каналізаційного господарства – —- тис.грн.

По вулично-шляховій мережі  на ремонт та утримання дорожнього покриття вулиць та провулків міста з міського бюджету витрачено ————— тис.грн.

За рахунок співфінансування  міського,  обласного та державного бюджетів виконані такі роботи: будівництво гідротехнічних споруд та лаквідація наслідків підтоплення по вул. Озерна, Ш.Алейхема, Карпінського, Ручейна на загальну суму –

Проведенно буріння свердлвин на суму –

Освоєно коштів по реконструкції очисних споруд –

У 2016 році надано субвенцію районному бюджету на утримання дошкільної, загальношкільної мережі та соціального захисту в сумі – —- тис.грн.

Враховуючи підсумки 2016 року серед головних пріоритетів економічного і соціального розвитку міста Овруча у 2017 році мають бути:

  • збереження рівня доходів населення, пом’якшення ситуації на ринку праці в місті, забезпечення соціального захисту найбільш вразливих верств населення;
  • підвищення ефективності енергоспоживання, здійснення заходів із енергозбереження в усіх сферах діяльності;
  • надійне функціонування систем життєзабезпечення населення, реформування і розвиток житлового та комунального господарства;
  • підвищення рівня соціальних стандартів і якості послуг, які безпосередньо надаються населенню, створення належних умов для всебічного та повноцінного розвитку дітей, відродження культурних, просвітницьких традицій та спорту;
  • спрямування наявних ресурсів на соціально-економічний розвиток міста та підвищення доходів його жителів, створення умов для розвитку малого і середнього бізнесу;
  • активізація інвестиційної діяльності, продовження реконструкцій та поточних ремонтів об’єктів життєзабезпечення, розвиток та відновлення мережі міських доріг;
  • розв’язання екологічних проблем міста.

ІІ. ЦІЛІ ТА ПРІОРИТЕТИ ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МІСТА У 2017 РОЦІ

Програма спрямована, насамперед, на стабілізацію економіки міста, недопущення погіршення якості життя населення, а також стабільну роботу систем забезпечення життєдіяльності міста.  Пріоритети економічного розвитку міста:

  • збереження та зростання економічного потенціалу міста, забезпечення конкурентоспроможності продукції місцевих виробників через інноваційний розвиток, освоєння нових видів продукції та послуг;
  • сприяння створенню привабливого інвестиційного клімату у місті та залучення стратегічних інвесторів у реальний сектор економіки міста;
  • участь у проектах міжнародної технічної допомоги;
  • розширення мережі сучасних закладів торгівлі та побутового обслуговування;
  • забезпечення якісними, доступними торгівельними та побутовими послугами;
  • ефективне використання земельних ресурсів міста та об’єктів комунальної власності міської територіальної громади;
  • якісне утримання території та об’єктів благоустрою;
  • підвищення рівня енергозбереження та ефективності використання енергоресурсів у всіх сферах господарювання;
  • розвиток малого та середнього підприємництва, приватної ініціативи.

У сфері соціальної та гуманітарної політики:

  • забезпечення соціального захисту та підтримки незахищених верств населення;
  • послаблення напруги на ринку праці, підвищення соціальної захищеності безробітних;
  • легалізація робочих місць та недопущення тіньової зайнятості;
  • зростання рівня заробітної плати, в тому числі у бюджетній сфері;
  • підвищення безпеки життєдіяльності населення;
  • забезпечення пріоритетного фінансування соціальних програм;
  • забезпечення подальшого розвитку дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти;
  • якісне медичне обслуговування населення;
  • залучення широких верств населення до занять фізичною культурою та спортом;
  • культурний розвиток громадян, зростання духовно-інтелектуального потенціалу мешканців міста.

Основні завдання Програми полягають у:

  • забезпеченні гідних умов життя громадян за рахунок нарощування та утримання рівня економічного зростання, проведення структурних перетворень, впровадження нових енергозберігаючих технологій;
  • стимулюванні раціонального використання енергоресурсів, що сприятиме забезпеченню потреби мешканців багатоповерхового та приватного секторів в енергоресурсах;
  • створенні позитивної тенденції, щодо залучення вітчизняних та іноземних інвестицій;
  • сприянні суб`єктам господарювання у реалізації інвестиційних проектів, спрямованих на створення нових робочих місць, освоєння передових технологій;
  • забезпеченні подальшого розвитку малого і середнього підприємництва, підвищення їх ролі у соціально-економічному житті міста;
  • забезпечення населення якісними комунальними послугами;
  • здійснення природоохоронних заходів, щодо призупинення погіршення стану навколишнього природного середовища: завершення реконструкції очисних споруд у м.Овручі, поліпшення якості питної води та впорядкування утилізації твердих побутових відходів.

