Рішення № 211 від 30 березня 2016 року “Про затвердження Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Восьма  сесія                                                                    VІІ  скликання

від  30 березня 2016 року   № 211

Про затвердження Положення про порядок

подання та розгляду електронних петицій

З метою розширення можливостей реалізації прав громадян на вирішення питань місцевого самоврядування в місті Овручі, керуючись ст.23-1 Закону України «Про звернення громадян»,  ст.ст.25, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій (додається).
  1. Контроль за розглядом електронних петицій покласти на загальний відділ Овруцької міської ради та керуючу справами Іванову-Ющенко Л.В.
  1.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань законності і правопорядку, депутатської етики, регламенту та регуляторної діяльності; секретаря міської ради Чичирка М.В. – по рішенням сесії міської ради, керуючу справами Іванову-Ющенко Л.В. – по рішеннях виконкому міської ради, здійснювати контроль й інформування до 5 числа кожного місяця та комісії – раз у півріччя.
  1. Провідному спеціалісту з інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю І.С. Редчиць та технічному працівнику з обслуговуванню комп’ютерної техніки О.В. Нікіфорову опублікувати рішення в засобах масової інформації та офіційному сайті Овруцької міської ради згідно посадових обов’язків.

Міський голова                                                                               І.Я. Коруд


ДОДАТОК

до рішення 8-ої сесії міської ради

 VІІ скликання

від 30 березня 2016 року № 211

ПОЛОЖЕННЯ

про електронні петиції Овруцької міської ради

Розділ 1. Загальні положення

1.1. Електронна петиція – колективне електронне звернення (ініціатива), розміщене на веб-сторінці «Електронних петицій» Овруцької міської ради для голосування громадян, яке за умови набрання  250 (двісті п’ятдесят) голосів, обов’язкове до розгляду на найближчому засіданні відповідного органу місцевого самоврядування згідно компетенції;

1.2. Електронна петиція є однією з форм участі територіальної громади у здійсненні місцевого самоврядування (далі – Петиція).

Розділ 2. Порядок подання електронної петиції

2.1. Організацію розгляду електронних петицій забезпечує загальний відділ Овруцької міської ради;

2.2. Електронні петиції повинні стосуватись питань, які відносяться до повноважень та компетенції Овруцької міської ради, відповідно до Конституції України, Закону України «Про місцевого самоврядування в Україні» та чинного законодавства;

2.3. Електронна петиція подається в електронній формі і повинна містити:  прізвище, ім’я, по батькові громадянина або назву громадського об’єднання (із зазначенням посадової особи), а також адресу електронної пошти, місце проживання та номер мобільного телефону, зміст звернення з обґрунтуванням необхідності  його розгляду та вирішення. До електронної петиції можуть додаватись проекти актів органів і посадових осіб місцевого самоврядування.

Неправдиві відомості, подані автором (ініціатором) петиції або громадським об’єднанням, а також використання лайливих слів, прямих образ на ім’я конкретних осіб, є підставою для відмови в її оприлюдненні або для виключення з режиму оприлюднення після з’ясування зазначених обставин;

2.4. В електронній петиції має бути викладено суть порушеного питання, пропозиція щодо його вирішення, а в заголовку Петиції зазначено її короткий зміст. Петиція не може містити заклики до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганду війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, заклики до вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини, інформацію, яка принижує честь і гідність, права та законні інтереси осіб, матеріали та вислови, які становлять загрозу національним інтересам і національній безпеці України, матеріали та заклики, які містять передвиборчу агітацію, рекламу товарів, робіт та послуг;

2.5. Електронна петиція подається ініціатором через веб-сторінку «Електронних петицій» Овруцької міської ради шляхом розміщення тексту петиції у розділі «Створити петицію».;

2.6. Для подання електронної петиції ініціатору необхідно пройти реєстрацію на офіційній веб-сторінці «Електронних петицій» Овруцької міської ради, зазначивши своє прізвище, ім’я, по батькові, адресу електронної пошти, номер мобільного телефону та надати згоду на обробку своїх персональних даних;

