Рішення № 700 (І пленарне засідання) від 31 січня 2017 року “Про затвердження Порядку інформування про діяльність комунальних підприємств Овруцької міської ради”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Двадцять третя  сесія                                                                       VII  скликання

(перше пленарне засідання)

Від 31 січня 2017 року                 № 700

Про затвердження Порядку інформування
про діяльність комунальних підприємств

Овруцької міської ради

Керуючись статтями 4, 25, 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо управління об’єктами державної та комунальної власності», статті 78 Господарського кодексу України, статті 14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», з метою забезпечення прозорості діяльності комунальних підприємств Овруцької міської ради, враховуючи рекомендації спільного засідання постійних депутатських комісій міської ради з питань бюджету, комунальної власності та залучення інвестицій, з питань містобудування, житлово-комунального господарства, благоустрою та землекористування від 27.01.2017 року, міська рада

В И Р І Ш И Л А :

  1. Затвердити Порядок інформування про діяльність комунальних підприємств Овруцької міської ради (Додаток 1).
  1. Затвердити Перелік інформації про діяльність комунальних підприємств Овруцької міської ради, яка підлягає обов’язковому розміщенню на офіційному веб-сайті Овруцької міської ради в мережі Інтернет (Додаток 2).
  1. Контроль за виконанням цього рішення доручити постійній комісії з питань містобудування, житлово-комунального господарства, благоустрою та землекористування, а організацію виконання покласти на першого заступника міського голови Дяченка А.М..

 

Міський голова                                                                                 І.Я. Коруд

 

ДОДАТОК № 1

до рішення 23-ої сесії міської ради

VІІ скликання

від 31.01.2017 року № 700

ПОРЯДОК

 інформування про діяльність комунальних підприємств

Овруцької міської ради

  1. Основною метою порядку інформування про діяльність комунальних підприємств міста Овруча є забезпечення відкритості і прозорості у діяльності комунальних підприємств Овруцької міської ради та їхніх службових осіб, сприяння безперешкодній реалізації конституційного права громадян на інформацію.
  2. Основні завдання інформування:

2.1. Інформування мешканців міста про діяльність комунальних підприємств, послуги та тарифи на них, фінансову та господарську діяльність.

2.2. Організація процесу інформування суб’єктів господарської діяльності, представників ЗМІ, перевіряючих органів, потенційних інвесторів та всіх зацікавлених про діяльність комунальних підприємств.

2.3. Забезпечення подання інформації на засадах своєчасності, систематичності, повноти, всебічності та об’єктивності.

  1. Предмет та основні засади інформування :

3.1.   Предметом інформування є господарська та інша діяльність комунальних підприємств.

3.2.   Перелік інформації, що підлягає обов’язковому розміщенню на офіційному веб-сайті Овруцької міської ради в мережі інтернет, зазначений в Додатку 2.

3.3.   Інформація у рамках виконання цього Порядку проводиться державною мовою.

3.4.   При інформуванні забороняється подавати інформацію агітаційного чи пропагандистського характеру, зокрема звернення, заклики, гасла за ту чи іншу партію, у тому числі з числа тих, що представлені фракціями, або групами в Овруцькій міській раді.

3.5.   Оновлення інформації відбувається не пізніше, ніж через 5 робочих днів по кожному пункту переліку зазначеному в додатку 2 у разі необхідності оновлення інформації.

  1. Механізм подання інформації для розміщення її на офіційному веб-сайті Овруцької міської ради:

4.1.   На офіційному веб-сайті ради в розділі «Комунальне господарство» створюються підрозділи по кожному комунальному підприємству ради.

4.2.   Уповноважена особа визначена наказом директора комунального підприємства подає відповідальному працівнику міської ради інформацію про діяльність підприємства в електронному вигляді.

4.3.   Надана інформація не пізніше ніж наступного дня розміщується на офіційному веб-порталі Овруцької міської ради в мережі інтернет.

4.4.   Працівник міської ради відповідальний за розміщення  матеріалів на офіційному веб-порталі розміщує інформацію в редакції поданій представниками комунального підприємства.

  1. Відповідальність за своєчасність розміщення наданої інформації на офіційному веб-сайті несе керівництво ради, посадові особи виконавчих органів ради, а за надання і оновлення інформації – керівники комунальних підприємств, які є розпорядниками такої інформації.