ІІІ. БЮДЖЕТ МІСТА  НА 2017 РІК

Бюджетна  політика 2017 року буде спрямована на вирішення вкрай нагальних та проблемних питань, забезпечення цільового та ефективного   використання  коштів міського бюджету.

Дохідна частина міського бюджету м. Овруча на 2017 рік  буде сформована  на підставі чинного законодавства з урахуванням змін і доповнень у бюджетному і податковому законодавстві, основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку міста та на основі очікуваної дохідної бази за рахунок закріплених та власних податків і зборів, неподаткових платежів, а також трансфертів із районного, обласного та державного  бюджету.

Основні організаційні заходи:

  • забезпечення прогнозування  доходів  бюджету на основі реальних прогнозних макроекономічних показників економічного і соціального розвитку міста, досягнення їх відповідності та узгодженості на усіх стадіях бюджетного процесу;
  • при формуванні бюджетних програм необхідність виключення  непріоритетних та  неефективних  витрат, зокрема тих, які не стосуються  виконання основних функцій і завдань  відповідного головного розпорядника.

Пріоритетні напрямки  діяльності:

  • забезпечення збалансованості та стійкості бюджетної системи;
  • зміцнення доходної бази міського бюджету;
  • посилення бюджетної дисципліни та контролю за витратами бюджету;
  • забезпечення пріоритетності  спрямування коштів на фінансування  захищених статей видатків при збалансованому  підході до фінансування інших видатків;
  • режим жорсткої економії, оптимізація видатків бюджету;
  • виконання пріоритетних міських цільових програм, спрямованих на досягнення  стратегічних цілей;
  • підвищення ефективності управління бюджетними коштами шляхом впровадження програмно – цільового методу з  подальшою оптимізацією бюджетних програм;
  • посилення відкритості та прозорості публічних фінансів шляхом  оприлюднення інформації.

ІV. Розвиток економічного потенціалу та підприємництва

Основими завданнями є поліпшення бізнес-клімату, створення сприятливих умов для стабільної та ефективної роботи суб’єктів підприємництва, консолідація зусиль структурних підрозділів міської ради та бізнесу для вирішення актуальних питань цього сектору економіки, скорочення державного регулювання та адміністративного втручання у діяльність суб’єктів господарювання, інформаційно-консультаційна допомога суб’єктам господарської діяльності, підтримка молодіжних  підприємницьких ініціатив.

Розвиток підприємницької діяльності, малого та середнього бізнесу

Таблиця 1

Перелік заходів Термін виконання Орієнтовні обсяги та джерела фінансування
Всього В т.ч.
Місцевий

бюджет

Інші

джерела

фінансування

Створення сприятливого середовища для впровадження інвестиційних проектів на території міста. Протягом року  

Не потребує фінансування

Сприяти розвитку малого та середнього бізнесу Протягом року  

Не потребує фінансування

Забезпечення зростання грошових доходів населення Протягом року Власні кошти підприємств
Залучення до вирішення проблем міста підприємців та мешканців міста. Протягом року  

Не потребує фінансування

Інформування громади міста та підприємців про можливості та потреби в організації певного виду бізнесу. Протягом року  

Не потребує фінансування

Урізноманітнення форм і методів співпраці міської влади з підприємцями та їх об’єднаннями на основі ділового партнерства і співробітництва. Протягом року  

Не потребує фінансування

Організація роботи з асоціаціями, галузевими об’єднаннями та громадським організаціями підприємців. Протягом року  

Не потребує фінансування

Продовження роботи щодо легалізації бізнесу. Протягом року                Не потребує фінансування
Посилення контролю у сфері торгівлі, особливо алкогольними та тютюновими виробами. Вжиття заходів щодо недопущення продажу цих товарів неповнолітнім та без касового чеку. Протягом року  

Не потребує фінансування

Удосконалення роботи міського ринку як торгівельного комплексу. Протягом року  

Не потребує фінансування

Забезпечення інформаційно-консультативної підтримки підприємців щодо наявності в місті небанківських фінансових установ і видів послуг, вільних виробничих та невиробничих споруд, устаткування, земельних ділянок. Протягом року  

Не потребує фінансування

Посилення контролю за торгівлею у невстановлених місцях Протягом року  

Не потребує фінансування

Сприяння промисловим підприємствам у пошуку нових ринків збуту. Протягом року  

Власні кошти підприємств

Всього  х х х х

Інвестиційна діяльність.