2.7. Електронна петиція впродовж 3 робочих днів з моменту подачі перевіряється  адміністратором сайту на відповідність  вимогам пункту 2.3 цього Положення. У разі невідповідності електронної петиції зазначеним вимогам оприлюднення такої петиції не здійснюється, а ініціатору, у 30-ти денний термін, надсилається вмотивована відмова;

2.8. В разі відповідності петиції зазначеним вимогам, адміністратор передає петицію на розгляд міському голові, який перевіряє її щодо відповідності вимогам пунктів 2.2. та 2.4 впродовж 3 робочих днів та приймає одне з рішень: оприлюднити петицію, відмовити в оприлюдненні петиції, якщо зміст питання не належить до компетенції Овруцької міської ради;

2.9. Ініціатор, якому відмовлено в оприлюдненні електронної петиції, може виправити недоліки та подати цю петицію повторно;

2.10. Дата оприлюднення електронної петиції на веб-сторінці «Електронних петицій» є датою початку збору голосів на її підтримку. Інформація про початок  збору голосів  на підтримку  електронної петиції  невідкладно публікується  на веб-сторінці «Електронних петицій», а також надсилається  ініціатору електронної петиції  на електронну адресу, вказану  під час реєстрації. Для розгляду електронної петиції необхідно зібрати на її підтримку не менше 250 підписів протягом 90 календарних днів з дня оприлюднення петиції.

Збір голосів здійснюється на офіційній веб-сторінці «Електронних петицій» у розділі «Петиції». Для участі  у зборі голосів учасник проходить електронну реєстрацію зазначивши своє прізвище, ім’я, по батькові, електронну адресу, поштову адресу та номер мобільного телефону. Голоси, надіслані від однієї і тієї ж особи визнаються адміністратором недійсними та не враховуються при підрахунку голосів, про що адміністратор повідомляє такого учасника на його електронну адресу.

Розділ 3.Порядок розгляду електронної петиції.

3.1 Петиція, яка впродовж встановленого терміну набрала необхідну кількість голосів на свою підтримку, не пізніше наступного дня невідкладно надсилається адміністратором системи Овруцькому міському голові для розгляду на найближчому засіданні сесії чи виконавчого комітету Овруцької міської ради;

3.2. На розгляд електронної петиції може запрошуватись ініціатор, якому надається право представити свою електронну петицію та виступити з доповіддю або співдоповіддю щодо питання, піднятого у тексті Петиції під час її розгляду на засіданні. За підсумками розгляду приймається рішення про вжиття заходів або про направлення розгляду питання належним органам: сесії ради, голові, депутатській комісії, структурному підрозділу виконавчого комітету тощо. Якщо є необхідність відповідний структурний підрозділ виконавчого комітету із залученням ініціатора подання електронної петиції, готує проект рішення або приймаються інші документи (розпорядження, правила, порядки, накази тощо) для вирішення піднятої петицією проблеми;

3.3. Петиція, яка в установлений строк не набрала необхідної кількості голосів на свою підтримку, після завершення строку збору підписів не розглядається як Петиція, про що повідомляється автор (ініціатор) петиції з наданням роз’яснень щодо порядку вирішення порушеного питання відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

3.4. За потреби, проводяться громадські слухання або консультації з громадськістю щодо Петиції, якщо така вимога міститься у відповідній електронній петиції;

3.5. Результати розгляду електронної петиції не пізніше 10 робочих днів після закінчення розгляду, оприлюднюється на веб-сторінці «Електронних петицій» і одночасно надсилається ініціатору на вказану під час реєстрації електронну адресу. У відповіді зазначаються заходи, які були вжиті або плануються для вирішення питань, викладених в електронній петиції та терміни вжиття заходів, що плануються або обґрунтована відмова у разі не підтримання органом або посадовою особою такої електронної петиції та додаються копії усіх підготовлених проектів рішень або прийнятих документів (рішень, розпоряджень, наказів, тощо).

Секретар ради                                                                               М.В. Чичирко



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=