Рішення №5 виконкому міської ради “Про розгляд наданих економічно-правових послуг щодо обґрунтованості тарифів на житлово – комунальні послуги”

УКРАЇНА

Овруцька міська рада Житомирської області

Виконавчий комітет

РІШЕННЯ

від 25.01.2017 року            № 5

Про розгляд наданих економічно-правових
послуг щодо обґрунтованості тарифів на

житлово – комунальні послуги

Розглянувши висновки з наданих економіко – правових послуг щодо обґрунтованості та правильності визначення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, вивезення та утилізації твердих побутових відходів, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що були надані ПП «Паритет», керуючись ст. 30 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Інформацію надану ПП «Паритет» щодо обґрунтованості тарифів на житлово – комунальні послуги прийняти до відома.
  2. Зобов’язати керівників комунальних підприємств «Водоканал» Копишинську С.Г., «Гарне місто» Грищенко П.А., «Овруч» Дуб А.І. привести тарифи у відповідність до вимог діючого законодавства із врахуванням зауважень, наданих ПП «Паритет»:
    • Провести нові розрахунки нормативної чисельності працівників на підставі діючих норм чинного законодавства.

2.2. Привести до норм діючого законодавства колективні договори.

2.3. Заключити договори на надання послуг зі всіма споживачами.

2.4. Надати пропозиції щодо розробки програми з енергозбереження та програми відшкодування різниці в тарифах.

  1. Директору КП «Овруч» Дубу А.І.:
  • Розробити тарифи на послуги з вивезення, розміщення та захоронення твердих великогабаритних побутових відходів.
  • Провести до належного обліку надання ритуальних послуг.
  1. Директору КП «Гарне місто» Грищенку П.А.:

4.1. Здійснити правильні розрахунки площ прибудинкових територій.

4.2. Затвердити плани проведення поточних ремонтів житлових будинків.

  • Провести повну інвентаризацію житлового фонду.
  1. Директору КП «Водоканал» Копишинській С.Г.:
  • Переглянути показник втрат води при транспортуванні у мережі водопостачання.
  • Оптимізувати роботу насосних агрегатів і мереж, систем диспетчеризації та автоматизації.
  • Розробити та затвердити програми модернізації систем водопостачання та водовідведення для запобігання та зменшення втрат води при транспортуванні.

 

  1. Вищезазначеним виконавцям подати в міську раду відповідні інформації про виконання даного рішення до 15.02.2017 року.
  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Рибинську Н.М.

 

 

Міський голова                                                                                  І.Я.Коруд

 

Заступник міського голови                                                    Н.М. Рибинська

Керуюча справами                                                                 М.І. Савченко

Начальник юридичного відділу                                              О.В. Муліванцев

Провідний спеціаліст                                                             О.П. Левківська



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=