В   місті    продовжує       проводитися       політика      в   напрямку      залучення      нових інвестиційних проектів та підтримки вже  діючих.

Проблемні питання розвитку:

  • недостатня кількість дієвих важелів стимулювання інвестиційної діяльності;
  • складний процес  відведення  та  надання  земельних  ділянок  інвесторам  для  здійснення господарської діяльності;
  • нестабільність і  непередбачуваність  податкової  системи,  що  призводить  до  високих      податкових       ризиків     для   бізнесу     й   обмежує      можливість       середньо-      і  довгострокового планування;
  • складна процедура  погодження  документів  по  інвестиційних  проектах,  для  реалізації яких надається державна підтримка.
  • обтяжливий процес підключення енергопотужностей, необхідних для реалізації нових інвестиційних проектів.
  • недосконалість механізмів державно-приватного партнерства.

Основні напрями діяльності:

  • підвищення інвестиційної   привабливості   міста   за   рахунок   функціонування   стабільного економічного середовища;
  • інвентаризувати старі промислові зони на території міста, з метою пошуку незадіяних місць для здійснення діяльності;
  • систематичне оновлення  баз  даних  інвестиційних  пропозицій  у  пріоритетних  сферах інвестування, вільних об’єктів нерухомості, земельних ділянок тощо;
  • створення інвестиційного паспорту міста;
  • участь в   інвестиційних   форумах,   ярмарках,   семінарах   та   конференціях   в  Україні та за кордоном.

Очікувані результати:

  • збільшення обсягу    загальних     інвестицій    в   основний     капітал   та   прямих  вітчизняних та іноземних інвестицій в економіку міста;
  • створення нових робочих місць в місті;
  • покращення інвестиційного рейтингу міста;

V. Управління об’єктами  комунальної власності

Основні завдання:

  • підвищення ефективності управління об’єктами комунальної форми власності та збільшення надходжень до міського бюджету;
  • збереження і ефективне використання комунального майна, збільшення надходжень до міського бюджету від його використання.

Заходи з реалізації:

  • проведення балансоутримувачами систематичних перевірок стану утримання, використання та збереження комунального майна міста Овруча;
  • пошук нових об’єктів оренди та укладення нових договорів оренди, здійснення контролю за станом їх використання, вжиття дієвих заходів щодо погашення заборгованості з орендної плати.
  • при прийманні-передачі комунального майна здійснення його закріплення за комунальними підприємствами, установами, закладами на правах господарського відання чи оперативного управління шляхом підписання актів приймання-передачі;
  • продовження роботи щодо проведення технічної інвентаризації об’єктів права комунальної власності та заходів по реєстрації прав власності на комунальне майно.
  • удосконалення форм контролю за виконанням умов договорів оренди майна комунальної власності;
  • вжиття заходів щодо недопущення виникнення заборгованості з орендних платежів та погашення заборгованості минулих років;
  • формування та затвердження переліку об’єктів комунальної власності, які можуть бути приватизовані у 2017 році, забезпечення їх приватизації відповідно до вимог чинного законодавства.
Перелік заходів Термін виконання Орієнтовні обсяги та джерела фінансування
Всього В т.ч.
Місцевий

бюджет

Інші

джерела

фінансування

Виготовлення проектно – кошторисної документації по будівництву комунального ринку в м. Овруч Протягом року  

В межах кошторисних призначень

Будівництво комунального ринку Протягом року В межах кошторисних призначень
Виготовлення проектно – кошторисної документації по реконструкції готелю «Овруч» Протягом року В межах кошторисних призначень
Реконструкція готелю «Овруч» Протягом року В межах кошторисних призначень

 VI. Будівництво

В місті ведеться будівництво індивідуальних житлових будинків громадянами, які отримали земельні ділянки на праві приватної власності для будівництва та обслуговування житлових будинків – це нові мікрорайони по вул. Ващука по обидві сторони, в районі Підруддя.