 

Секретар ради                                                                          М.В.Чичирко

 

 

 

 

ДОДАТОК № 2

до рішення 23-ої сесії міської ради

VІІ скликання

від 31.01.2017 року № 700

ПЕРЕЛІК

 інформації про діяльність комунальних підприємств Овруцької міської ради, яка підлягає обов’язковому розміщенню на офіційному веб-сайті Овруцької міської ради в мережі Інтернет

  1. Загальна інформація:

1.1.   Адреса, контакти та графік роботи комунального підприємства.

1.2.   Основна діяльність комунального підприємства (перелік всіх послуг, робіт, товарів).

1.3.   Керівники (прізвище, ім’я та по-батькові, фото, телефон, електронна пошта, місце та час прийому громадян).

1.4.   Структура підприємства з назвою структурних підрозділів та контактними даними керівників (прізвище, ім’я та по-батькові, фото, телефон, електронна пошта).

1.5.   Статут комунального підприємства.

1.6.   Штатний розпис підприємства.

1.7.   Оголошення про вакансії на підприємстві.

  1. Інформація про фінансовий стан по кожному:

2.1.   Щоквартальні та щорічний фінансові звіти підприємства.

2.2.   Щорічний висновок та звіт за результатами незалежної аудиторської перевірки (за наявності).

2.3.   Річний план закупівель.

  1. Інформація про укладені господарські договори, сума яких перевищує 20000 грн.:

3.1.   Номер, дата та назва договору.

3.2.   Найменування контрагента, його код ЄДРПОУ.

3.3.   Сума договору, строк виконання послуг, предмет договору.

3.4.   Ім’я, прізвище та по батькові відповідальної особи, що вносила інформацію.

3.5.   Порядок та нормативно-правові акти, на основі яких утворюються тарифи на послуги та виконання робіт підприємством.

  1. Інша інформація визначена законодавством України

 

Секретар ради                                                                       М.В.Чичирко



  Завантажити документ

2 коментарі

  1. Володимир :

    Станом на 21 березня 2017 року на сайті відсутня інформування про діяльність комунальних підприємств на виконання Рішення 23 сесії Овруцької міської ради № 700 від 31 січня 2017 року «Про затвердження Порядку інформування про діяльність комунальних підприємств Овруцької міської ради».

  2. Володимир :

    На виконання Рішення 23 сесії Овруцької міської ради № 700 від 31 січня 2017 року «Про затвердження Порядку інформування про діяльність комунальних підприємств Овруцької міської ради» ПРОШУ на сайті опублікувати інформацію відповідно до ПЕРЕЛІКУ інформації про діяльність комунальних підприємств Овруцької міської ради, яка підлягає обов’язковому розміщенню на офіційному веб-сайті Овруцької міської ради в мережі Інтернет

    Загальна інформація:
    1.1. Адреса, контакти та графік роботи комунального підприємства.
    1.2. Основна діяльність комунального підприємства (перелік всіх послуг, робіт, товарів).
    1.3. Керівники (прізвище, ім’я та по-батькові, фото, телефон, електронна пошта, місце та час прийому громадян).
    1.4. Структура підприємства з назвою структурних підрозділів та контактними даними керівників (прізвище, ім’я та по-батькові, фото, телефон, електронна пошта).
    1.5. Статут комунального підприємства.
    1.6. Штатний розпис підприємства.
    1.7. Оголошення про вакансії на підприємстві.

    Інформація про фінансовий стан по кожному:
    2.1. Щоквартальні та щорічний фінансові звіти підприємства.
    2.2. Щорічний висновок та звіт за результатами незалежної аудиторської перевірки (за наявності).
    2.3. Річний план закупівель.
    Інформація про укладені господарські договори, сума яких перевищує 20000 грн.:
    3.1. Номер, дата та назва договору.
    3.2. Найменування контрагента, його код ЄДРПОУ.
    3.3. Сума договору, строк виконання послуг, предмет договору.
    3.4. Ім’я, прізвище та по батькові відповідальної особи, що вносила інформацію.
    3.5. Порядок та нормативно-правові акти, на основі яких утворюються тарифи на послуги та виконання робіт підприємством.

    Інша інформація визначена законодавством України

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=