Розпочаті будівельні роботи по реконструкції казарми під багатоквартирний житловий будинок по вул. Прикордонній, 4.

Заключено договір інвестування будівництва житлового мікрорайону по вул. Героїв Майдану в м. Овручі з ТОВ “Ярмаркове місто”, яке буде здійснювати забудову житлового комплексу в три черги з поетапною здачею готових об’єктів.

Проблемні питання розвитку:

  • обмеженість коштів     на    фінансування        будівництва       нових      об’єктів     та законсервованих;
  • відсутність детальних      планів     забудови  територій та плану зонування міста;

Основні напрямки діяльності:

  • в напрямку будівництва найбільший акцент буде направлений на проведення  капітальних, поточних ремонтів приміщень культури та спорту та інших нежитлових приміщень;
  • сприяти забудовникам усіх форм власності щодо закінчення робіт по розпочатим проектам будівництва житлового та комерційного призначення;
  • створити дискусійні майданчики для залучення громади міста до планування;
  • виготовлення плану зонування міста.

VІІ. Соціальний захист населення

Робота з питань соціального захисту населення спрямована на поліпшення матеріального забезпечення соціально вразливих верств населення, подолання бідності та зниження ступеня розшарування населення міста за рівнем доходів.

Пріоритетним напрямком роботи міської ради є вдосконалення дій, спрямованих на посилення соціального захисту соціально вразливих верств населення.

У сфері соціального захисту міськвиконком буде співпрацювати з управлінням праці і соціального захисту райдержадміністрації, трудовими колективами, неурядовими громадськими організаціями, релігійними громадами, з метою надання соціальної підтримки жителям міста, які її потребують. З цією метою передбачається:

  • забезпечити виконання Програми соціального захисту населення м. Овруч на 2016-2017 роки;
  • провести зкоординовані заходи по підтримці дітей із соціально неспроможних сімей в питаннях забезпечення продуктами і одягом;
  • вжити запобіжних заходів по появі бездомних громадян, забезпечити недопущення незаконного відчуження житла та захист майнових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, одиноких непрацездатних громадян;
  • запровадити систему надання допомоги одиноким громадянам через волонтерів навчальних та позашкільних закладів міста;
  • вести в міськвиконкомі систему моніторингу та оцінки соціального становища ветеранів війни;
  • надавати ритуальні послуги за рахунок коштів міського бюджету, пов’язані з похованням самотніх, непрацюючих громадян.

Таблиця 2

Перелік заходів Термін виконання Орієнтовні обсяги та джерела фінансування, тис.грн.
Всього

тис.грн.

В т.ч.
Місцевий бюджет Інші джерела
1 Матеріальна допомога на поховання осіб, які не працюють протягом 2017 року   В межах кошторисних призначень
2 Матеріальна допомога Овруцькій ветеранській організації протягом 2017 року   В межах кошторисних призначень
ВСЬОГО:      

Крім зазначеного, важливе місце посідає вшанування громадян, які потребують особливої уваги держави: інвалідів, ветеранів війни і праці, учасників ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та інших. Відзначення свят, пам’ятних дат, до яких вказані категорії громадян мають безпосереднє відношення, потребують відповідних організаційних зусиль та фінансової підтримки з боку органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Також проявом державницького підходу до питань соціального захисту громадян є функціональна підтримка з боку органів виконавчої влади та місцевого самоврядування громадських організацій, що представляють інтереси громадян, які потребують особливої уваги держави, що вимагає відповідних фінансових затрат, на що і спрямована робота виконавчого комітету Овруцької міської ради. На ці цілі залучаються кошти благодійників.

Проведення заходів із соціального захисту населення в м. Овручі на 2017 рік

Таблиця 3

Перелік заходів Термін виконання Орієнтовні обсяги та джерела фінансування, тис.грн.
Всього

тис.грн.

В т.ч.
Місцевий бюджет Інші джерела
1 Нагородження до свят, памятних дат Протягом року   В межах кошторисних призначень  
2 Виплата матеріальної допомоги на лікування та оздоровлення Протягом року   В межах кошторисних призначень  
3 Нагородження  в номінаціях «Краща вулиця», «Кращий будинок», «Краща територія підприємства», «Краща територія торгівельного об’єкта» Протягом  року   В межах кошторисних призначень  
  РАЗОМ:    

 

 

 

 

Забезпечення дотримання законності і правопорядку, прав і свобод громадян, безпечних умов проживання

Таблиця 5

Перелік заходів Термін виконання Обсяги та джерела фінансування
Всього В т.ч.
Місцевий

бюджет

Інші

джерела

фінансування

Забезпечити інформування мешканців громади щодо соціально-економічного стану міста, проблемних питань, виявлених негативних тенденцій, порушень дотримання законності і правопорядку на території міста. Протягом року  

 

Не потребує фінансування

Протягом року провести громадські слухання з вищевказаних питань. Протягом року  

Не потребує фінансування

Проводити звітні зустрічі депутатів міської ради з мешканцями відповідних округів з проблемних питань. Протягом року  

Не потребує фінансування

Домогтися покращення роботи дільничих інспекторів шляхом проведення поквартирних обходів, роботи з підобліковими особами, особами схильними до правопорушень, молоддю міста. Протягом року  

Не потребує фінансування

Домогтися виконання мешканцями громади Закону України «Про благоустрій населених пунктів», «Правил благоустрою і утримання території міста». Протягом року  

Не потребує фінансування


VIII
. РОЗВИТОК ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БЛАГОУСТРОЮ МІСТА

  Технічне переоснащення житлово-комунального господарства, у тому числі реконструкція та капітальний ремонт житлових будинків, модернізація та розвиток централізованих систем водопостачання, водовідведення, оснащення наявного житлового фонду будинковими засобами обліку та регулювання споживання води, підвищення якості надання житлово-комунальних послуг, зокрема забезпечення споживачів якісною питною водою, створення об’єднань співвласників багатоповерхових житлових будинків  – реалізація цих завдань дозволить забезпечити підвищення надійності функціонування житлово-комунального господарства, поліпшення якості житлово-комунального обслуговування населення.

На даний час у місті створено КП «Овруч» по наданню послуг з вивезення і утилізації ТПВ та благоустрою, КП «Гарне місто» з надання послуг по утриманню будинків, споруд і прибудинкових територій, КП «Водоканал», яке в 2017 році буде надавати послуги з водопостачання та водовідведення.

Проблемні питання розвитку:

  • заборгованість населення по оплаті за спожиті житлово – комунальні послуги;
  • відсутність фінансування значущих  для  міста  об’єктів,  а  саме:  реконструкції  водопровідної та каналізаційної мережі, преробка  твердих побутових відходів;
  • зростання рівня мінімальної  заробітної  плати,  цін  на  енергоносії,  матеріали  випереджає темпи зростання видатків на потреби ЖКГ, що призводить до зменшення  обігових   коштів   підприємств   та,   як   наслідок,   до   скорочення   обсягів   робіт   та  збитковості;
  • зношеність наявної техніки   на   підприємствах   ЖКГ   складає      60-70%,   що  потребує її оновлення;
  • низький рівень заробітної    плати    та  тяжкі    умови    праці   не   спонукають  кваліфікованих  спеціалістів  працювати  в  житлово-комунальній  сфері,  особливо  це  стосується водопровідно – каналізаційної сфери та житлового фонду;
  • аварійність покрівель житлового фонду;
  • утримання безпритульних тварин.

Основні зусилля планується спрямувати на:

  • проведення реконструкції, поточного  та  капітального  ремонту  міських  доріг;
  • проведення ремонтів тротуарів міста;
  • підтримання в належному стані дорожньої інфраструктури (виготовлення та встановлення знаків, турнікетів, банерів тощо);
  • експлуатаційне утримання вулиць міста, з забезпеченням водовідводу з поверхні дорожнього і земляного полотна;
  • проведення реконструкції будинків     житлового      фонду     із  застосуванням  енергозберігаючих технологій та матеріалів, що передбачає, зокрема,   забезпечення      оснащення      наявного      житлового     фонду     будинковими  засобами   обліку   та   регулювання   споживання   води,   електричної енергії;
  • проведення капітального ремонту покрівель житлового фонду;
  • надання фінансової підтримки  для  реалізації  інвестиційних  проектів  з  технічного  переоснащення  та  капітального  ремонту  об’єктів  житлово- комунального господарства,
  • проведення робіт по озелененню міста, впорядкування парків, скверів, клумб, газонів, обрізка та кронування дерев;
  • реалізацію заходів із ремонту колодязів і заміни люків, інженерних мереж міста;
  • заміну водопровідних та  каналізаційних  мереж  з  використанням  сучасних матеріалів;
  • залучення інвестицій для вирішення екологічних і комунальних проблем міста;
  • придбання сучасної спеціалізованої техніки для комунальних підприємств;
  • впровадження на підприємствах        комунального        господарства      енерго- зберігаючих технологій та зменшення споживання електроенергії;
  • реконструкція та модернізація вуличного освітлення в м. Овручі Житомирської області з метою раціонального використання електроенергії, зменшення енерговитрат;
  • корегування тарифів на  житлово-комунальні  послуги  у  разі  зміни  вартості  складових тарифу;
  • впровадження комплексної   системи   санітарної   очистки,   яка   базується   на  організації   роздільного   збирання   твердих   побутових   відходів   із   подальшим   їх  сортуванням на спеціальних технологічних лініях.
  • упорядкування прибудинкових територій дитячими ігровими майданчиками;
  • упорядкування контейнерних майданчиків для збору сміття.
  • утримання в належному стані міських кладовищ.
  • бортьбу з безпритульними тваринами.

Інструменти виконання:

  • «Програма реформування і  розвитку  житлово-комунального  господарства  м. Овруч  на 2016-2017 роки»;
  • «Програма щодо заходів спрямованих на зменшення захворювання домашніх тварин на сказ у м. Овруч на 2016-2018 роки»;
  • «Програма забезпечення пожежної та техногенної безпеки, захисту населення і території м. Овруч від надзвичайних ситуацій на 2016-2020 роки»;

На  фінансування  житлово – комунального господарства та благоустрою міста  планується  виділити  з  місцевого  бюджету  –  ______ млн. грн.

Очікувані результати:

  • поліпшення технічного стану будинків та житлових умов громадян;
  • оснащення житлового фонду  міста  приладами  обліку  використання  води  і  електричної енергії;
  • економія енергоресурсів внаслідок         заміни        насосного         обладнання,
  • впровадження енергозберігаючих технологій;
  • поліпшення санітарного стану міста;
  • поліпшення благоустрою прибудинкових територій.
  • вдосконалення договірних відносин та розвиток конкуренції на ринку житлово- комунальних послуг;
  • покращення експлуатаційних           якостей       інженерних         споруд       та    мереж, продовження терміну їх експлуатації;
  • покращення благоустрою та екологічного стану міста;
  • задоволення потреб     мешканців        міста     у   якісній     питній     воді    та   якісних  комунальних послугах;
  • забезпечення відповідності плати за комунальні послуги, їх кількості та якості.

Навколишнє природне середовище:

Проблемні питання розвитку:

  • територія міста залишається в зоні радіоактивного забруднення внаслідок аварії на ЧАЕС;
  • відсутність ефективної        системи       поводження        з   відходами,        як   результат  накопичення відходів при погіршенні стану місць їх видалення;
  • для більшості  підприємств  міста  притаманні  такі  екологічні  проблеми,  як  застарілі    технології      виробництва       та   обладнання,       низький     рівень     експлуатації  існуючих природоохоронних об’єктів;
  • захаращеність прибережних  захисних  смуг  звалищами  твердих побутових і будівельних відходів;
  • недостатнє фінансування природоохоронних програм, що негативно впливає на ефективність їх реалізації;
  • зношеність ливневих та каналізаційних мереж;
  • низькій рівень екологічної свідомості населення.

Основні напрями діяльності:

  • залучення інвестицій для вирішення екологічних проблем;
  • впровадження комплексної   системи   санітарної   очистки,   яка   базується   на  організації   роздільного   збирання   твердих   побутових   відходів   із   подальшим   їх  сортуванням на спеціальних технологічних лініях;
  • реконструкція каналізаційних мереж міста;
  • розвиток та збереження зелених зон;
  • активне залучення засобів масової інформації до інформування населення щодо стану довкілля та духовно-релігійних установ для формування екологічного мислення  населення.
  • Очікувані результати:
  • зведення до мінімуму кількості відходів та забруднення довкілля;
  • економія енергоресурсів,  зменшення  викидів  в  атмосферу  внаслідок  заміни  застарілого обладнання та впровадження енергозберігаючих технологій;
  • покращення санітарного та екологічного стану міста;
  • задоволення потреб мешканців міста у якісній питній воді;
  • недопущення стоків нечистот у ливневу каналізацію.

ІХ. Культурний та духовний розвиток, національно-патріотичне виховання мешканців міста

Розвиток культурного і духовного середовища, патріотичне виховання

Основними  завданнями  міської ради в галузі культури буде:

  • посилення ролі культури в місті, підвищення її значення у розвитку демократичного, громадського, духовного суспільства, виховання в овручан почуття патріотизму до рідної країни та міста;
  • створення сприятливих умов для розвитку культурних і творчих ініціатив з урахуванням місцевих особливостей, забезпечення умов для суспільної та культурної самореалізації талановитої особистості;
  • забезпечення доступності послуг з початкової мистецької освіти;
  • задоволення інтелектуальних та духовних потреб населення;
  • популяризація туристичного потенціалу міста.

Виконання зазначених завдань сприятиме створенню умов для задоволення культурних потреб населення міста, творчого розвитку особистості та естетичного виховання громадян; збільшенню відсотка населення охопленого культурно-дозвіллєвою діяльністю, бібліотечним, музейним обслуговуванням; покращенню матеріально-технічної бази закладів культури.

Заходи з реалізації молодіжної політики будуть спрямовані на виховання у молодого покоління почуття патріотизму, формування особистості на засадах духовності, моральності, толерантності, забезпечення створення умов для інтелектуального, культурного та фізичного розвитку, активізації роботи із залучення молоді, у тому числі з числа осіб з особливими потребами та обмеженими фізичними можливостями, до участі у громадському та суспільному житті, підтримки діяльності молодіжних і дитячих громадських організацій, формування у молоді усвідомлення необхідності у здоровому і безпечному способі життя, проведення профілактики негативних проявів у молодіжному середовищі.

 

Таблиця 6

Перелік заходів Термін виконання Обсяги та джерела фінансування, тис.грн.
Всього В т.ч.
Місцевий

бюджет

Інші

джерела

1. Посилення культурно-просвітницької та виховної роботи на території громади:        
– залучати мешканців міста до проведення державних, національних та релігійних свят Протягом року  

Не потребує фінансування

 

– залучати мешканців міста до участі у творчих колективах та сприяти створенню та стаоновленню нових колективів Протягом року  

Не потребує фінансування

 

– запровадити вивчення у творчих колективах українських пісень, звичаїв, народних обрядів Протягом року  

Не потребує фінансування

 

– сприяти залученню недержавних коштів у розвиток культури Протягом року  

Не потребує фінансування

 

-проводити загальноміські заходи, фестивалі, ярмарки Протягом року   В межах кошторисних призначень Кошти спонсорів
ВСЬОГО:   х х х

Збереження національних традицій та історичної спадщини

Таблиця 8

Перелік заходів Термін виконання Орієнтовні обсяги та джерела фінансування (тис. грн.)
Всього В т.ч.
Місцевий

бюджет

Інші

джерела

фінансування

Сприяти організації заходів, спрямованих на збереження національних традицій та обрядів, мистецтва та самобутніх ремесел Протягом року  

Не потребує фінансування

Субвенція районному бюджету на підтримку розвитку музею міста Протягом року   В межах кошторисних призначень Кошти спонсорів
Субвенція районному бюджету на проведення археологічних та георадарних досліджень територій міста Протягом року   В межах кошторисних призначень Кошти спонсорів
ВСЬОГО:   х х х

Розвиток фізичної культури та спорту

Пріоритетним напрямком гуманітарної діяльності міської ради в 2017 році буде пропагування здорового способу життя та розвиток фізичної культури і спорту.  Важливим є залучення різних груп населення незалежно від статі, віку та соціального статусу до регулярних і повноцінних занять фізичною культурою і спортом.

Таблиця 9

Перелік заходів Термін виконання Орієнтовні обсяги та джерела

фінансування, тис.грн.

Всього В т.ч.
Місцевий

бюджет

Інші

джерела

Реконструкція фізкультурно – оздоровчого комплексу по вул. Г.Виговського, 15 Б Протягом року     кошти інвестора
Будівництво спортивних майданчиків по вул. героїв Майдану, Прикордонна Протягом року   В межах кошторисних призначень  
Реконструкція стадіону «Юність» Протягом року   В межах кошторисних призначень  
Проведення спортивних змагань  з нагоди свят  Дня молоді, Дня Незалежності, Дня міста (придбання призів, подарунків), Дня Захисника України та ін. свят Протягом року

 

 

 

Згідно кошторисних призначень Кошти спонсорів
Підтримка громадського руху з питань розвитку спорту та фізичного виховання Протягом року   Згідно кошторисних призначень Кошти спонсорів
ВСЬОГО:   х х х

Х. Освіта

Основними  завданнями  міської ради в галузі освіти буде:

  • поліпшення матеріально-технічної та методичної бази дошкільних навчальних закладів шляхом надання субвенцій районному бюджету;

Очікувані результати:

  • створення сучасних комфортних умов для навчання й виховання дітей та учнів.
Перелік заходів Термін виконання Орієнтовні обсяги та джерела фінансування, тис.грн.
Всього

тис.грн.

В т.ч.
Місцевий бюджет Інші джерела
Підтримка обдарованої молоді Протягом  року   В межах кошторисних призначень  
Запровадження стипенцідії міської ради 2017 рік   В межах кошторисних призначень  
РАЗОМ:    

 

 

 

 

ХI. ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я

Основними  завданнями  міської ради в галузі  охорони здоров’я буде:

  • забезпечення населення міста якісною медичною допомогою шляхом підвищення рівня організації діяльності закладів;
  • сприяння зміцненню матеріально-технічної бази лікувальних закладів;
  • сприяння впровадженню медичними закладами в практичну діяльність нових методів діагностики та лікування.
  • проведення профілактичної роботи медичними закладами міста серед населення міста, а саме: виконання планових завдань щодо імунізації дитячого і дорослого населення від керованих інфекцій, профілактичного флюорографічного обстеження, обов’язкового скринінгу візуальних форм злоякісних новоутворень, посилення пропаганди здорового способу життя.

 ХII. Землеустрій міста

Головною метою є остаточне розв’язання проблем розвитку відносин власності на землю, формуванні цивілізованого ринку земель, удосконалення системи земельних платежів, підвищенні ефективності управління земельними ресурсами, поліпшенні організації державного контролю за використанням і охороною земель.

Основними завданнями буде:

  • формування системи землевласників та землекористувачів;
  • формування ринку земель, інвентаризація земель;
  • встановлення (зміна) меж  міста;
  • виготовлення проектів землеустрою, топографо – геодезичних зйомок, детальних планів територій.
  • виготовлення звітів про експертно – грошову оцінку земельних ділянок.

 

ХІII. ЗАХОДИ,  ПОВ’ЯЗАНІ  З  РЕАЛІЗАЦІЄЮ  В  МІСТІ

КОНКУРЕНТНОЇ  ПОЛІТИКИ:

  1. Проведення заходів, спрямованих на запобігання порушення законодавства про захист економічної конкуренції: прийняття рішень про порядок проведення комунальним підприємством перерахунків споживачам за ненадані або надані не в повному обсязі послуги з водопостачання та водовідведення, розгляд питань повноти та якості надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

КП «Овруч», КП «Гарне місто», КП«Водоканал»,

виконком міської ради

Протягом року.

  1. Встановлення чіткої процедури затвердження та погодження цін і тарифів на житлово-комунальні послуги при обов’язковому проведенні експертних висновків відповідних спеціалістів.

КП «Овруч», КП «Гарне місто», КП «Водоканал»

  1. Залучення громадських організацій до здійснення контролю за розвитком житлово-комунального господарства, ціноутворенням у сфері житлово-комунальних послуг.

Виконком Овруцької міської ради.

Протягом року.

  1. Недопущення встановлення адміністративних бар’єрів, які б перешкоджали вільному руху між регіонами товарних потоків продукції та антиконкурентних дій.

Виконком Овруцької міської ради.

Протягом року.

  1. Дотримання конкурсних засад при визначенні суб’єктів господарювання, яким надається право здійснювати певні види господарської діяльності.

Виконком Овруцької міської ради.

Протягом року.

  1. Забезпечення рівних умов здійснення підприємницької діяльності для всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності.

Виконком Овруцької міської ради.

Протягом року.

 



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=